Autor Wątek: Falloff na rakietach?  (Przeczytany 11944 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Falloff na rakietach?
« dnia: Czerwiec 26, 2013, 09:03:41 »
Zastanawiałem się w jakim dziale to umieścić, czy w total noob (to tak się czuję zadając to pytanie), czy może we wsparciu technicznym (w końcu problem z mechaniką). Ostatecznie padło że napiszę tutaj.

Do rzeczy:

W załączniku wrzucam obrazek poglądowy na zaistniałą sytuację. W czasie robienia screena miałem 193.5 km zasięgu na cruise missilach, statek stał w miejscu i jak widać strzelałem z odległości 189km. Eksperyment wykazał że około połowy magazynka dolatywała, reszta nie. Sytuacja jest potwierdzona na drugim statku, działo nam się tak w okolicach do około 10km od teoretycznego zasięgu rakiet.

To jakiś nowy ficzer w odysei czy od zawsze tak było? Przyznam że świat cruise missili jest dla mnie nowy i ogólnie missile to nie jest to co tygr... Glass lubi najbardziej.

[załącznik usunięty przez administratora]
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 26, 2013, 09:27:49 »
To zdarza się przy relatywnie do prędkości missili szybko poruszajacych sie celach na granicy zasięgu. Wówczas rakiety lecą do nich lukiem i muszą pokonać dluzszy zasieg niż po linii prostej.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 26, 2013, 09:46:36 »
Ja się nie poruszałem, stacja się też  nie poruszała. O tym że gdy uciekasz drugiemu rakietowcowi masz większy zasięg niż on to chyba każdy wie (+ całej masie wynikających z mechaniki missili sztuczek), ale nie w tym rzecz.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 26, 2013, 09:47:28 »
Zasięg który jest pokazywany w statystykach jest zasięgiem między dwoma nieruchomymi punktami. W tym przypadku decyduje parametr czas lotu rakiety. Gdy cel będzie np. orbitował, mimo że dystans będziesz widział np. te 189 km, rakieta ma do pokonania dłuższą drogę.

Edit: napisaliśmy w tym samym czasie  :P Nie wspominałeś że celem była stacja. Hm... stojąc na stacji nie raz widziałem jak przemieszcza się via pierścienie, może jednak sie porusza?  :P
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2013, 09:53:47 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 26, 2013, 10:10:30 »
Eksperyment wykazał
Znaczy próbowałeś podlecieć bliżej aż zacznie bić "całość salwy"? Jeśli tak to jaki był dystans do stacji? I sprawdź w oknie fitowania, jaki mają dokładnie te rakiety czas lotu i szybkość: może (tak zgaduję) to okienko z info robi jakieś przybliżenia.

Phobeus

  • Gość
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 26, 2013, 10:18:28 »
Zwróć uwagę, że kiedy wystrzeliwujesz rakietkę ze swojej łajby, to zazwyczaj wyrzutnie najpierw wyrzucają ją na ileś tam metrów w jakimś kierunku, a po krótkim czasie rakietki naprowadzają się na cel i podążają ku niemu. Przez to nie lecą w linii prostej z punktu A do punktu B, tylko trochę "na około". To sprawia, że ich faktyczny zasięg może być krótszy nawet o kilka km.

Jeżeli ktoś dalej nie wie o co kaman to wystarczy sobie wyobrazić trójkąt równoramienny. Końce odcinka będącego podstawą odpowiadają punktom A i B. Droga pocisku standardowych dział to podstawa tego trójkąta, natomiast przelot rakietki to jego oba ramiona.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 26, 2013, 10:22:25 »
Znaczy próbowałeś podlecieć bliżej aż zacznie bić "całość salwy"? Jeśli tak to jaki był dystans do stacji? I sprawdź w oknie fitowania, jaki mają dokładnie te rakiety czas lotu i szybkość: może (tak zgaduję) to okienko z info robi jakieś przybliżenia.

Nie pamiętam już dokładnie, ale coś około 10 - 15km bliżej musiałem stać żeby zaczynały wchodzić wszystkie.

Zwróć uwagę, że kiedy wystrzeliwujesz rakietkę ze swojej łajby, to zazwyczaj wyrzutnie najpierw wyrzucają ją na ileś tam metrów w jakimś kierunku, a po krótkim czasie rakietki naprowadzają się na cel i podążają w jego kierunku. Przez to nie lecą w linii prostej z punktu A do punktu B, tylko trochę "na około". Przez to faktyczny ich zasięg może być krótszy nawet o kilka km.

Jeżeli ktoś dalej nie wie o co kaman to wystarczy sobie wyobrazić trójkąt równoramienny. Końce odcinka będącego podstawą odpowiadają punktom A i B. Droga pocisku standardowych dział to podstawa tego trójkąta, natomiast przelot rakietki to jego oba ramiona.

To była nasza pierwsza myśl, że zakręcają łuczek. Ale! To dotyczyłoby wszystkich rakiet, poza tym te łuczki są bardzo małe.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Goomich

  • Gość
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 26, 2013, 11:11:33 »
Inna teoria byla taka, ze nie zawsze te rakiety leca z pelna predkoscia: po wystrzeleniu musza przyspieszyc od zera do ilustam.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 26, 2013, 11:16:30 »
No i paliwo mogło zwilgotnieć  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 291
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 26, 2013, 11:22:40 »
jeśli wystrzeliwujesz rakiety ze statku "sklejanego rdza i taśma klejącą" to winił bym bardziej kiepskie jakości podzespoły i nisko wykwalifikowanych robotników oraz załogę. Jest jeszcze teoria brzozy i wybuchu w trakcie lotu...

Goomich

  • Gość
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 26, 2013, 11:46:10 »
jeśli wystrzeliwujesz rakiety ze statku "sklejanego rdza i taśma klejącą" to winił bym bardziej kiepskie jakości podzespoły i nisko wykwalifikowanych robotników oraz załogę.

Z drugiej strony te rakiety napędzane są matarskim bimbrem, wiec powinny latać dalej i szybciej.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 26, 2013, 11:48:32 »
jeśli wystrzeliwujesz rakiety ze statku "sklejanego rdza i taśma klejącą" to winił bym bardziej kiepskie jakości podzespoły i nisko wykwalifikowanych robotników oraz załogę. Jest jeszcze teoria brzozy i wybuchu w trakcie lotu...
Niestety, są to wysoce wykwalifikowani specjaliści caldari.

Inna teoria byla taka, ze nie zawsze te rakiety leca z pelna predkoscia: po wystrzeleniu musza przyspieszyc od zera do ilustam.
Skoro rakiety muszą przyspieszać to mamy 2 przypadki:
- wszystkie przyspieszają tak samo - realny zasięg jest jednakowy dla wszystkich więc po prostu przestaja dolatywać wszystkie.
- przyspieszają każda inaczej - wraz ze wzrostem odległości coraz mniej salw by dolatywało, a tak sie nie dzieje. Od pewnego miejsca dolatuje połowa i już.

Przychodzą mi do głowy jeszcze defendery, ale one zmniejszają dmg z salwy o 60 -70% nie niszcząc całości, ich dmg jest stały więc to też odpada.

edyta
Dobra Pany, pośmiali się, pożartowali. Tak na serio, ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie? Bo wychodzi na to ze chyba będę musiał wieczorem spędzić trochę czasu na dokładnych testach.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2013, 11:56:05 wysłana przez GlassCutter »
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Egzarcha

  • Gość
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 26, 2013, 11:55:03 »
Hmm... A czy przypadkiem odległość do stacji nie jest mierzona tylko do docking point? Od tego punktu jest często jeszcze kilka kilometrów do właściwej struktury (choć cały czas jesteś niby na 0). 

Ew. winne były brzozy i bomby próżniowe.  :P

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 26, 2013, 11:56:34 »
Hmm... A czy przypadkiem odległość do stacji nie jest mierzona tylko do docking point? Od tego punktu jest często jeszcze kilka kilometrów do właściwej struktury (choć cały czas jesteś niby na 0). 

Ew. winne były brzozy i bomby próżniowe.  :P

To dlaczego połowa trafia?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Egzarcha

  • Gość
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 26, 2013, 12:12:42 »


Ale poważnie, nie mam pojęcia. Sądzę, że rozwiązaniem jest po prostu odjąć od zasiegu 10km i będzie dobrze.

Edit: Coś kojarzę z ostatniej jesieni, że rakiety miały zacząć trafiać w różne miejsca na celu. Nie tak jak poprzednio w jedno. Może to nie tylko kwestia wizualna i w wypadku stacji część rakiet musi dowiosłować dodatkowe KMy. Ale strzelam.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2013, 12:19:12 wysłana przez Egzarcha »

Phobeus

  • Gość
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 26, 2013, 12:18:48 »
To była nasza pierwsza myśl, że zakręcają łuczek. Ale! To dotyczyłoby wszystkich rakiet, poza tym te łuczki są bardzo małe.
I cały mój misterny plan poszedł wpizdu... :P

[BWTF] Xapitan Bomba

  • BWC
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 291
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xapitan Bomba
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 26, 2013, 13:00:09 »
Jeśli te rakiety pochodzą od producenta z polskiego community to jedna drugiej pewnie nie lubi i zwiększają odległość od siebie proporcjonalnie do długości lotu :P

ale skłaniał bym się do teorii "trafiania w różne punkty i nierówną trajektorię lotu pocisku" tylko że wtedy prosty błąd kalkulacji km/s *s nie daje chyba rozrzutu na pi raz drzwi 10km...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 26, 2013, 13:53:08 »
Ja bym stawiaj jeszcze na podmuchy wiatru słonecznego.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 26, 2013, 13:58:55 »
Po cholere pytałem >:(
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 26, 2013, 14:11:58 »
może stacja miała za mało sygnaturę , warto spróbować z target painter'em  ;)
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 26, 2013, 14:20:35 »
Po cholere pytałem >:(
Niewdzięcznik  >:( Ludzie staraja sie jak moga wytłumaczyc niewytłumaczalne a ten marudzi  >:(
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 26, 2013, 14:26:28 »
To dlaczego połowa trafia?

Lag?
Często latam rakietowcami i zdarzało mi sie, że rakiety przy lagu po prostu nie zadawały dmg, tak jakby nie trafiły w cel.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 26, 2013, 16:27:36 »
Bando troli, mam was wszystkich wjebać do lochu?
Rakiety "od zawsze" miały mniejszy zasięg niż wynik mnożenia prędkość - czas lotu. Jak zaczynałem gre ktoś mi powiedział ze to dlatego że właśnie po wywaleniu za burte zaczymna przyśpieszać a nie wali od razu w strone celu z maksymalną szybkością.

Jedyny ficher jaki mogło dodać odysey to taki  że jak widać z pierwszego posta czesc doleci cześć nie (ewentualnie poprostu grafika taka i tyle)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 26, 2013, 20:36:05 »
Rakiety "od zawsze" miały mniejszy zasięg niż wynik mnożenia prędkość - czas lotu. Jak zaczynałem gre ktoś mi powiedział ze to dlatego że właśnie po wywaleniu za burte zaczymna przyśpieszać a nie wali od razu w strone celu z maksymalną szybkością.

Jest nawet lepiej. Moje skille na sisi dają zasięg 193km, zrobiłem kilka podejść na różnych dystansach:

188km: 24/24, 24/24
190km: 15/24, 16/24, 7/24
192km: 24/24, 4/24, 18/24, 12/24, 7/24
194km: 16/24, 24/24, 24/24
195km: 18/24, 13/24
196km: 21/24, 5/24, 17/24
197km: 0/24, 0/24
201km: 0/24, 0/24

Co ciekawe salwy trafiają lub nie całymi seriami. Nie jest tak że to czynnik losowy dla każdej salwy, po prostu nagle któraś zaczyna trafiać i następnie n kolejnych również wchodzi.

Najwyraźniej rakiety również mają swego rodzaju falloff, mały bo mały, zachowujący się co najmniej dziwnie, ale jest.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 26, 2013, 20:43:37 »
Ja tam zawsze walę tak jakbym miał 10% mniejszy zasięg niż nominalny i nie mam takich problemów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 26, 2013, 20:47:46 »
Ja tam zawsze walę tak jakbym miał 10% mniejszy zasięg niż nominalny i nie mam takich problemów
Ja też nie wale z zasięgu rakiet, po prostu zauważyłem coś o czym nie wiedziałem i postanowiłem wyjaśnić takie zachowanie mechaniki. Wykresów w oparciu o dane statystyczne rysować nie będę, chyba że komuś bardzo chce się liczyć trafienia, bo mi nie. Ale bardzo chętnie to potem bym wrzucił do matlaba, nawet podpowiem jak dokładnie mierzyć odległość na 200km :P Anyway z mojej strony to już chyba eot w tym temacie.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Leczymorda

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Leczymorda Munir
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
  • Sojusz: The Alternative 4
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 27, 2013, 09:27:14 »
to może ja się odezwę
kązda rakieta ma 2 wartości na podstawie której możesz określic jej zasięg efektywny
- predkośc w m/s oraz czas lotu
- wartości zmieniają sie wraz ze wzrostem skili (np missile projection)
- rakieta w momencie wystrzelenia odlicza swój czas lotu ( zauważcie że nie wylatuje natychmiast tylko hmm wylatuje troszkę w lini prostej -> zatrzymuje się - zaczyna lecieć w kierunku celu w lini prostej)
- im większa wurzutnia/rakieta tym animacja trwa dłużej ( w przypadku podstawowego cruise missile tracisz 4,7 km na każda sekunde lotu modyfikowane przez twoje skile (btw na max skilach cruise popierdala wtedy 7km/s)
--> lauchery w formie wierzyczek obracaja sie w kierunku celu skracając czas potrzebny na dolo pocisku ( możesz sobie to ztestowac ustawiając ravka brzuchem do stacji na max zasiegu [ 4 lauchery beda zawsze trafiać]

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 27, 2013, 10:01:58 »
Jest nawet lepiej. Moje skille na sisi dają zasięg 193km, zrobiłem kilka podejść na różnych dystansach:

188km: 24/24, 24/24
190km: 15/24, 16/24, 7/24
192km: 24/24, 4/24, 18/24, 12/24, 7/24
194km: 16/24, 24/24, 24/24
195km: 18/24, 13/24
196km: 21/24, 5/24, 17/24
197km: 0/24, 0/24
201km: 0/24, 0/24

Co ciekawe salwy trafiają lub nie całymi seriami. Nie jest tak że to czynnik losowy dla każdej salwy, po prostu nagle któraś zaczyna trafiać i następnie n kolejnych również wchodzi.

Najwyraźniej rakiety również mają swego rodzaju falloff, mały bo mały, zachowujący się co najmniej dziwnie, ale jest.
Na każdym z tych dystansów się zatrzymałeś czy leciałeś wolno od celu?

Ale widząc jak małe są różnice w odległości, zwailiłbym winę na połączenie 2ch rzeczy:
 - teraz rakiety lecą z wyrzutni a nie centrum statku: część traci parę kilometrów (jeśli mówimy o cruisach),
 - rakiety trafiają w różne punkty celu: i znów część rakiet walnie w te dalsze (efekt widoczny zwłaszcza dla dużych celów) tracąc kolejne parę kmów,
wg mnie razem to złozy się właśnie na te małą różnicę którą zauważyłeś.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 27, 2013, 10:03:56 »
to może ja się odezwę
kązda rakieta ma 2 wartości na podstawie której możesz określic jej zasięg efektywny
- predkośc w m/s oraz czas lotu
- wartości zmieniają sie wraz ze wzrostem skili (np missile projection)
- rakieta w momencie wystrzelenia odlicza swój czas lotu ( zauważcie że nie wylatuje natychmiast tylko hmm wylatuje troszkę w lini prostej -> zatrzymuje się - zaczyna lecieć w kierunku celu w lini prostej)
- im większa wurzutnia/rakieta tym animacja trwa dłużej ( w przypadku podstawowego cruise missile tracisz 4,7 km na każda sekunde lotu modyfikowane przez twoje skile (btw na max skilach cruise popierdala wtedy 7km/s)
--> lauchery w formie wierzyczek obracaja sie w kierunku celu skracając czas potrzebny na dolo pocisku ( możesz sobie to ztestowac ustawiając ravka brzuchem do stacji na max zasiegu [ 4 lauchery beda zawsze trafiać]

Teorie wyssane z palca. To że graficznie tak to pokazali nie ma związku ze stanem faktycznym w obliczeniach. Rakiety zaiwaniają do celu zygzakiem, liczyłeś jaki ma to wpływ na ich zasięg? No i jakim cudem rakiety dolatują DALEJ niż zasięg wynikający z przemnożenia czasu lotu i prędkości? Wystrzeliwane są z większą prędkością niż maksymalna?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Falloff na rakietach?
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 27, 2013, 10:07:01 »
Na każdym z tych dystansów się zatrzymałeś czy leciałeś wolno od celu?

Stałem w miejscu.

Ale widząc jak małe są różnice w odległości, zwailiłbym winę na połączenie 2ch rzeczy:
 - teraz rakiety lecą z wyrzutni a nie centrum statku: część traci parę kilometrów (jeśli mówimy o cruisach),
 - rakiety trafiają w różne punkty celu: i znów część rakiet walnie w te dalsze (efekt widoczny zwłaszcza dla dużych celów) tracąc kolejne parę kmów,
wg mnie razem to złozy się właśnie na te małą różnicę którą zauważyłeś.

Mogłoby tak być tylko że jak napisałem wcześniej trafiały całe salwy i do tego seriami. Nigdy nie było tak żeby z całego magazynka trafiły powiedzmy salwy 3, 7, 12, 15, 17, 21 i 23, tylko wszystkie od 3 do 10 po czym znowu nic nie trafiało. Zawsze dmg wchodził taki sam.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit