Klucz do T3 leży w tym, że każdy subsystem ma swoje bonusy, zwykle po dwa na suba. To oznacza, że masz hull z 10 bonusami, zamiast dwoma (shipy T1) czy czterema (shipy T2).
Tengu ma o wiele lepszy tank od Dreja, zasuwa na AB tylko ciut wolniej niż Drej na MWD będąc przy tym cap stable i bije z rakiet tylko dwa razy mocniej na większy zasięg.
Co do skilli - strat cruisera możesz mieć nawet na III (to daje tylko bonus do overheata, zaryzykowałbym stwierdzenie że przy PvE jest to średnioistotne), Offensive i Defensive suby musisz mieć wyskillowane na V. Pozostałe - tyle, ile Ci jest potrzebne do zamknięcia się fitu (np. bonusy do powergrida) czy parametrów.
Skille do subsystemów są rank 1, więc robi się je po 5-6 dni na V. Nie warto ciągnać na siłę wszystkich na V, jeśli nie ma takiej potrzeby, bo tylko więcej stracisz SP jak wdupisz shipa.
Reszta skilli - to samo co do dreja.