Autor Wątek: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND  (Przeczytany 24951 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« dnia: Maj 23, 2013, 18:58:16 »
Od około 2-3 tygodni mam problem z routerem http://www.tp-link.com.pl/products/details/?model=TD-W8961ND. Mianowicie w zupełnie randomowych momentach gubi połączenie z netem (gaśnie dioda ADSL) by po około 30-40 sekundach je odzyskać. Nie ma żadnej reguły kiedy to się dzieje. Czasem potrafi pochodzić parę godzin bez problemów a czasem w ciągu 10 minut potrafi się rozłączyć pięć razy.

Najpierw to ignorowałem bo non stop były burze i myślałem że są jakieś problemy na linii. No ale to już 3 tygodnie tak jest i podejrzewam że to z routerem coś nie tak bo okazało się że często nie mogę otworzyć strony konfiguracyjnej. Biała strona wczytuje się non stop i wtedy dopiero wyłączenie i włączenie routera pomaga i można się do konfiguracji dostać.

Dla pewności na jutro załatwiłem sobie Liveboxa żeby sprawdzić czy on też będzie rozłączał ale nie sądzę.

Dzisiaj już prawie o ścianę złoma rozwaliłem bo przegrałem turniej w M&MDoC bo w 2 meczach dostałem dc i pomimo że wygrywałem policzyło mi porażki  :'(

O co może chodzić?
Help!


sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 24, 2013, 09:23:41 »
Przestań się mazać i oddaj na gwarancji.

[CHUJI] Fairfax Narmolaya

  • ZLY CHUJI
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 95
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Fairfax Narmolaya
  • Korporacja: EVIL ONES
  • Sojusz: Brothers in Arms Alliance
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 24, 2013, 15:28:56 »
nie jest to wina routera.

tez tak mialem pol roku temu, gdzie mialem serie DC jeden po drugim przez pare tyg.
i dzialo sie to tylko jak gralem w EVE.
CCP nie wie czemu tak sie dzieje, problem ten sporadycznie maja gracze z roznych zakatkow swiata.

Wytrzymaj jeszcze pare dni, a samo przejdzie.

poszukaj w google o tym.

no chyba ze zrywa ci poleczenie jak nie grasz w eve, to w takim razie router do wymiany :)

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 24, 2013, 15:48:59 »
Mój router jak zaczął tak robić, to jakięś 2 tyg później zdechł całkowicie.
Co do EVE, to jakieś 2 miesiące temu też miałem plage dc, pomagało włączenie jakiegokolwiek netowego radia, żeby utrzymać minimalną ciągłą transmisję danych. W innych grach wszystko działało bez problemów (Mam router z modemem 3g i w zwykle momencie kiedy EVE zażądało większej paczki danych, a modem pracował w wolniejszym trybie następowało dc)

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 24, 2013, 16:52:28 »
Jak jest gwarancja: do serwisu jak chłopaki wyżej powiedzieli :)
Jak nie ma gwarancji: kopia zapasowa ustawień, factory reset i wgranie najnowszego firmware. Jak nie pomoże, patrz punkt "Jak jest gwarancja".
Tak ogólnie to nie cierpię routerów TP-LINK ze względu m.in. na powyższy problem.


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 25, 2013, 20:22:39 »
Chwilowy spokój z DC ale testując Liveboxa zauważyłem coś innego związanego z YouTube.

Jest część filmów które nawet kiedy są na 480p ustawione za cholerę nie mogą się wczytać na TP. Idzie parę sekund potem staje w miejscu i dopiero po chwili idzie dalej by zaraz zatrzymać się z powrotem. Kliknięcie w jakikolwiek fragment filmu "gubi" cały postęp na pasku i stoi w miejscu by po chwili zacząć na nowo wczytywać film.

Nie wszystkie filmy maja taki problem i większość chodzi normalnie na 720p no ale jednak zdarzają się takie kwiatki. I być może to złudzenie ale wydaje mi się że na Liveboxie te "schrzanione" filmy chodzą płynniej, wczytują się szybciej, nie gubi postępu po kliknięciu na inny fragment filmu, nie zatrzymuje się co 20 sekund itp.

Co to może oznaczać? Gubienie pakietów? A może po prostu źle zoptymalizowany film i tylko wydaje mi się że na LB chodzi lepiej? Nie znam się na sieci więc może głupoty gadam.

PS: Kiedyś wgrywałem nowy firmware i robiłem resety fabryczne bo czasem w panelu konfiguracji potrafił się router zwieszać i pomimo wybierania różnych menu strona nie zmieniała się, mogą przez to nie uznać gwarancji (firmware oficjalny ze strony TPLink)?.



ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 25, 2013, 20:59:50 »
PS: Kiedyś wgrywałem nowy firmware i robiłem resety fabryczne bo czasem w panelu konfiguracji potrafił się router zwieszać i pomimo wybierania różnych menu strona nie zmieniała się, mogą przez to nie uznać gwarancji (firmware oficjalny ze strony TPLink)?.

Podaj dokładną wersję tego Firmware co wgrałeś i najlepiej wszystkie dane z nalepki TP-Linka (prócz oczywistych danych jak login/pass, czy S/N P/N).


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 25, 2013, 21:53:20 »
Cytuj
Firmware Version
   
:
   2.0.0 Build 120427 Rel.09135

Co do nalepki to oprócz S/N i P/N jest jeszcze

Model: TD-W8961ND Ver 2,1.
PIN 12346301
Do tego MAC adress i właściwie tyle.

O to chodziło czy coś innego?


Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 25, 2013, 21:56:09 »
jak to jest ADSL to masz zdupczoną linię telefoniczną i gdy przysłowiowa "wrona siada na drutach" tak się dzieje.
wejdz w status tego polaczenia adsl i podaj nam SNR.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 25, 2013, 23:10:58 »
Orientuje się ktoś skąd tyle błędów CRC?

                               Downstream       Upstream
SNR   Margin             6,0                    7,0
Line Attenuation        14,5                  7
Data rate                  7104                 928
Max rate                   7200                 1088
CRC                         1069                  30


EDIT:
Dosłownie 40 sekund po napisaniu tego posta zrobiło znów DC na parę sekund. Wyzerowało sobie błędy CRC ale już od nowa idą bo 32 na Downstream. SNR wygląda teraz 6 w downstream i 6 w upstream. Czyli podjerzewam że za jakiś czas znów wywali 1k CRC i się zresetuje.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 25, 2013, 23:16:28 »
Orientuje się ktoś skąd tyle błędów CRC?

                               Downstream       Upstream
SNR   Margin             6,0                    7,0

Właśnie z tej pierwszej linijki, ja nie jestem specem od ADSL ale poniżej SNR 8 do 10 nie uzyskasz stabilnego połączenia, to oczywiście zależy od prędkości połączenia, im większa tym margines błędu mniejszy.
Najprostsze co mi do głowy przychodzi to filtr na telefon wymienić na inny/lepszy, albo tepse wzywać bo tu ewidentnie linia nie domaga, a jeśli mieszkasz "na zadupiu" nie oczekuj cudów.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

HammerSnake

  • Gość
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 26, 2013, 00:06:28 »
a nie prościej zadzwonić do tepsy, żeby wysłali pracownika terenowego do domu? Z mojego doświadczenia są to ludzie, którzy zjedli na tym zęby więc jak oni nie pomogą, to nie wiem kto.

No i LT Rook dotknął setna sprawy, patrząc na pierwszy wynik na elektrodzie jaki mi wybiło:

SNR - SNRMargin - Stosunek sygnał/szum
6dB i niżej wartość graniczna (może rozłączać, a raczej napewno będzie, tutaj modem musi się popisać by utrzymać synchronizację.
7dB-10dB wystarczająca, aczkolwiek wieczorami mogą pojawiać się problemy ze stabilnością łącza
11dB-20dB wartość dobra, delikatne problemy z synchronizacją albo ich brak
20dB-28dB bardzo dobre wartości, nic nie powinno się specjalnego dziać
29dB i więcej, podłączyć i przestać sprawdzać parametry, musi działać stabilnie

Attenuation - Tłumienie Lini (im mniejsze tym lepiej)

20dB i mniej, bardzo blisko centrali można osiągać duże prędkości synchronizacji, bez zerwań
20dB-30dB, jak wyżej, odrobinę mniejsze prędkości
30dB-40dB bardzo dobra wartość
40dB-50dB dobra, ostatnia stabilna przy niektórych prędkościach (do 6Mbit/s)
50dB-60dB wartości progowe, max 1Mbit i to zależy od modemu, może tracić synchronizację
60dB i wyżej, loteria, albo zadziała albo nie, dużo zależy od modemu, stanu linii o stabilności można raczej zapomnieć
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2013, 00:19:31 wysłana przez HammerSnake »

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 26, 2013, 06:50:23 »
Głupia sprawa: jak daleko masz modem od gniazdka telefonicznego? Zwykły płaski kabel telefoniczny bardzo lubi łapać zakłócenia, bo nie bardzo się nadaje do transmisji sygnałów wysokiej częstotliwości. Jak masz jakieś pętle na tym kabelku to tym gorzej...

Oczywiście, to może być też kwestia np. złego doboru żył w kablu (nie z jednej pary w skrętce) lub całej masy innych rzeczy, ale to już sam nic na to nie poradzisz więc molestuj operatora.

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2


Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 26, 2013, 11:09:55 »
Już nieraz molestowałem TP i nieraz był technik bo kiedyś były problemy z synchronizacjąi. Był chyba nawet 3x posprawdzał kable, centralkę i stwierdził że jest tylko jedna karta która jest przeciążona (mieszkam na zadupiu) i dopóki nie dołożą/wymienia karty to będzie kiepsko. Ale nie łapałem takich randomowych deceków jak teraz i myślałem że to może coś router odwala :(

Głupia sprawa: jak daleko masz modem od gniazdka telefonicznego? Zwykły płaski kabel telefoniczny bardzo lubi łapać zakłócenia, bo nie bardzo się nadaje do transmisji sygnałów wysokiej częstotliwości. Jak masz jakieś pętle na tym kabelku to tym gorzej...

Oczywiście, to może być też kwestia np. złego doboru żył w kablu (nie z jednej pary w skrętce) lub całej masy innych rzeczy, ale to już sam nic na to nie poradzisz więc molestuj operatora.

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Co do odległości jest podłączony dwoma kabelkami do gniazdka (łączka w środku bo kabel był za krótki). Ale chcąc przetestować przyniosłem kompa pod gniazdko i podłączyłem router krótkim kablem bezpośrednio do gniazdka z odpiętym telefonem. Parametry nie polepszyły się.

Do centralki mam blisko bo w linii prostej nawet kilometra chyba nie ma (oczywiście nie wiem jak kable idą ale raczej blisko jest). Tym bardziej drażni mnie że tak niskie parametry są :(
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2013, 11:31:49 wysłana przez Asag »

Emtecpl

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 61
  • jestem bo jestem
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: emtecpl
  • Korporacja: Thou shalt not kill
  • Sojusz: A Nest of Vipers
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 27, 2013, 10:15:06 »
jednak jeśli chodzi o tp-linka to polecam zastosować inne oprogramowanie gargoyla i problemy znikają jak miałem  problemy z mr3420 zmieniłem oprogramowanie i śmiga
Kto żyje w pamięci ..., żyje wiecznie

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 27, 2013, 13:12:26 »
jednak jeśli chodzi o tp-linka to polecam zastosować inne oprogramowanie gargoyla i problemy znikają jak miałem  problemy z mr3420 zmieniłem oprogramowanie i śmiga
Nie ma szans by to wgrać na modemrouterze.


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 10, 2013, 12:49:56 »
Temat odświeżam bo moje łącze to jakaś cholerna karuzela.

Mam podpiętego teraz Liveboxa, screen ze statów:



Ale nie o ten screen chodzi. Parę dni temu po burzy pourywało kable na słupach w "obu kierunkach" (tzn z obu stron słupa). Przyjechali technicy i podpięli tylko z jednej strony kable bo takie mieli zgłoszenie. Że ja byłem po tej "odpowiedniej" stronie to net mi wrócił. Na o wiele lepszych parametrach. Screena nie zrobiłem niestety ale pamiętam ze margines zakłóceń w górę był 7 a max download rate wynosił około 8400-8900 Kb/s w zależności od pory dnia. Pozostałych parametrów nie pamiętam ale naprawdę dało się odczuć sporą różnicę w szybkości neta.

Po paru dniach przyjechali znowu technicy i podpięli resztę kabli. A parametry neta szlag trafił. Margines znów na 6 a max download rate 7400. Jakim cudem po całkowitej naprawie kabli jest gorzej niż przed?

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 11, 2013, 07:19:24 »


Ale nie o ten screen chodzi. Parę dni temu po burzy pourywało kable na słupach w "obu kierunkach" (tzn z obu stron słupa). Przyjechali technicy i podpięli tylko z jednej strony kable bo takie mieli zgłoszenie. Że ja byłem po tej "odpowiedniej" stronie to net mi wrócił. Na o wiele lepszych parametrach. Screena nie zrobiłem niestety ale pamiętam ze margines zakłóceń w górę był 7 a max download rate wynosił około 8400-8900 Kb/s w zależności od pory dnia. Pozostałych parametrów nie pamiętam ale naprawdę dało się odczuć sporą różnicę w szybkości neta.

Po paru dniach przyjechali znowu technicy i podpięli resztę kabli. A parametry neta szlag trafił. Margines znów na 6 a max download rate 7400. Jakim cudem po całkowitej naprawie kabli jest gorzej niż przed?
Możliwe że po prostu po "tamtej stronie słupa" jest coś co generuje szum i zakłócenia na linii, zgłoś to, może jakimś cudem znajdą przyczynę  ;) Choc jeśłi to TPSa to pewnie dostaniesz 121 standardową odpowiedź administratora - dziwne...u nas wszystko działa.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2013, 07:41:17 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 11, 2013, 09:04:08 »
VonBeerpuszken zdaje się, że rozmawialiśmy z tymi samymi konsultantami ];)

[youtube]http://youtu.be/SckLHjY76ao[/youtube]

HammerSnake

  • Gość
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 11, 2013, 12:05:20 »
to jaki jest w końcu problem:

zrywa połączenia wieczorem?- zrywa bo parametry są do dupy- dzwoń po techników
czy prędkość internetu jest nie taka jak w umowie?

Nie możesz z tymi technikami po ludzku pogadać, wypytać, upewnić się, że wszystko sprawdzili, kable w chacie, filtr do telefonu itd? Jak swój sprzęt podłączają u ciebie też im tak zrywa? Jak nie zrywa to jakiego sprzętu używają, kupić i zamontować. To nie jest wróżenie z tarota więc niech ci wprost powie koleś o co się rozbiega i tyle. Może zwyczajnie trzeba obniżyć przepustowość, żeby nie zrywało? Wziąć od technika protokół i reklamować usługę, że mają zmniejszyć.

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 11, 2013, 16:36:49 »
Nie możesz z tymi technikami po ludzku pogadać, wypytać, upewnić się, że wszystko sprawdzili, kable w chacie, filtr do telefonu itd? Jak swój sprzęt podłączają u ciebie też im tak zrywa?

Myślisz że nie próbowałem? Dawno jeden w ciągu tygodnia był u mnie w domu 3x bo zrywało neta. Podpiął swój sprzęt zobaczył parametry i mina mu zrzedła trochę jak przez ponad 5 minut nie mógł mu się modem na lini zsynchronizować. Powiedział że musi podjechać do centralki sprawdzić. Jak wrócił i próbowałem dowiedzieć się o co chodzi stwierdził że centralka stara i trzeba modernizować i ze on na to wpływu nie ma.

Tylko ostatnio co widziałem w statach to temu przeczy bo okazało się że może być lepiej.

Wiesz ile razy dzwoniłem do tych bezużytecznych konsultantów? Kończyło się tym że przysyłali technika który stwierdzał że wszystko ok (przeczyściłem styki na słupie, powinno być oki!) i nadal to samo do dupy i delikatnie sugerowali że w umowie jest DO 10MB i że mogę ich pocałować.

Pogodziłbym się z tym jeżeli faktycznie okazało by się że ze względu na linię nie da rady z tego wyciągnąć odpowiednich wartości (wcale nie mówię o max transferze). Ale według mnie ewidentnie coś jest nie tak (nie wiem czy centrala, słup czy UFO) tylko co z tego że pomimo tego że to zgłaszam to dostaję odpowiedź typu:

Działa? Działa to weź pan spier...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 11, 2013, 17:29:22 »
To i tak jeszcze nie tak źle, najlepsza akcja jaką miałem z "technikami" z tepsy -
Od paru lat mieszkam na wsi, w zeszłym roku podciągano do mnie kanalizację (alleluja, 21 wiek  :P ), jakaś rozdziawa w koparce zerwała kabel telefoniczny biegnący od słupa do domu. Zadzwoniłem, zgłosiłem awarię, pojechałem na drugą zmiane do pracy. Dzwoni żona, sama niepewna czy wkurwiona czy rozbawiona do łez... bo przyjachała ekipa, obejrzała, ucięła kabel przy słupie, wrzuciła na moje podwórko i... pojechała. Dzwonię (solidnie wkurwiony) ponownie i tym razem mało delikatnie obsobaczam firmę... A panienka tłumaczy że technicy zrozumieli że mają usunąć tylko zagrożenie bo nie wspominałem że internetu nie mam...
Nie miałem sił tłumaczyć, że przewodowy internet działa o wiele lepiej gdy ten przewód po prostu jest.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Ulf Nitjsefni

  • Świeżak
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 132
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ulf Nitjsefni
  • Korporacja: Ministry of War
Odp: Problem z routerem TPLink TD-W8961ND
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 11, 2013, 18:50:24 »
Mi po przeprowadzce na wieś spokojnie oświadczyli, że netu od tp.sa nie dostanę bo nie... mimo iż sąsiedzi mają, kabel położyłem na własny koszt od domu do słupka. Wystarczyło to spiąć tylko. No to trudno i mam net bezprzewodowy. Z miesiąc temu przyleźli akwizytorzy z ofertą netu od Orange po kablu. Pognałem na kopach z domu...