Witam.
Od razu zaznaczam że jestem totalnym noobem i pewnie nie obedzie się bez wielu komentarzy. Ale i tak chciałem napisać kilka moich przemyślen ku przestrodze, aby nikt nie popełnił mojego błędu,czyli latania gołym harbingerem na misje lvl 3
Teraz sobie siedze w moim kombajnie prubójąc uzbierac 80 milionów na nowy statek więc mam dużo czasu.
Jeżeli jesteś amarem i chcesz latać ich statkami nie pchaj się na misje lvl 3 bez odpowiednich skili
Wiadomo każdy chce jak najszybciej zarabiać dużo ISKów i gdy tylko może robić wyższy poziom misji od razu sie tam pcha.
Ta gra jest inna tu trzeba swoje odczekać.
Po pierwsze skile do latania odpowiednim statkiem.
Ja wybrałem taki fit
Harbinger
6x Focused Modulated Medium Energy Beam I kilka rodzaji szkieł
Small Tracktor Beam I
10MN Afterburner II
Tracking Computer I, Tracking speed script
Cap recharger II
cap recharger II
Medium Armor Repairer II
Damage Control II
2x prototype armor hardener pod misje potem wymienie na armor .... hardener II
Heat Sink II
Heat Sink II
Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Auxiliary Nano Pump I
Drony
Hammerhead II x5
Salvage Drone x5
Jakie są potrzebne do tego skile to nie będe pisał, Każdy sobie może przeczytać
Ale to nie wszystko bo jest mnóstwo "nie widocznych" Skili, Które to dopiero umożliwiają efektowne latanie tym złomem.
Tu jest mała lista skili które dobrze by było mieć na lvl 4.
Energy Management - zwiększa pojemność kondensatora
Energy System Operation - przyspiesza ładowanie kondensatora
Signature Analisis - przyspiesza namieżanie
Targeting - zwiększa ilość namierzonych celów
Armor resistance Phasing - do hardenerów
Acceleration Control - zwiększa bonus prędkości przy włączonym afterburnerze
Evasive Maneuvrening - lepsze manewrowanie
Fuel Conservation - Afterburner zużywa mniej energi
Jest jeszcze kilka innych skili które mają znaczenie dla amarra ale nie w tym statku
To:
Armor Honeycombing
Em, explosive, thermic, kinethic Armor Compresation
Nie ma tu nic o uzbrojeniu bo jakoś nie miałem problemów z niszczeniem wroga, a z przetrwaniem jego ostrzału.
I na koniec jeszcze dwie sprawy
1.Zanim zaakceptujesz misje wklep ja w goglle i poczytaj czy jest dla Ciebie za trudna.
Jeżeli tak to o ile się nie myle możesz odrzucić jesna na 4 godziny bez straty standingu.
2. UBEZPIECZ statek można się rozpłakać kiedy utopisz 80 milionów w statek a z podstawowego ubezpieczenia dostaniesz 20.