Jest kilka rzeczy w Rifcie, które naprawdę mi się podobają.
Pierwsza to dynamiczne questy, coś podobnego do GW2. W GW2 jest to o wiele lepiej zrobione, ale w Rifcie też jest niezła zabawa. Ogólnie to wygląda tak, że nagle gdzieś w rejonie otwiera się portal z innego wymiaru i trzeba odpierać fale nadciągających NPCów. Grałem trochę w triala i pomimo strasznej wtórności, całość sprawdza się świetnie jako odskocznia od questowania.
Druga rzecz to mieszanie klas, to czego mi brakuje w Neverwinter Online (chodź właśnie czegoś takiego bym się spodziewał po grze z Neverwinter w tytule). Nie można co prawda wymieszać klas np. wojownika z magiem, całość jest trochę ograniczona. Mamy na przykład klasę wojownika, a wojownik składa się na kilka podklas i możemy spośród 9 podklas wybrać trzy i dowolnie rozbudowywać. Całość przypomina skilltree z WoWa, ale konkretne drzewka można zmieniać na dowolne inne. Niemniej jednak całość daje masę radochy. Pograłem niedługo a już byłem zaskoczony możliwościami dostosowania postaci to własnego stylu gry.
Trzecim atutem jest ogólna przyjemność płynąca z rozgrywki. Ładna grafika, dźwięk itd. Gra się bardzo przyjemnie.
@Edit: wyszperałem nawet to
http://www.rifthead.com/stc