nie chce zaczynać nowego wątku , wiec napisze tutaj o perypetiach z ORGIN i ich kodem .
12-ego sierpnia 2013 kupiłem w ORGIN kod "Abonament na 60 dni gry w EVE Online" + bonusy (alistralia Catalist i implant ) , we wrześniu zrobiłem przerwę w graniu i w piątek 11.10.13 chciałem aktywować kod , a tu zonk - kod nieważny lub użyty ! . napisałem do suportu EVE , a oni odpisali ze kod został wykorzystany w czerwcu .
Kilka razy zgłaszałem problem przez stronę pomocy ORGIN - bez odzewu . Dzisiaj znalazłem numer telefonu na infolinie 22 397 08 40 , zgłosiłem problem w odpowiedzi usłyszałem ze muszą wyjaśnić to bo dostawca kodów jest firma zewnętrzna i oni nie odpowiadają za zaistniała sytuacje . Zaproponowano mi zwrot pieniędzy , na co nie przystałem upierajac sie przy formule "bez zmiany warunkow wstepnych " czyli ze maja dostarczyć działający kod , kupując kod nigdzie niema zapisu ze kod trzeba wykorzystać w jakimś okreslonym terminie , napomknelem cos o jakimś ekstrasie za niedogodności . Pracownik infolinii pozostawał niewzruszony dopóki nie wspomniałem ze opisze na fejsie - co za chwile zrobie .
Jak narazie sytuacja jest patowa ,Orgin nie zaproponował satysfakcjonującego rozwiązania , a ja nie chce przyjąć od nich pieniędzy