Autor Wątek: Fanfest 2013  (Przeczytany 44871 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #105 dnia: Kwiecień 26, 2013, 22:57:28 »
Ale przynajmniej jeden region nie będzie miał monopolu na produkcję Capsli 5x taniej niż reszta.

Dodaj do tego możliwość produkowania superów w low, a przestanę mieć jakiekolwiek zastrzeżenia :]. A EVE stanie się wyjątkowo interesującym miejscem :>. To było by jak zebrać grupę piromaniaków w rafinerii i rozdać zapałki.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #106 dnia: Kwiecień 26, 2013, 23:05:26 »
Czyli norma. CCP dalej ma pomysły z końca pleców i nic szczególnego te bandy kretynów nie potrafią wymyślić.
Nadal nie widzę sensu powracania do tej gry.

Phobeus

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #107 dnia: Kwiecień 26, 2013, 23:14:52 »
Dodaj do tego możliwość produkowania superów w low, a przestanę mieć jakiekolwiek zastrzeżenia :]. A EVE stanie się wyjątkowo interesującym miejscem :>. To było by jak zebrać grupę piromaniaków w rafinerii i rozdać zapałki.
Supery produkowane w low? Dalej do tego niż do Kamczatki na piechotę

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #108 dnia: Kwiecień 26, 2013, 23:17:22 »
Czyli norma. CCP dalej ma pomysły z końca pleców i nic szczególnego te bandy kretynów nie potrafią wymyślić.
Nadal nie widzę sensu powracania do tej gry.

Jak czytam Twoje posty to jedynym komentarzem do tego powyżej - "and nothing of value was lost".

Rebalans moonów - dużo lepiej niż się spodziewałem. Zamiast "coś tam będzie nowym technetium" na pierwszy rzut oka wygląda, że nie popełnią błędu w Dominion (który wykreował dominację Techa) i dystrybucja najcenniejszych moonów będzie taka, że po prostu jeden blob nie będzie w stanie ich kontrolować. To już bardzo dobrze.

Ukłon w stronę 0.0... coś za coś. Zmiany w ore są dobre NAWET jeśli ułatwi to produkcję superów, bo nie oszukujmy się, nic tego nie zatrzyma. Ale o wiele ważniejsze są zmiany w skanowaniu - teraz wreszcie będzie można precyzyjnie warpić na anomalki i znajdywać gravi bez cholernego alta z probe'ami. Fuck yes!

Efekt skoku przez gate - faktycznie "osom". Podobnie jak wcześniejsze zmiany wyglądu planet (znów: Dominion), zmiany nebuli tła, reorientacja gate'ów i teraz wytyczanie trasy w przestrzeni - ma to gigantyczne znaczenie dla imersji. Jedyne co mnie martwi to czy to nie wydłuży czasu skoku przez gejt. Dość krytyczne w sytuacji, gdy "Jump, jump motherfuckers and rage tackle!". Ale może to tylko subiektywne odczucie, że dziś następuje to insta - często stoi się i napiernicza w myszkę :)

Natomiast - niezależnie od tego co powyżej - topos "Space colonization". O ile nie jest to tylko marketingowy bullshit, którego pełno jest na Fanfestach (kto nie wierzy, niech obejrzy stare FF na YT i porówna ze stanem faktycznym), może to faktycznie będzie rozwiązanie dla obecnej zatęchłej sytuacji z "blue donought". "Goons? Who the fuck are Goons? Oh, those guys living 250j from us?" :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #109 dnia: Kwiecień 26, 2013, 23:19:19 »
W sumie to chyba dobra zmiana i chyba trafna decyzja, superów nie wywalą a takie rozwiązanie spowoduje że gra się sama zbalansuje. Jeszcze jakby zmiany w produkcji t2 zniwelowały monopol na technet.. I kto wie, 0.0 zacznie pływać w rudzie to może i zwykli producenci się przeniosą.. Tak czy inaczej trzymam za CCP kciuki :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Phobeus

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #110 dnia: Kwiecień 27, 2013, 00:09:09 »
Jedyne co mnie martwi to czy to nie wydłuży czasu skoku przez gejt.
Z tego co mówili zrozumiałem, że animacja lotu przez tunel ma być odpowiednikiem paska ładowania. Czyli na logikę jeśli złapiemy laga podczas przeskoku, to będziemy mieli przydługawy przelot

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #111 dnia: Kwiecień 27, 2013, 00:42:41 »
Hmm... miałeś jakiś pasek ładowania przy skoku przez gejt?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #112 dnia: Kwiecień 27, 2013, 00:49:51 »
[mod]Wywaliłem Herezję i kogoś do flejma. M.[/mod]

http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12089.msg197291#new

kasiarz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: May
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #113 dnia: Kwiecień 27, 2013, 01:27:12 »
Dread 200 mln.
Lotniskowiec 100 mln.
Pancernik 10 mln.
PLEX po ile?

Po zmianach w przemyśle przewiduję takie ceny. Czy będzie inaczej?

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #114 dnia: Kwiecień 27, 2013, 01:30:24 »
Dread 200 mln.
Lotniskowiec 100 mln.
Pancernik 10 mln.
PLEX po ile?

Po zmianach w przemyśle przewiduję takie ceny. Czy będzie inaczej?

Tyle przewidziałeś i masz problem z głupim, plexem? Sam se zgadnij :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #115 dnia: Kwiecień 27, 2013, 07:53:21 »
Natomiast - niezależnie od tego co powyżej - topos "Space colonization". O ile nie jest to tylko marketingowy bullshit, którego pełno jest na Fanfestach (kto nie wierzy, niech obejrzy stare FF na YT i porówna ze stanem faktycznym), może to faktycznie będzie rozwiązanie dla obecnej zatęchłej sytuacji z "blue donought". "Goons? Who the fuck are Goons? Oh, those guys living 250j from us?" :)
Fanfesty oglądam odkąd są i jakoś się nie zawiodłem na zapowiedziach do tej pory ;)
Fakt, że niektóre rzeczy trwają latami (incarna, dust), to jednak się potem pojawiają.

Według mnie, budowanie stargejtów (co ma być większym wysiłkiem logistycznym niż stacje czy tytany) ma prowadzić do powstawania nowych systemów.
Kto wie czy nie generowanych proceduralnie.
Może się za bardzo rozmarzyłem, ale skoro jest to w wizji na drugie 10 lat eve, to czemu nie... :)
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Emtecpl

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 61
  • jestem bo jestem
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: emtecpl
  • Korporacja: Thou shalt not kill
  • Sojusz: A Nest of Vipers
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #116 dnia: Kwiecień 27, 2013, 10:06:37 »
bajeczki bajeszczki, nie uwierzę póki nie zobaczę, a w szczególności ułatwienia sterowania posem hehe:)

plex może i będzie za 50 milionów ale co z tego jeśli zarabiać będziemy mniej bo zapewne tak zrobią
Kto żyje w pamięci ..., żyje wiecznie

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #117 dnia: Kwiecień 27, 2013, 10:11:49 »
Z tymi nowymi systemami imho nie do końca dobry pomysł. Już teraz uniwersum gry jest tak duże, że istnieją miejsca w Empire i poza nim gdzie nikogo nie ma, ba jest ich całkiem sporo.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #118 dnia: Kwiecień 27, 2013, 10:29:37 »
W sumie to chyba dobra zmiana i chyba trafna decyzja, superów nie wywalą a takie rozwiązanie spowoduje że gra się sama zbalansuje. Jeszcze jakby zmiany w produkcji t2 zniwelowały monopol na technet.. I kto wie, 0.0 zacznie pływać w rudzie to może i zwykli producenci się przeniosą.. Tak czy inaczej trzymam za CCP kciuki :)
To reach these goals we are implementing a change to several aspects of the tech two production chain. We are adding two new intermediate materials (with associated reactions and alchemy reactions), four new composites, and adjusting the composition of the Microprocessors, Capacitor Units, and Reactors.

 Bellow you will find the details of these changes. Please note that all names for the new materials and composites are placeholders.

Our new Intermediate Materials are:

 ThuliHaf : 100 Thulium + 100 Hafnium = 200 ThuliHaf

 ProMerc : 100 Promethium + 100 Mercury = 200 ProMerc

 

Both of these reactions will have alchemy versions as well:

 100 Vanadium + 100 Hafnium =  1 Unrefined ThuliHaf = 40 Thulihaf and 95 Hafnium

 100 Chromium + 100 Mercury =  1 Unrefined ProMerc = 40 ProMerc and 95 Mercury

 

Our new Composites are:

 Gallentium : 100 ThulHaf + 100 Crystallite Alloy = 300 Gallentium

 Matarium : 100 Neo Mercurite + 100 Fernite Alloy = 300 Matarium

 Amarrium : 100 ProMerc + 100 Rolled Tungsten Alloy = 300 Amarrium

 Caldarium : 100 Ferrofluid + 100 Titanium Chromide = 300 Caldarium

 

Changed blueprints are:

 All Non Capital Microprocessors: 15(+3) Racial Carbides, 5(+4) Phenolic Composites, 2(-3) Nanotransitors, 2(+2) New Racial Composites

 All Non Capital Capacitor Units: 24 Racial Carbides, 10(-5) Fullerides, 1 Nanotransistor, 2(+2) New Racial Composites

 All Non Capital Reactor Units: 8 Racial Carbides, 0(-1) Ferrogel, 2(+1) Fermionic Condensates

 

 All Capital Microprocessors: 1500(+300) Racial Carbides, 50(+40) Phenolic Composites, 20(-30) Nanotransitors, 20(+20) New Racial Composites

 All Capital Capacitor Units: 2000 Racial Carbides, 1000 Fullerides, 10 Nanotransistors, 20(+20) New Racial Composites

 All Capital Reactor Units: 800 Racial Carbides, 0(-10) Ferrogel, 20(+10) Fermionic Condensates

 As these changes will bring the total usage of each R64 mineral into much closer balance, we will be seeding R64s into 227 existing moons in lowsec and 0.0, to bring the number of minable moons for each R64 into closer alignment.
To powinno znacząco osłabić monopol Tech i obniżyć ceny T2.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #119 dnia: Kwiecień 27, 2013, 10:56:54 »
A był może już jakiś nowy trailer?

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #120 dnia: Kwiecień 27, 2013, 10:58:25 »
Fanfesty oglądam odkąd są i jakoś się nie zawiodłem na zapowiedziach do tej pory ;)
Fakt, że niektóre rzeczy trwają latami (incarna, dust), to jednak się potem pojawiają.

Według mnie, budowanie stargejtów (co ma być większym wysiłkiem logistycznym niż stacje czy tytany) ma prowadzić do powstawania nowych systemów.
Kto wie czy nie generowanych proceduralnie.
Może się za bardzo rozmarzyłem, ale skoro jest to w wizji na drugie 10 lat eve, to czemu nie... :)

Oglądałem wszystkie fanfesty odkąd gram, czyli od pięciu lat i mogę wymienić całą długą listę rzeczy, które zapowiadali na fan festach i które nigdy się w eve nie pojawiły i o których słuch zaginął. O możliwości tworzenia połączeń z nowymi systemami też już parę lat temu było, kto wie, może za trzy lata znowu do tego wrócą i znowu będziemy to przeżywać.

To o czym warto pogadać to zapowiedzi na najnowszy dodatek, które brzmią naprawdę fajnie. Fajnie zapowiadają się zmiany graficzne, bo jeżeli dobrze zrozumiałem, to poza nowym efektem skoku przez gejty, mają też dodać podobne animacje wydoku. Zmiany w skanowaniu i hacking to bardzo fajne zmiany. Co do wpływu kopania w null na ceny tryta i paye w empire, to mogę się mylić, ale wydaje mi się, że to są dwa minerały, których raczej nie hauluje się pomiędzy 0.0 i hi, więc wpływ nie będzie tak drastyczny jak wynikałoby to ze zwiększenia ilości tych minerałów w rudach.

Przy okazji wpadł mi pomysł jak pozbyć się flot superów. Mogą zrobić podobny manewr jak z bckami. Wprowadzić nowe capsy faction na które bpc leciałyby z jakiś bardzo rzadkich ratów (jak na tego sanshowego supera np.), które miałyby staty jak dzisiejsze supery, a te obecne znerfić tak, żeby były niewiele lepsze od zwykłego dreda i carriera.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #121 dnia: Kwiecień 27, 2013, 10:59:16 »
Polecam: http://www.youtube.com/watch?v=rjhyRkAlK5I

EDIT:
Cytuj
Przy okazji wpadł mi pomysł jak pozbyć się flot superów. Mogą zrobić podobny manewr jak z bckami. Wprowadzić nowe capsy faction na które bpc leciałyby z jakiś bardzo rzadkich ratów (jak na tego sanshowego supera np.), które miałyby staty jak dzisiejsze supery, a te obecne znerfić tak, żeby były niewiele lepsze od zwykłego dreda i carriera.
Pomysł może być, ja jednak mocno obciął bym zasięg skakania capitali

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #122 dnia: Kwiecień 27, 2013, 11:35:09 »
CCP zastanawiało się nad wprowadzeniem nowej linii BS-ów, może to byłaby okazja na utworzenie wyspecjalizowanego statku anty-supercapitalowego. Problematyczny byłby balans takiego czegoś, bo mimo wszystko super wymaga trochę SP i ISK.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #123 dnia: Kwiecień 27, 2013, 11:37:28 »
Co powiesz na bs zrobiony w oparciu o zasady stelth bombera?
3-4 systemy uzbrejenia XL z bonusami do fitowania i użycia (cap), ale tak skalibrowane aby użycie ich przeciw celom mniejszym niż capsy bylo równie problematyczne co przy bomberach (możliwe ale wymagające tp itp sprzętu)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #124 dnia: Kwiecień 27, 2013, 11:59:09 »
O znalazłem :)
[youtube]http://youtu.be/oAJ5TRESo5c[/youtube]

Dżizas jaki ten apoc brzydki Oo ale efekt skoku spoko :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Goomich

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #125 dnia: Kwiecień 27, 2013, 12:02:58 »
Co powiesz na bs zrobiony w oparciu o zasady stelth bombera?
3-4 systemy uzbrejenia XL z bonusami do fitowania i użycia (cap), ale tak skalibrowane aby użycie ich przeciw celom mniejszym niż capsy bylo równie problematyczne co przy bomberach (możliwe ale wymagające tp itp sprzętu)

Czyli wymienne z dredami.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #126 dnia: Kwiecień 27, 2013, 12:11:24 »
Ładny nowy model. Paladyny jak im oddadzą tą metaliczną krwawą czerwień z ze złotem metalik bedą wyglądać ślicznie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #127 dnia: Kwiecień 27, 2013, 12:12:14 »
Czyli wymienne z dredami.
nie bo z siłą ognia mniejszą niż dred w sigu, ograniczeń można dać jeszcze kilka

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #128 dnia: Kwiecień 27, 2013, 13:37:15 »
nie bo z siłą ognia mniejszą niż dred w sigu, ograniczeń można dać jeszcze kilka

Ale tańszy i łatwiejszy do wyskilowania.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #129 dnia: Kwiecień 27, 2013, 13:40:08 »
Co powiesz na bs zrobiony w oparciu o zasady stelth bombera?
3-4 systemy uzbrejenia XL z bonusami do fitowania i użycia (cap), ale tak skalibrowane aby użycie ich przeciw celom mniejszym niż capsy bylo równie problematyczne co przy bomberach (możliwe ale wymagające tp itp sprzętu)
Myślałem raczej o statkach opartych o stare tier 3 BS-y w wersji T2, i przypisany do nich moduł tak jak Warp Field Generator przypisany jest do HIC'a.
 Na obecną chwilę jedyną kontrą na supery jest albo więcej superów, albo dready. Z dreadami jest taki problem, że w momencie gdy wejdą w Siege zaczną padać jak muchy od super bloba. Nowy BS z XL-gunami robiłby mniej niż zwyczajny, bo to właśnie Siege daje dreadom takiego kopa w zakresie DPS i trackingu.
 Uważam, że to nie zwiększenie dps sub-capitali, ale poddanie im innych sposobów na osłabienie capsów mogłoby pomóc uporać się z plagą slowcatów i superów.
 Miałem pomysł na moduł, który opierając się o mechanikę wykorzystaną przy stworzeniu RAH, w postępie geometrycznym zmniejszałby Resisty capitalowego (nie będącego w Triage lub Siege) celu do pewnego minimum, w znaczącym stopniu obniżając jego tank. Od razu nasuwa się na myśl, że okręty wyposażone w taki moduł byłyby naturalnym primary, do tego jako BS-y damage ładnie by w nie wsiąkał nawet z bonusem do Resistów. Na ile też taka degeneracja Resów byłaby skuteczna przy monstrualnym spider tanku sentry archonów lub kuli superów?
 Innym pomysłem, który miałem był moduł procentowo 'zjadający' tank capitala, ale wydaje mi się zbyt prostacki i potencjalnie zbyt OP, by był dobrym rozwiązaniem.

Phobeus

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #130 dnia: Kwiecień 27, 2013, 14:14:25 »
Hmm... miałeś jakiś pasek ładowania przy skoku przez gejt?
ee... u mnie zawsze jest... może po prostu go nie zauważasz

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #131 dnia: Kwiecień 27, 2013, 14:53:09 »
Siege jest kompletnie przestarzałą koncepcją. To miało sens gdzieś w 2006-2008 roku, ale nie przy obecnych liczbach w bitkach, gdzie wciśnięcie siega = wyrok śmierci. I zmiana długości cyklu dała tylko tyle, że o ile wcześniej dredy porastały mchem, tak teraz można je wykorzystywać na bardzo małą skalę.

IMHO, bitki capitalowe są OK. Te shipy są w zasięgu praktycznie każdego i da się je budować niezależnie od sova. Dajmy więc dreadom bazowy dmg na poziomie 80% tego co jest teraz w siegu i miejmy floty carrierów i dreadów na spider tanku. Jak chcemy walić struktury, to siege T2 na dredzie niech daje 100% boosta do dmg. Trzeba jeszcze wprowadzić na dreadach tą samą redukcję dmg na małych celach jak na tytanach, żeby nie było "blap dreadów" i proszę, mamy coś sensownego.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #132 dnia: Kwiecień 27, 2013, 15:15:32 »
IMHO, bitki capitalowe są OK. Te shipy są w zasięgu praktycznie każdego i da się je budować niezależnie od sova. Dajmy więc dreadom bazowy dmg na poziomie 80% tego co jest teraz w siegu i miejmy floty carrierów i dreadów na spider tanku. Jak chcemy walić struktury, to siege T2 na dredzie niech daje 100% boosta do dmg. Trzeba jeszcze wprowadzić na dreadach tą samą redukcję dmg na małych celach jak na tytanach, żeby nie było "blap dreadów" i proszę, mamy coś sensownego.
Czekaj, chcesz żeby dredy miały 80% normalnie DMG z siega, a po odpaleniu siega T2 dostawały 160% obecnego boosta? Czy żeby po odpaleniu dostawały boosta do obecnych 100% czyli 25% (Twoje znerfione 20%)? Jedna opcja wydaje mi się przesadzona, a druga nieopłacalna, więc się wolę upewnić, co wybierasz :P.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #133 dnia: Kwiecień 27, 2013, 15:21:40 »
Siege jest kompletnie przestarzałą koncepcją. To miało sens gdzieś w 2006-2008 roku, ale nie przy obecnych liczbach w bitkach, gdzie wciśnięcie siega = wyrok śmierci. I zmiana długości cyklu dała tylko tyle, że o ile wcześniej dredy porastały mchem, tak teraz można je wykorzystywać na bardzo małą skalę.

IMHO, bitki capitalowe są OK. Te shipy są w zasięgu praktycznie każdego i da się je budować niezależnie od sova. Dajmy więc dreadom bazowy dmg na poziomie 80% tego co jest teraz w siegu i miejmy floty carrierów i dreadów na spider tanku. Jak chcemy walić struktury, to siege T2 na dredzie niech daje 100% boosta do dmg. Trzeba jeszcze wprowadzić na dreadach tą samą redukcję dmg na małych celach jak na tytanach, żeby nie było "blap dreadów" i proszę, mamy coś sensownego.
WH
Edit: tą samą redukcję, która powoduję że Tytany ledwo trafiają ruszające się carriery?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2013, 15:55:56 wysłana przez Theronth »

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #134 dnia: Kwiecień 27, 2013, 16:11:02 »
O znalazłem :)
[youtube]http://youtu.be/oAJ5TRESo5c[/youtube]

Dżizas jaki ten apoc brzydki Oo ale efekt skoku spoko :)
Tak przy okazji to na tym filmiku widać efekt działania nowego systemu skanowania.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #135 dnia: Kwiecień 27, 2013, 20:48:51 »
Czy mi się zdawało czy właśnie potwierdzili, że będzie można robić "station blow up"  >:D >:D

Azradiel

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #136 dnia: Kwiecień 27, 2013, 20:58:07 »
Czy mi się zdawało czy właśnie potwierdzili, że będzie można robić "station blow up"  >:D >:D
Chyba w wizji 5 letniej chcą żeby najemników z dusta 514 dało się wystrzelić w stację .... i booom!

Phobeus

  • Gość
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #137 dnia: Kwiecień 27, 2013, 21:02:44 »
drzwi póki co pozostaną zamknięte :P

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #138 dnia: Kwiecień 27, 2013, 21:03:53 »
Cytuj
drzwi póki co pozostaną zamknięte :P
NOOOO. Już chciałem pobiegać po stacji.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Fanfest 2013
« Odpowiedź #139 dnia: Kwiecień 27, 2013, 21:04:45 »
Co to EvE R ? O_O W takie EvE to ja moge grac.