Podsumowując dzisiejszy dzień w odyssey zobaczymy (mogłem coś pominąć):
- nowy efekt skoku przez gate, który eliminuje loading bar. Wygląda osom.
- odświeżone modele gate'ów
- nowe station enviorment dla zadokowanego statku. Wspomniano coś o nowych animacjach wydokowywania, które mają eliminować loading bar, ale nie pokazano ich
- nowe, bardziej immersyjne animacje po pod killu kiedy lądujemy w klonowni (nie pokazano)
- faction battlecruisers
- rigi rozmiaru capital
- jakieś nowe modułki/modyfikacje do skanowania
- nowy system scanner, który pokazuje kolorowe brackety anomalek w przestrzeni
- nie będzie już stałych pasków lodu, za to będą się pojawiać w anomalkach w systemach, w których wcześniej były na stałe
- formacje dla wystrzeliwanych probe'ów (nie trzeba bedzie ich rozkładać samemu), będzie można wystrzelić max 7 probe
- nowy model dla Apocalypse
- nowe anomalki z, powiedzmy, zręcznościowymi aspektami, gdzie np. jakaś opuszczona stacja wyrzuca w przestrzeń kilka kontenerów, które trzeba wyłapać zanim odlecą i znikną
- nowy system hackingu
- ułatwienia w obsłudze POSów
- stacje w null będą miały takie same ilości slotów do produkcji itp. jak te w hisec
- zauważyłem nowe animowane brackety dla statków w przestrzeni
- nowe dźwięki statków, otoczenia, itd.
- program lojalnościowy dla weteranów, którzy utrzymywali subskrybcję przez 10 lat (delali nie zdradzono)
Na koniec pokazano coś, co rozważane jest na winter expansion - concept art z industrialami konstruującymi gate'a
Na stronie eve są 2 nowe devblogi