1. Nie rozumiem pytania.
2. W ogólnej teorii 1.0 jest najbezpieczniejszy, 0.0 najniebezpieczniejszy. Ale różne czynniki (wojna, samobójcze ataki, killrightsy oraz pustki w dużej ilości systemów 0.0) powodują zagmatwanie tej reguły.
3. Nieco inaczej. Koparka kopie, pierwszy urobek, który trafi do cargo, jest jettisonowany - w ten sposób powstaje puszka przeżywająca około 1-2h, ale bardzo pojemna (27k m3 o ile mnie pamięć nie myli) i z niej industrial podbiera skałki.
4. Programów jest sporo. Najbardziej polecane przeze mnie to EVEMon do planowania charów i podglądem różnych rzeczy na nich oraz Eve Fitting Tool do planowania na sucho fitów statków. Jest też Aura na Androida, o której słyszałem pozytywne opinie.
5. Istnieją.
6. W początkowych dniach przede wszystkim skillujesz najpotrzebniejsze rzecz, siłą rzeczy latasz frejkami. Zgaduję, że chcesz kupić plexa za rl kasę i sprzedać za iski - imo nie opłaci Ci się, bo nie masz ani skilli ani umiejętności, żeby to wykorzystać (chyba że zainwestujesz w handel?).
7. Stacje kosmiczne tak - ale to jest zadanie minimum dla korpów, jeden gracz (poza ekstremalnymi przypadkami) tego nie ogarnie. Pozostałych rzeczy nie ma, ale są POSy - szpile wieszane na moonach, które pełnią różne funkcje - od wydobywczych, poprzez produkcyjne, laboratoryjne do obronnych i logistycznych. Zależy jak je skonfigurujesz.
8. To nie jest bujda i rzeczywiście
może uratować dupę. Zależy od umiejętności pilota, sytuacji i szczęścia.
9. Prdukcja to całkiem spory dział w Eve, ale spróbuję najprościej wyjaśnić. Blueprint to szkic itemu, który chcesz zrobić. Potrzebujesz go oraz materiałów wymienionych w bill of materials. Następnie na stacji wchodzisz w industry and science, szukasz zakładki ze slotami produkcyjnymi Installations, potem wybierasz wolny slot i dalej już jest prosto.
10. Prawie wszystko może być bojowe w tej grze - pytanie, czy sytuacja pozwala na senswone wykorzystanie shipa do danej akcji. Orca jest planowana głównie jako transport ship i booster do operacji górniczych, a nie statek do walk.
11. Moim osobistym zdaniem misje > kopanie, zwłaszcza jeżeli masz opanowane jak szybko je robić. Ale nie są to jedyne źródła zarobku w grze.
12. Anomalie to są miejsca, które musisz znaleźć za pomocą eksploracji (directional scannner -> system scanner -> scan i warpisz na jeden z rezultatów). Są tam raty, czasami frakcyjne. Taka misja bez agenta, rewardu od niego etc.
13. Kopiąc skałki (jeśli nie masz skilli jeszcze na górnicze statki, chociaż Venture to się szybko robi). Robiąc logistykę (industrialem to ciężki kawał chleba w empire). Zbierając loot z misji po kimś innym (tu raczej noctis polecany, typowy start młodego w porządnym korpie)
14. i 15. Odpowiedzi na te pytania są raczej nieistotne dla Ciebie, skoro pewnei i tak nie masz skilli, by tym latać.
16. Można - ale od systemu 0.4 w dół. Postawienie small posa z koparką i silosem + paliwo na 30 dni i stront to wydatek około 150m na start na 30 dni + potem regularne kupowanie paliwa. Najpierw musisz przeskanować co jest na moonie za pomocą survey prob (albo znaleźć źródło takiej informacji u innych graczy) i wyliczyć, czy Ci się to opłaci.
17. Overdrive injector, nanofiber internal structure, inertia stabilizers - te wpływają w ogólnym rozrachunku na szybkość przemieszczania się industriala (albo poprzez zwiększenie speeda, albo zwiększenie agility przy wchodzeniu do warpa). Są też skille, implanty, rigi etc. Natomiast trzeba pamiętać, że niektóre z tych rzeczy wpływają na zmniejszenie cargo.
18. Nie, hacking dotyczy tylko tzw Radar sites w eksploracji. Są tam puszki, które otwierasz, czasem też raty, które puszek bronią.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Hacking_sites19. Jeżeli masz kasę - zestwa implantów z końcówką "- standard" - wpisujesz tę frazę w browser marketu i powinno być 5 wyników. Cały set kosztuje około 100m.
20. Słowniczki pojęć są na Centrali, trzeba poszukać. I trzeba przyjąć do wiadomości, że jest to element gry wymagający czasu na przyswojenie.
21. Na początek polecam Unseen Academy - tam Cię nauczą różnych rzeczy, tam zawrzesz znajomości z "rówieśnikami" w grze i tam wyrobisz sobie pogląd co dalej robić i gdzie grać.