Autor Wątek: c0ven stracil tytany  (Przeczytany 218152 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: c0ven stracil tytany
« Odpowiedź #490 dnia: Marzec 22, 2013, 10:01:11 »
Swoją drogą mi tez nie wydaje się że wysyłanie do unsen nowej postaci to dobry pomysł, nie lepiej samemu odkrywać tajniki tej gry? Słuchanie wypocin jakiś starych ramoli o grze to chyba nie najlepszy pomysł.
Jestem przykładem gościa samouka w tej grze. Efekt tego taki że kilka razy mało co gra nie poszła w pizdu w ciągu pierwszego roku gry przez różne durne błędy.
Samouctwo w eve to droga która all in all sporo daje, ale puki nie dojdzie sie do tego punktu to przypomina to bycie fanem bdsm i to nie jako jednostki dominującej :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: c0ven stracil tytany
« Odpowiedź #491 dnia: Marzec 22, 2013, 10:05:38 »
Doom więc mamy podobnie. Nie byłem w Unseen-ach ale miałem kilku nauczycieli, którzy dawali wskazówki co jakiś czas i dziękuję im za to ];)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: c0ven stracil tytany
« Odpowiedź #492 dnia: Marzec 22, 2013, 10:07:04 »
Ja nie miałem nauczyycieli. Tylko ludzie w SHCK od czasu doczasu coś powiedzieli w przerwach od ataków śmiechu na wyczyny noob'a

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: c0ven stracil tytany