Autor Wątek: Letni dodatek 2013  (Przeczytany 178550 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Phobeus

  • Gość
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #245 dnia: Maj 06, 2013, 13:30:45 »
W dzisiejszym patchu: capitale, szip hangary i dronki V3 \o/

EmiLLos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #246 dnia: Maj 06, 2013, 13:43:01 »
W dzisiejszym patchu: capitale, szip hangary i dronki V3 o/

I kurwa spierdolili wiekszosc capitali procz nomada

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #247 dnia: Maj 06, 2013, 14:05:27 »
I kurwa spierdolili wiekszosc capitali procz nomada

Wygląd masz na myśli?

Wkurza mnie tylko, że statki są trochę za ciemne w porównaniu do tła. Trudno się im dobrze przyjrzeć, bo mają po prostu ciemne jak noc tekstury. Można to jakoś zmodyfikować?
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2013, 14:18:42 wysłana przez Zgudi »

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #248 dnia: Maj 06, 2013, 14:10:13 »
Wygląd masz na myśli?

Nie, zachowanie.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #249 dnia: Maj 06, 2013, 14:25:51 »
Nie, zachowanie.

No tak, ale dalej nic nie wiemy. Zachowanie w jakim sensie? Nie latałem capitalami, to może coś wyjaśnisz :)

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #250 dnia: Maj 06, 2013, 14:36:57 »
No tak, ale dalej nic nie wiemy. Zachowanie w jakim sensie? Nie latałem capitalami, to może coś wyjaśnisz :)

 :)  ;)  :D  ;D   :P

Phobeus

  • Gość
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #251 dnia: Maj 06, 2013, 14:45:14 »
:)  ;)  :D  ;D   :P
Kolega chyba jest stosunkowo nowy w grze, nie ma się z czego śmiać

@Zgudi: zmieniają shadery/tekstury capitali, wg zdania większości są brzydsze niż wcześniej. Tylko nomad będzie wyglądał "w miarę"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #252 dnia: Maj 06, 2013, 14:57:01 »
Wkurza mnie tylko, że statki są trochę za ciemne w porównaniu do tła. Trudno się im dobrze przyjrzeć, bo mają po prostu ciemne jak noc tekstury. Można to jakoś zmodyfikować?

Bo wszystkie obiekty "V3" są "pomalowane" pod nowe shadery, które CCP włączy dopiero wtedy, gdy wszystkie obiekty w przestrzeni będą już V3. Wtedy statki amarrskie przestaną być w kolorze gówna, a znów będą złote. AFAIR niewiele nam brakuje do kompletu, nie potrafię z rękawa strzelić co jeszcze nie jest V3 lub nie będzie w Odyssey.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #253 dnia: Maj 06, 2013, 15:47:23 »
Bo wszystkie obiekty "V3" są "pomalowane" pod nowe shadery, które CCP włączy dopiero wtedy, gdy wszystkie obiekty w przestrzeni będą już V3. Wtedy statki amarrskie przestaną być w kolorze gówna, a znów będą złote. AFAIR niewiele nam brakuje do kompletu, nie potrafię z rękawa strzelić co jeszcze nie jest V3 lub nie będzie w Odyssey.

Trochę mnie pocieszyłeś. Bo coraz więcej statków kolorystycznie wygląda jak "kawałek przyschniętego gówna wieczorną porą".

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #254 dnia: Maj 06, 2013, 15:58:59 »
AFAIR niewiele nam brakuje do kompletu, nie potrafię z rękawa strzelić co jeszcze nie jest V3 lub nie będzie w Odyssey.

Milicyjne bunkry :P No i jeszcze chyba posy, czy struktury od sova. Czyli wszystko to, co po pokolorowaniu da grze takiej zajebistości, że liczba graczy się podwoi ;)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #255 dnia: Maj 06, 2013, 16:25:22 »
Nie ma co się zżymać, grafika ma znaczenie.

Zacząłem grać dzień o wypuszczeniu Quantum Rise. Wydokowałem w Reaperze po raz pierwszy, machnąłem myszą dookoła i stwierdziłem "o, k..., to jest chyba tekstówka". Wyglądało to koszmarnie. Dziś - jest mega lepiej. Każda kolejna zmiana była milowym krokiem w stronę tego, żeby gra bardziej wciągała w swój klimat - począwszy od planet zmienionych w Dominion (co było wstępem do PI).

Przed momentem zalogowałem się na chwilę pokręcić w hangarze Gnosises i wrażenie ze wnętrza stacji (po zmianie) - jakbym  miał problem ze wzrokiem i wreszcie zaczął nosić okulary :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #256 dnia: Maj 06, 2013, 16:43:34 »
Zacząłem grać dzień o wypuszczeniu Quantum Rise. Wydokowałem w Reaperze po raz pierwszy, machnąłem myszą dookoła i stwierdziłem "o, k..., to jest chyba tekstówka".

Nie no też niczym przedszkolak jaram się wodotryskami :P , ale wydaje mi się, że po capitalach wszystko co istotne dla przeciętnego gracza jarającego się tymi kolorkami, będzie już zmienione. Reszta jest drugorzędna. No może poza właśnie stacjami i gejtami. BTW. v3 dla stacji dotyczy tylko widoku z jej wnętrza, czy wrzucili nowa "skórkę" też na zewnątrz stacji (bo kilku ich rodzajom by się to rzeczywiście przydało, albo nawet "upgrejd" niczym pestce, scorpowi, czy ostatnio apocowi ;) )

Cytuj
Przed momentem zalogowałem się na chwilę pokręcić w hangarze Gnosises i wrażenie ze wnętrza stacji (po zmianie) - jakbym  miał problem ze wzrokiem i wreszcie zaczął nosić okulary :)

Oglądałem na sisi i faktycznie przyjemniej jest (jeszcze te stateczki sobie lecące w tle z i do undocka). Oczywiście pod warunkiem, ze się kręci jakimś normalnym statkiem, a nie tą jowiańską maszkarą, która paskudniejsza jest nawet od ospreya :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #257 dnia: Maj 06, 2013, 16:50:29 »
Cytuj
Oczywiście pod warunkiem, ze się kręci jakimś normalnym statkiem, a nie tą jowiańską maszkarą, która paskudniejsza jest nawet od ospreya :P

Nie żartuj, wielu się podoba. Akurat dziś pomyslałem sobie, że VOODOO będą na pewno zachwyceni nowym statkiem wyglądem pasującym do bezlitosnego pirata. :)

Cytuj
Milicyjne bunkry :P No i jeszcze chyba posy, czy struktury od sova.
No to na 90% nowe szadery powinny być w Odyssey. I na 99.99% wzrosną wymagania a starsze karty graficzne przestaną działać z EVE.

Doom, wymieniaj kompa, nawet nie modernizuj :)
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2013, 17:00:21 wysłana przez Zgudi »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #258 dnia: Maj 06, 2013, 17:02:14 »
Nie no też niczym przedszkolak jaram się wodotryskami :P

Oczywiście - gameplay > wodotryski, ale też nie udawajmy, że świat swoi w miejscu. Wolisz firmy czarnobiałe czy w kolorze i Full HD?


ale wydaje mi się, że po capitalach wszystko co istotne dla przeciętnego gracza jarającego się tymi kolorkami, będzie już zmienione. Reszta jest drugorzędna.

Tu nie chodzi o drugorzędność, tylko błędy w wyświetlaniu starych obiektów z nowym shaderami. Stąd - najpierw wszystko musi być "V3", a potem nowe shadery.

No to na 90% nowe szadery powinny być w Odyssey. I na 99.99% wzrosną wymagania a starsze karty graficzne przestaną działać z EVE.

Na 99% nie będzie nowych shaderów w Odyssey i na 99% wymagania nie zmienią się, a już na pewno nie w ten sposób, żeby trzeba było wymieniać karty graficzne. To nadal będzie standard 3.0 (=DX9), tylko po prostu inaczej napisane.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #259 dnia: Maj 07, 2013, 08:21:44 »
Sokół Ty naprawdę zacząłeś grać po Quantum Rise? O ja pierdziele czuje się stary :(.

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #260 dnia: Maj 07, 2013, 09:26:45 »
Quantum Rise to był świetny dodatek ze względu na start polityki CCP "Need for Speed". Ograniczali w Eve masę zbędnych rzeczy, wodotrysków, pojawiły się różne opcjonalne rozwiązania. Wszystko w imię walki z lagiem, desyncami i padami serwa. Mniej więcej od tamtego czasu Eve chodzi duuuużo stabilniej niż wcześniej.
Cała prawda o moim graniu...


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #261 dnia: Maj 07, 2013, 10:11:06 »
Sokół Ty naprawdę zacząłeś grać po Quantum Rise? O ja pierdziele czuje się stary :(.

Zawsze mówiłem, że w Eve gram "od wczoraj" ;)

Quantum Rise to był świetny dodatek ze względu na start polityki CCP "Need for Speed". Ograniczali w Eve masę zbędnych rzeczy, wodotrysków, pojawiły się różne opcjonalne rozwiązania. Wszystko w imię walki z lagiem, desyncami i padami serwa. Mniej więcej od tamtego czasu Eve chodzi duuuużo stabilniej niż wcześniej.

W takim razie wcześniej musiał być syf do n-tej potęgi, skoro jeszcze ponad rok po QR Eve była praktycznie niegrywalna przy dużych liczbach na localu. Pierwsze sensowne "blobfesty", w których brałem udział to było lato 2011 (walki ze starym NC), gdzie nie ginęło się już od black screena i tylko czasem moduły przycinało. AFAIR to już były efekty "war on lag".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #262 dnia: Maj 07, 2013, 10:42:13 »
Wcześniej lag festy były rzadko, bo nie było bitek po 1000 osób, ani setek kapsli z tysiącem dron.
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #263 dnia: Maj 07, 2013, 10:54:28 »
Wcześniej lag festy były rzadko, bo nie było bitek po 1000 osób, ani setek kapsli z tysiącem dron.

Rzadko? Panie, praktycznie co bitka z Goonami w Eso mieliśmy do czynienia z niewydolnością serwera. Nie mówię, że po QR było zajebiście, ale to wtedy się zaczęły zmiany na lepsze. I wtedy bodajże pojawiła się opcja reinforcowania noda na życzenie.
Cała prawda o moim graniu...


Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #264 dnia: Maj 07, 2013, 11:00:15 »
Rzadko? Panie, praktycznie co bitka z Goonami w Eso mieliśmy do czynienia z niewydolnością serwera. Nie mówię, że po QR było zajebiście, ale to wtedy się zaczęły zmiany na lepsze. I wtedy bodajże pojawiła się opcja reinforcowania noda na życzenie.

QFT... 200-300 os. w systemie przed QR to był gwarantowany desynch i połowa ludzi z blackscreenem lub niemogących załadować grida.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #265 dnia: Maj 07, 2013, 11:02:38 »
Ja gram troszkę dłużej od Sokoła ( załapałem się jeszcze jak BUFU latało u BOBa ), dwie rzeczy
Jak zaczynałem grafika wydawała mi się na prawdę piękna, w 2009 roku EVKA wyglądała stosunkowo dobrze.
Bloby na MAXie były duże, gate kampy były po 800 luda non stop. Podczas bitek przekraczających 1000 osób trzeba było umieć grać żeby odnaleźć się w lagu  ;) odpowiednio cyklować działa i takie tam dyrdymały.

Nie powiem co się stało jak wprowadzili bomby, do tej pory duże bombowanie powoduje TD kiedyś prawie wywalało Evkę   
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Goomich

  • Gość
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #266 dnia: Maj 07, 2013, 11:10:11 »
Pamiętam jak w czasie jednej bitwy w Querius można było wyskoczyć do kina między tikami serwera. :)

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #267 dnia: Maj 07, 2013, 11:10:59 »
QFT... 200-300 os. w systemie przed QR to był gwarantowany desynch i połowa ludzi z blackscreenem lub niemogących załadować grida.

+1
Niektorzy chyba juz pozapominali  :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #268 dnia: Maj 07, 2013, 11:27:22 »
Nie powiem co się stało jak wprowadzili bomby, do tej pory duże bombowanie powoduje TD kiedyś prawie wywalało Evkę   

To akurat jest dość proste. Po pierwsze, bomba jest fizycznym obiektem (jak każdy inny missile), więc bombing run = nowe obiekty na gridzie. Ale ważniejsze jest to, że bomba oddziałuje często na setki obiektów na gridzie. To nieporównanie większe obciążenie dla serwera niż flota subcapsów waląca w jeden (no dobra, w kilka) cel na raz.

Identyczny efekt masz, gdy flota capitali wywala fightery/fighter-bombery/sentry = nowe obiekty na gridzie i lag spowodowany koniecznością update'u stanów setek/tysięcy klientów.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #269 dnia: Maj 07, 2013, 11:32:37 »
Pamiętam jak w czasie jednej bitwy w Querius można było wyskoczyć do kina między tikami serwera. :)

Ja pamiętam jak w VNGJ- wskoczył Coven do systemu i wszystkich rozstrzelano zanim im się grid załadował. Nawet powstał filmik jakie to Eve jest ekscytujące :). Mnie właśnie te problemy z lagiem dobiły. Ja pamiętam podczas Delve 1 jak w NOL- floty koalicji padały bo nie mogły załadować grida. To było ekstra - skok do systemu, DD na ryj i budzisz się w jajku po 40 minutach :D.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #270 dnia: Maj 07, 2013, 11:37:02 »
Mnie właśnie te problemy z lagiem dobiły.

W 2011 raz poległem na blackscreenie po wskoku. Dziś takich problemówraczej nie ma, choć TiDi sprawia, że wszystko dzieje się powoli.

Z mojego punktu widzenia  - walk do 250 osób na gridzie (dzisiaj to są "skirmishe", bloby = 1000+) - lag w Eve po prostu nie istnieje.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #271 dnia: Maj 07, 2013, 11:43:39 »
Sokole a czy ja piszę że to jest trudne ???

Pracujesz w przedszkolu że masz taką manię naprowadzania na prawdziwy trop ???
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #272 dnia: Maj 07, 2013, 12:28:07 »
Na przestrzeni tych kilku lat jak gram (słowo obecnie mocno na wyrost) w EVE widać ewolucję jaką przeszła - pierwsze bitki to kilka-kilkanaście shipów na SYSTEM -> lag kilkusekundowy, kolejne to kilkaset w systemie (min. kilkadziesiąt w gridzie) -> tu lag można było zacząć liczyć w minutach, blackout - ponad 1000 shipów na GRIDZIE -> pad serwera obsługującego.


Potem zaczęli reinforcować sprzęt (umawiane bitki), wg mnie częściowo eksperymentowali na Jita (jedyny oficjalnie system w całości posadzony na 1 serwerze), gdzie ilość charów w systemie sugerowała max wydajność sprzętu (rzeczywista oczywiście mniejsza z racji większej ilości obiektów - wraki, dronki, rakiety, etc.).

Potem się chyba pojawiły zagrywki z grą na rozmiar grida (jeden z postulatów graczy to tworzenie dynamicznych gridów - podejrzewam, że eksperyment się nie udał  ;) ), a następnie dylatacja.

Oczywiście w międzyczasie były zagrywki CCP w postaci limitu dronek (max 5), zlikwidowanie wieloboków w dronkach (zaczęły być "płaskie" - ot latające duszki), rework mechaniki rakiet (przyznać się kto oglądał rakietę jako OBIEKT ?!), paczkowanie dział/wyrzutni.

Jednym z postulatów graczy były dynamiczne paski (efektem czego są anomalki), a z tego co już zapowiedzieli na pewno zmiany dotyczą wszystkich lodowisk. Jeśli to się uda, to za najdalej rok, no może dwa lata będą dynamiczne paski kamulców (zupełnie nie wiem dlaczego z tym zwlekają, bo przecież w anomalkach już od dawna są). Podejrzewam, że nie robią tego od razu jedynie dlatego, że chcą zobaczyć jaki wpływ będzie zmiany na ekonomię (oparta na lodzie jest w miarę stabilna).

Obecnie nie motywują już takich zmian zwiększaniem wydajności sprzętu, zauważcie - wprowadzili nową mechanikę rakiet i dopiero po "sukcesie" odtrąbili jak im wydajność skoczyła. Wcześniej przy dronkach zapowiadali, że celem jest zmniejszenie obciążenia. Liczę, że po wprowadzeniu dynamicznych pasków i dla minsów, w końcu doczekamy się komet i pasków rozmiarów systemowych (obie zapowiedziane gdzieś tak 2006-2007). Na dynamiczne całe systemy (ruch planet) raczej bym nie liczył.

Tu mi się szczerze mówiąc kończą pomysły co mogliby jeszcze zrobić by "statycznymi" elementami systemów zmniejszyć obciążenie serwerów. Jestem jednak przekonany, że odejście od sprzętowego rozwiązania problemu było właściwe. Sądzę, że mogą pójść w stronę minimalizowania ilości systemów załadowanych w pamieć serwera (timer przy skoku by to sugerował).
Do tego plotki o możliwości budowania gateów - w sumie to dlaczego 0.0 ma te wszystkie gate ? Kto je zbudował i utrzymuje ?

Ile obecnie wynosi rekord obecnych charów w 1 systemie w czasie bitki ? Czy takie floty są jeszcze grywalne ? Może należy się spodziewać pójścia w stronę formacji ? A może CCP zmieni podejście i pójdzie w stronę "zręcznościówki" -> skoro DUST to strzelanka na planetach, to może wprowadzić EVR (celowo używam roboczo nazwy tego co pokazali) jako opcji dla fighterów ? Wypuszczając fightery/bombery "wynajmowałoby" się pilotów z puli (reszta to AI, albo... niedostępna  ;) ), albo Ci włączaliby się do walki tam gdzie się aktualnie toczy ? Jak dla mnie taka opcja byłaby arcyciekawa, ale wymagałaby wielu bitew capsów/supercapsów w tym samym czasie.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #273 dnia: Maj 07, 2013, 13:18:34 »
Cytuj
w końcu doczekamy się komet i pasków rozmiarów systemowych (obie zapowiedziane gdzieś tak 2006-2007). Na dynamiczne całe systemy (ruch planet)

Na to czekam najbardziej :) W archaicznym Freelancer były wręcz niekończące się pola asteroid albo złomowiska wraków i bardzo fajnie to rozwiązano.

Cytuj
Ile obecnie wynosi rekord obecnych charów w 1 systemie w czasie bitki ? Czy takie floty są jeszcze grywalne ?
Przy ok 2500 osób we flose pod czas bicia nyxa nie było lagów. Nie wytrzymywał tego tylko mój komp.
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2013, 13:30:46 wysłana przez Zgudi »

Mikker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
    • Pink Bunnies Killboard
  • Imię postaci: Mikker
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Emeryt
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #274 dnia: Maj 07, 2013, 13:38:17 »
Przy obecnej mechanice obiektow tzn stacji , paskow , ruin etc etc...latanie przez takie cos byloby mocno denerwujace w momencie kiedy przez wiekszosc czasu ship by sie odbijal zatrzymywal w prozni daleko od w/w obiektow.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #275 dnia: Maj 07, 2013, 14:00:25 »
Przy obecnej mechanice obiektow tzn stacji , paskow , ruin etc etc...latanie przez takie cos byloby mocno denerwujace w momencie kiedy przez wiekszosc czasu ship by sie odbijal zatrzymywal w prozni daleko od w/w obiektow.
Dlaczego ? Dynamiczny system oznacza jedynie, że planeta (wraz z powiązanymi z nią obiektami - księżyce, stacje, POSy) przemieszcza się po orbicie. Orbita i prędkość wprost wynika z mechaniki (astronomia), a dla gracza oznacza jedynie "niedogodność", że bookmarki po jakimś czasie są bezużyteczne (no chyba, że jedynie jako SSy). W dalszym ciągu są to takie same obiekty jak obecnie, z tą różnicą, że codziennie zajmują inne koordynaty w przestrzeni.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #276 dnia: Maj 07, 2013, 14:16:52 »
Cytuj
to może wprowadzić EVR (celowo używam roboczo nazwy tego co pokazali) jako opcji dla fighterów ? Wypuszczając fightery/bombery "wynajmowałoby" się pilotów z puli

Już dawno krzyczałem, że to dobry pomysł na nerf supercapitali. Banda dzikusów wsiądzie w fightery, to w najlepszym wypadku nic nie trafią, a w najgorszym zastrzelą swoje lotnisko :P

Phobeus

  • Gość
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #277 dnia: Maj 07, 2013, 14:21:27 »
Ale my przecież mamy dynamiczne systemy od samego początku. Każdy obiekt w przestrzeni czy bookmark ma taką samą prędkość kątową obiegu wokół słońca, a posy dlatego palą tak dużo paliwa, bo nie orbitują wokół księżyców. Pal sześć, że wszystko kręci się zgodnie z ruchem wskazówek zegara... albo w przeciwnym kierunku? Whatever :P

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #278 dnia: Maj 07, 2013, 15:08:15 »
Sprawdź czy Ci się zmieniają koordynaty w bmkach zamiast wyręczać CCP w pisaniu wyjaśnień.  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #279 dnia: Maj 08, 2013, 23:18:27 »
Na Sisi jest już patch z nowym skanowaniem, navy BCkami, nowym efektem warp itd...