Pominę już taką drobnostkę, że od Retribution 1.1 shipy z aktywnym armor tankiem (repki + rigi do repek) mają przewagę mobilności nad buforem (płyty + trimarki), więc pakowanie płyty do repek jest jeszcze bardziej bez sensu niż było.
Sokole, zostań ty przy shieldzie, bo bez sensu to ty piszesz, ot co.
Bo nie wiem gdzie widzisz trimarki, poza tym jest taki fajny skill armor honeycombing który ładnie poprawia mobilność na płytach.
DC...kwestia gustu, ja po prostu wychodzę z założenia że jak zejdę do struktury to i tak juz po mnie, dodatkowe 60% z niewielu hp pozwoli coś zdziałać raz na 20 razy, a hardener na prawdę świetnie sie sprawuje, szczególnie 1 na 1
@Centurion
To tylko przykłady które przeca można do woli modyfikować pod swoje potrzeby/skille/widzimisię, można zrezygnować z części tanka na rzecz DPSa, można pozostać przy latającym bunkrze itp.
Co do haców to masz racje, na dzień dzisiejszy latanie nimi to coś w rodzaju lansu jedynie
Można wsiąść w o wiele tańszy i łatwiej fitowalny "zamiennik"
Mam nadzieję że to zmienią, bo kupa długich skilli na dzień dzisiejszy zrobiła sie zdeka bezużyteczna.