Ja tylko dodam, że po zabiciu kapsuły lądujesz w nowym klonie, dawanym z automatu. Ten nowy klon ma pojemność 900 tys. skill pointów. Upgrejdowac go musisz (a raczej powinieneś), gdy już wyskilowałeś postać za więcej niż mieści ten klon (co znaczy, że postać musiała juz sie uczyć nowych umiejętności przez co najmniej za kilka dni, może tygodni - nie pamiętam dokładnie), bo przy następnym zabiciu kapsuły bez tego stracisz część skili. Ale jak zacząłes grać ledwie godzine przez śmiercią (jeżeli też od\tąd dopiero zacząłeś skilowanie), to nie ma bata, byś juz potrzebował upgrejdu klona. I kapsuła, nie ma sama w sobie żadnych implantów, więc jak żadnych nie zakładałeś, to nic nie straciłeś tu.
Ale jeśli straciłeś sam statek bez kapsuły, to nic nie trzeba uzupełniać. Oczywiście oprócz statku. Przy czym, jak wyżej napisano, jeśli to był noobship (ten statek co otrzymujesz na starcie), to dostajesz go za darmo po zadokowaniu kapsułą w stacji. Wtedy jedyną realna stratą będzie to, co miałeś w cargo, plus ew. moduły, jakie sam na ten statek założyłeś. Inna statki bedziesz już musiał sobie kupić jeszcze raz.
A i jeszcze, bo niektórzy na początku mają z tym problem:
Jak poznac co straciłeś (czy tylko statek, czy też jajo)? Najprościej: jak statek wybuchł i odleciałeś podem, to tylko statek był "ofiarą", jak po stracie statku gra "przeniosła" Cię automatycznie do jakiejś stacji, to znaczy że jajo też poleciało. No ja miałem z tym problem na samym poczatku więc na wszelki wypadek podaję
Oczywiście masz też podgląd co zabiłes i co starciłeś w menu gry