Autor Wątek: War Thunder  (Przeczytany 239436 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #280 dnia: Maj 17, 2014, 21:45:51 »
Sokole odpal czołgi bez wyłączania trawy i znaczników. Życzę dużo frajdy w lokalizowaniu przeciwnika już na 50m od Ciebie :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #281 dnia: Maj 17, 2014, 21:48:36 »
Nigdy nie rozumiałem na czym polega problem ludzi, żeby zobaczyć samolot na drugim końcu mapy bez podpowiedzi. Jeśli tylko jest na tle jasnego nieba - widzę zawsze i wszędzie. Jak nie jestem pewien czy to jest samolot, czy kropka na monitorze, to wystarczy tylko lekko ruszyć kamerą.

Z kropką są dwa problemy. Na tle jasnego nieba, albo chmury, to oczywiście żaden problem, ale na tle gruntu (i to się tyczy nawet samolotów widzianych z bliska) już ogromny. Do tego stopnia, że BnZ w zasadzie odpada. Polecam rzucić okiem na tematy w dziale symulacji i dlaczego narzeka się, że rosyjskie samoloty masakrują niemieckie. Wcale nie ze względu na osiągi. To raz, dwa to dystans, od jakiego kropki zaczynają się pojawiać na monitorze. Trzeba ręcznie edytować plik, aby zwiększyć zasięg, z którego zaczyna być możliwe ich wypatrzenie.

@Zgudi - Technicznie pewnie się da, tylko po co? Nawet gra na padzie mija się z celem grając w trybie symulacji.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #282 dnia: Maj 17, 2014, 22:36:05 »
Nigdy nie rozumiałem na czym polega problem ludzi, żeby zobaczyć samolot na drugim końcu mapy bez podpowiedzi. Jeśli tylko jest na tle jasnego nieba - widzę zawsze i wszędzie. Jak nie jestem pewien czy to jest samolot, czy kropka na monitorze, to wystarczy tylko lekko ruszyć kamerą.

Bo nubie latasz arkadówki, gdzie 5km to jest daleko, za daleko żeby opłacało się lecieć. Na symulacyjnych/realistycznych mapy mają spokojnie 50km.

Edyta:
I jak Was się lata po 1.41? Jako od początku wierny pilot jedynej słusznej stronie konfliktu, podsumować mogę to tylko tak:

« Ostatnia zmiana: Maj 18, 2014, 20:05:18 wysłana przez GlassCutter »
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #283 dnia: Maj 19, 2014, 09:01:36 »
dwa to dystans, od jakiego kropki zaczynają się pojawiać na monitorze. Trzeba ręcznie edytować plik, aby zwiększyć zasięg, z którego zaczyna być możliwe ich wypatrzenie.

Czyżby to była cecha wyższych leveli? Bo ja widzę kropki z 15 km, oczywiście na tle nieba. I to w zupełności wystarcza, bo kluczem do wygrania partii jest szybka eliminacja wrogich bombowców.

Bo nubie latasz arkadówki, gdzie 5km to jest daleko, za daleko żeby opłacało się lecieć. Na symulacyjnych/realistycznych mapy mają spokojnie 50km.

5 km to przesadziłeś, bo latam po całej mapie, ale faktycznie jest to kilkanaście kilometrów w każdą stronę, może 20.

1.41 - jakoś na arcade nie ma takich problemów. Niedawno wsiadłem w G-6 i G-10, więc przeżywam fascynację zabójczą skutecznością MK108. Trochę wkurwia zbyt wysoki BR A6M, które rozpadają się od pierwszego trafienia pociskiem z działka.

A w ogóle, weź dla beki ustaw sobie w decku samoloty z I ery, najlepiej amerykańskie lub sowieckie i polataj na arcade. Mój rekord to 17 killi przy 2 lossach :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #284 dnia: Maj 19, 2014, 10:26:02 »
1.41 - jakoś na arcade nie ma takich problemów. Niedawno wsiadłem w G-6 i G-10, więc przeżywam fascynację zabójczą skutecznością MK108.

Na historykach tego już powiedzieć nie można. K4 podobno jest znów grywalny i daje sobie świetnie radę jeśli jesteś kozakiem w energy fightingu. Co do MK108, to goń kogoś z prędkością 700 - 800km/h i postaraj się go trafić z 400 - 500m ;) 20 lecą bardzo długo, a co dopiero te cholery;) Ogólnie jest to strasznie do dupy, wolałbym w tych samolotach 3x 20mm, bo takie połączenie jak jest w wyższych BF109 i Focke-Wolfach powoduje że albo 20 przestrzeliwują nad, albo 30 nie dolatuje.

A w ogóle, weź dla beki ustaw sobie w decku samoloty z I ery, najlepiej amerykańskie lub sowieckie i polataj na arcade. Mój rekord to 17 killi przy 2 lossach :D

Czajka FTW ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #285 dnia: Maj 19, 2014, 12:51:27 »
Czyżby to była cecha wyższych leveli? Bo ja widzę kropki z 15 km, oczywiście na tle nieba. I to w zupełności wystarcza, bo kluczem do wygrania partii jest szybka eliminacja wrogich bombowców.

5 km to przesadziłeś, bo latam po całej mapie, ale faktycznie jest to kilkanaście kilometrów w każdą stronę, może 20.

1.41 - jakoś na arcade nie ma takich problemów. Niedawno wsiadłem w G-6 i G-10, więc przeżywam fascynację zabójczą skutecznością MK108. Trochę wkurwia zbyt wysoki BR A6M, które rozpadają się od pierwszego trafienia pociskiem z działka.

A w ogóle, weź dla beki ustaw sobie w decku samoloty z I ery, najlepiej amerykańskie lub sowieckie i polataj na arcade. Mój rekord to 17 killi przy 2 lossach :D

Skille nie wpływają na dystans, z którego możliwe jest dostrzeżenie kropki, tylko z jakiego możliwe jest namierzenie celu, tj. pojawia się na radarze. W trybie symulatora te umiejętności nie są wykorzystywane. W innym przypadku edytowanie pliku opcji, aby zwiększyć dystans, na którym generowane są te kropki było by cheatem. Skoro link do poradnika jak to ustawić jest przeklejony do góry listy na oficjalnym forum WT, to zakładam, że żadnym oszustwem to nie jest. Podejrzewam natomiast, że defaultowe ustawienia tego, od jakiego momentu cel jest widoczny na ekranie zależy od tego, jak silny ma się sprzęt.
« Ostatnia zmiana: Maj 19, 2014, 12:59:32 wysłana przez Ptysiu »
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #286 dnia: Maj 19, 2014, 14:41:10 »
Podejrzewam natomiast, że defaultowe ustawienia tego, od jakiego momentu cel jest widoczny na ekranie zależy od tego, jak silny ma się sprzęt.

Raczej nie - mam baaaaardzo słaby.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #287 dnia: Maj 19, 2014, 15:18:03 »
Raczej nie - mam baaaaardzo słaby.

No to pudło :).
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Precelek

  • Can i Meepo ? i have perfect micro skillz!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Precelek
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: Uprising.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #288 dnia: Maj 19, 2014, 16:09:44 »
postaraj się go trafić z 400 - 500m ;) 20 lecą bardzo długo, a co dopiero te cholery;)

nie strzela się z działek na 400-500m :)

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #289 dnia: Maj 19, 2014, 16:15:26 »
po prostu sokole oko ma sokoli wzrok :)
Some Men Just Want to Watch the World Burn

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #290 dnia: Maj 19, 2014, 17:02:56 »
nie strzela się z działek na 400-500m :)

Rozwiń myśl, pamiętając że mówimy o niemieckich BnZ mających działka na kadłubie :P
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #291 dnia: Maj 19, 2014, 18:17:13 »
po prostu sokole oko ma sokoli wzrok :)

No stąd wzięła się ksywka... w czasach, gdy PvP oznaczało marker paintballowy w ręku i bliski kontakt z lasem ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Precelek

  • Can i Meepo ? i have perfect micro skillz!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Precelek
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: Uprising.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #292 dnia: Maj 20, 2014, 20:33:28 »
Rozwiń myśl, pamiętając że mówimy o niemieckich BnZ mających działka na kadłubie :P

300 metrów na wszystkich latadełkach

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #293 dnia: Maj 21, 2014, 17:34:38 »
Ostatnio mają duże obciążenie serwerów. Czekałem długo na ściągnięcie małego pacza.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #294 dnia: Maj 21, 2014, 18:21:01 »
Edyta:
I jak Was się lata po 1.41? Jako od początku wierny pilot jedynej słusznej stronie konfliktu, podsumować mogę to tylko tak:


:P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #295 dnia: Maj 21, 2014, 18:36:32 »
Tak było! :D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #296 dnia: Maj 21, 2014, 18:53:37 »
oO
<robi odwrót do Japońców na jakiś czas>


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #297 dnia: Maj 21, 2014, 21:45:21 »
Co wy chcecie od tych biednych Niemców? Mają super... Czołgi :). A tak serio, o co kaman? Bo jakoś nie zauważyłem różnicy przed i po 1.41. Gram więcej innymi nacjami, ale jednak.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #298 dnia: Maj 21, 2014, 22:49:09 »
Co wy chcecie od tych biednych Niemców? Mają super... Czołgi :). A tak serio, o co kaman? Bo jakoś nie zauważyłem różnicy przed i po 1.41. Gram więcej innymi nacjami, ale jednak.

Dla rozgrzewki sprawdź tiering migów 15 bis ;) tego ruskiego i tego przemalowanego którego dostali niemcy.

O znerfieniu he162, podniesieniu mu 3 krotnie kosztów naprawy i podniesieniu tieringu nie będę nawet wspominał :P itd itd itd
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Pienias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 29
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pienias
  • Korporacja: The Scope
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #299 dnia: Maj 22, 2014, 01:12:41 »
Kaput

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk


Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #300 dnia: Maj 22, 2014, 10:48:39 »
Dla rozgrzewki sprawdź tiering migów 15 bis ;) tego ruskiego i tego przemalowanego którego dostali niemcy.

O znerfieniu he162, podniesieniu mu 3 krotnie kosztów naprawy i podniesieniu tieringu nie będę nawet wspominał :P itd itd itd

Niby tak, ale spójrz na to z tej strony:

*Żadna inna nacja nie ma tylu jetów w drzewku.

*Rosjanie muszą się przebić przez 2 dość średniawe Migi 9 i jednego Miga 15, żeby dojść do bisa, a Niemcy muszą tylko przeskoczyć tego nieszczęsnego He 162.

Poza tym BR 7.0 He 162 to taka tragedia? O ile tej cyferki nie pisano palcem na wodzie, to i tak trafia tylko na low tierowe jety.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #301 dnia: Maj 22, 2014, 11:36:32 »
Na Sabry i Migi15 nie trafia, ale na wszystko inne już tak. Jest wolniejszy od każdego jeta z którym przychodzi mu walczyć, zwrotność ma na średnim amerykańskim poziomie. Dobrze sobie radzi w energy fightingu (albo ja nie spotkałem jeszcze dobrego pilota), tylko kto normalny będzie się w to wdawał gdy może wcisnąć wepa i zostawić he162 za sobą. Dodatkowo rozdzielenie go od Me163 spowodowało, że staje sam twarzą w twarz ze spamem b17. Ile w tym wypadku znaczy jego 240 pocisków do 20mm chyba pisać nie muszę.

Co do miga 15 to podobno jest teraz passe i każdy lata sabrem, czyli masz 4 jety do przejścia :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #302 dnia: Maj 29, 2014, 14:48:26 »
Sam nie wiem, czy ten tekst nadaje się bardziej tutaj, czy w dziale "śmieszne rzeczy". Traktuje natomiast o cudzie radzieckiej myśli technicznej - samolocie MiG 3, który występuje i w WT. Napisane merytorycznie i z jajem :)

http://yoyosims.pl/historia_MiG-3.html

Ogólnie, to polecam artykuły nt. rożnych modeli samolotów na tej stronie, bo zwykle ich historia opowiedziana jest w dość ciekawy sposób.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #303 dnia: Maj 29, 2014, 23:10:22 »
Kapitalne te artykuły :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #304 dnia: Maj 29, 2014, 23:39:59 »
Ano. Zwłaszcza tekst o tym jakie ważniejsze problemy miał pilot mig'a niż mesershmit na ogonie :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #305 dnia: Maj 29, 2014, 23:56:28 »
Przeczytaj pozostałe - np. o Ba-349 :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #306 dnia: Maj 30, 2014, 08:12:15 »
Czyta się to fajnie, to fakt :) Czasem gość ni z gruszki ni z pietruszki odleci w jakieś wtrącenia i zapomina o głównym temacie :P

Przy opisie ju87 zabrakło choćby zdania o (w mojej prywatnej opinii) największym pefałperze wszechczasów, przy którym Nowotny, Hartmann, a nawet Garmon to tylko miękkie pizdeczki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hans-Ulrich_Rudel
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #307 dnia: Maj 30, 2014, 08:59:47 »
Kapitalne te artykuły :)

Świetnie się czyta. Dziękuje za super link.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #308 dnia: Maj 30, 2014, 12:26:01 »
Sam nie wiem, czy ten tekst nadaje się bardziej tutaj, czy w dziale "śmieszne rzeczy". Traktuje natomiast o cudzie radzieckiej myśli technicznej - samolocie MiG 3, który występuje i w WT. Napisane merytorycznie i z jajem :)

http://yoyosims.pl/historia_MiG-3.html

Ogólnie, to polecam artykuły nt. rożnych modeli samolotów na tej stronie, bo zwykle ich historia opowiedziana jest w dość ciekawy sposób.

Zacne te teksty, dziękować za linka :)


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #309 dnia: Maj 30, 2014, 13:47:16 »
Niech Ci Bozia Poldkiem wynagrodzi :D

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #310 dnia: Czerwiec 04, 2014, 18:52:06 »
http://warthunder.com/en/news/635/current/

No i spieprzyli symulator w WT. Zaczynam czekać na Ił-2 Battle of Stalingrad. No i nabyłem za dychę Ił-2: Cliffs of Dover :P.

Niech idą w pizdu z takim death matchem.

KURFA
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Striker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 248
    • Zobacz profil
    • www.war-masters.org
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0ven
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #311 dnia: Czerwiec 04, 2014, 19:11:22 »
pograj w DCSa, świetny sim, chociaż samoloty ma głównie współczesne. podstawka z su-25 jest dostępna za darmo na steam
I-DEA / C0ven

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #312 dnia: Czerwiec 04, 2014, 19:26:38 »
pograj w DCSa, świetny sim, chociaż samoloty ma głównie współczesne. podstawka z su-25 jest dostępna za darmo na steam

Wiem, znam, mam. Ale tam nie ma Hellcata :(

Odnośnie mojego poprzedniego posta, w razie gdyby ktoś nie wiedział o co mi chodzi:

Cytuj
This is why air and tank battles in Simulator mode will be united in one mode soon. This will allow pilots to join the battles faster and will improve the in-game balance.

Wszystko ładnie i pięknie. Tylko, że w tych bitwach samolotów jest jak na lekarstwo. Dosłownie przed chwilą na próbę poleciałem Bf 109 F4 i byłem jedynym latadłem w grze. Żeby nie było - wziąłem bomby, ale kaman - ile mam bombardować te AAA? Ponadto, wynik bitwy i tak zależy od chłopaków w czołgach. Jakby tego było mało - wyśledzenie przeciwnika w trybie symulatora jest strasznie trudne. A teraz skonfrontujmy to z zadaniem wyśledzeniem czołgu, wziąwszy pod uwagę, że znakomita większość map w tym trybie jest W LESIE. Noż, co za mózg to wymyślił?

Opcje są dwie - albo Gaijin mówi "delikatnie" do widzenia amatorom SB, albo dopracują tryb bitew mieszanych (samoloty + czołgi). Tylko, że nic nie piszą jakoby planowano jakieś zmiany w kierunku "uzdatnienia" tego trybu dla samolotów i to mnie właśnie martwi najbardziej.

A Event 4x4 jest fajny do nauki SB, ale to absosmerfny death match, gdzie wygrywa najzwrotniejszy.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #313 dnia: Czerwiec 04, 2014, 19:32:35 »
Pomysł imo fajny, tylko trzeba mieć zgraną ekipe. Czołgistów i samolociarzy - możemy popróbować w zabijakowym teamie. Bo na pierwszy rzut oka jest spoko, jest sens latać szturmowcami, czołgi mogą koordynować te ataki nakierowując samolot na cel itd itd. Ale wiadomo, zgranie i komunikacja.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #314 dnia: Czerwiec 04, 2014, 19:38:57 »
Pomysł imo fajny, tylko trzeba mieć zgraną ekipe. Czołgistów i samolociarzy - możemy popróbować w zabijakowym teamie. Bo na pierwszy rzut oka jest spoko, jest sens latać szturmowcami, czołgi mogą koordynować te ataki nakierowując samolot na cel itd itd. Ale wiadomo, zgranie i komunikacja.

Może jeszcze raz powtórzę: guzik Ci pomogą koledzy w Iłach, o ile mapa na której wylądujemy to nie będzie Kursk.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy