Autor Wątek: War Thunder  (Przeczytany 298202 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
War Thunder
« dnia: Styczeń 29, 2013, 09:41:03 »
Niedawno zaczęła się otwarta beta.

warthunder.com

Mix arcade shootera i symulatora z samolotami 2-giej wojny w roli głównej (jak na razie, w planach są czołgi i statki). W założeniach podobny do gier Wargaming. Pozwala na polatanie samolotami niemieckimi (włoska linia w drzwku rozwoju), angielskimi, amerykańskimi, rosyjskimi oraz japońskimi. Odblokowanie kolejnych maszyn jest nieco łatwiejsze niż w WoT, potrzeba jedynie levelu w danej nacji oraz kupionych samolotów niższych tierów. Level odblokowuje wszystkie samoloty tego tieru co level.
Gra oferuje bardzo ładną grafikę, świetny model uszkodzeń (nie ma to jak lądować z odstrzelonym ogonem hehe), oraz co najważniejsze gameplay oparty w dużej mierze na skillu gracza a nie na tym jak bardzo op jest dany samolot.
Na początku się zdziwiłem gdy wrzucało mnie do bitew z samolotami nawet o 6-7 tierów wyżej. Ale jak się okazało nie jest to takie tragiczne jak mogłoby się wydawać. Wykorzystanie mocnych stron samolotu + odrobina szczęścia i można zestrzelić każdego. No, może oprócz bombowców, taki b-17 z ośmioma wieżyczkami to twardy orzech do zgryzienia ;)

Oferuje 3 tryby gry:

1. Arcade battle - mamy kilka respawnów, nielimitowane paliwo oraz amunicję z możliwością przeładowania w powietrzu. Nieco uproszczony model lotu, imo idealny balans między zręcznościówką i symulatorem. Jedynym słusznym kontrolerem tutaj jest myszka + klawiatura, przez to, że jest wskaznik z jakim wyprzedzeniem strzelać do zaznaczonego celu. Mimo, iż jest to arcade, znajomość manewrów jest wielce przydatna.

2. Historical Battle - bez joysticka nie ma co podchodzić. Ten tryb stawia na symulację. Trzeba wracać po amunicję na lotnisko, paliwo się kończy. Jest też zastosowany realistyczny model lotu. Strony są dobierane zgodnie z poprawnością polityczną czyli np Niemcy vs Rosja.

3. Full Real Battles - bitwy historyczne, reszta jak w punkcie 2.

Na koniec

http://www.youtube.com/watch?v=qLnZATaAyZA

Gość całkiem fajnie lata. Akcent ma straszny i w mono tylko go słychać ale łądnie pokazuje grę.

W skrócie - polecam!

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 29, 2013, 10:07:23 »
w war of warplanes samolotami tieru -2 do przeciwnika mozna przeciwnika bardzo zdziwic :)
war od warplanes to w przeciwienstwie do tanków to naprawde głównie skill pilota
Sneer Quen

Gromor

  • Gość
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 29, 2013, 10:42:30 »
Grałem w WT i WoWP, WT okazał się dużo lepszy, między innymi ze względu na sterowanie (mysz i klawiatura, a później padem od PS3), model zniszczeń i grafikę. Po prostu pięknie wygląda walka manewrowa 1v1 w kanionie (oczywiście jak się obserwuje taka walkę, biorąc w niej udział nie ma czasu na podziwianie). Co do zniszczeń, nie ma tu HP'eków jak w WoT czy WoWP, póki maszyna się trzyma kupy można latać, a jak się nie trzyma, jeszcze coś zawsze ugrać można  Khurghan zauważył xD.

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 29, 2013, 11:05:53 »
Oczywiście, że WT jest lepsze od WoWP. WT o wiele bardziej przypomina symulator, jest więcej przypadków a nie 'kto ma większy tier to wygrywa'.

W Arcade gra się najlepiej na myszy, ale zwolennicy pełnej symulacji zapewne wola grać na joyu w full real battles gdzie myszą już za wiele się nie zdziała.
Problemem są twórcy gry (ruscy), którzy jak w przypadku Wargaming muszą podkoksować swoją nację do granic wyobraźni.

@sneer
w WT nawet -6 tierów możesz kogoś zestrzelić - oczywiście w granicach rozsądku.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 29, 2013, 11:26:53 »
wlasie o to chodzi ze te tiery w wowp nie sa specjalnie bolesne dla kogos co wie co robic
w tankach tiery potrafią zaboleć bardzo bo sa limity manewru jaki mozesz zrobic przeciw kolesiowi kawalek dalej
ale samoloty to inna bajka
tu nie ma opancerzenia negujacego uszkodzenia ... tu jesli pokombinujesz to przeciwnik sie po prostu pruje
i ten 2 i 3 tiery wyzej
a jak jeszcze dmg wejdzie w cos waznego ...

na myszke strasznie narzekalem
nawet pamietam ze szukalem przez chwile joysticka po sklepach
ale potem zrobilem 2 podejscie .... i tym da sie calkiem fajnie latac :)
tylko to wymaga czasu i wylatanych godzin
potrafie zrozumiec ze jest to argument przeciw
bo w tanki sie wskakuje z marszu a tu jest dluga nauka tego jak latac a potem jeszcze dluzsza w jaki sposób którym samolotem ...
Sneer Quen

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 29, 2013, 11:55:38 »
Pogrywam w WarThunder tak gdzieś od świąt.

Podoba mi się kapitalna grafika i bardzo dobra optymalizacja oraz realistyczny model uszkodzeń (zaraz mają dodać możliwość awaryjnych lądowań!). Sterowanie mysz+klawiatura jest bardzo sprawne.

Irytują mnie za to tryby rozgrywki. Ja tu chcę walczyć z samolotami przeciwnika, a w żadnym trybie nie jest to główny cel! W arcade mamy albo "Ground Strike", albo "Domination". W pierwszym wygrywa strona, który zniszczy więcej celi naziemnych. Brawo - przecież strzelanie do NPC-owcy czołgów jest fajniejsze od strzelania do samolotu pilotowanego przez gracza, prawda?

Domination jest jeszcze większą bzdurą - celem jest lądowanie na lotnisku pod ostrzałem przeciwnika. W tej chwili są już ludzie, którzy cały czas kampią okolice baz i czekają na kogoś, kto powolutku próbuje podejść do lądowania. Do tego cwaniacy w bombowcach bombardujący pasy :)

Historical battles są o wiele lepsze - spokojnie da się latać z myszką i klawiaturą. Problem w tym, że od świąt widzę tą samą mapę i zawsze Niemcy vs. ZSRR. Akurat w niemieckiej linii utknałem na He-112 z pojedynczym działkiem, który jest wyjątkowo dziadowskim samolotem i trochę straciłem serce to tego trybu.

Full Real Battles - bez joya nie ma mowy, więc pomijam.

Co do tierów - na razie w grze jest pełnio idiotów, którzy nie znają historii i nie mają pojęcia o charakterystykach samolotów. W rezultacie widzimy BF109 wdające się w walki kołowe i Hayabusy próbujące wyrwać się poprzez strome wznoszenia. W takich warunkach faktycznie wiedząc co Twój samolot potrafi, możesz rąbnąć przeciwnika mocniejszego "na papierze".

Natomiast dużym problemem jest dysproporcja uzbrojenia niższych tierów. Żałosne 2 karabiny 7,7mm to za mało żeby zestrzelić coś grubszego chyba że ma się szczęście i trafi pilota. Za to bardzo często spada się od jednego trafienia z działka 20mm i jest to dość frustrujące.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 29, 2013, 12:03:56 »
Cytuj
W założeniach podobny do gier Wargaming.
Ujmę to w ten sposób. Produkt WG w konfrontacji z warthunderem prezentuje się tak jak diblo 3 w porównaniu do PoE albo D2. Posysa w stopniu straszliwym. Od pojebanego sterowania zaczynając po strasznie niestabilnego klienta.

Jako ciekawostkę mogę dodać że Wg z czołgami było pierwsze z samolotami pierwsi grę zapowiedzieli twórcy warthundera, pierwotnie pod tytułem world of planes. Obecna nazwa to efekt przegranego starcia prawnego z WG które nie jestem pewien jakim prawem mimo że tworzenie gry o samolotach ogłosiło później niż Ci od WT to jednak jakoś zdołali zawłaszczyć sobie ttuł który potem i tak przechrzcili na obecny czyli world o warplaynes

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 29, 2013, 12:08:39 »
Cywilny spór sądowy w Rosji czy na Białorusi... nie rozśmieszaj mnie. A jak mi nie wierzysz, to zadzwoń do Chodorkowskiego, facet ma pewnie trochę do powiedzenia na temat tamtego systemu prawnego :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 29, 2013, 13:56:15 »
Ujmę to w ten sposób. Produkt WG w konfrontacji z warthunderem prezentuje się tak jak diblo 3 w porównaniu do PoE albo D2. Posysa w stopniu straszliwym. Od pojebanego sterowania zaczynając po strasznie niestabilnego klienta.

Jako ciekawostkę mogę dodać że Wg z czołgami było pierwsze z samolotami pierwsi grę zapowiedzieli twórcy warthundera, pierwotnie pod tytułem world of planes. Obecna nazwa to efekt przegranego starcia prawnego z WG które nie jestem pewien jakim prawem mimo że tworzenie gry o samolotach ogłosiło później niż Ci od WT to jednak jakoś zdołali zawłaszczyć sobie ttuł który potem i tak przechrzcili na obecny czyli world o warplaynes

Kto opatentowal nazwe pierwszy ten wygra sprawe. Norma. Blizzard najpierw zastrzega sobie nazwy dopiero pozniej oglasza je swiatu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 29, 2013, 14:45:03 »
Kto opatentowal nazwe pierwszy ten wygra sprawe. Norma. Blizzard najpierw zastrzega sobie nazwy dopiero pozniej oglasza je swiatu.

Lol.

1. Nie patentujesz nazwy, nazwę/logo możesz zastrzec.
2. Nawet jeśli zastrzeżesz ją na jakimś terytorium (bo tak to działa, nie globalnie) to zawsze przyjść do Ciebie grubszy gracz mający więcej kasy i Cię z tej nazwy wysadzić, bo "jest bardziej rozpoznawalny na rynku".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 29, 2013, 15:06:25 »
Lol.

1. Nie patentujesz nazwy, nazwę/logo możesz zastrzec.
2. Nawet jeśli zastrzeżesz ją na jakimś terytorium (bo tak to działa, nie globalnie) to zawsze przyjść do Ciebie grubszy gracz mający więcej kasy i Cię z tej nazwy wysadzić, bo "jest bardziej rozpoznawalny na rynku".

Proponuje po googlowac zastrzeżenie nazw produktow blizzarda zatem. Dokładnie jest tak samo jak z domenami. Duzy gracz moze Cie w dupe pocalowac jezeli jestes jej wlascicielem i co najwyzej moze ja od Ciebie kupic. Jak widzisz sa kody miedzynarodowe, wiec cos dziala globalnie.

p.s faktycznie uzylem, zwrotu opatentowac zamiast zastrzec.

źródło: http://www.mmo-champion.com/content/2399-Mists-of-Pandaria


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 29, 2013, 15:27:31 »
Nie idźmy w offtopa, ale nic podobnego. Przykład z domenami jest szczególnie nietrafiony, już skończyło się zarabianie na rejestrowaniu domen znanych marek, bo rejestrując domenę podpisujesz zobowiązanie do jej udostępnienia jeśli trafi się firma o takiej nazwie (piszą w dużym uproszczeniu).

Podobnie jest nawet z nazwą produktu, a nawet firmy. Centertel - jako operator sieci Idea - wygrał swego czasu proces z agencją reklamową Idea. Wprawdzie agencja była wcześniej, ale sąd uznał że w jej działalność była praktycznie zawieszona w okresie dwóch lat i przyznał rację operatorowi komórkowemu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 29, 2013, 15:34:10 »
Nie idźmy w offtopa, ale nic podobnego. Przykład z domenami jest szczególnie nietrafiony, już skończyło się zarabianie na rejestrowaniu domen znanych marek, bo rejestrując domenę podpisujesz zobowiązanie do jej udostępnienia jeśli trafi się firma o takiej nazwie (piszą w dużym uproszczeniu).

Podobnie jest nawet z nazwą produktu, a nawet firmy. Centertel - jako operator sieci Idea - wygrał swego czasu proces z agencją reklamową Idea. Wprawdzie agencja była wcześniej, ale sąd uznał że w jej działalność była praktycznie zawieszona w okresie dwóch lat i przyznał rację operatorowi komórkowemu.

Mysle, ze generalnie chodzi o kazda sprawe indywidualnie, a z mysla artystyczna nie jest tak latwo jak powiedzmy z nazwa sieci komorkowe. Tak czy siak dzieki, za wytlumaczenie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 29, 2013, 15:41:04 »
Tak czy siak dalej uważam że WG dokonało większą opłatę administracyjną w sądzie w którym było to rozpatrywane niż Ci drudzy :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 29, 2013, 18:34:40 »
Kurde, ma ktoś klienta wrzuconego na jakiś sensowny serwer ftp i co lepsza, zechce się podzielic linkiem? :D
Takiego transferu nie widziałem odkąd przerzuciłem się z modemu na stałe łącze. :(

Edit:
Ściągnąłem w końcu, pograłem i potwierdzam. Opad szczęki. Graficznie o poziom lepsze od WoWp, przy czym gra jest nieporównywalnie bardziej stabilna i lepiej zoptymalizowana. Sterowanie też jest dużo przyjemniejsze. O dziwo steruje soę identycznie, natomiast sekret tkwi w działaniu kamery, która śledzi kursor myszy, zamiast być sztywno ustawioną na wprost samolotu.

Trochę dziwne i trudne do przyzwyczajenia było dla mnie z początku przyzwyczajenie się do tego, że lata się w jednej rundzie kilkoma samolotami po kolei (po każdej śmierci), zamiast jednym. Ma to jednak sens, poniważ można wybrać samolot, który akurat najbardziej się przyda w danej sytuacji.

Ogólnie WT przynajmniej jeśli o mnie chdzi deklasuje WoWp pod chyba każdym możliwym względem. Od grafiki po grywalność.
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2013, 15:07:36 wysłana przez Ptysiu »
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Blutbart

  • Gość
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 01, 2013, 18:25:13 »
Odkurzyłem joya, zagrałem i odstawiłem joya.
Wróciłem do trybu arcade, bo jednak za dużo czasu minęło odkąd grałem w Ił-2 Sturmovik żeby być skutecznym w Full Real Battles.
W betę WoWp też pograłem i mnie odrzuciło, a War Thunder podoba mi się.

MiltisUmbrae

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MiltisUmbrae
  • Korporacja: Project HAVEN
  • Sojusz: PLEBS.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 02, 2013, 00:17:29 »
czy ktoś ma może problemy ze ściągnięciem update'a do WarThundera ?

net działa elegancko a mimo to nie mogę go pobrać :/

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 12, 2013, 01:58:45 »
Hellcat wymiata :D Z początku go ominąłem, ale na szczęście naprawiłem błąd. Ekstremalnie przyjemny samolot do latania oraz całkiem dobry farmer kasy.

Mała próbka:


http://www27.zippyshare.com/v/43474899/file.html

Zlorf

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 84
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MK69A1
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: C0VEN
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 12, 2013, 03:57:58 »
"Jeden kosi trawe, a drugi jest paladynem lvl 72"

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 12, 2013, 08:16:52 »

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 15, 2013, 13:08:45 »
Natknąłem się na forum na fajny filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=t6USwVEG-pw

Emtecpl

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 61
  • jestem bo jestem
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: emtecpl
  • Korporacja: Thou shalt not kill
  • Sojusz: A Nest of Vipers
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 27, 2013, 10:09:52 »
zapraszam polaków-graczy-eve wspólne latanie jest przyjemne
Czat: Polska
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2013, 14:17:42 wysłana przez Emtecpl »
Kto żyje w pamięci ..., żyje wiecznie

Azradiel

  • Gość
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 07, 2013, 08:31:26 »
Czy ktoś z grających w WT grał może w open beta WOWP ?
Mam wrażenie, że WOWP dużo się zmianił od czasu gdy ostatnio grałem w niego ? Może mi ktoś napisać jak w obecnej chwili stoi WT vs WOWP ?
Czy WT nadal jest dużo lepsze ?

EDIT: chyba sam sobie odpowiem na to pytanie, po szybkiej instawalcji WT i pierwszej bitwie WT wygląda na zwycięrzcę. Przede wszystkim jakoś łatwiej się steruje, gra jest jak by bardziej płynna i fun większy.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2013, 10:28:38 wysłana przez Azradiel »

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 07, 2013, 11:55:48 »
Właśnie też zainstalowałęm bete WOWP...

WT to gra gościu od symulatorów lotniczych... i to czuć :) lata się o niebo lepiej :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 07, 2013, 13:11:42 »
Czy ktoś z grających w WT grał może w open beta WOWP ?
Mam wrażenie, że WOWP dużo się zmianił od czasu gdy ostatnio grałem w niego ? Może mi ktoś napisać jak w obecnej chwili stoi WT vs WOWP ?
Czy WT nadal jest dużo lepsze ?

EDIT: chyba sam sobie odpowiem na to pytanie, po szybkiej instawalcji WT i pierwszej bitwie WT wygląda na zwycięrzcę. Przede wszystkim jakoś łatwiej się steruje, gra jest jak by bardziej płynna i fun większy.
To się nigdy nie zmieniło, samoloty od WG posysały i posysają. Zmieniło się tylko to że od wyjścia thunderów próbują je nieudolnie gonić. Z naciskiem na nieudolnie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 07, 2013, 13:53:01 »
W WT gram gdzieś od grudnia, z czego od lutego codziennie. Grafika, płynność, gameplay - super. Duże zmiany na plus przez te pół roku. I w sumie - co bardzo ważne - nic nie wkurza. Absolutnie nie ma sytuacji znanych z world of tanks, że wyjeżdża Ci jakiś OP czołg i już wiesz, że nawet go nie zarysujesz, a on Cię przestrzeli na wylot.

No dobrze, wkurza czasem idiotyzm graczy na randomach, którzy potrafią jednak przerżnąć już wygraną bitkę czy gimbusiarstwo na czacie, ale to niska cena za regularny fun.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 07, 2013, 14:26:12 »
Cytuj
W WT gram gdzieś od grudnia, z czego od lutego codziennie. Grafika, płynność, gameplay - super. Duże zmiany na plus przez te pół roku. I w sumie - co bardzo ważne - nic nie wkurza. Absolutnie nie ma sytuacji znanych z world of tanks, że wyjeżdża Ci jakiś OP czołg i już wiesz, że nawet go nie zarysujesz, a on Cię przestrzeli na wylot.
o chyba nie spotkałeś kilku wynalzaków jakie tam latają (głównie z gwiazdą na skrzydłach - dziwne nie? :P )

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Azradiel

  • Gość
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 07, 2013, 14:30:15 »
No chyba dołanczam do grona graczy WT, tylko sterowanie muszę ogarnąć... o dziwo najlepiej myszą mi się na razie gra... chciałem pada użyć ale jakoś dziwnie na padzie ( może kwestia regulacji czułości )

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 07, 2013, 14:32:55 »
Z opi znajomych którzy grają mocno mocno - albo zostań przy klawiaturze i myszy, albo bierz porządnego badyla w łape, na padach to ta gra jest ponoć ciężką padaką (zresztą jak sporo symulatoro podobnych)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 07, 2013, 16:05:46 »
Ale pady zawsze będą posysać, tak przecież było w każdej grze poza bijatykami i ew. ścigałkami jak się nie ma kółka :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 07, 2013, 16:12:50 »
W sporej częsci zręcznoścówek, świetnie pad sie sprawuje, co ciekawe w czesci pseudo symulatorów takich jak rogue squadron czy airfix dogfighter też całkiem przyjemnie się go używa. Nie wspominając o tym ze w czesci symulatorów jak jest do wybodu grać klawiaturą (+ opcjonalnie gryzoń) a grać padem bo joy'a w opcjach brak to jednak pad może ale nie musi być łatwiejszym rozwiązaniem (chociaż nie wtedy jak ma za mało guziorów aby zmieścić najczęsciej używane funkcje)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 07, 2013, 17:03:59 »
o chyba nie spotkałeś kilku wynalzaków jakie tam latają (głównie z gwiazdą na skrzydłach - dziwne nie? :P )

Akurat - co pewnie jest kwestią zboczenia w Eve - gram wszystkimi nacjami. W tym i ZSRR. Owszem, ruskie bombowce/szturmowce są dość twarde ("wykonane ze stalinium"), ale myśliwce są takie sobie. Co z tego, że centralne działko 20mm strzela szybko, jak brakuje skuteczności jaką ma niemieckie MG151 na Bf-109F4/G2.



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 07, 2013, 17:11:48 »
Akurat - co pewnie jest kwestią zboczenia w Eve - gram wszystkimi nacjami. W tym i ZSRR. Owszem, ruskie bombowce/szturmowce są dość twarde ("wykonane ze stalinium"), ale myśliwce są takie sobie. Co z tego, że centralne działko 20mm strzela szybko, jak brakuje skuteczności jaką ma niemieckie MG151 na Bf-109F4/G2.
37mm panie, 37mm. Chociaż ja tam nie wiem, to działko mają też amerykańskie ścierwa i nienawidzę ich na równi z jakiem 9T ;)

A tak przy okazji to Czajka FTW! :D Wczoraj i dziś polatałem tierami 0, 1.. Miłość od pierwszego lotu.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 07, 2013, 20:58:42 »
Macie jakis TS do tego? Tanki mnie nie wciagnely jakos ale skoro piszecie ze w to warto to moze bym sprobowal...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 07, 2013, 21:26:32 »
Macie jakis TS do tego? Tanki mnie nie wciagnely jakos ale skoro piszecie ze w to warto to moze bym sprobowal...

Nizarowy Ts jest zawsze otwarty dla Isena ;) Tylko że ja jestem w mechanice war thunderów nubek, więc wiele nie nauczę :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit