1.odnośnie tych kontenerów w przestrzeni-podobno, tak słyszałem że jest skill który pozwala zawiesić kontener w przestrzeni, który nie zniknie po godzinie i ma założone hasło także nikt oprócz mnie go nie otworzy, czy to prawda i jaki to skill jeśli tak jest?
Skill się nazywa anchoring, a puszki to secure contenery (różnej wielkosci; small, large, giant etc.). Taki kontener jak go zaanchorujesz bedzie wisiał miesiąc czy dwa jeśli nikt do niego nie zagląda. Przy założonym haśle nikt nie będzie miał do niego dostępu bez znajomości hasła. Hasło możesz skutecznie załozyć jeśli kontener jest zanchorowany. Możesz go zanchorować pod warunkiem, że nie jest za blisko innego obiektu (chyba musi być pow. 2,5 km od czegokolwiek, choć nie pamiętam dokładnie). W skrócie wygląda tak: wywozisz kontener na pasek, wyrzucasz go w przestrzeń, anchorujesz, zakładasz hasło. Jak założysz hasło przed anhorowaniem, to nie zadziałą. Do anchorowania wystarczy miec ten skill na 1. Tyle że najwiekszy taki kontener ma tylko coś koło 3.900 m3 (zwykły koło 27.000). Więc dla kopaczy dysponujacymi już barkami jest kompletnie do niczego.
2.Czy industriale mogą się bronić przed zagrożeniami czy trzeba mieć drugie konto i na nim statek do PVP, który będzie bronić mojego minera czy transportowca.
Można tak sfitowac niektóre industriale, że zrobia przykra niespodzianke atakującemu. Ale wtedy kiepskie z nich transportowce. Mozna też założyć im WCSy (warp core stabilizer), które niwelują działanie scrambli i disruptów. Ale by to było w miarę skuteczne wypada mieć ich gdzieś ze 3, co bije mocno po objetości cargo, bo zakłada się je na low sloty. A i tak nie ma gwarancji, bo jak gość ma statek z mocną alfą, to zdejmie cie na strzała, góra dwa, czyli nim zdążysz wywarpić.
Ogólnie industriale fitowane typowo pod wożenie urobku są prawie nie do upilnowania/uchronienia nawet drugim i trzecim kontem.
3.Chciałbym mieć jednego chara typowo do minerstwa, którą powinienem wybrać frakcję tak żebym później nie musiał skilować okrętów innej i tracił przy okazji czas.
Jakąkolwiek. Do barek góniczych nie trzeba mieć wcześniej wyskilowanych statków konkrentej rasy, więc nie ma różnicy. Jak chodzi o wożenie urobku i industriale, to przy skilu na IV najbardziej pojemny będzie mamut minmatarski. Ale przy skilu na V gallente mają itka V, który objętością cargo bije na głowę inne indyki (tylko trzeba troche poczekać na wyskilowanie tego).