Autor Wątek: NPC AI vs. PvP  (Przeczytany 144113 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #315 dnia: Grudzień 12, 2012, 14:44:55 »
Ej, a smuuuugi? No dobra, to tylko ficzer i nie było to tyle wycofanie, co wycofanie się z wycofania (tych smug). No i trochę to trwało nim się namyślili (znaczy zrobili takie co niby przestały lagować serwer)  :D

Wycofali się ze smug.. Na Huginnie.. Miał zajebiste zielone, to mu dali ujowe pomarańczowe.. Nigdy im tego nie zapomne :'(
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #316 dnia: Grudzień 12, 2012, 16:14:46 »
Cytuj
Patch notes for EVE Online: Retribution 1.0.5

To be released on Wednesday, December 12, 2012

 

Fixes

Bounties

When you receive a bounty payout, the wallet entry in the journal will now show the origin of the bounty.
Crimewatch & Kill rights

Attacking Stations and Stargates in Empire space is now an illegal act, and will be penalised accordingly.
CONCORD no longer gets kill rights on you when you unlawfully aggress them.
User Interface

It is now possible again to unload a crystal directly from the fitting screen to the item hangar.
Searching for corporations has been optimized.
Selecting the "at war" icon in Corporation Advertisements will now opent the associated Corporation's info on the wars tab.
Corporations in Factiona Warfare now have the "at war" icon in Corporation Advertisements.
NPCs

The ‘Unknown’ faction will no longer show up on the Standings tab of the character sheet.
NPCs will now respect their authored threat ranges so the full room will not aggro a player on entering the dungeon.
Corrected the chance percentage that an enemy NPC will use tracking disruption on a player's ship.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #317 dnia: Grudzień 12, 2012, 16:25:23 »
A na polskiemu to jak będzie?
Będą patrzać na tego, który jest bliżej czy jak?
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #318 dnia: Grudzień 12, 2012, 16:29:22 »
Przeciez na misjach (nie wiem jak gdzie indziej, na anomalkach w null na pewno nie) raty nie zawsze agruja wszystkie, tylko np. jak do nich podlecisz albo zaagrujesz jakas tam grupke. Z tego co rozumiem, teraz po wlocie na misje dostawalo sie na ryj cala gromade, a w niektorych misjach lvl 4 to oznaczalo niemal pewna ucieczke albo i zgona.

W nullsecu to ma zerowe znaczenie, bo na znanych mi anomalkach zawsze caly grid jest w "aggro range".

Chyba, ze cos pokrecilem.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #319 dnia: Grudzień 12, 2012, 16:37:51 »
Chyba, ze cos pokrecilem.

Po patchu sytuacja na misjach L4 była taka jak na anomalkach w 0.0 - wlatujesz na grid i wszystkie raty rzucają się na Ciebie od razu. Teraz to właśnie - podobno - naprawiono.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #320 dnia: Grudzień 12, 2012, 16:39:57 »
Dotyczyć to też powinno pleksów. Sie zobaczy jeśli jakiś znajdę

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #321 dnia: Grudzień 12, 2012, 16:57:32 »
Po patchu sytuacja na misjach L4 była taka jak na anomalkach w 0.0 - wlatujesz na grid i wszystkie raty rzucają się na Ciebie od razu. Teraz to właśnie - podobno - naprawiono.

No wlasnie tak mi sie wydawalo. Kiedys raz nieopatrznie zaagrowalem taka misje lvl 4, Nightmare na strukturze wylecial. :)

papugoz

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 76
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pegasus Duke
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #322 dnia: Grudzień 12, 2012, 16:59:35 »
Cytuj
entering the dungeon.

brrr...

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #323 dnia: Grudzień 12, 2012, 17:07:28 »
brrr...

Przeca przerabiają gierke na WoWa już. Jeszcze troche i TQ bedzie oficjalnie serwerem PVE >:D
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


lukasdan

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #324 dnia: Grudzień 12, 2012, 17:08:57 »
No patrz.
Do tej pory sądziłem że EvE Online jest grą multiplayer z naciskiem na multi, współpracę, etc.
Pomijając dyskusje o pilgrimie :) najwięcej narzekania widzę na to że nie da się teraz grac solo ..czy to 1 czy w 2 chary.
Spójrzmy z drugiej strony - może lepiej że solo jest utrudnione[?] Jak MMO to MMO. Niech ludzie grają razem
nawet jeżeli jest to tylko polowanie na raciarki

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #325 dnia: Grudzień 12, 2012, 17:29:04 »
Pomijając dyskusje o pilgrimie :) najwięcej narzekania widzę na to że nie da się teraz grac solo ..czy to 1 czy w 2 chary.
Spójrzmy z drugiej strony - może lepiej że solo jest utrudnione[?] Jak MMO to MMO. Niech ludzie grają razem
nawet jeżeli jest to tylko polowanie na raciarki

W 2 chary solo da sie grac bez wiekszego problemu, mysle ze patch dodatkowo zacheci ludzi do "dualboxowania" (wiecej subskrypcji, wiecej kasy, omnomnom). Nie wspomne juz o takich maniakach, jak spotkany kiedys gang 6 Dominixow na anomalce, ktory okazal sie byc jednym gosciem, i to calkiem ogarnietym. :D

papugoz

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 76
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pegasus Duke
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #326 dnia: Grudzień 12, 2012, 17:30:47 »
w eve MMO oznacza many monitors online

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #327 dnia: Grudzień 12, 2012, 17:39:26 »
Pomijając dyskusje o pilgrimie :) najwięcej narzekania widzę na to że nie da się teraz grac solo ..czy to 1 czy w 2 chary.
Spójrzmy z drugiej strony - może lepiej że solo jest utrudnione[?] Jak MMO to MMO.

Niech ludzie grają razem nawet jeżeli jest to tylko polowanie na raciarki
Ah czyli po prostu nie zrozumiałeś o czym mowa ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #328 dnia: Grudzień 12, 2012, 17:53:42 »
Ah czyli po prostu nie zrozumiałeś o czym mowa ;)

A możesz wyjaśnić?

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #329 dnia: Grudzień 12, 2012, 17:58:29 »
A możesz wyjaśnić?
Przeczytaj ostatnie 10 stron, była tam o tym mowa.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #330 dnia: Grudzień 12, 2012, 18:07:53 »
Po patchu sytuacja na misjach L4 była taka jak na anomalkach w 0.0 - wlatujesz na grid i wszystkie raty rzucają się na Ciebie od razu. Teraz to właśnie - podobno - naprawiono.
Hmm robiłem kilka lv4 dla Sisters of EVE po patchu i miałem normalne aggro.  Dungeony to Complexy DED i FW o ile dobrze pamiętam.
Pomijając dyskusje o pilgrimie :) najwięcej narzekania widzę na to że nie da się teraz grac solo ..czy to 1 czy w 2 chary.
Spójrzmy z drugiej strony - może lepiej że solo jest utrudnione[?] Jak MMO to MMO. Niech ludzie grają razem
nawet jeżeli jest to tylko polowanie na raciarki
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12169648
Not possible anymore.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #331 dnia: Grudzień 12, 2012, 18:15:28 »
Przeczytaj ostatnie 10 stron, była tam o tym mowa.

Szkoda, że nie potrafisz.

Mauhur Purson

  • Hospes, hostis. CEO
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 42
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mauhur Purson
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: C0VEN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #332 dnia: Grudzień 13, 2012, 02:54:42 »
cry bicz :D
Smieszne z was vety, pro  cry.

kerbir. to polska wersja "cry bear"
:D
placzcie wiecej misiaczki.

Raina Nives

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raina Nives
  • Korporacja: LOST IDEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #333 dnia: Grudzień 13, 2012, 17:35:34 »
cry bicz :D
Smieszne z was vety, pro  cry.

kerbir. to polska wersja "cry bear"
:D
placzcie wiecej misiaczki.

kerbir, a raczej kerber to carebear. I wzięło się to od tej bajki: http://en.wikipedia.org/wiki/Care_Bears

lukasdan

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #334 dnia: Grudzień 14, 2012, 11:30:39 »
Ah czyli po prostu nie zrozumiałeś o czym mowa ;)
w takim razie naprowadź mnie o czym mowa :) ..bo zdawało mi się że o zmianie agrowania przez raty a co za tym idzie
mniejszych szansach solo pvp-era atakującego raciarkę.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #335 dnia: Grudzień 14, 2012, 12:23:21 »
Ta zmiana pociąga za sobą więcej rzeczy ale faktem jest, że główny problem polega na drastycznym okrojeniu small pvp oraz użyciu dronek do pvp.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #336 dnia: Grudzień 14, 2012, 12:37:13 »
Ta zmiana pociąga za sobą więcej rzeczy ale faktem jest, że główny problem polega na drastycznym okrojeniu small pvp oraz użyciu dronek do pvp.

Small pvp zdycha i dronki do pvp?
Z tego wątku wynika że zdycha tylko solo polowanie na raciarki z użyciem, lub bez dron, bez znaczenia.
Small pvp rozumiane szerzej (gdzie obie strony są pvp (sfitowane pod pvp żeby nie było...)) ma się tak samo jak przed patchem.
Ale pewnie coś w tym wątku przeoczyłem.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #337 dnia: Grudzień 14, 2012, 12:48:28 »
Ale pewnie coś w tym wątku przeoczyłem.
Wreszcie to zauważyłeś. Small pvp = solo, 2, 3, 4 osoby. Ogólnie jak jeszcze nie trzymasz się jakiegoś setupu, gang jest "luźny". To się czyje, ale żeby zabierać głos trzeba mieć o tym pojęcie. Nie to żebym coś sugerował..
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #338 dnia: Grudzień 14, 2012, 12:50:26 »
Sprawdź lepiej czy Ci koparki raty nie zeżarły ;)

Na szczęście w CSM są ludzie, którzy a) lepiej rozumieją Eve i b) mają bezpośredni kontakt z CCP (a właśnie trwa "summit" na Islandii) i temat zostanie tam poruszony, bo CSM nie ma wątpliwości, że "nie to autor miał na myśli" wprowadzając te zmiany. 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #339 dnia: Grudzień 14, 2012, 13:21:11 »
Wreszcie to zauważyłeś. Small pvp = solo, 2, 3, 4 osoby. Ogólnie jak jeszcze nie trzymasz się jakiegoś setupu, gang jest "luźny". To się czyje, ale żeby zabierać głos trzeba mieć o tym pojęcie. Nie to żebym coś sugerował..

Small pvp = solo, 2, 3, 4 osoby, mają problem po patchu z tłuczeniem się z innym solo, 2, 3, 4 osoby?
I ten problem patch wprowadził, zadziwiasz mnie (choć po przednich komentarzach to już mnie nie zadziwiasz)
Nie żebym coś sugerował.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #340 dnia: Grudzień 14, 2012, 13:37:45 »
Tak, 1v1 na anomalce jest maksymalnie utrudnione.

Gdybyś nie zauważył, Eve NIE JEST grą, w której masz areny PvP i zbalansowane teamy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #341 dnia: Grudzień 14, 2012, 13:55:07 »
Tak, 1v1 na anomalce jest maksymalnie utrudnione.

Gdybyś nie zauważył, Eve NIE JEST grą, w której masz areny PvP i zbalansowane teamy.

To może przepiszę poprzedniego posta, bo ktoś nie czyta ze zrozumieniem, dwa razy wystarczy?

"Small pvp zdycha i dronki do pvp?
Z tego wątku wynika że zdycha tylko solo polowanie na raciarki z użyciem, lub bez dron, bez znaczenia.
Small pvp rozumiane szerzej (gdzie obie strony są pvp (sfitowane pod pvp żeby nie było...)) ma się tak samo jak przed patchem.
Ale pewnie coś w tym wątku przeoczyłem."

Punct

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #342 dnia: Grudzień 14, 2012, 14:21:15 »
na anomalce trudno mówić o 1v1. wykorzystywanie damagu ratów aby wygrać i nazywanie tego 1v1?
to teraz bedzie to bardziej sprawiedliwie mozna nazywać 1v1 jak raty przerzucają damage z celu na cel

Albin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #343 dnia: Grudzień 14, 2012, 14:24:33 »
Sprawiedliwie to nigdy nie jest "po równo".

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #344 dnia: Grudzień 14, 2012, 14:31:53 »
To może przepiszę poprzedniego posta, bo ktoś nie czyta ze zrozumieniem, dwa razy wystarczy?

No właśnie Ty nie zrozumiałeś mojego posta. W Eve nie ma "ustawionego 1v1". W tym przypadku konkretnie chodzi o to, że zaczyna się od 1v1 a kończy się różnie. Czy teraz rozumiesz?

na anomalce trudno mówić o 1v1. wykorzystywanie damagu ratów aby wygrać i nazywanie tego 1v1?
to teraz bedzie to bardziej sprawiedliwie mozna nazywać 1v1 jak raty przerzucają damage z celu na cel

Biorąc pod uwagę, że raciarka jest stankowana jak świnia pod dane raty, REALNY dmg od ratów jest niewielki.

Napisałem realny, bo patrząc na killmail widzisz wynik zawyżony przez fakt, że gość tłukł te raty od jakiegoś czasu. Zresztą, czy uważasz że gdyby na gridzie nie było ratów, sytuacja wyglądałaby - z punktu widzenia zaatakowanego - inaczej?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #345 dnia: Grudzień 14, 2012, 14:39:09 »
Cytuj
Biorąc pod uwagę, że raciarka jest stankowana jak świnia pod dane raty, REALNY dmg od ratów jest niewielki.
Biorąc pod uwagę że przeciętny dres... o przepraszam pvper lecąc na raciarzy prawie zawsze bierze statek z dmg dokładnie przeciwnym co raty z którymi rater sie bije to tank raciarki na niego jest zerowy
Cytuj
że gdyby na gridzie nie było ratów, sytuacja wyglądałaby - z punktu widzenia zaatakowanego - inaczej?
Przy ludzikach latających z reaktywnymi hardami / enamami na pewno, przy takich z dedykowanmi hardami, to już zalezy co przyleciało. Dramiel bez ratów do pommocy raczej nie przegryzie sie przez naprawiary bs'a, jeśli tylko jego dps będzie brany pod uwagę coś większego to już może być różnie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #346 dnia: Grudzień 14, 2012, 14:45:51 »
No właśnie Ty nie zrozumiałeś mojego posta. W Eve nie ma "ustawionego 1v1". W tym przypadku konkretnie chodzi o to, że zaczyna się od 1v1 a kończy się różnie. Czy teraz rozumiesz?

Cały czas piszesz o polowaniu na raciarki, solo, z gangiem, etc. <- to się zmieniło i o tym napisałem.
Czy to ma być ten trigger do bitki czy nie, nie wnikam zaczyna się od raciarki.
Tu się zgadzamy.

Druga część mojego posta dotyczy tego że w PvP gdzie spotykają się gangi (małe gangi) nic patch nie zmienił.
Oba gangi jeżeli raty będą na bramie, pasku dostaną po równo w tubę.

Biorąc pod uwagę, że raciarka jest stankowana jak świnia pod dane raty, REALNY dmg od ratów jest niewielki.

A tu generalizujesz nie każda raciarka jest stankowana jak świnia bo:
skile nie takie, liczy się DPS a wystarczy 20% shielda, etc - ale pewnie o tym wiesz...

Zresztą, czy uważasz że gdyby na gridzie nie było ratów, sytuacja wyglądałaby - z punktu widzenia zaatakowanego - inaczej?

Absolutnie nie, gdyby sytuacja miałby wyglądać inaczej pvper nie zaatakowałby raciarki.
Atakuje jak ma 90% (więcej?) pewności że zdąży ja ubić, zanim przyleci (o ile) pomoc.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #347 dnia: Grudzień 14, 2012, 14:46:28 »
Doom ludzie latający po npc 0,0 i racący np na paskach często mają omni tank. Do dziś pamiętam jak w Stein chyba Zodiak wojował ishtarem. Sam zwykłem używać slepnira na pvp ficie więc dla chcącego nic trudnego (choć fakt jak jesteś stankowany na dane raty zwykle masz dziurę i pvp-er ją wykorzystując ... bo nie jest głupi po prostu).

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #348 dnia: Grudzień 14, 2012, 14:51:21 »
Biorąc pod uwagę że przeciętny dres... o przepraszam pvper lecąc na raciarzy prawie zawsze bierze statek z dmg dokładnie przeciwnym co raty z którymi rater sie bije to tank raciarki na niego jest zerowy

Shipy PvP też nie mają uber resów i dziury (ca.50%) są na porządku dziennym. W dodatku, raciarką naprawdę nie jest trudno uciec... no, ale jak przy fitowaniu patrzy się tylko na ISK/h ratio...


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #349 dnia: Grudzień 14, 2012, 14:55:41 »
no, ale jak przy fitowaniu patrzy się tylko na ISK/h ratio...
Jak sama nazwa mówi, to ma być statek do zarabiania isków nie walki, więc to ratio jest najważniejszym współczynnikiem na tego typu sprzęcie  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.