Autor Wątek: NPC AI vs. PvP  (Przeczytany 144941 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #280 dnia: Grudzień 11, 2012, 20:55:36 »
Różnica jest taka, że kiedyś 2 średnie chary mogły zrobić plexa rozdzielając role np. tanker + dps, dps + logistyk (np. t1 logistyk). To, że mogły ot być chary tej samej osoby to inna kwestia.
Teraz nie jest to możliwe bo plexa mogą zrobić tylko chary z dużą ilością sp więc jest gorzej.

Dla starych graczy ma to mniejsze znaczenie bo najczęściej posiadają pimp uber raciarke co tankuje wszystko albo mają więcej niż 1 konto z dużą ilością sp.
Dla w miarę młodych graczy to już jest problem.

Czyli wychodzi na to że płacze i lamenty powinny dochodzić (głównie) od kerbirów.
Co za niefart...
BTW wychodzi że PVP i PVE dostali po tyłku tą "wyczekiwaną" zmianą na lepsze.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #281 dnia: Grudzień 11, 2012, 21:05:19 »
BTW wychodzi że PVP i PVE dostali po tyłku tą "wyczekiwaną" zmianą na lepsze.

Jeżeli zmiana na lepsze est immunity przed solo pvperem na anomalce (gdzie masz w najgorszym wypadku minute żeby odwarpić od czasu aż gość wskoczy do systemu) to tak, jest to zmiana na lepsze ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #282 dnia: Grudzień 12, 2012, 10:25:21 »
Czy może ostatnio fixneli pilgrima? To by chyba częściej się pojawiał na kb.

"Na zachodzie bez zmian"... chyba, że weźmiemy pod uwagę te damage mody do dron, ale tu z kolei robi się problem z armor tankiem.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #283 dnia: Grudzień 12, 2012, 11:26:37 »
"Na zachodzie bez zmian"... chyba, że weźmiemy pod uwagę te damage mody do dron, ale tu z kolei robi się problem z armor tankiem.

No wlasnie widzialem jakies takie wynalazki w stylu Pilgrim z DDA i Ancillary. Ale to wydaje mi sie jeszcze bardziej badziewne niz standardowy Pilgrim z repka czy Dual Drive z plyta a'la Finis Terrrae. Am I right?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #284 dnia: Grudzień 12, 2012, 11:30:08 »
Pilgrimem latałem tylko jako cyno.

Co by nie wyczarować z tym shipem, żeby użyć neuta trzeba być <12 km od celu. A to oznacza, że bierze się na twarz cały DPS od przeciwnika i nawet jeśli ten nie będzie w stanie utrzymać na Pilgrimie punktu, to ten ship jest tak powolny, że może nie zdążyć zebrać się do warpa :)

Z 3xDDA masz jakieś 350 DPS. Algos ma 400 :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #285 dnia: Grudzień 12, 2012, 11:31:26 »
No wlasnie widzialem jakies takie wynalazki w stylu Pilgrim z DDA i Ancillary. Ale to wydaje mi sie jeszcze bardziej badziewne niz standardowy Pilgrim z repka czy Dual Drive z plyta a'la Finis Terrrae. Am I right?
Ancillary sprawdziłby sie w miarę, gdyby pilgrim miał oryginalnie więcej tarczy, można by było to poprawić rigami itp, z trzema DDA ma wtedy około 400 dpsa, co juz nie jest tragiczne. Ale w przypadku gdy ma niecałe 950 tarczy to nie ma najmniejszego sensu.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #286 dnia: Grudzień 12, 2012, 11:44:52 »
:( a ja go tak lubie. Moze jak TD zaczna dzialac na missle to sie do czegos wiecej przyda. :)

Zakalve

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Lost Idea
  • Sojusz: C0ven
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #287 dnia: Grudzień 12, 2012, 11:53:58 »
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=178824&p=4

Ktos sledzi watek? Generalnie chyba negatywnie o zmianie AI sie wypowiadaja... Jednak nie z powodu solo pvp...

Myslicie, ze cofna ta zmiane w kierunku starej, dla mnie dobrej mechaniki? :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #288 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:03:02 »
A ile razy CCP wycofało się z contentu dotyczącego mechaniki gry jeśli już raz zaimplantowało go na TQ?
Zmiany zapowiadane czasem były odszczekiwane po fazie sisi, ale te co weszły na TQ? chyba raz sie coś takiego zdarzyło odkąd gram, ale nawet nie jestem w stanie sobie przypomnieć czego dotyczył problem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #289 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:09:26 »
:( a ja go tak lubie. Moze jak TD zaczna dzialac na missle to sie do czegos wiecej przyda. :)
Cos tam przebąkiwali o wprowadzeniu TD na missile... co z tego wyjdzie obacymy  ;)
Pilgrim w odpowiednich rękach jest wrednym stateczkiem, ma parę wad, ale jak się go ogarnie to może sporo zdziałać, i nie tylko stawiać cyno  :P
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=178824&p=4

Ktos sledzi watek? Generalnie chyba negatywnie o zmianie AI sie wypowiadaja... Jednak nie z powodu solo pvp...

Myslicie, ze cofna ta zmiane w kierunku starej, dla mnie dobrej mechaniki? :)
Bardziej niż wątpliwe, szczególnie że przez długi czas CCP było naciskane na urozmaicenie PVE...więc urozmaicili  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #290 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:15:41 »
Rollback byłby pójściem na łatwiznę.

Raczej przyznajmy, ze "copy-paste" tego co sprawdzało się w w-space do k-space po prostu nie wypaliło.

Z drugiej strony, algorytmy zachowania NPC-ów miały 10 lat. Czas na upgrade, ale może nie na zasadzie "up your ass".

Ja widziałbym to tak:
- NPC ignorują drony
- NPC nie aggrują pierwsze celu, chyba że cel aggruje NPC lub pomaga (naprawia) cel do którego strzelają NPC
- e-war NPC ma siłę 120% jednego modułu używanego przez gracza. Nie ważne ile ratów ma na graczu moduły e-warowe. Przykładowo - masz 3  na sobie 3 raty z TD - oznacza to, że odczuwasz 120% mocy jednego TD używanego przez gracza. Zabijesz 2 raty, dalej jest tyle samo. 
- NPC olewają e-war graczy

A propos tego ostatniego - jakiego e-waru używa się w PvE przeciw NPC? Czy ktoś na serio tego używa? Więc po grzyba jest to wpisane do AI NPC?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #291 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:20:46 »
A propos tego ostatniego - jakiego e-waru używa się w PvE przeciw NPC? Czy ktoś na serio tego używa? Więc po grzyba jest to wpisane do AI NPC?
Webów i TP.

Co do zachowania w przypadku agro na raty, bądź gracza który te raty bije. Działa to w hi secu, mechanika gracz - gracz - concord ma się dobrze, więc się da.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #292 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:21:11 »
A ile razy CCP wycofało się z contentu dotyczącego mechaniki gry jeśli już raz zaimplantowało go na TQ?
Zmiany zapowiadane czasem były odszczekiwane po fazie sisi, ale te co weszły na TQ? chyba raz sie coś takiego zdarzyło odkąd gram, ale nawet nie jestem w stanie sobie przypomnieć czego dotyczył problem
Chyba masz na myśli tę nieszczęsna kabine kapitańską i likwidację widoku hangaru.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #293 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:25:24 »
Doom, ale mogliby dodac dodatkowy content do tego contentu. ;) Na przyklad jakas losowosc w aggrowaniu "nowych" na anomalce, a nie przerzucaniu wszystkiego na statek odpowiadajacy wielkoscia ratom, ustawienia jakiegos limitu, ze np. nie wiecej niz 50% ratow rownoczesnie zmienia aggro, czy cus...

HammerSnake

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #294 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:26:36 »
Cytuj
Pilgrim w odpowiednich rękach jest wrednym stateczkiem, ma parę wad, ale jak się go ogarnie to może sporo zdziałać, i nie tylko stawiać cyno  :P
Że niby co trzeba ogarnąć i co można zdziałać? Jak piszesz to pisz konkretnie a nie blubry marketingowca z jita. Statek jest prosty jak budowa cepa nie ma co koloryzować, co trzeba ogarnąć chyba więcej przycisków niż f1? :P

Na takiej zasadzie można powiedzieć, że każdy statek jest zajebisty w odpowiednich rękach, tylko ofiara musi siedzieć w określonym statku w określonym ficie.

Patrząc na twoje kille z początku roku to jedyne solo to jaja i noobshipy, a gdzie teoria z latającymi corami, które przełączasz na combaty? W krainie mlekiem i miodem płynącej gdzie każdy carebear jest na wyciągnięcie ręki. Chyba trochę tych solo killów powinno wpaść w pilgrimie? ::)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2012, 12:33:29 wysłana przez HammerSnake »

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #295 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:36:44 »
Że niby co trzeba ogarnąć i co można zdziałać? Jak piszesz to pisz konkretnie a nie blubry marketingowca z jita. Statek jest prosty jak budowa cepa nie ma co koloryzować, co trzeba ogarnąć chyba więcej przycisków niż f1? :P

Na takiej zasadzie można powiedzieć, że każdy statek jest zajebisty w odpowiednich rękach, tylko ofiara musi siedzieć w określonym statku w określonym ficie.

Patrząc na twoje kille z początku roku to jedyne solo to jaja i noobshipy, a gdzie teoria z latającymi corami, które przełączasz na combaty? W krainie mlekiem i miodem płynącej gdzie każdy carebear jest na wyciągnięcie ręki. Chyba trochę tych solo killów powinno wpaść w pilgrimie? ::)

Zieeeeeeew!!!! ziewnąl se puszken czytając debilną i nieudolna zaczepkę.
Zapisz sie na inne forum jeśli chcesz "dyskusji" na temat wyższości bożego narodzenia nad wielkanocą.
Bądź poza tym konsekwentny i zalinkuj mój kb, zawstydź mnie  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #296 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:38:52 »
Webów i TP.

Ech, my bad. Faktycznie. Chodziło mi raczej, że nikt nie jammuje, dampuje czy tracking disruptuje ratów :)

OK, więc niech raty reagują na weby i paintery. Dorzućmy do tego jakies resebo czy tracking linki. Ale niech to nie będzie na zasadzie "zajebać cokolwiek co odpaliło jakikolwiek e-war na gridze", bo to nie jest zbyt "inteligentne" ;)

Zieeeeeeew!!!! ziewnąl se puszken czytając debilną i nieudolna zaczepkę.
Zapisz sie na inne forum jeśli chcesz "dyskusji" na temat wyższości bożego narodzenia nad wielkanocą.

Ile osób musi Cię jeszcze poprosić o to, żebyś napisał coś konkretnego i weryfikowalnego zanim przestaniesz ziewać?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #297 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:41:56 »

Ile osób musi Cię jeszcze poprosić o to, żebyś napisał coś konkretnego i weryfikowalnego zanim przestaniesz ziewać?
Mniej więcej tyle ile ciebie o to samo?  ;D
Heh, zajebistyczna sprawa znowu wynika, opluć jakiś głupi statek i wykazać jaki jest do bani bo....Puszken nim lata  ;D
Wy na prawdę jesteście dorośli?  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #298 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:52:36 »
Cytuj
Ech, my bad. Faktycznie. Chodziło mi raczej, że nikt nie jammuje, dampuje czy tracking disruptuje ratów
Krótko po wprowadzeniu WH, poprowadziłem niewielką grupę SHCK do zabawy na anomalkach sleperowych. Uzliśmy wtedy dronek ecm, bo były tani a chcieliśmy sprawdzić czy zadziałają. Działały. Sleepery agrowały całością jeden cel, za wyjątekim jednego dwóch z  tych wokoło których puszczaliśmy te dronki :P
Wyprawa była jednorazowa, jak skończyły nam się hornety, skonczyły się też anomaki (zostały scanowalne saity) zwineliśmy majdan i zabraliśmy się do domu.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #299 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:56:33 »
Krótko po wprowadzeniu WH, poprowadziłem niewielką grupę SHCK do zabawy na anomalkach sleperowych. Uzliśmy wtedy dronek ecm, bo były tani a chcieliśmy sprawdzić czy zadziałają. Działały. Sleepery agrowały całością jeden cel, za wyjątekim jednego dwóch z  tych wokoło których puszczaliśmy te dronki :P
Wyprawa była jednorazowa, jak skończyły nam się hornety, skonczyły się też anomaki (zostały scanowalne saity) zwineliśmy majdan i zabraliśmy się do domu.
Chyba jedyne EW które nie działa na NPCe to neutralizery, bo nawet vampirki fajnie działają.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #300 dnia: Grudzień 12, 2012, 12:58:33 »
Heh, zajebistyczna sprawa znowu wynika, opluć jakiś głupi statek i wykazać jaki jest do bani bo....Puszken nim lata  ;D
Wy na prawdę jesteście dorośli?  ;D

A Ty zdrowy na umyśle? "Bo Puszken nim lata", dobre sobie. Nie wpadłbym na to ;)

To Ty twierdzisz, że to dobry ship - więc czekamy na rzeczowy argumenty (hint - fajny killmail w Pilgrimie).



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #301 dnia: Grudzień 12, 2012, 13:00:01 »
Chyba masz na myśli tę nieszczęsna kabine kapitańską i likwidację widoku hangaru.

Ej, a smuuuugi? No dobra, to tylko ficzer i nie było to tyle wycofanie, co wycofanie się z wycofania (tych smug). No i trochę to trwało nim się namyślili (znaczy zrobili takie co niby przestały lagować serwer)  :D
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #302 dnia: Grudzień 12, 2012, 13:04:12 »
Przypomniałem sobie o co chodziło.
Efekt skoku na cyno itp, jest prawie taki jaki był kiedyś :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #303 dnia: Grudzień 12, 2012, 13:13:35 »
A Ty zdrowy na umyśle? "Bo Puszken nim lata", dobre sobie. Nie wpadłbym na to ;)

To Ty twierdzisz, że to dobry ship - więc czekamy na rzeczowy argumenty (hint - fajny killmail w Pilgrimie).
Sokole, zlituj sie proszę i przestań już... smutne to się robi.
W dupie mam co o nim myślisz i na prawdę ostatnią rzeczą na jaką mam ochote to przekonywać innych do swoich upodobań.
W skrócie - mi się nim dobrze lata, do moich potrzeb jest bardzo dobry, wyraziłem swoja SUBIEKTYWNĄ opinię i nie muszę jej w żaden sposób udowadniać.
Ja nie naprzykrzam sie żebyś mi tłumaczył dlaczego twoja gila jest taka świetna... w rzyci to mam po prostu.
W drugim skrócie, skoro potrzebujesz dalszego poobrzucania sie błotkiem - i najlepszy statek kupa kiedy pilot dupa  ;D (z dedykacją dla ciebie i niegrającego, ale wszechwiedzącego hammerka, żeby była jasność  ;D )
Ej, a smuuuugi? No dobra, to tylko ficzer i nie było to tyle wycofanie, co wycofanie się z wycofania (tych smug). No i trochę to trwało nim się namyślili (znaczy zrobili takie co niby przestały lagować serwer)  :D
Ja nie wiem jak mogłem grać bez tych smug  :D

Przypomniałem sobie o co chodziło.
Efekt skoku na cyno itp, jest prawie taki jaki był kiedyś :P
Ten stary i tak robił większe wrażenie. Czuć było MOC  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #304 dnia: Grudzień 12, 2012, 13:23:04 »
Puszku, jesteś takim cietrzewiem, że nie zauważasz, ze dyskutant wystawia Ci niską piłkę po to, żebyś - o ile umiesz - mógł przyłożyć z całej siły i strzelić bramkę.

Niestety, zamiast skorzystać z asysty, wkleić "o tu pojechałem dwóch frajerów w Pilgrimie, eat that bitch!", stoisz z założonymi rękami i strzelasz focha.

Gorące powietrze, nic więcej. I nie bój żaby, nic więcej z mojej strony nie będzie :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

kasiarz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: May
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #305 dnia: Grudzień 12, 2012, 13:29:42 »
Czesc.

Tak na szybko:
http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=15148808

Ten np. spełnia moje kryteria atrakcyjności.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #306 dnia: Grudzień 12, 2012, 13:33:44 »
Puszku, jesteś takim cietrzewiem, że nie zauważasz, ze dyskutant wystawia Ci niską piłkę po to, żebyś - o ile umiesz - mógł przyłożyć z całej siły i strzelić bramkę.

Niestety, zamiast skorzystać z asysty, wkleić "o tu pojechałem dwóch frajerów w Pilgrimie, eat that bitch!", stoisz z założonymi rękami i strzelasz focha.

Gorące powietrze, nic więcej. I nie bój żaby, nic więcej z mojej strony nie będzie :)
Sokoliku mój drogi, znudziło mi się tłumaczenie w kółko tego samego.
To TY i Hammerek uparliście się na ten nieszczęsny statek, ja tylko o nim wspomniałem przy okazji. Nie wiem zresztą dlaczego tak sie na niego uparłeś z prawdziwym uporem maniaka. Mam wrażenie że doświadczyłeś złego dotyku od niego  ;)
Na prawdę, ta próba prowokowania mnie jakimś głupim statkiem jest na poziomie przedszkolaka krzyczącego - a twoja stara jest brzydka!
Nie jestem twoim wzorem pryszczatym wyznawcą czegoś tam i nie mam potrzeby tłumaczyć innym dlaczego coś mi sie podoba lub nie.
Dotarło?
Nie?
Nie mój problem w takim razie

Czesc.

Tak na szybko:
http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=15148808

Ten np. spełnia moje kryteria atrakcyjności.
Zaraz chopie dostaniesz 20 lossów jakiś pilgrimów i się dowiesz żeś noob bo masz czelność uważać go za niezły statek  ;D

P.S.: jak napiszę że cynabal jest zajebisty to też będę musiał to udowadniać, czy wystarczająco połechcę twoje EGO?  :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2012, 13:50:46 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #307 dnia: Grudzień 12, 2012, 13:55:49 »
Słuchajcie, akurat ja też lubię pilgrima chociaż jedyne co z nim zrobiłem to wjebałem go na kampie CVA :). Ogólnie mam tak, że rozróżniam shipy na takie które są lepsze do walki oraz takie które bardziej lubię z jakiegoś powodu.

Teraz najbardziej mnie boli ta zmiana z aggro dronek bo mój ulubiony ship stał się  bezużyteczny do polowań. Mam nadzieję, że się z tego wycofają bo to szczyt debilizmu żeby insta ujebać dronkowce.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #308 dnia: Grudzień 12, 2012, 14:01:25 »
Czesc.

Tak na szybko:
http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=15148808

Ten np. spełnia moje kryteria atrakcyjności.

Raciarkę ubijesz wszystkim ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #309 dnia: Grudzień 12, 2012, 14:04:00 »
Raciarkę ubijesz wszystkim ;)
Czekaj...czyli teraz ubicie raciarki jest be?
A słyszałem że raciarkę ubić jest strasznie trudno, te intele, koledzy, a co najgorsze RATY...
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #310 dnia: Grudzień 12, 2012, 14:05:45 »
Cytuj
Teraz najbardziej mnie boli ta zmiana z aggro dronek bo mój ulubiony ship stał się  bezużyteczny do polowań. Mam nadzieję, że się z tego wycofają bo to szczyt debilizmu żeby insta ujebać dronkowce.
Jakoś z drakiem ludzie też sie pieklą a inni cieszą ryja. A przypomne że draka i chgw jak dużą grupę statków czeka jeszcze druga faza nerfu w postaci ujebania shield tankowych modułów bo jak to jeden z devsów napisał "kadłub jest dobry problem jest w modułach"

Mnie ta zmiana cieszy bo trzeba teraz myśleć nawet na pve. Koniec kuźwa bezmuzgiego afczenia itp. A dron uzywać się da. Trzeba tylko  miec oczy na ekranie z grą a nie z gazetą

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #311 dnia: Grudzień 12, 2012, 14:06:24 »
Raciarkę ubijesz wszystkim ;)

No to wstyd Panowie ProPVPerzy od zabijania RACIAREK.
Niech nam żyje nowe AI NPCów. (jak ja go (jednak) nie cierpię... 4x musiałem spadać z grida...)
Hip, Hip, Hurra - na pohybel zabijaczom raciarek.

Żart czy nie żart - wybór należy do Ciebie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #312 dnia: Grudzień 12, 2012, 14:12:33 »
Chciałem tylko nieśmiało zwrócić uwagę, widząc do czego dyskusja zmierza, że ten kill jest z początku bieżącego roku, czyli jeszcze sprzed Inferno nawet, a o Enyo, tfu Retribution nie wspominając :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #313 dnia: Grudzień 12, 2012, 14:22:01 »
Chciałem tylko nieśmiało zwrócić uwagę, widząc do czego dyskusja zmierza, że ten kill jest z początku bieżącego roku, czyli jeszcze sprzed Inferno nawet, a o Enyo, tfu Retribution nie wspominając :P
Oj...ale przeca przestało juz dawno chodzić o najnowsze AI ratów, teraz tematem jest "pilgrim, jako statek do dupy".
Jakby to czy jest do dupy, czy nie jest miało jakiekolwiek znaczenie...
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Goomich

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #314 dnia: Grudzień 12, 2012, 14:30:14 »
Przypomniałem sobie o co chodziło.
Efekt skoku na cyno itp, jest prawie taki jaki był kiedyś :P



? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?