Autor Wątek: NPC AI vs. PvP  (Przeczytany 144964 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #245 dnia: Grudzień 11, 2012, 13:12:00 »
No oczywiście. Bo przecież sfitować expanded probe launcher to jak splunąć. Najlepiej jeszcze mieć dual ASB i ten probe launcher - i wyskanujesz gościa na misji/plexie/SS, i raty wytankujesz, i mieszkanie tym posprzątasz... oh wait.
Przestań sie ośmieszać, nie jest to takie trudne (nie mówie o T3), starczy tak dobrać fit że w najgorszm przypadku żonglujesz offlinowaniem jednego modułu.
A na co dzień latam pigrimem z takim lanczerem bez offlinowania.
I wcale nie musiałem pluć.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #246 dnia: Grudzień 11, 2012, 13:12:50 »
Możecie już skończyć ?
Jak stare baby ...
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #247 dnia: Grudzień 11, 2012, 13:15:24 »
A ja sie chcialem dowiedziec, w jaki sposob dokladnie ta zmiana utrudnila zycie raciarzom i dlaczego mieliby plakac, tak jak sugeruje Puszek?

OK, moze na plexach juz sie nie da wleciec otankowanym jak swinia Abaddonem czy jakims innym tankerem, a potem sciagnac kumpli. Ale z perspektywy anomalek, paskow i wiekszosci misji, ktore pamietam z hiseca, to zmiana polega na tym, ze trzeba uwazac na dronki albo w ogole uzywac ich tylko do zdejmowania scramblerow. Ojezu, no straszne rzeczy. Chyba, ze czegos jeszcze nie ogarniam, bo moje racenie od dobrego roku ograniczalo sie do sporadycznego robienia Sanctumow i Forsaken Hubow solo BSem i sie nie znam.

Za to faktycznie wylacza kilka do kilkunastu rodzajow aktywnosci PvP i Griefingu, ktory (coraz bardziej rzekomo) jest znakiem rozpoznawczym EvE.

- nie ma opcji na ninja salvaging,
- nie ma opcji na polowanie solo bomberem lub force reconem,
- nie ma opcji na tacklowanie cepami, cloaky dictory ustawione na anomalkach itp. - dla potrzeb wiekszego gangu,
- nie ma opcji na awoxing z blue tacklerem,
- opcja na zabicie czegos wiekszego od BSa - wylacznie blobem.

ewentualnie wiazace sie z nimi ryzyko utraty agrujacego shipa jest nieporownywalnie wieksze.

Wychodzi na to, ze jedyne czym teraz da sie lapac anomalkowiczow to taki Machariel jak ten MasLa, co to sam wytankuje sanctuma z palcem w nosie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #248 dnia: Grudzień 11, 2012, 13:15:36 »
starczy tak dobrać fit że w najgorszm przypadku żonglujesz offlinowaniem jednego modułu.
A na co dzień latam pigrimem z takim lanczerem bez offlinowania.
I wcale nie musiałem pluć.
Puszku vagabond/cyna/talos (fregaty czy inne zabawki) to nie pilgrim.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #249 dnia: Grudzień 11, 2012, 13:18:48 »
Przestań sie ośmieszać, nie jest to takie trudne (nie mówie o T3), starczy tak dobrać fit że w najgorszm przypadku żonglujesz offlinowaniem jednego modułu.
A na co dzień latam pigrimem z takim lanczerem bez offlinowania.

No i wyszło szydło z worka. Pilgrimem to mogłeś (czas przeszły) najwyżej gankować raciarki właśnie, bo wysysałeś takiemu capa i raty kończyły za Ciebie robotę. Warto było jeszcze wrzucić na cel swoje dronki, żeby killmail głupio nie wyglądał.

Niestety, nie jest to ship, który nadaje się do tego żeby zrobić coś więcej. Na nie-reconie (które mają z reguły dupny tank i jeszcze gorszy dps) wsadzenie launchera oznacza konieczność offline'owania połowy fitu, a tego nie da się zrobić w 2 minuty (cap!).

Czyli co - na solo obowiązkowy będzie teraz alt w logistyku z probe launcherem (pewnie da się to jakoś butem wcisnąć)? Bez dualboxa ani rusz? Pfff...


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #250 dnia: Grudzień 11, 2012, 13:26:13 »
A ja sie chcialem dowiedziec, w jaki sposob dokladnie ta zmiana utrudnila zycie raciarzom i dlaczego mieliby plakac, tak jak sugeruje Puszek?
Ale oni właśnie nie płaczą...a jak utrudniła? Do tej pory wielu robiło tak że wskakiwał tanker, zbierał aggro, za nim Dpsowiec i spokojnie czyścił pole.
Teraz nie bardzo sie tak da.
Puszku vagabond/cyna/talos (fregaty czy inne zabawki) to nie pilgrim.
Cutterku, ja tylko dodałem miejsca gdzie można złapać jeszcze raciarzy, to Sokolik sie strasznie zbulwersił że sugeruję użycie prob lanczera.
No i wyszło szydło z worka. Pilgrimem to mogłeś (czas przeszły) najwyżej gankować raciarki właśnie, bo wysysałeś takiemu capa i raty kończyły za Ciebie robotę. Warto było jeszcze wrzucić na cel swoje dronki, żeby killmail głupio nie wyglądał.

Niestety, nie jest to ship, który nadaje się do tego żeby zrobić coś więcej. Na nie-reconie (które mają z reguły dupny tank i jeszcze gorszy dps) wsadzenie launchera oznacza konieczność offline'owania połowy fitu, a tego nie da się zrobić w 2 minuty (cap!).

Czyli co - na solo obowiązkowy będzie teraz alt w logistyku z probe launcherem (pewnie da się to jakoś butem wcisnąć)? Bez dualboxa ani rusz? Pfff...
Widać że pilgrima to ty tylko na markecie widziałeś.
Połowy fitu? Przykład pierwszy z brzegu - masz ASB typu X-L (200 cpu) i probera (200 cpu), probujesz, bookmarkujesz, offline, online, warp, zanim dolecisz masz capa.... spraktykowane nie raz  :)
Pomysleć, pobawić sie EFT i z większością statków da sie tak zdziałać.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2012, 13:53:51 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #251 dnia: Grudzień 11, 2012, 13:33:50 »
A ja sie chcialem dowiedziec, w jaki sposob dokladnie ta zmiana utrudnila zycie raciarzom i dlaczego mieliby plakac, tak jak sugeruje Puszek?

Z moich obserwacji:
Nie mogę już robić plexów w Drake + Tornado.
Przed patchem Drake zbierał agro, Tornado wiadomo.
Nie mogę już robić misji L4 w Drake + BS pełny wygar.
Przed patchem Drake zbierał agro (Cruzy rozwalał), BS rozwalał wszystko co się rusza. Włącznie z frytami...

Teraz Drake ma 62km zasięgu było 81km na T1 rakietach. I mój BS "supportu" musi mieć tanka.
Za to Drake już nie musi mieć takiego jak kiedyś... Co przy spadku jego zasięgu/dps i tak jest do bani.
BS wali z 60-80km, a Drak sobie lata i czeka. IMHO kicha. Ale wybrałem adapt...
Drake pójdzie (poleci) do lamusa pora wyskilować Ravena.
Drony też padają jak bidulka złapie weba... Moduł na zwiększenie zasięgu dron nie ma dla mnie już sensu.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #252 dnia: Grudzień 11, 2012, 13:47:34 »
Jabol, no dobra, ale piszesz o pewnych, nazwijmy to, uniedogodnieniach. Patch nie uniemozliwil Ci robienia plexow lub misji na dwa statki, tak? Zmienil jedynie  minimalnie technike.

Natomiast patch uniemozliwil solowe lapanie raciarek na sanctumach, paskach, etc. i inne rodzaje aktywnosci, o ktorych pisalem. I tu nie ma zadnego "adapt", bo nie zaadaptujesz bombera tak, zeby tankowal chociby Forsaken Huby, a przesiadka z Bombera na covert t3 ktore moze mialoby szanse potankowac na plexie i rownoczesnie zadawac jako taki dps to jednak troche inna kategoria niz przesiadka z Drejka na Ravena (swoja droga, jakim cudem Ty po tylu latach gry jeszcze latasz Drejkiem na misje lvl 4?).

Puszek - napisalem "z wyjatkiem PLEXow". Wyskillowana postac jest w stanie solo BSem robic Sanctumy i wszystkie misje lvl 4, wiec nie widze tu jakiejs szczegolnej zmiany.

HammerSnake

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #253 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:01:06 »
Puszken napisał:
Cytuj
SSach i complexach, w NPC null na misjach.
hahahahahahahaha lolz. Chociaż zaczynam myśleć, że chyba przeceniam mieszkańców 0.0. To by znaczyło, że to lemingi klepiące raty i oglądające filmy afk, z napisanem na kadłubie zdejmij mnie.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #254 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:01:56 »
Jabol, no dobra, ale piszesz o pewnych, nazwijmy to, uniedogodnieniach. Patch nie uniemozliwil Ci robienia plexow lub misji na dwa statki, tak? Zmienil jedynie  minimalnie technike.
...
 (swoja droga, jakim cudem Ty po tylu latach gry jeszcze latasz Drejkiem na misje lvl 4?).

Minimalnie?
Drake (jako aggro zbieracz) - do kosza.
BC (jako damage support) - do kosza.
BS (jako czysty damage support) - do kosza.
Dominix (e, akurat jego nigdy nie lubiłem na dronach) - do kosza.

Skille produkcja/kopanie są czasożerne - takim cudem.
Tylko Drakiem "umiem" na tym koncie latać...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #255 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:08:22 »
Widać że pilgrima to ty tylko na markecie widziałeś.

Jak widzę Pilgrima to włącza mi się "super, łatwy kill" ;)

Cytuj
Połowy fitu? Przykład pierwszy z brzegu - masz ASB typu X-L (200 cpu) i probera (200 cpu), probujesz, bookmarkujesz, offline, online, warp, zanim dolecisz masz capa.... spraktykowane nie raz  :)
Pomysleć, pobawić sie EFT i z większością statków da sie tak zdziałać.

Podziwiam, że mogłeś wpaść na pomysł, że zacząłem wątek bez odpalenia EFT i przeanalizowania możliwości.

Przykładowo - Gila na buforze ma większy tank niż z X-L ASB. Poza tym jest szybsza, ma więcej DPS (zwłaszcza przeciw frytkom!) i ma medium neuta.

Mam wolnego high-slota, żeby wsadzić sistersowego expanded launchera, ale żeby go online'ować, muszę wyłączyć

- MWD (50)
- 3 LSE (3x46)
- Invula (44)
Razem: 232 (wprawdzie więcej niż 210, ale "tylko" 5 modułów)

Teoretycznie z miejsca mogę wsadzić core launchera, ale zbyt rzadko trafiają się jakieś gravi/plexy, żeby się opłacało w to bawić. Prober ze mnie jak koziej dupy trąba.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #256 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:27:32 »
Jak widzę Pilgrima to włącza mi się "super, łatwy kill" ;)
Aleś mi przykrość zrobił... ojoj... :(

Chłopie...czy ja Ci każę wozić tego probera? Zasugerowałem tylko gdzie jeszcze można znaleźć raciarzy, ot niewinna wzmianka, a ty skoczyłeś jakbym ci chomika co najmniej zajebutał. Te twoje próby ośmieszenia innych stają się coraz śmieszniejsze.
Nie potrafisz użyć? Nie używaj, lataj se ta gilą, vagasem czy czym tam chcesz, szukaj ofiar w stary mało skuteczny sposób, bo tak ktoś cie kiedyś nauczył i przestań marudzić.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #257 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:35:59 »
Isengrim siądź w takiego solo bs, poleć na sanctuma / havena i poczekaj na falę z EW. A potem powiedz o ile wydłużył Ci się czas zrobienia takiej anomalki w stosunku do przed patcha

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #258 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:36:37 »
Chłopie...czy ja Ci każę wozić tego probera? Zasugerowałem tylko gdzie jeszcze można znaleźć raciarzy, ot niewinna wzmianka, a ty skoczyłeś jakbym ci chomika co najmniej zajebutał. Te twoje próby ośmieszenia innych stają się coraz śmieszniejsze.

Nie, Puszek, sam się ośmieszasz. Padło pytanie, wymieniłem - jak to mówią prawnicy - enumeratywnie, gdzie da się coś w 0.0 znaleźć latając solo. Wtrąciłeś swoją ekspercką uwagę, że są jeszcze inne miejsca. Oczywiście, że są - tylko, że niedostępne dla kogoś latającego solo. Udowodniłem Ci to w kilku następnych postach. I co? I grochem o ścianę, bo jesteś jak wyborca PiS - nic Cię nie przekona, że "białe jest białe, a czarne jest czarne".

Szkoda, że jesteś organicznie niezdolny do obiektywnego spojrzenia na posty wyżej i zważenia argumentów. Po jednej stronie mamy Twoje "sugestie" i ogólniki, po drugiej - merytoryczne argumenty. Niestety, to jest internet i tu nie ma konkluzji dyskusji. Bo jesteś "na nie i chuj".

A tak na marginesie - możesz zalinkować choć jedną swoją walkę solo tym Pilgrimem? Nie, nie może być to gank na raciarce - na killmailu nie może być ratów, nie może być nikt inny po Twojej stronie. W sumie dobrze byłoby, żeby było to coś więcej niż 1v1 (szczególnie Pilgrim vs. frytka), ale nie jest to warunek konieczny.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #259 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:38:50 »
Ale wiesz Sokole, w pilgrimie się ma covert ops cloak i ma się safe pvp. Swoją drogą śmieszy mnie jak Puszek wyzywa ludzi od propefałperów którzy bezbronne raciarki tylko potrafią bić a sam regularnie gankuje bomberem czy innym statkiem indyki na JB czy cynoshipy.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #260 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:40:12 »
Na złapanie ratera na plexie jest jeszcze jeden sposób niż wsadzanie expandeda na solo shipa. I nie mówię tutaj o alcie z próbnikiem. Wymaga to co prawad nieco nietypowego fitu ale jest możliwe np na vadze

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #261 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:45:45 »
Nie, Puszek, sam się ośmieszasz. Padło pytanie, wymieniłem - jak to mówią prawnicy - enumeratywnie, gdzie da się coś w 0.0 znaleźć latając solo. Wtrąciłeś swoją ekspercką uwagę, że są jeszcze inne miejsca. Oczywiście, że są - tylko, że niedostępne dla kogoś latającego solo. Udowodniłem Ci to w kilku następnych postach. I co? I grochem o ścianę, bo jesteś jak wyborca PiS - nic Cię nie przekona, że "białe jest białe, a czarne jest czarne".

Szkoda, że jesteś organicznie niezdolny do obiektywnego spojrzenia na posty wyżej i zważenia argumentów. Po jednej stronie mamy Twoje "sugestie" i ogólniki, po drugiej - merytoryczne argumenty. Niestety, to jest internet i tu nie ma konkluzji dyskusji. Bo jesteś "na nie i chuj".

A tak na marginesie - możesz zalinkować choć jedną swoją walkę solo tym Pilgrimem? Nie, nie może być to gank na raciarce - na killmailu nie może być ratów, nie może być nikt inny po Twojej stronie. W sumie dobrze byłoby, żeby było to coś więcej niż 1v1 (szczególnie Pilgrim vs. frytka), ale nie jest to warunek konieczny.
Uważasz że latanie z proberem na pokładzie  nie jest lataniem solo? Nie wiedziałem że pakuje w statek jeszcze jednego pilota  :-X Ale może faktycznie latanie klokerem z proberem i co najgorsze wymuszanie okupu a nie zastrzelenie jest lataniem w gangu.
A gdzie ja napisałem że pilgrim jest lepszy od tego czym latasz?
Wspomniałem o pilgrimie na twój post o trudności zafitowania probera, wspomniałem jako przykład
Coraz częściej zaczynam dochodzić do wniosku że ty kompletnie nie wiesz co to są przykłady, ew. jesteś tak zaślepiony chęcią dokopania oponentowi że nie patrzysz czy piszesz na temat czy nie, ważne żeby odwrócić od siebie uwagę.
Ale wiesz Sokole, w pilgrimie się ma covert ops cloak i ma się safe pvp. Swoją drogą śmieszy mnie jak Puszek wyzywa ludzi od propefałperów którzy bezbronne raciarki tylko potrafią bić a sam regularnie gankuje bomberem czy innym statkiem indyki na JB czy cynoshipy.
Pokaż mi choć jeden post w którym uważam się za pefaupera i twierdzę że moje rozbójnictwo to jedyny prawdziwy i akceptowalny styl gry w EVE
I nie naginaj faktów, nie krytykuję łapania raterów, naśmiewam sie z marudzenia co niektórych.
Na złapanie ratera na plexie jest jeszcze jeden sposób niż wsadzanie expandeda na solo shipa. I nie mówię tutaj o alcie z próbnikiem. Wymaga to co prawad nieco nietypowego fitu ale jest możliwe np na vadze
Uważaj, bo dostaniesz od sugestii i ogólników  ;D
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2012, 15:57:43 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #262 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:54:06 »
Na złapanie ratera na plexie jest jeszcze jeden sposób niż wsadzanie expandeda na solo shipa. I nie mówię tutaj o alcie z próbnikiem. Wymaga to co prawad nieco nietypowego fitu ale jest możliwe np na vadze
Core Probe Launcher da się wcisnąć na większość statków z utility high, ale nie na tym polega problem. Problemem jest wytankowanie plexa takim Fagabondem, jak już założy się raciarce punkt.
Zresztą z tego co wiem eskalacji z anomalek i combat site-ów nie da się wyskanować Core Probami, a i taki fit pewnie podpadałby pod kategorię 'propvp' i dresiarskiego.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #263 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:55:49 »
A gdzie ja napisałem że pilgrim jest lepszy od tego czym latasz?
Wspomniałem o pilgrimie na twój post o trudności zafitowania probera, wspomniałem jako przykład

Są przykłady i przykłady z dupy.

Analogicznie - rozmawiamy o koszykówce. Ja mówię, że z mojego punktu widzenia obręcz kosza jest za wysoko i nie potrafię nawet do niej doskoczyć, a co dopiero zapakować piłkę z góry. Ty jako "kontr-argument" mówisz, że przecież w takim NBA są centrzy, którzy wkładają piłkę do kosza z góry bez odrywania pięt od parkietu.

Mniej więcej tak "pomocnym przykładem" jest Twój "przykładowy Pilgrim". Na żaden "normalny" statek nadający się do solo nie wsadzi się expanded probe launchera bez poważnego wykrzywienia fitu (na marginesie, taki jest przecież design gry, od skanowania masz dedykowane shipy)  A nawet jeśli się to uda zrobić, to wtedy skanujesz w sytuacji bojowej (= przeciwnik patrzy na proby) shipem bez bonusów do skanowania! Krótko mówiąc, gra nie warta świeczki. Chcesz dostępu do plexów/gravi/ss-ów? Bierz alta w covopsie, ale wtedy to już nie jest solo. Gra nie powinna wymuszać używania dwóch kont jednocześnie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #264 dnia: Grudzień 11, 2012, 14:59:36 »
Pilgrim wcale nie jest łatwym shipem, wręcz przeciwnie. Jeden błąd i jesteś w dupie. Ale dobrze sfitowany też nie jest takim łatwym killem jak pisze Soko.

Co do skanowania ludzi na plexach... no można to zrobić tylko że zanim wyciągniesz proby, zanim one ich znajdą, zanim tam polecisz i np. przeskoczysz przez 2 drabinki to kolesie już dawno siedzą w stacji. Chyba, że są wyjątkowymi retardami.

papugoz

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 76
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pegasus Duke
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #265 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:02:48 »
Są przykłady i przykłady z dupy.

Analogicznie - rozmawiamy o koszykówce. Ja mówię, że z mojego punktu widzenia obręcz kosza jest za wysoko i nie potrafię nawet do niej doskoczyć, a co dopiero zapakować piłkę z góry. Ty jako "kontr-argument" mówisz, że przecież w takim NBA są centrzy, którzy wkładają piłkę do kosza z góry bez odrywania pięt od parkietu.

Mniej więcej tak "pomocnym przykładem" jest Twój "przykładowy Pilgrim". Na żaden "normalny" statek nadający się do solo nie wsadzi się expanded probe launchera bez poważnego wykrzywienia fitu (na marginesie, taki jest przecież design gry, od skanowania masz dedykowane shipy)  A nawet jeśli się to uda zrobić, to wtedy skanujesz w sytuacji bojowej (= przeciwnik patrzy na proby) shipem bez bonusów do skanowania! Krótko mówiąc, gra nie warta świeczki. Chcesz dostępu do plexów/gravi/ss-ów? Bierz alta w covopsie, ale wtedy to już nie jest solo. Gra nie powinna wymuszać używania dwóch kont jednocześnie.

No cóż to już jest CCP sposób na pay to win.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #266 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:03:36 »
Pilgrim wcale nie jest łatwym shipem, wręcz przeciwnie. Jeden błąd i jesteś w dupie. Ale dobrze sfitowany też nie jest takim łatwym killem jak pisze Soko.

Co do skanowania ludzi na plexach... no można to zrobić tylko że zanim wyciągniesz proby, zanim one ich znajdą, zanim tam polecisz i np. przeskoczysz przez 2 drabinki to kolesie już dawno siedzą w stacji. Chyba, że są wyjątkowymi retardami.
Jak dla mnie Pilgrim to jeden z najgorszym statków w grze, jeśli nie najgorszy. Ani dps-u, ani tanka, ani zasięgu na neutach to nie ma. Jedyne do czego się nadaje to stawianie cyno.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #267 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:04:45 »
No cóż to już jest CCP sposób na pay to win.

Ostatnie pogłoski o P2W spowodowały "Jia riots" i "summer of rage" ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #268 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:04:54 »
Pilgrim wcale nie jest łatwym shipem, wręcz przeciwnie. Jeden błąd i jesteś w dupie. Ale dobrze sfitowany też nie jest takim łatwym killem jak pisze Soko.

Co do skanowania ludzi na plexach... no można to zrobić tylko że zanim wyciągniesz proby, zanim one ich znajdą, zanim tam polecisz i np. przeskoczysz przez 2 drabinki to kolesie już dawno siedzą w stacji. Chyba, że są wyjątkowymi retardami.

Ale to niczym się nie różni od złapania anomalkowca który ma intel lokal, skaner...przynajmniej teoretycznie ma...
Na to też jest łatwy sposób, najpierw wyrzucam core, pacjent widzi core i olewa scan. Combatów już nie widzi, bo nie patrzy.
Są przykłady i przykłady z dupy.

Analogicznie - rozmawiamy o koszykówce. Ja mówię, że z mojego punktu widzenia obręcz kosza jest za wysoko i nie potrafię nawet do niej doskoczyć, a co dopiero zapakować piłkę z góry. Ty jako "kontr-argument" mówisz, że przecież w takim NBA są centrzy, którzy wkładają piłkę do kosza z góry bez odrywania pięt od parkietu.

Mniej więcej tak "pomocnym przykładem" jest Twój "przykładowy Pilgrim". Na żaden "normalny" statek nadający się do solo nie wsadzi się expanded probe launchera bez poważnego wykrzywienia fitu (na marginesie, taki jest przecież design gry, od skanowania masz dedykowane shipy)  A nawet jeśli się to uda zrobić, to wtedy skanujesz w sytuacji bojowej (= przeciwnik patrzy na proby) shipem bez bonusów do skanowania! Krótko mówiąc, gra nie warta świeczki. Chcesz dostępu do plexów/gravi/ss-ów? Bierz alta w covopsie, ale wtedy to już nie jest solo. Gra nie powinna wymuszać używania dwóch kont jednocześnie.
Dziękuję za naukę skanowania  ;)
Zdradzę ci pewien sekret - skille...
Ten nieszczęsny pilgrim nie ma bonusów do skanowania, a znajduję wszystko w czasie który mi pozwala jeszcze klienta złapać, bez altów kolegów itp... Nooo...ale wszystko co nie jest vagą, gilą i cynabalem nie jest statkiem do solo, więc samotne latanie też nie jest solo...
Rozwaliłeś mój świat w kawałki  :(
Core Probe Launcher da się wcisnąć na większość statków z utility high, ale nie na tym polega problem. Problemem jest wytankowanie plexa takim Fagabondem, jak już założy się raciarce punkt.
Zresztą z tego co wiem eskalacji z anomalek i combat site-ów nie da się wyskanować Core Probami, a i taki fit pewnie podpadałby pod kategorię 'propvp' i dresiarskiego.
Teraz problemem numer jeden jest pilgrim puszkena, nie ogarniasz tematu  ;) ;D ew. sie spóźniłeś  ;)

Jak dla mnie Pilgrim to jeden z najgorszym statków w grze, jeśli nie najgorszy. Ani dps-u, ani tanka, ani zasięgu na neutach to nie ma. Jedyne do czego się nadaje to stawianie cyno.
Bo pilgrim łatwy nie jest... ale zaraz, to teraz temat wyższości wszystkiego nad pilrimem?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #269 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:14:30 »
Chcesz dostępu do plexów/gravi/ss-ów? Bierz alta w covopsie, ale wtedy to już nie jest solo. Gra nie powinna wymuszać używania dwóch kont jednocześnie.

No patrz.
Do tej pory sądziłem że EvE Online jest grą multiplayer z naciskiem na multi, współpracę, etc.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #270 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:19:44 »
No patrz.
Do tej pory sądziłem że EvE Online jest grą multiplayer z naciskiem na multi, współpracę, etc.
EVE jest taka jaka w danej chwili jest wygodniejsza dla coniektórych  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #271 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:26:18 »
No patrz.
Do tej pory sądziłem że EvE Online jest grą multiplayer z naciskiem na multi, współpracę, etc.

No właśnie to też popsuli. Kiedyś nie mając skilla mogłem być chociaż dps'em na misji/plexie a teraz nie mogę bo mnie insta odstrzelą.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #272 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:35:50 »
No właśnie to też popsuli. Kiedyś nie mając skilla mogłem być chociaż dps'em na misji/plexie a teraz nie mogę bo mnie insta odstrzelą.

A koledzy w logistykach, śpią?  ;D

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #273 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:42:42 »
Dostają aggro od ratów więc musi ich być co najmniej 2 żeby się mogli nawzajem tankować. Przy konkretnych plexach nie uradzą to pewne.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #274 dnia: Grudzień 11, 2012, 15:44:51 »
No właśnie to też popsuli...
To juz jest koniec...nie ma juz nic....
to już jest koniec...możemy iść...  ;D :P

(jak coś przekręciłem to najmocniej przepraszam  ;) )


Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #275 dnia: Grudzień 11, 2012, 16:21:17 »
Dostają aggro od ratów więc musi ich być co najmniej 2 żeby się mogli nawzajem tankować. Przy konkretnych plexach nie uradzą to pewne.
Nite widział Ty fit na logistyka na incursje? Bardzo podobny do tych cartelowych. Według moich obliczeń dwa tego typu guardiany wytrzymają 10/10 zwłaszcza jak raty wycelują w nich i żaden z dps shipów nie będzie miał na dupie TD

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #276 dnia: Grudzień 11, 2012, 18:04:20 »
Ale zmierzam do tego, ze teraz masz mniej mozliwosci. Wczesniej mogles nawet logistykiem T1 sie wspomóc i było git.

HammerSnake

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #277 dnia: Grudzień 11, 2012, 18:13:06 »
Cytuj
Jak dla mnie Pilgrim to jeden z najgorszym statków w grze, jeśli nie najgorszy. Ani dps-u, ani tanka, ani zasięgu na neutach to nie ma. Jedyne do czego się nadaje to stawianie cyno.
+ani speeda. Statek z końca pleców, a już w szczególności do polowania na jeleni probe'ami. Wyskanujesz sobie drake skaczesz na 0, sekundy płyna, wynik+jump, a tu cyk koleś 12km od ciebie i leci sobie do przodu w x kierunku od ciebie(bez żadnego napędu- normalny speed). Wraki, obiekty z innej strony-miłego gonienia. Często gęsto miałem tak rapierem i myślałem, że jajo zniosę goniąc delikwenta na zasięg przepalonego punktu i webów, ale na 0 nigdy nie skakałem ofc, a to najszybszy rekon+navi all 5 i druty do speeda miałem.

Pilgrim to totalny absurd, statek dla ludzi z bieda szybów, których nie stać na t3 i myślą, że zaoszczedzą gotówkę a jednocześnie tracą tygodnie na koxanie sp na ten szajs. Align taki, że cię jeszcze jakiś noob w frycie zdekloczy po przeskoku na bramie i zakatrupi razem kolegami jak się "będziesz zbierał". Do tego trzeba mieć sporo skoxanych skilli na 5, żeby w ogóle się zmieścić z fitowaniem i wydać trochę na fit, żeby to w ogóle miało ręce i nogi.

No ale ile ludzi tyle doświadczeń 8) W końcu tu gadamy o 0.0 to co ja tam wiem.
Czy może ostatnio fixneli pilgrima? To by chyba częściej się pojawiał na kb.

Dyskusja schodzi trochę w inną strone, początkowo to bardziej przypominało dyskusje przeciwników i obrońców wrzucania probe do filtrów w skanerze.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #278 dnia: Grudzień 11, 2012, 18:49:42 »
Ale zmierzam do tego, ze teraz masz mniej mozliwosci. Wczesniej mogles nawet logistykiem T1 sie wspomóc i było git.
Wcześniej to sie to robiło w dwa chary i niby było git że kontent pve dla małych grup graczy jest solowany przez pojedyńczych graczy często nawet w pojedyńczej maszynie jak fit był dość pimped?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #279 dnia: Grudzień 11, 2012, 19:19:03 »
Różnica jest taka, że kiedyś 2 średnie chary mogły zrobić plexa rozdzielając role np. tanker + dps, dps + logistyk (np. t1 logistyk). To, że mogły ot być chary tej samej osoby to inna kwestia.
Teraz nie jest to możliwe bo plexa mogą zrobić tylko chary z dużą ilością sp więc jest gorzej.

Dla starych graczy ma to mniejsze znaczenie bo najczęściej posiadają pimp uber raciarke co tankuje wszystko albo mają więcej niż 1 konto z dużą ilością sp.
Dla w miarę młodych graczy to już jest problem.