Autor Wątek: NPC AI vs. PvP  (Przeczytany 144030 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #175 dnia: Grudzień 10, 2012, 16:11:40 »
Aktualnie w sumie jedyna kompensacja E-War ratów to rewarpy, albo drugi ship we flocie, jesli mówimy o sprzęcie poniżej lotniska. Wcześniej równiż można było tylko ograniczać potencjalne skutki ew, bez opcji zabezpieczenia sie przed nimi tak aby to nieprzeszkadzało

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #176 dnia: Grudzień 10, 2012, 16:14:40 »
Pamiętasz jak opowiadałeś jak Ci Twojej Gili kota pogonił raciaż w tengu? Nie było ratów na jego dupie już prawi to mógł się skupić na Tobie i defakto Cię odpedził. Teraz więcej bedzie takich pojedynków na równiejszych zasadach, co rasowego pvpera powinno cieszyć, a tymczasem mam wrazenie że ktoś kto tu sie na pvper i to takiego elitarnego kreuje ma żal o to ze więcej bedzie walk które  nie ograniczą się do szybkiego strzału w potylicę bezbronnej ofiary

Sęk w tym, że ta sytuacje sprowadza się do kompletnej losowości. Albo w momencie jak wskakujesz na anomalkę ratterowi zostało tylko kilka krzyżyków do ubicia, które przez to nie będa stanowić dla agresora większego problemu, albo nie i jedyne co mu pozostanie po wlocie na grida anomalii, to natychmiastowy warpout. Gdzie juz przy dotychczasowej mechanice możliwym było złapanie tylko wyjątkowych retardów, którym te 10s ładowania grida, 10s skanowania pokładowym i częste następne kilkanaście szukania go kierunkowym nie wystarczało, by sie z takiej anomalii wywinąć. W praktyce takiej ilu takich, co w momencie skoku do systemu udawało się złapać? 1 na 10, na 20? A teraz odlicz od tego tych, którzy w momencie wlotu mieli jeszcze sporo krzyżyków do ubicia i jaka efektywność takiego latania wyjdzie? Komu będzie się chciało polatać w ten sposób, jak ma złapać cokolwiek raz na ruski rok, bo nie dość, że mają wystarczająco czasu co by nawiać, to jeszcze 3/4 tych co tego nie zrobili, mieli za duze npcowe plecy.
I żadnym ASB tego nie zmienisz, bo taki na medium shipie przy tabunie ratów niewiele pomoże. Powoływanie się, że tak juz przecież jest w WH też jest o kont stołu z prostego powodu. W WH nie ma locala. Jak racący w WH przegapi te 2-3 sek, gdy "łapacz" przeskakuje przez WH to ma pozamiatane. Bo ten spokojnie sobie w kloukerze zaczeka przy nim aż wiekszość lub wszystkie krzyżyki wybije i dopiero sie do niego dobierze. A jak ma to zrobić w null, gdy cały czas przez te 15-20 min. na localu śmierdzi? Jak dotąd mógł liczyć na to przysłowiowe siku rattera i że zdąży do niego doskoczyć nim ten wróci z kibla. Teraz musi jeszcze liczyć, że raciarzowi żona zgotowała gówniane żarcie i ten rozwolnienia dostał, tudzież sobie przy siku fujarę przydusił sedesem i przez pół godziny nie jest wstanie podnieść tej pieprzonej deski.
I wiem, że takie pvp wysokich lotów nie jest. Może nawet niektórym to ciężko pvp nazwać. Ale nadal to jest (albo był) jeden ze sposobów gry. No a tu w ramach nowego contentu, ktory zdaje się powinien grę rozwijać, de facto ją ogranicza, bo uwala jeden ze sposobów latania. I to jest właśnie zasadniczy problem. Bardzo fajna cechą EVE jest/było to, że nawet w ramach jednej "profesji" można było wybierać w różnych specjalizacjach, stylach, czy jak to nazwać. To że gra się co jakiś czas zmienia, to oczywiste. Ale niech te zmiany trzymają się zasady, że  nawet te nowe zasady nie będą pewnych form gry po prostu uwalać.
No chyba, że to właśnie jest sposób CCP na sprawienie tej gry bardziej przejrzystą dla nowych: milusi hajsek, kerbirland blobowy plus mały skrawek Curse dla napierdalaczy, gdzie będą się tłuc nawzajem z dala od utrzymujących firmę klepaczy anomalek, którzy od czasu do czasy wybiorą się tam tylko krajoznawczo bomberkiem w klouku, co by se na nich popatrzeć, jak na małpy w zoo.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #177 dnia: Grudzień 10, 2012, 16:20:23 »
Mam jedno pytanko czy raty w 0.0 z pirackich korporacji np. angel cartel tłuką pilotów którzy mają wysoki stand do ich korporacji? 

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #178 dnia: Grudzień 10, 2012, 16:30:55 »
Pamiętasz jak opowiadałeś jak Ci Twojej Gili kota pogonił raciaż w tengu? Nie było ratów na jego dupie już prawi to mógł się skupić na Tobie i defakto Cię odpedził. Teraz więcej bedzie takich pojedynków na równiejszych zasadach, co rasowego pvpera powinno cieszyć, a tymczasem mam wrazenie że ktoś kto tu sie na pvper i to takiego elitarnego kreuje ma żal o to ze więcej bedzie walk które  nie ograniczą się do szybkiego strzału w potylicę bezbronnej ofiary

Szczerze mówiąc, nie pamiętam czy tam były raty czy nie - gość po prostu kite'ował moje drony (co było łatwe, bo wtedy jeszcze nie miałem T2, a faction heavy nie są dużo szybsze od tengu na AB) i je wybijał swoim DPS-em, tankując raty (bo przecież Tengu na AB robi to z palcem w nosie).

Ani przez moment nie byłem zagrożony, po prost skończył mi się DPS i odleciałem.

Teraz ship mi się prawie stopił od ratów i nie padłem tylko dlatego, że "przypadkiem" akurat miałem na nie najwyższego resa. Gilą jeszcze nie miałem okazji bić się na anomalce, ale problem też będzie - wprawdzie shielda dużo więcej, ale za to raty mogą mi wybić DPS.

Mam jedno pytanko czy raty w 0.0 z pirackich korporacji np. angel cartel tłuką pilotów którzy mają wysoki stand do ich korporacji? 

Raty mają standy w dupie i strzelają do wszystkich. Co zresztą, nie jest niczym złym/dziwnym, bo gdyby było inaczej, to każdego PvPera miałby czekać grind standa do każdej frakcji pirackiej? No bez jaj...


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #179 dnia: Grudzień 10, 2012, 16:32:51 »
Stand do pirackiej frakcji nijak się ma to aggro ratów. Co ciekawe, przy tej zmianie aggro wszystkie dronkowe raciarki straciły sens, w zasadzie nie wiem czy w ogóle da się jakoś rozsądnie używać dronek.

lukasdan

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #180 dnia: Grudzień 10, 2012, 16:39:22 »
Kolejny raz widać komu obce jest spawnienie bitek na anomalkach albo samotne podróże wgłąb terytorium wroga. Tego się nie da wytłumaczyć pewnym osobom i tyle.
Spawnienie bitek na anomalkach to raczej rzadkie akcje (bo imho to raczej mała ilość wszystkich bitek procentowo).
Bicie raciarek to raczej szukanie łatwej ofiary - większość polowała na raciarzy bo na BS-a z pve-fitem wystarczyło mieć frytkę i de facto to było brak balansu shipów.
Ponadto wszystkie próby dodania AI do NPC są zdecydowanie ruchem w dobrą stronę.

Terytorium wroga - intel, koledzy, itd - to jest inna kwestia - nie na darmo jest to terytorium wroga. Musi być trudniej. Faktem jest że tutaj CCP musi coś jeszcze pokombinować żeby nie było nudno na mapie eve, jakiś nerf statków kapitalowych, bogactw moon-ów, minerałów, itp...

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #181 dnia: Grudzień 10, 2012, 16:49:12 »
raty mają standy w dupie i strzelają do wszystkich. Co zresztą, nie jest niczym złym/dziwnym, bo gdyby było inaczej, to każdego PvPera miałby czekać grind standa do każdej frakcji pirackiej? No bez jaj...

Pytam z punktu widzenia byłego milicjanta, u nas problem z misjonarzami  i ratami znikał w momencie przeskoczenia pułapu 5.0 do frakcji, i  moim zdaniem ma to sens, bo jakim prawem niby miałoby byc inaczej ;] Skoro cntr c/v zadziałalo w przypadku inkursji tutaj też nie powinno byc problemu

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #182 dnia: Grudzień 10, 2012, 16:54:05 »
Pytam z punktu widzenia byłego milicjanta, u nas problem z misjonarzami  i ratami znikał w momencie przeskoczenia pułapu 5.0 do frakcji, i  moim zdaniem ma to sens, bo jakim prawem niby miałoby byc inaczej ;] Skoro cntr c/v zadziałalo w przypadku inkursji tutaj też nie powinno byc problemu

Tylko jak sobie mieszkasz w WH i otwierają Ci się dziury z wszystkimi mozliwymi frakcjami pirackimi, to postawienie wymogu posiadania wysokiego standa do frakcji pirackiej równoznaczne jest z koniecznością poświęcenia setek już chyba godzin na grind tego standa. Co byłoby wymogiem tyleż idiotycznym, co i de facto też niemożliwym w praktyce do wykonania.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


LunaticMess

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #183 dnia: Grudzień 10, 2012, 16:55:55 »
Da sie używać rozsądnie dronek, u nas robią to w carrach z sentry dronami. Wygląda to chyba tak że trzeba wybić te małe gnidy potem załapać czerwone na reszcie bsów rozstawić sentry a te automatycznie będą bombać do ratów. Ja nie posiadam takich skilli ale z tego co słyszałem to łatwy i przyjemny sposób zarabiania isków.

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #184 dnia: Grudzień 10, 2012, 17:02:32 »
Nie mówię, żeby od razu grindować do wszystkich frakcji, jedynie dziwi mnie fakt że mimo wysokiego standu raty pykają do pilotów posiadający takowy,
swoją droga grind standu możnaby ułatwić tak jak to jest w milicji czyli np wprowadzić rangi, przy dobrych wiatrach i sporym wiadrze na wymiociny, na które się niestety zbiera podczas zdobywania owego, w parę dni jest możliwe uciułanie odpowiedniej ilości

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #185 dnia: Grudzień 10, 2012, 17:12:32 »
Nie mówię, żeby od razu grindować do wszystkich frakcji, jedynie dziwi mnie fakt że mimo wysokiego standu raty pykają do pilotów posiadający takowy,
swoją droga grind standu możnaby ułatwić tak jak to jest w milicji czyli np wprowadzić rangi, przy dobrych wiatrach i sporym wiadrze na wymiociny, na które się niestety zbiera podczas zdobywania owego, w parę dni jest możliwe uciułanie odpowiedniej ilości

No jakby dać możliwość robienia tego standa tak trochę na skróty (stand w milicji jak pamiętam można podbić całkiem szybko), to pewnie byłby to pewien sposób na "problem" :)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Albin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #186 dnia: Grudzień 10, 2012, 17:20:20 »
To tylko jeszcze ostatnie pytanie.Czy wlatując na anomalkę z chęcią pvp-wania raciarza jest pewne że npc przerzuci agro?Czy jest to losowe?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #187 dnia: Grudzień 10, 2012, 17:23:46 »
Npc czasem przeżucają agro insta czasem na koniec cyklu jak coś na anomalce sie pojawi. Ale jak coś jest świerze i jeszcze bezczelnie odpala EW, to dostaje insta w ryj

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #188 dnia: Grudzień 10, 2012, 17:33:31 »
Npc czasem przeżucają agro insta czasem na koniec cyklu jak coś na anomalce sie pojawi. Ale jak coś jest świerze i jeszcze bezczelnie odpala EW, to dostaje insta w ryj
Teoretyzując - wypuszczam dronki ECM i one zbierają aggro? Jeśli tak by było, byłby sposób na "tankowanie" ratów, przynajmniej w momencie gdy już nie ma fretek. EC300 orbitują cel raczej jest trudnym celem dla czegoś większego.
Kwestia teraz czy aggro zbiorą te dronki czy wyrzucający.
Dobry temat do sprawdzenia.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #189 dnia: Grudzień 10, 2012, 17:49:22 »
Nie musisz imho ew odpalać żeby mieć aggro od ratów.

Spawnienie bitek na anomalkach to raczej rzadkie akcje (bo imho to raczej mała ilość wszystkich bitek procentowo).
Bicie raciarek to raczej szukanie łatwej ofiary - większość polowała na raciarzy bo na BS-a z pve-fitem wystarczyło mieć frytkę i de facto to było brak balansu shipów.
...

I tu się mylisz. Po prostu o takich akcjach nie piszą na evenews24 czy Centrali. Jak logujesz się w dzień albo o porze dnia kiedy nie jest tłoczno w okolicy to wsiadasz w statek i lecisz w siną dal. Szukasz kolesi na paskach czy anomalkach, jak kogoś ubijesz to często przylatuje jakaś pomoc i jest zabawa.
Czasami lecisz z kumplem lub dwoma bo akurat więcej nie ma na korpowym. Ma to swoisty klimacik.

...
Ponadto wszystkie próby dodania AI do NPC są zdecydowanie ruchem w dobrą stronę.
...

Wszystkie - tak ale robione z głową. Teraz np. jak dostaniesz 2-3 td od rata to nie postrzelasz i praktycznie wszystko poza rakietami traci sens w walce z takimi mobkami.
Wcześniej mogłeś wypuścić dronki, żeby zabyły ewarowe raty - teraz tego nie zrobisz bo zostaną od razu zadziobane gdyż raty zmienią aggro.

Terytorium wroga - intel, koledzy, itd - to jest inna kwestia - nie na darmo jest to terytorium wroga. Musi być trudniej.
...

No właśnie o to chodzi, że będąc na terytorium wroga masz tylko swój ship i to co masz w ładowni. Nawet nie możesz zadokować. To teraz jeszcze raty w ciebie napieprzają. To chore.
Na Twoim terytorium zresztą też będą Cię bić jeśli wlecisz jakiemuś ratterowi na anomalke :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #190 dnia: Grudzień 10, 2012, 18:24:31 »
Cytuj
Wszystkie - tak ale robione z głową. Teraz np. jak dostaniesz 2-3 td od rata to nie postrzelasz i praktycznie wszystko poza rakietami traci sens w walce z takimi mobkami.
Wcześniej mogłeś wypuścić dronki, żeby zabyły ewarowe raty - teraz tego nie zrobisz bo zostaną od razu zadziobane gdyż raty zmienią aggro.
Wiec mówisz że zmiana AI raów nie utrudnia życia raterom?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #191 dnia: Grudzień 10, 2012, 18:28:09 »
Podałem konkretny przykład na to Doom przecież.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #192 dnia: Grudzień 10, 2012, 19:57:53 »
Tak piszecie że jakiś debil dał się złapać na anomalce bo nie czytał intela albo nie patrzył nalocal.
Ja chyba do debili nie należę a przyznam się że jak wwarpuje na anomalkę moją beztankową chimerką z max dpsm wypuszczam gardy i idę się wylać, potem zrobić kanapkę wracam zwijam sentry, znowu wypuszczam i ide zrobić se herbatę.
I co jest najgorsze w tym patchu ? To że teraz się nie wyleje ani nie zrobie herbaty bo mi raty sentry zabiją  ;)
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Wihajster

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wihajster
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
  • Sojusz: The Alternative 4
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #193 dnia: Grudzień 10, 2012, 21:26:32 »
Poczytałem na forum opinie- ludzie są wk# niemiłosiernie na nowe AI- wszelkie drone boat'y są bezużyteczne na PVE (wzruszające historie jak to bs dostaje weba&scrambla, po czym wszystkie dronki puffają a on wisi i czeka..), ninja salvaging też przestał istnieć (osobiście miałem wczoraj gościa na lv4, który .. skończył klepać raty za mnie jak odwarpowałem); DED complexy podobno to już inna skala trudnoości, PVPerzy też są nieszczęśliwi że obrywają od ratów- nerf missili o którym było najgłośniej, okazał się najmniejszą zmianą
Z ciekawszych teorii jakie wyczytałem- CCP chce zmusić do grania zespołowego/więcej altów lub druga teoria- spieprzyli ten update

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #194 dnia: Grudzień 10, 2012, 22:31:11 »
No właśnie. Ale to się kufa kupy nie trzyma. Teraz nie ma gry zespołowej:

- PLEX -  musisz zrobić sam statkiem który wszystko przyjmie na klatę. Ewentualnie jak Ci się nudzi kilka takich statków robi plexa. Z dupy max.

- Paski - w rejonie sanshy przejebane o ile nie masz rakietówki. Mach ma 10km zasięgu przy 2xtd, nawet nie chcę myśleć co jest na anomalkach.

- PVP - small pvp zdechło znacznie, spawnienie bitek na anomalkach umarło, samotne wyprawy solo podobnie.

- Droneboaty - ni chuja nie da się tym bić ratów. Od razu przenoszą aggro i dupa.


Ta zmiana aggro była chyba losowym zagraniem jakiegoś kretyna, który nigdy nie grał w EVE.

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #195 dnia: Grudzień 10, 2012, 22:36:57 »
Dronki można ratować, wczoraj po stracie 1 małej i 1 średniej, uzupełniłem stan, poleciałem na WC angel/blood, tam na końcu są 4 fregaty, 2 mają scrambla i web. Rozwaliłem wszystko z wyjątkiem tych fregat, rozgrupowałem lasery w celu przetestowania pewnego pomysłu, odpaliłem po jednym w każdą fretke i wypuściłem dronki. Nawet nie zostały zadrapane.
Nie pamiętam jak to było wcześniej, czy raty trzymały statek aż się stopił, czy po jakimś czasie puszczały, teraz nawet jak 2 scrambla nałożą to po około minucie jest kilka sekund luki na odwarpowanie, ale trzeba byc w alignie, bo bs z postoju nie dał rady sie zebrać do skoku.
Cytuj
Z ciekawszych teorii jakie wyczytałem- CCP chce zmusić do grania zespołowego/więcej altów lub druga teoria- spieprzyli ten update
Oby nie przesadzili, incursje już są, a 10/10 to chyba z założenia miały być zespołowe, wh powyżej C3 też jest zespołowe.
Polatamy, zobaczymy co z tego wyjdzie, bo ewidentne faile dość szybko starają się naprawić, np niedawne zmiany w milicji.

Cytuj
- Paski - w rejonie sanshy przejebane o ile nie masz rakietówki. Mach ma 10km zasięgu przy 2xtd, nawet nie chcę myśleć co jest na anomalkach.
A załóż sobie arty1200, co prawda testowałem na misji, ale dają rade. Zresztą TD sanshe miały od zawsze, a nie tylko od tego patcha.

Cytuj
PVP - small pvp zdechło znacznie, spawnienie bitek na anomalkach umarło, samotne wyprawy solo podobnie.
Teraz wlatujesz do systemu pod stacje i wykazujesz się elokwencją w stylu "no dalej, kto mi podskoczy?" Chcesz pvp, czy biciem bezbronnego wkurzać jego kolegów? To tak jak by pobić przedszkolaka, żeby jego starszy brat przyszedł na solówke.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2012, 22:48:27 wysłana przez observer »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #196 dnia: Grudzień 10, 2012, 22:54:09 »
Sumie najdziwniejsza jest sytuacja droneboatów. Już wcześniej były to trochę "bękarty Eve", bo na PvP to się nadawały sporadycznie i raczej solo/small scale ("Droneboat ain't fleetboat"), a żeby być skuteczne w PvE wymagały skilli na V.

Wiosną dołożyli wreszcie drone damage augmentory i było super. Teraz jest je buffnęli i wczoraj miałem bardzo ładną walkę z hurrkiem - gość wbił mi się na close, zneutował mnie do zera, ale pod Ogre'ami i (zbuffowanymi) light missile'ami po prostu leciały z niego kłaki - musiał wiać, a ja nie miałem prądu, żeby założyć mu punkt.

Niestety, zmiana AI NPC wyeliminowała droneboaty z PvE. Brawo dla CCP za konsekwencję. A wystarczyłoby tylko, żeby raty zmieniały aggro, ale odpieprzyły się od dronek.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #197 dnia: Grudzień 10, 2012, 23:14:20 »
...
A załóż sobie arty1200, co prawda testowałem na misji, ale dają rade. Zresztą TD sanshe miały od zawsze, a nie tylko od tego patcha.
...

Weź ogarnij najpierw. TD u sanshy działaly tylko na optimal, teraz na optimal i falloff. Teraz mach z uber zasiegiem po 2 TD jest useless prawie.


...
 Teraz wlatujesz do systemu pod stacje i wykazujesz się elokwencją w stylu "no dalej, kto mi podskoczy?" Chcesz pvp, czy biciem bezbronnego wkurzać jego kolegów? To tak jak by pobić przedszkolaka, żeby jego starszy brat przyszedł na solówke.
...

Piszesz pierdoły jakbyś nigdy nie latał pvp :) Stanie na wrogiej stacji z zylionem hostów w środku to najgłupsza rzecz jaką można zrobić. Nic nie zabijesz, możesz tylko zdechnąć jak kolesie na raz wydokują.

Kerbir jest bezbronny? A local, koledzy, intel, dokowanie na stacji to co niby jest? Jesteś retardem to nie wymagaj żeby wszyscy obniżali poziom do Twojego.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #198 dnia: Grudzień 10, 2012, 23:38:52 »
Cytuj
- PLEX -  musisz zrobić sam statkiem który wszystko przyjmie na klatę. Ewentualnie jak Ci się nudzi kilka takich statków robi plexa. Z dupy max.
2x2 staki. 2x dps + 2 logistyki typu gardian / bazyl na fitach incursyjnych w rejonach sansh / blood / serpentisów / gueristas. U angeli i dronek można zejść chyba do jednego dps z racji tego ze te raty nie mają raczej EW wyłączającego jeden dps z akcji. Ewentualnie włąśnie u Sansh też można z jednego zrezygnować jesli to rakieciarz jest
Cytuj
- Paski - w rejonie sanshy przejebane o ile nie masz rakietówki. Mach ma 10km zasięgu przy 2xtd, nawet nie chcę myśleć co jest na anomalkach.
Na anomalkach w moim wypadku jest alt tab na chara który właśnie nie ma agro i strzelanie tylko nim do czasu aż raty przeskoczą agro, lub padnie ostatni elektronik. Ewentualnie bardzo dużo brzydkich słów pod adresem CCP w jednym z bardzo rzadkich momentów kiedy spawn z ew podzieli agro (teraz to sie zdarza raz na x czasu.
Poza tym chciałbym zauważyć że raty również mają stack nerfa. Dwa pierwsze strzały z EW to są dwa kopy w jaja (każdy w inne), a każde następne ew działa minimalnie i w sumie i tak nie ma znaczenia bo dwa pierwsze załatwiają sprawę
Cytuj
- Droneboaty - ni chuja nie da się tym bić ratów. Od razu przenoszą aggro i dupa.
Chłopcy carierowcy już się dostosowali o ile mi wiadomo i już wiedzą co ubić żeby było spokojnie, ewentualnie wreszcie robią remotki (zdziwilibyście się jak wiele rat carierów spełnia flotowe standardy w mniejszym stopniu niż noob drejk... :P )
Cytuj
Oby nie przesadzili, incursje już są, a 10/10 to chyba z założenia miały być zespołowe, wh powyżej C3 też jest zespołowe.
Polatamy, zobaczymy co z tego wyjdzie, bo ewidentne faile dość szybko starają się naprawić, np niedawne zmiany w milicji.
Tak konkretnie to zespołowe z założenia są 6/10 i w góre
Cytuj
A załóż sobie arty1200, co prawda testowałem na misji, ale dają rade. Zresztą TD sanshe miały od zawsze, a nie tylko od tego patcha.
W tym patchu zmieniło sie to że TD są nieco silniejsze w moim odczuciu a do tego jak rat raz to odpali to trzyma to puki go nie skasujesz. Przed kazdy e-war ratów raz sie właczał raz wyłączał i były chwile spokoju

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #199 dnia: Grudzień 10, 2012, 23:42:21 »
Chłopcy carierowcy już się dostosowali o ile mi wiadomo i już wiedzą co ubić żeby było spokojnie, ewentualnie wreszcie robią remotki (zdziwilibyście się jak wiele rat carierów spełnia flotowe standardy w mniejszym stopniu niż noob drejk... :P )

Carriery to inna para kaloszy.

Ja mówię o subcapitalowych droneboatach - Rattlesnake, Dominix, Gila, Ishtar, Myrmidon, Navy Vexor (ten to teraz błaga o zmiany, bo jest gorszy od "cywilnego" Vexora).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #200 dnia: Grudzień 10, 2012, 23:48:32 »
Nie widzę problemów dla 4 pierwszych wymienionych. Sentry i warp na odpowiedni dystans - sugeruję 70. Poza gardami ten dystans jest bardzo przyjazny dla pozostałych trzech typów. Myrmi i mniejsze niestety już chyba tylko na paski, chyba że pilot nauczy się jak walczyć dronami i kiedy można je puścić kiedy schować itp. Do tego zainwestować wreszcie w takie nieprzydatne skile jak navigacja, durabiliti, sharpshooter, a nie tylko w dps, bo tankuje przecież spaślak.
Największy ból dla tych ludzi w kontekście pve w mojej opini to nie to że raty im dronki nadgryzają, tylko to ze olaboga teraz trzeba patrzeć co się dzieje a nie złapać agro wywalić drony i alt tabnąć żeby obejżeć kolejny odcinek mody na sukces / hentajca/ czy innego czegoś

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #201 dnia: Grudzień 10, 2012, 23:50:24 »
Cytuj
Weź ogarnij najpierw. TD u sanshy działaly tylko na optimal, teraz na optimal i falloff. Teraz mach z uber zasiegiem po 2 TD jest useless prawie.
Co sprawia ze z ac800 nie trafia sie nic, bo maja optimal jakies 4km, na artylerii odstrzeliwuje sobie spokojnie cruzy z td z kilkudziesieciu kilometrow. I tak lipa, bo nightmare na tachyonach przebija sie spokojnie przez3-4 td nie ruszając dupy z miejsca.

Cytuj
Kerbir jest bezbronny? A local, koledzy, intel, dokowanie na stacji to co niby jest?
Sam pisałeś że czasem w korpie są akurat z 2 osoby i wbrew pozorom nie dotyczy to tylko korpów pvp, ten drugi czesto akurat frachtem po zakupy polecial, albo kopie. Na local to możesz liczyć w npc 0.0, koledzy przypadkiem byli akurat afk, a intela skoro sam nie czyta, to jak wpadnie na to zeby tam coś napisać?. Jedyna obrona kerbira to zadokować i pokazać środkowy palec, no ewentualnie zmienić statek i wyskoczyć na solówke.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #202 dnia: Grudzień 10, 2012, 23:55:15 »
...
Do tego zainwestować wreszcie w takie nieprzydatne skile jak navigacja, durabiliti, sharpshooter, a nie tylko w dps, bo tankuje przecież spaślak.
...

Mam wszystkie skille do dronek na V i raty mi je rozpierdalają aż miło. Więc nie pitol :P

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #203 dnia: Grudzień 11, 2012, 06:08:35 »
Haha, a niektórzy dalej wylewają morza łez  ;D
Tylko tym razem już nawet z PVE sobie nie radzą  ;) Zmieńcie grę, ta jest nie dla was...za trudna po prostu  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #204 dnia: Grudzień 11, 2012, 07:16:55 »
Haha, a niektórzy dalej wylewają morza łez  ;D
Tylko tym razem już nawet z PVE sobie nie radzą  ;) Zmieńcie grę, ta jest nie dla was...za trudna po prostu  :P

Omg a ty znowu zamiast napisac cos konstruktywnego to UDERZASZ W PLACZ ze ludzie sobie gadaja, od tego jest to forum, ludzie beda tu pisac o roznych pierdolach czy tego chcesz czy nie, pogodz sie z tym, nie ma o co plakac
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Punct

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #205 dnia: Grudzień 11, 2012, 08:03:54 »
Wczoraj miałem dokładnie to samo  :P
Swoją drogą troche głupi pomysł z tymi minusami/plusami, nie to żebym sie tym przejmował  ;)

klik klik... klika klika
na mój gust to sokole - reszta zalogowana przez tą chwile ludzi chyba by nie machneła minusa za 4x powtórzony ten sam wyraz. dobrze! pvp! jesteś górą trzymasz mnie na scramblu  ;D
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2012, 08:24:39 wysłana przez Punct »

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #206 dnia: Grudzień 11, 2012, 08:37:51 »
Omg a ty znowu zamiast napisac cos konstruktywnego to UDERZASZ W PLACZ ze ludzie sobie gadaja, od tego jest to forum, ludzie beda tu pisac o roznych pierdolach czy tego chcesz czy nie, pogodz sie z tym, nie ma o co plakac
Cat zlituj się.... naśmiewanie się mylisz z płaczem?
Chcesz coś konstruktywnego? Proszę:
Pięciu pogardzanych kerbirów tłumaczy jednemu czy dwóm propefauperom jak sobie poradzić z nowymi ratami, ale ci pefauperzy dalej z uporem maniaka twierdzą OMG się nie da!
Konstruktywna obserwacja - albo to dupy wołowe które mimo rad nie potrafia, albo teoretycy filozofowie którzy nie sprawdzając porad w praktyce i tak wiedzą lepiej...bo wiedzą lepiej i huj.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #207 dnia: Grudzień 11, 2012, 09:36:14 »
No sorry, coś tu jest nie tak. Jakie niebezpieczeństwo w takim razie teraz czyha w null?
A to solo-pro-pvper miał mieć bezpiecznie ? No to ja przepraszam, że mu popsuli dzień i dla niego znów jest niebezpiecznie.  :P

No właśnie o to chodzi, że będąc na terytorium wroga masz tylko swój ship i to co masz w ładowni. Nawet nie możesz zadokować. To teraz jeszcze raty w ciebie napieprzają. To chore.
Jak poprzednio jemu napieprzały to było zdrowe ? No to ja przepraszam, że jednemu w null ułatwili, gdy drugiemu utrudnili... ale wróć... w sumie co za różnica... w null przecież podobno tylko same BOTy, retardy i pro-pvperzy.  :P

No właśnie. Ale to się kufa kupy nie trzyma. Teraz nie ma gry zespołowej:
Zawsze możesz się przenieść do hisecu i walczyć zespołowo wypowiadając wojny korpom górniczym. NPCe nie będą przeszkadzać.  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #208 dnia: Grudzień 11, 2012, 09:41:34 »
Pięciu pogardzanych kerbirów tłumaczy jednemu czy dwóm propefauperom jak sobie poradzić z nowymi ratami, ale ci pefauperzy dalej z uporem maniaka twierdzą OMG się nie da!

Szukam, szukam tych rad i znaleźć nie mogę. Chyba nie chodzi o tego kila bomberkiem? ???
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #209 dnia: Grudzień 11, 2012, 09:47:50 »
Szukam, szukam tych rad i znaleźć nie mogę. Chyba nie chodzi o tego kila bomberkiem? ???
Nie...chodzi o te ostatnie... czytać uważnie proponuję, a nie wybiórczo  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.