Autor Wątek: NPC AI vs. PvP  (Przeczytany 144161 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #385 dnia: Grudzień 14, 2012, 21:58:06 »
BTW: O ile pamiętam Sauron kiepsko skończył...

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #386 dnia: Grudzień 14, 2012, 22:12:22 »
ile to juz stron mielenia tego samego ??
argumenty sie raczej nie zmienią
z jednej strony dlaczego ma byc wszystko przeciw temu biednemu kerbirowi który wlasnie skoczyl do kibla albo po kolejny browar
z drugiej strony dlaczego ma byc przeciw ludziom którzy potrzebuja tego skoku adrenaliny jak sie tego kerbira zdybie ...
prawda jest taka ze najwiecej funu dla tych drugich to zawsze beda noob spawny a nie konkretny gang alarmowy /wiem bo troche tego widzialem /
bo to pierwsze daje rozrywke a to drugie w najlepszym wypadku zmusi do odwrotu a w najgorszym odchudzi wallet o koszt nowego szipa
w malym pvp z mojego punktu widzenia i z punktu widzenia innych pilotów w Outbrejku nic sie nie zmienilo
jak killbord bogaty byl tak jest
bitki jak byly tak sa
czasem lepsze bo takie pod gorke czasem gank ..ale sa
ale zeby tyle godzin plakac ze raty przeszkadzają odstrzelic kogos kto czesto nie ma  jak oddac ....
well... ide po kolejnego browca ... bo przyznam szczerze aż nie wierzę że ten wątek sie aż tak rozwinął i warto jeszcze to mielic ....
Sneer Quen

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #387 dnia: Grudzień 14, 2012, 23:45:05 »
zapomnialem dodac /za duzo % wieczorem /
gdybym mial z kapelusza wyciagnac statystyki
jesli macie inne to ja sie klócic pewnie nie bede ....
to
na 10 ratów /lol celi powiedzmy /na anomalkach
8 nie dostanie zadnej pomocy / chyba ze to system stacyjny i dobrze zasiedlony a agresor jest solo/
pamietam jak bobby atlas na ts wolal ze 2 carriery maja zdechnac w 0-w stolicy atlasu z 100+ localem bo 30_gang DS wpadl i je zlapal w banie .... dlatego ze nie bedzie zadnego noob spawnu dla ds :)
z pozostalych 2
70% wygeneruje noob spawna http://kb.pinkbunnies.pl/?a=kill_related&kll_id=82235

czyli kolejne nie skoordynowane szipy do zabicia na gridzie przez ogarniety gang
30% wygeneruje cos sensownego / np rescue team bogaty w recony - nie ma to jak dostac huginna i/lub cursa na pysk kiedy jest sie solo i jest kilku kolesi /
albo cos w sam raz zeby ubic tacklera http://kb.filthykillers.com/?a=kill_detail&kll_id=140232

szczytem anomalkowego generowania bitek :))))
było kiedy koles dramielem zlapal cariera jakies 10j od naszej dziurki i palilismy do niego beckami
na pałe totalnie bez scouta / intela / fc
dolecielismy
ubilismy
no i ...
no wlasnie
ciezko to nazwac gf
poza ty ze pilot dramiela mial ten gf absolutnie zasluzony
http://kb.filthykillers.com/?a=kill_detail&kll_id=139740

to co z tego wynika ?
mysle ze nic
zawsze jest lepiej miec capitala na kb niz nie miec
to powinno byc oczywiste
wygenerowanych na anomalkach wiekszych bitek jest ...mało
choc pamietam odjechany noob spawn w PBN http://kb.pinkbunnies.pl/?a=kill_related&kll_id=79689 inna sprawa ze to bylo na brami a nie na anomalce ....

juz lepiej poszukac kogos kto sie na serio chce pobic
choc mam swiadomosc ze to straszne -a- wprowadzajac sie o 1j od nas do curse bardzo uslatwia nam zadanie http://kb.filthykillers.com/?a=cc_detail&ctr_id=43
 
p.s. za literówki z góry przepraszam
trening +sauna + butelka czegos mocniejszego nie poprawiają ani ortografii ani interpunkcjii ani chyba niczego wiec mozliwe ze gdzies tam sa jakies krzaki
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2012, 01:09:00 wysłana przez sneer »
Sneer Quen

Havk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #388 dnia: Grudzień 16, 2012, 15:25:54 »
Jako osoba, która w zasadzie czynnie w eve nie gra (tzn. zmienia skille albo ma nieaktywne konto) nie rozumiem tych zmian za bardzo. Ze 2 lata grałem w DFO i tam nikt nie narzekał na, na to że dostał oklep na pve. W grze praktycznie nie było save zones. W zasadzie to: wyjście z miasta = wpier***, siedzisz na pve dłużej niż 10-15 min. = wpier***, twoja gildia ma za dobre miasto? = wpier*** i jakoś nikt nie płakał, że go zmuszają do pvp i że walka musi być zawsze na wyrównanych zasadach. PVP to mimo wszystko najlepsze co można robić w grach, bo pogadać o pierdołach z kolegami mogę równie dobrze na skype. Bezpieczny hi-sec już nie wystarcza? Po co takie zmiany skoro, z tego co czytam, polityka w eve jest nawet nie tyle skostniała co wręcz skamieniała i dominują walki zergów? Po co utrudniać small scale pvp? Żeby nie bylo, nie jestem żadnym pro pvperem ;).

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #389 dnia: Grudzień 16, 2012, 16:55:56 »
Po co takie zmiany skoro, z tego co czytam, polityka w eve jest nawet nie tyle skostniała co wręcz skamieniała i dominują walki zergów? Po co utrudniać small scale pvp? Żeby nie bylo, nie jestem żadnym pro pvperem ;).

Zmiany są po to aby trudniej zarabiało się racąc.
Przy okazji oberwało się polującym na raciarki.
Small scale PvP (prawie) nic się nie zmieniło.
Kropka.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #390 dnia: Grudzień 16, 2012, 17:03:57 »
C0ven jak widziałem już się zadaptował do nowych warunków. Więc nie mówcie że się nie da pojechać raciary małym gangiem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #391 dnia: Grudzień 16, 2012, 18:14:57 »
Zmiany są po to aby trudniej zarabiało się racąc.
...

Hał kam niby?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #392 dnia: Grudzień 16, 2012, 18:49:25 »
Opisywałeś to już pare stron wcześniej

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #393 dnia: Grudzień 16, 2012, 19:38:09 »
Nie to, że trudniej się raci, po prostu dronkami nie da się racić :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #394 dnia: Grudzień 16, 2012, 19:42:16 »
Sie da. Wszystko od ratów zależy. Są rejony gdzie teraz statkiem z działkami sobie nie postrzelasz tak efektywnie jak przed patchem, a dronkami powalczysz. W ich wypadku wystarczy najwyżej doskilować inny rodzaj dronek, w przypadku działek inne działek nie pomogą. Pod tym względem patch jest mniej więcej sprawiedliwy. Kazdy typ uzbrojenia ma jakieś wady i zalety. Do dronek raty lubią teraz postrzelać, rakietowce zostały albo znerfione, albo mają problemy z fitowaniem, a działka jak dostaną w twarz z TD to muszą sie wysilić aby to skompensować

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #395 dnia: Grudzień 16, 2012, 19:58:47 »
Tank + DPS też już nie działa.

HammerSnake

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #396 dnia: Grudzień 16, 2012, 23:26:05 »
Cytuj
Jako osoba, która w zasadzie czynnie w eve nie gra (tzn. zmienia skille albo ma nieaktywne konto) nie rozumiem tych zmian za bardzo. Ze 2 lata grałem w DFO i tam nikt nie narzekał na, na to że dostał oklep na pve. W grze praktycznie nie było save zones. W zasadzie to: wyjście z miasta = wpier***, siedzisz na pve dłużej niż 10-15 min. = wpier***, twoja gildia ma za dobre miasto? = wpier*** i jakoś nikt nie płakał, że go zmuszają do pvp i że walka musi być zawsze na wyrównanych zasadach. PVP to mimo wszystko najlepsze co można robić w grach, bo pogadać o pierdołach z kolegami mogę równie dobrze na skype. Bezpieczny hi-sec już nie wystarcza? Po co takie zmiany skoro, z tego co czytam, polityka w eve jest nawet nie tyle skostniała co wręcz skamieniała i dominują walki zergów? Po co utrudniać small scale pvp? Żeby nie bylo, nie jestem żadnym pro pvperem ;).

http://www.youtube.com/watch?v=ns9oAGnK9CU

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #397 dnia: Grudzień 16, 2012, 23:36:58 »
Epic

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #398 dnia: Grudzień 18, 2012, 22:30:47 »
Tymczasem w Eve:

http://kb.vergeofcollapse.com/?a=kill_detail&kll_id=18176

Poczytajcie commenty. Gość nie gra w Eve od wczoraj i zdecydowanie nie jest gankerem. Starsi będą go pamiętać jak założyciela Coracao Ardente, jednego z głównych korpów TRI.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #399 dnia: Grudzień 18, 2012, 23:46:16 »
[ten jest najciekawszy:
Cytuj
cuz i to try to solo carriers in a curse =p
Nie mam pojęcia dlaczego ktoś myślał ze stopi cariera solo cursem :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #400 dnia: Grudzień 18, 2012, 23:53:03 »
[ten jest najciekawszy:Nie mam pojęcia dlaczego ktoś myślał ze stopi cariera solo cursem :P

Myslal, ze go potrzyma, podessie, a raty zrobia reszte.

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #401 dnia: Grudzień 18, 2012, 23:56:53 »
Czyli co: głupio wdupił recona bo nie czyta pacznotów?
Trochę żal...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #402 dnia: Grudzień 18, 2012, 23:59:54 »
Czyli co: głupio wdupił recona bo nie czyta pacznotów?
Trochę żal...

Głębokie.

Gang był 3j out.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #403 dnia: Grudzień 19, 2012, 00:40:28 »
Sokole takie coś było argumentem może w dniu kiedy zakładałeś ten topick, teraz jak wszyscy wiedzą o tej mechanice i chociaż częściowo o tym jak działa to jest najwyżej śmieszny loss kolesia który sie zapomniał

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #404 dnia: Grudzień 19, 2012, 01:48:42 »
Skąd teoria, że zapomniał. Próbował, nie wyszło, trudno o lepszy przykład spieprzonej mechaniki.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #405 dnia: Grudzień 19, 2012, 06:08:46 »
Skąd teoria, że zapomniał. Próbował, nie wyszło, trudno o lepszy przykład spieprzonej mechaniki.
Bardziej przykład niemyślenia. Jeśli znał nową mechanikę powinien wiedzieć na co się decyduje, jeśli nie wiedział...to świadczy tylko o nim.
To tak jakby mieć pretensję do mechaniki że sę pod sentrami zginęło...
Prosta zasada - jest nowa mechanika, umiejący się przystosować przetrwają, niemyślący nie  :P Typowa selekcja naturalna  :P
A to że kiedyś coś tam założył jeszcze o niczym nie świadczy ,można mieć świetne cechy przywódcze ale być pilotem z czapy  :P

P.S.: 3 neuty i small cap booster? Na ile mu capa starczy? 35 sekund bez MWD? Do tego Invul. Poza tym z potężną dziurą w EM/therm łapie sie raciarza w rejonie Sansha? Nie dość że raciarz używa dron/ammo na ten dmg to jeszcze raty. Do tego Curse na shieldzie ma tank na fretki co najwyżej.
Głupota nie spieprzona mechanika.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2012, 07:46:46 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #406 dnia: Grudzień 19, 2012, 09:14:40 »

P.S.: 3 neuty i small cap booster? Na ile mu capa starczy? 35 sekund bez MWD? Do tego Invul. Poza tym z potężną dziurą w EM/therm łapie sie raciarza w rejonie Sansha? Nie dość że raciarz używa dron/ammo na ten dmg to jeszcze raty. Do tego Curse na shieldzie ma tank na fretki co najwyżej.
Głupota nie spieprzona mechanika.

Bez mwd na boosterze 10 minut, z nosami bez boostera jest cap stable, 36k ehp, co to resa na em faktycznie, jeżeli założymy, że polował wyłącznie na raciarzy to nie był dobry wybór, natomiast jeżeli jego targetem miały być też shipy sfitowane pod pvp 49.9% jest jak najbardziej ok.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #407 dnia: Grudzień 19, 2012, 09:29:21 »
Bez mwd na boosterze 10 minut, z nosami bez boostera jest cap stable, 36k ehp, co to resa na em faktycznie, jeżeli założymy, że polował wyłącznie na raciarzy to nie był dobry wybór, natomiast jeżeli jego targetem miały być też shipy sfitowane pod pvp 49.9% jest jak najbardziej ok.
Pisałem w kontekście tego lossa. Na małe PVP oczywiście nic do zarzucenia nie ma, wszystko jest na miejscu, chociaż prywatnie wole armorowe.
Jak obliczyłeś te 10 minut? Na medium boosterze może i tak.
Nosy po nerfie są mniej niż nic nie warte, działają do momentu gdy cap przeciwnika przekracza poziom twojego, gdy spadnie jedynym efektem jest efekt graficzny, a od Cursa cap przeciwnika niknie w oczach ;). Dobre są jedynie na PVE, gdzie cap NPCy jest niewyczerpalny.

Zreszta, nie krytykowałem ogólnego fitu Cursa, krytykowałem jedynie że z tym fitem próbował sie z lotniskiem na anomalce pełnej Sanshy. A ten fit do konkretnie tego zadania nie nadaje się. A co za tym idzie... wina pilota nie mechaniki, proste  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #408 dnia: Grudzień 19, 2012, 09:32:21 »
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #409 dnia: Grudzień 19, 2012, 09:33:54 »
Tymczasem w EVE

http://hq.c0ven.pl/kb/?a=pilot_detail&plt_ext_id=1790811197
Uooo, pewnie, mądrale... dogadaliście z papciem Sanshą i sie mądrzycie  ;D :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Punct

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #410 dnia: Grudzień 19, 2012, 09:36:04 »
Głupota nie spieprzona mechanika.

dokładnie - ten carier nawet dronami t1 by go zajechał w 1v1... koledzy nie dolecieli ojej! NERF small scale PVP! tak nie może być!.
cairery im z anomalek uciekają łapiąc kile  ;D a biedne pe_V_pe_ry tylko straty...

http://kb.vergeofcollapse.com/?a=kill_detail&kll_id=17798 a to ich ostatnie 1v1.

Adept Or Die w wydaniu sokoła... to chyba Adept & Cry.


Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #411 dnia: Grudzień 19, 2012, 10:06:15 »
Pany, bez mwd i boostera to ten fit jest stable ale nie w tym rzecz. Curse to dupny statek to taklowania lotniska bo stado dronek medowych topi go w moment. Dokładając raty to już w ogóle jest masakra.

Gość przekozaczył zdeczka i tyle :P

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #412 dnia: Grudzień 19, 2012, 10:18:29 »
Pany, bez mwd i boostera to ten fit jest stable ale nie w tym rzecz. Curse to dupny statek to taklowania lotniska bo stado dronek medowych topi go w moment. Dokładając raty to już w ogóle jest masakra.

Gość przekozaczył zdeczka i tyle :P
Jest stable w EFT jedynie, ale rzeczywiście nie w tym rzecz.
Co do reszty, zgadzam się w 100%.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #413 dnia: Grudzień 19, 2012, 10:41:05 »
Bo w grze nie liczy ci nosów, dlatego inaczej pokazuje. W tym konkretnym przypadku lotniska prawie zawsze możesz ciągnąć cap o ile sprytnie to rozegrasz.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #414 dnia: Grudzień 19, 2012, 10:41:24 »
ostatni komentarz do lossmaila cursa jest ok :)
Sneer Quen

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #415 dnia: Grudzień 19, 2012, 10:44:29 »
Bo w grze nie liczy ci nosów, dlatego inaczej pokazuje. W tym konkretnym przypadku lotniska prawie zawsze możesz ciągnąć cap o ile sprytnie to rozegrasz.
Fakt, zwracam honor, zapomniałem że lotniska, szczególnie te raciarskie, capacitora mają prawie jak NPC.
Zresztą nie mówiłem o wskazaniach tylko jak to się zachowuje w praktyce, na subcapitale nie ma najmniejszego sensu zakładać i neuta i nosa, bo chwila moment i nos tylko ładnie sie świeci  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #416 dnia: Grudzień 19, 2012, 10:49:57 »
Cytuj
Nosy po nerfie są mniej niż nic nie warte, działają do momentu gdy cap przeciwnika przekracza poziom twojego, gdy spadnie jedynym efektem jest efekt graficzny, a od Cursa cap przeciwnika niknie w oczach . Dobre są jedynie na PVE, gdzie cap NPCy jest niewyczerpalny
Zdziwiłbyś się

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #417 dnia: Grudzień 19, 2012, 10:57:52 »
Zdziwiłbyś się
Tzn? Co masz dokładnie na myśli?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #418 dnia: Grudzień 19, 2012, 11:45:32 »
Raty mają skończony cap. Tyle ze go nie używają. Jak wydrenujesz rata do poziomu niższego niż Twój cap to przestajesz dostawać prąd z niego i musisz zmienić sobie bateryjke

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #419 dnia: Grudzień 19, 2012, 12:00:20 »
Raty mają skończony cap. Tyle ze go nie używają. Jak wydrenujesz rata do poziomu niższego niż Twój cap to przestajesz dostawać prąd z niego i musisz zmienić sobie bateryjke
No to mnie rzeczywiście zdziwiłeś, byłem święcie przekonany że raty mają nieskończonego capa.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.