Autor Wątek: NPC AI vs. PvP  (Przeczytany 142234 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #70 dnia: Grudzień 08, 2012, 23:26:22 »
Nie rozumiem.

Dlaczego podczas takiej akcji, NPC miałyby nie atakować agresorów ?

Uważam, że teraz szanse są równe.

Wcześniej cel musiał odganiać NPC i bronić się przed atakiem.

Bo moj char ma +8 do Sanshy, +9 do Angel Cartel i plusa do ratow

Jak to było? Adapt or die?
Dlatego teraz latam Manticora na med ancillary boosterze :) Ale i tak ostatnio musialem puscic Machariela TESTow na polowie struktury, bo sie na mnie przezucily wszystkie raty co do jednego na sanctumie lol - i tu sie zgdzam z Sokolem fail CCP

Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #71 dnia: Grudzień 08, 2012, 23:56:05 »
Najlepiej zrobić z 0.0 high dla wybranych, do czego w sumie i tak dąży HBC.
A co tam, zabrońmy w ogóle PvP i dajmy 0.0 dla tych co więcej zapłacą, istny farmville w kosmosie.
Przecież gracze i tak będę płacić, a Ci co grają dla PvP to elitarna ale mała część community, natomiast na ich miejsce przyjdą nowe misie....  ::)

IMHO kto chce bezpiecznego racenia/kopania etc to wypad do high. 0.0 ma być miejsce niebezpiecznym gdzie nacisk kładziony jest na PvP, a nie na swobodne tłuczenie ratów które pomogą jak ktoś zaatakuje.
Fail CCP po całości, to kiedy tłuczemy Jita?  ;)
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

Ginandel

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #72 dnia: Grudzień 09, 2012, 00:11:08 »
Jeżeli AI ratów na anomkach/paskach ma identyczne algorytmy co sleepersowe, to wystarczy że samo użycie punkta do złapania nieszczęśnika spowoduje przerzucenie całego aggro na osobę punktującą, gdyż sleepersi mają w zwyczaju najpierw klepać ewar lub logistyki. Dlatego też jak się teraz klepie anomki i chce się mieć dronki w całości, to proponuję najpierw coś zwebować a dopiero potem wyrzucić dronki.

Wystarczyłoby zmienić trochę AI ratów frakcyjnych, by nie traktowały nakładania punkta/scrambla jako ewar.

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 09, 2012, 00:14:41 »
Polatałem z rok temu altem w milicji caldari, mój bomberek nie miał ani jednego modułu poprawiającego przeżywalność, (2 sensor boostery były konieczne do neutralizacji dampa, rigi do torped, zamiast dc overdrive iniector) wlokło się za sobą cały pocket npc pilnując by być na skraju zasięgu torped, zagapienie się, czy za ostry zwrot mogło skończyć się powrotem w jajku.
Jeżeli fregaty npc na pockecie będą trzymać raciarke na scramblu, to ok, ale jeśli one przeniosą aggro na bombera, to nawet nie mogąc mu nic zrobić wypuszczą raciarkę i delikwent ma szanse spokojnie odwarpować i uratować statek.
Mimo że należę do tych misiów do których się strzela, to pełne aggro, tak jak to Sokół opisuje wydaje mi się przegięte, a częściowe/ograniczone było by jak najbardziej ok.
No chyba, że npc-owi FC mówią swoim pilotom"primary is...", a focus fire przejeli od ludzi jako taktykę obowiązującą w całym Eve :)

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 09, 2012, 00:57:17 »
...
Wystarczyłoby zmienić trochę AI ratów frakcyjnych, by nie traktowały nakładania punkta/scrambla jako ewar.

No niezupełnie bo neuty/tracking disruptory też są po to żeby ich używać. Tak samo ktoś może chcieć złapać gościa vagasem jak pilgrimem, którego siła polega na neutach i td.

amra

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 09, 2012, 03:50:30 »
Czas ma mój emorage:

Wali mnie PvE. Zajmuję się tym tylko i wyłącznie, bo potrzebuję ISK. Gdybym mógł sobie pozwolić na kupowanie GTC i sprzedawanie plexów, palcem bym PvE nie tknął. Dlatego też i niespecjalnie przejąłem się zapowiadaną zmianą NPC AI. W sumie mogę latać każdym możliwym statkiem, więc fakt aggrowania dronek przez NPC mało mnie obchodzi.

No, ale minęło kilka dni i mamy do czynienia z kompletnie innym problemem. Parę dni temu nasz kilkunastoosobowy gang LEDWIE był w stanie zabić dwa carriery na anomalce, bo musieliśmy walczyć nie tylko z fighterami, ale także z cholernymi ratami. Każde odwarpowanie jednego statku to strata DPS i carrier się repuje.

Dzisiaj poleciałem Talosem na solo, złapałem Macha na anomalce i... musiałem go zostawić, bo wszystkie raty wsiadły na mnie. Gdyby mi założyły punkt, to bym tam po prostu zdechł (na szczęście na Forsaken Hubach nie ma frytek) - odwarpowałem na armorze, zostawiając Macha na 20% shielda.

No jpkm!

Już teraz roamowanie, zwłaszcza w małym gangu lub solo, jest ciężkie - sam fakt, że pojawiasz się na localu 10 sekund zanim sam załadujesz grid, powoduje, że daje się łapać tylko naprawdę ograniczonych ludzi. Ale teraz kerbirki dostały jeszcze wsparcie w postaci ratów. To jest po prostu gruba przesada.

Ale czy chociaż CCP osiągnęło swój cel? Czy PvE automagicznie stało się przez to interesujące? Oczywiście że nie. Jest to równie ciekawe jak wkręcanie śrub. Od faktu, że teraz każda śruba ma inny łeb (wcześniej miały takie same) nie zrobiło się to "fun", tylko bardziej upierdliwe.

Po czterech latach grania pierwszy raz poczułem, że to jest coś co może spowodować moją rezygnację z aktywnego grania. COFNĄĆ TĄ ZMIANĘ!

Solokole, masz pretensje do CCP, że wasz gank przegrał z rattami na anomalce ?.  Ze wasz gang byl do bani to winna CCP ? Ty serio czy trolujesz ? 
Moze najpierw zrobcie sobie trening pt: "jak nie zginac na anomalce" potem dopiero PVP  >:D

Occisor Pserad

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 09, 2012, 07:56:26 »
Temat z gatunku "Jak Kali ukraść krowę to dobzie, ale jak Kalemu ukraść krowę to źle". Ale ja jako osoba zapatrzona w
Sokoleoko i widzącej w nim boski element, niestety przeżywam osobisty dramat bo ten temat pozbawił go tej całej mistycznej otoczki jaka się delikatnie wokół "Jedynego FC Polish Community" unosiła. Od dziś nic już nie będzie takie same :(

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 09, 2012, 08:26:01 »
Solokole, masz pretensje do CCP, że wasz gank przegrał z rattami na anomalce ?.  Ze wasz gang byl do bani to winna CCP ? Ty serio czy trolujesz ? 
Moze najpierw zrobcie sobie trening pt: "jak nie zginac na anomalce" potem dopiero PVP  >:D
Ty serio czy trolujesz?

Jak lecisz solo to żeby zespawnić sobie gang do sparingu łapiesz (łapałeś) coś na anomce, leciałeś kampić pod stacje, lub śmierdziałeś na localu w całej konstelacji. Prędzej czy później udawało się podjąć walkę. Teraz sytuacja wygląda mi na podobną do bicia się obok neutralnego posa. O ile na bramie da się jeszcze w miarę szybko ubić raty i w tym miejscu zawsze trzeba było sobie oczyścić, to teraz co, anomalki są miejscem zakazanym.

I żeby każdy misiek pieniący się o dresiarstwo zabijające bezbronnych wolnych farmerów miał jasność. Takie dresiarstwo to jakiś tam odsetek, generalnie dla mnie (i każdego pvpera) złapanie takiego "gracza" to był tylko środek do celu jakim było wyspawnowanie bitki. Ewentualnie jeśli sytuacja była taka a nie inna to się odstrzeliwuje by podkurwić localsów i sprowokować. PVBot i PVKretyn to element wojny jaką prowadzą sojusze zainteresowane sovem (tu uklon w stronę Cata). Bez tej otoczki wojny i rozpiepszania morale bicie raterów jest nudne i monotonne, nikogo to nie interesuje. Dla solo pvperów i małych gangów to tylko półśrodek do bitki. Przy czym mały gang najczęściej nie ma logistyka. Przynajmniej ja latałem w takich bandach co logistyka najczęściej nie zabierały.

Trudne? Teraz zaświtało co właśnie CCP zabiło?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

amra

  • Gość
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 09, 2012, 09:14:15 »
Ty serio czy trolujesz?

Jak lecisz solo to żeby zespawnić sobie gang do sparingu łapiesz (łapałeś) coś na anomce, leciałeś kampić pod stacje, lub śmierdziałeś na localu w całej konstelacji. Prędzej czy później udawało się podjąć walkę. Teraz sytuacja wygląda mi na podobną do bicia się obok neutralnego posa. O ile na bramie da się jeszcze w miarę szybko ubić raty i w tym miejscu zawsze trzeba było sobie oczyścić, to teraz co, anomalki są miejscem zakazanym.

Cieżko mi ocenić kto robił to wiecej razy, jako że smarujesz z noob alta jakiegoś. Ale zapwniam Cię robiłem to wszystko sporo razy.

I żeby każdy misiek pieniący się o dresiarstwo zabijające bezbronnych wolnych farmerów miał jasność. Takie dresiarstwo to jakiś tam odsetek, generalnie dla mnie (i każdego pvpera) złapanie takiego "gracza" to był tylko środek do celu jakim było wyspawnowanie bitki. Ewentualnie jeśli sytuacja była taka a nie inna to się odstrzeliwuje by podkurwić localsów i sprowokować. PVBot i PVKretyn to element wojny jaką prowadzą sojusze zainteresowane sovem (tu uklon w stronę Cata). Bez tej otoczki wojny i rozpiepszania morale bicie raterów jest nudne i monotonne, nikogo to nie interesuje. Dla solo pvperów i małych gangów to tylko półśrodek do bitki. Przy czym mały gang najczęściej nie ma logistyka. Przynajmniej ja latałem w takich bandach co logistyka najczęściej nie zabierały.

Trudne? Teraz zaświtało co właśnie CCP zabiło?
.

Skoro już jesteśmy per misiek. Misiek łapanie biedaków na paskach zmieniło się z "mam punkt, odpalam działka, ide na fajke" na odrobine ambitnejsze zadanie, ale wciąż w zaięgu kążdego dla kogo pvp to więcej niż przytoczony przykład. A pytałem się Sokole o trolowanie, bo uważam że kto jak kto, ale ona takie szczegułu nie powinnien nawet zauważyć, a tu taki lament :)

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 09, 2012, 09:47:52 »
Misiek łapanie biedaków na paskach zmieniło się z "mam punkt, odpalam działka, ide na fajke" na odrobine ambitnejsze zadanie, ale wciąż w zaięgu kążdego dla kogo pvp to więcej niż przytoczony przykład.

W zasięgu, ale odpada Ci anomalka, pasek i brama jeśli po przeskoku zdybałeś gościa który jeszcze nie odleciał, ale pech chciał że ma towarzystwo ratów.

P.S. ten noob alt ma historie, możesz sprawdzać :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 09, 2012, 10:24:24 »
Najlepiej zrobić z 0.0 high dla wybranych, do czego w sumie i tak dąży HBC.
A co tam, zabrońmy w ogóle PvP i dajmy 0.0 dla tych co więcej zapłacą, istny farmville w kosmosie.
Przecież gracze i tak będę płacić, a Ci co grają dla PvP to elitarna ale mała część community, natomiast na ich miejsce przyjdą nowe misie....  ::)

IMHO kto chce bezpiecznego racenia/kopania etc to wypad do high. 0.0 ma być miejsce niebezpiecznym gdzie nacisk kładziony jest na PvP, a nie na swobodne tłuczenie ratów które pomogą jak ktoś zaatakuje.
Fail CCP po całości, to kiedy tłuczemy Jita?  ;)
Jakoś nie zauważyłem żeby nagle raciarki przestały spadać, spadają jak spadały,dla przykładu z ostatnich dni (pierwsze z brzegu, na prawdę):
http://kb.yulaifederation.net/?a=kill_detail&kll_id=38328 - gośc solo, wcześniej pokazywany
http://kb.cva-eve.org/?a=kill_detail&kll_id=260116 - załatwiony gangiem desek/frytek, kompletnie bez problemu, w dodatku w systemie z 70+ kolegami ofiary.
I to ma być bezpieczniejse życie kerbirów?

Jakoś nie słyszałem od flotowiczów że "te wredbe raty itp"

Druga strona medalu - zrobienie anomalki czy plexa już nie bedzie takie proste że wrzucało się tankera, potem wskakiwał jden czy dwóch DPSowców i czyścili. Co według Ciebie jest bardziej niebezpieczne dla kerbira, stare czy może nowe raty?

Misiek łapanie biedaków na paskach zmieniło się z "mam punkt, odpalam działka, ide na fajke" na odrobine ambitnejsze zadanie, ale wciąż w zaięgu kążdego dla kogo pvp to więcej niż przytoczony przykład

Otototo, trochę pomyślunku i ambicji... a nie płacze i lamenty rodem z przedszkola


P.S.: Taka dygresja mnie naszła... kerbity z CVA i Goonów sobie radzą z nowymi realiami a pefauperzy z pefauperskich korpów nie bardzo?... chyba coś tu nie tak?  :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2012, 11:06:53 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 09, 2012, 11:30:19 »
@Kane  - ogarnij zmiany po patchu, potem sie wypowiedz.

@Puszek - brak mi słów. Wkleiles linka gdzie kolesia zabil 32 osobowy gang frytek/afek/destro. Ten legion nawwt nie zdazyl napisać "halp! halp!" na lokalu bo wyparował.

Dyskusja dotyczy sytuacji kiedy lecisz sam albo z 2 kumplami. ROZUMIESZ?

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 09, 2012, 11:54:38 »
Na 6 przypadków dzisiaj, gdy ktoś z nas musiał odwarpowywać z anomalki (w med lub BC) za każdym razem było FULL AGGRO.
Rozumiem Nite, rozumiem też że tu jest mowa o solo?
Do tego rozumiem że ten bomber z tego killa co zalinkowałem był też gangiem?
Jakby mi się chciało poszukać, takich przpadków jednoosobowych ew. max 3 osobowych gangów byłoby sporo, i to w dodatku po ostatnim paczu.
Nie próbuj mi wciskać kitu że po tej zmianie sie nie da bo się da, trudniej zdeczka ale się da. Trzeba tylko odrobine więcej pokombinować i zmienić taktykę. Ale do tego trzeba też troszkę elastyczności.
A ten link gangu fryt był tylko pierwszym z brzega przykładem na to że nawet takim papierowym gówienkiem jak deski i frytki można wlecieć na anomalkę pełną ratów, zabublować, ubić i zwiać nie tracąc NIKOGO od tychże ratów. I tu nieważne czy będzie ich 10 czy 32, któryś zaliczył agro, ale se z nim poradził.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:05:37 »
Do tego rozumiem że ten bomber z tego killa co zalinkowałem był też gangiem?
Jakby mi się chciało poszukać, takich przpadków jednoosobowych ew. max 3 osobowych gangów byłoby sporo, i to w dodatku po ostatnim paczu.
Talosem/vagasem/cynabalem czy innym nie tankującym aktywnie statkiem posiadającym 25 - 35k ehp równiez sie da? A mówię tu o 70% jak nie więcej statków które fajnie nadają się do zabawy solo z kilkuosobowym gangiem.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:10:11 »
Talosem/vagasem/cynabalem czy innym nie tankującym aktywnie statkiem posiadającym 25 - 35k ehp równiez sie da? A mówię tu o 70% jak nie więcej statków które fajnie nadają się do zabawy solo z kilkuosobowym gangiem.
Czyli według ciebie bomber/fryta/deska ma ponad 35 kehp do tego aktywnie tankuje?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:17:38 »
Talosem/vagasem/cynabalem czy innym nie tankującym aktywnie statkiem posiadającym 25 - 35k ehp równiez sie da? A mówię tu o 70% jak nie więcej statków które fajnie nadają się do zabawy solo z kilkuosobowym gangiem.
Czekaj czekaj co mi odpisałeś jak się pieniłem o wyjebanie zasięgu HM? Zmień fit? Tak to szło?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:18:26 »
Czyli według ciebie bomber/fryta/deska ma ponad 35 kehp do tego aktywnie tankuje?
Czytałeś co pisał CAT? Dla testów proponuję również wlecieć destro na anomalke i speedtankować raty cyklując mwd. Oczywiście cały czas trzymając na punkcie jedna z fregat.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #87 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:20:36 »
Czekaj czekaj co mi odpisałeś jak się pieniłem o wyjebanie zasięgu HM? Zmień fit? Tak to szło?
Tak, dokładnie. Jest to zmierzch pewnego stylu gry.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #88 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:22:27 »
Czytałeś co pisał CAT? Dla testów proponuję również wlecieć destro na anomalke i speedtankować raty cyklując mwd. Oczywiście cały czas trzymając na punkcie jedna z fregat.
Czytałem, a wynika z tego jedno, zamiast beczeć zrobił to co napisał wyżej Doom - dostosował fit do nowych warunków.
Da się?
A że trudniej? PVP z definicji powinno być trudniejsze od odstrzału ratów, a do tej pory złapanie anomalkowca niewiele się różniło od odstrzału rata.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #89 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:26:11 »
Tak, dokładnie. Jest to zmierzch pewnego stylu gry.
Ujebali nano płakaliście, ale nagle okazało się że istnieją inne statki do latania niż Vagi
Takich przykładów jest jeszcze troche
A wracając do Vag to aktywne vagasy latają już jakiś czas po eve i jeśli się nie mylę to właśnie przez nie ancylary xl oberwał nerfa ostanio (ale na 100% pewien nie jestem równie dobrze to przez sleepk / maela / ogół mogło być). Cyne pewnie się też tak da zrobić.

W sumie odkąd gram można zbaczyć że fity na bufor są pr0, a te aktywne to albo niszowe ściśle wyspecjalizowane konstrukcje, albo lol fit w oczach pr0, chyba po tych 5 lach może czas żeby aktywny tank stał się modniejszy?

A tak btw układ slotów w talosie sugeruje mi że to armor ship więc może na armoże będzie odpornijeszy co?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #90 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:32:39 »
Solokole, masz pretensje do CCP, że wasz gank przegrał z rattami na anomalce ?.  Ze wasz gang byl do bani to winna CCP ? Ty serio czy trolujesz ? 
Moze najpierw zrobcie sobie trening pt: "jak nie zginac na anomalce" potem dopiero PVP  >:D

Gdzie napisałem, że nas gang przegrał z ratami? O.o

Poza tym rozumiem, że Ty standardowo robisz anomalki w HAC-u/faction cruiserze sfitowanym na PvP i aggro ratów nie jest żadnym problemem?

łapanie biedaków na paskach zmieniło się z "mam punkt, odpalam działka, ide na fajke" na odrobine ambitnejsze zadanie, ale wciąż w zaięgu kążdego dla kogo pvp to więcej niż przytoczony przykład.

Kane, dziwię Ci się, bo w końcu lataliśmy razem w jednym korpie, ale chyba Ci w tym Razorze pranie mózgu zrobili ;)

To co napisałeś może mieć miejscem, gdy lecisz w całym gangiem i w systemie jest "gang vs. ratter". Jak się leci solo i nawet jak się złapie tego rattera, to jest raczej spamowanie d-scana, optymalne ustawienie się tak, że nie dać się trafić, a jednocześnie być gotowym do ucieczki jak jego kumple przylecą". Na solo nie lata się semi-afk.

Rozumiem Nite, rozumiem też że tu jest mowa o solo?

Tak, mówiłem wyłącznie o sytuacjach solo. Od początku mówiłem, że gangom niewiele to zmienia.

A ten link gangu fryt był tylko pierwszym z brzega przykładem na to że nawet takim papierowym gówienkiem jak deski i frytki można wlecieć na anomalkę pełną ratów, zabublować, ubić i zwiać nie tracąc NIKOGO od tychże ratów. I tu nieważne czy będzie ich 10 czy 32, któryś zaliczył agro, ale se z nim poradził.

I jak zwykle kompromitujesz się nieznajomością mechaniki gry - jak w gangu jest 30 osób, to aggro z ratów się rozkłada. Czym innym jest tankować frytką jednego BS-a, a czym innym jest wziąć na klatę 10 ratów w shipie, który ma 10k shielda z resami poniżej 50% na wszystko.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #91 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:35:24 »
Ujebali nano płakaliście, ale nagle okazało się że istnieją inne statki do latania niż Vagi
Takich przykładów jest jeszcze troche
Jest pewna grupa która tylko płalać potrafi.
Nic się nie zmienia - płacz że EVE kostnieje i umiera.
Coś nowego - znów płacz że CCP zabija gameplay itp
Raty głupie - płacz bo pve śmierdzi itp
raty "mądrzejsze" - płacz że CCP zabija pvp i lansuje kerbirów
wprowadzono nowe boosterki na shield? - płacz że przegięte
znerfiono - płacz że CCP zabija pvperów bo teraz bedą z dupy
I tak za każdym paczem, za każdym dodatkiem, za każdą zmianą
Nawet gdzieś rzucił mi się w oczy płacz że nowe deski są przegięte i powinni je znefrić  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #92 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:39:31 »
a do tej pory złapanie anomalkowca niewiele się różniło od odstrzału rata.
Gdybyś czytał co pisze to bys wiedział że to półśrodek do podjęcia walki 1 vs n (im n większe tym zabawa lepsza). Naprawdę nikogo kto gra dla pvp samo odstrzelenie nooba nie interesuje. Piraci np takich ransomują.. Ja zabijałem dla lootu, bo stanowiło to większą część moich zarobków.

A tak btw układ slotów w talosie sugeruje mi że to armor ship więc może na armoże będzie odpornijeszy co?
Mi układ slotów sugeruje shield. Armorowym statkiem spokojnie podejmiesz walkę z kilkoma osobami? Ciekawe.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #93 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:40:22 »

I jak zwykle kompromitujesz się nieznajomością mechaniki gry - jak w gangu jest 30 osób, to aggro z ratów się rozkłada. Czym innym jest tankować frytką jednego BS-a, a czym innym jest wziąć na klatę 10 ratów w shipie, który ma 10k shielda z resami poniżej 50% na wszystko.
I jak zwykle kompromitujesz się nieznajomością tematu i odwracaniem kota ogonem:
cytat - "Na 6 przypadków dzisiaj, gdy ktoś z nas musiał odwarpowywać z anomalki (w med lub BC) za każdym razem było FULL AGGRO."
Dla twej informacji, tylko jeden z naszego gangu zaliczył agro, ale nie spadł. Dziwne rozłożenie aggro na wszystkich.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #94 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:43:51 »
A tak btw układ slotów w talosie sugeruje mi że to armor ship więc może na armoże będzie odpornijeszy co?

Zastanowiłeś się kiedyś dlaczego armor tank nie nadaje się do roamowania? Podpowiem - bo nie odrasta sam z siebie jak shield.

I jak zwykle kompromitujesz się nieznajomością tematu i odwracaniem kota ogonem:
cytat - "Na 6 przypadków dzisiaj, gdy ktoś z nas musiał odwarpowywać z anomalki (w med lub BC) za każdym razem było FULL AGGRO."
Dla twej informacji, tylko jeden z naszego gangu zaliczył agro, ale nie spadł. Dziwne rozłożenie aggro na wszystkich.

Bo raty ZMIENIAJĄ cele. To miałem na myśli piszą o rozkładaniu aggro. Parę postrzela w jeden cel, parę w inny, potem zmienią. Zresztą, w gangu możesz zawsze odwarpować (żeby zgubić aggro) i wrócić. A teraz wyobraź sobie jako to działa gdy jesteś sam.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #95 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:46:09 »
Zastanowiłeś się kiedyś dlaczego armor tank nie nadaje się do roamowania? Podpowiem - bo nie odrasta sam z siebie jak shield.

Bo raty ZMIENIAJĄ cele. To miałem na myśli piszą o rozkładaniu aggro. Parę postrzela w jeden cel, parę w inny, potem zmienią. Zresztą, w gangu możesz zawsze odwarpować (żeby zgubić aggro) i wrócić. A teraz wyobraź sobie jako to działa gdy jesteś sam.
Po co seobie wyobrażać? Zapytaj tego Goona  :P
http://kb.yulaifederation.net/?a=kill_detail&kll_id=38328
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #96 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:49:27 »
Cytuj
Czym innym jest tankować frytką jednego BS-a, a czym innym jest wziąć na klatę 10 ratów w shipie, który ma 10k shielda z resami poniżej 50% na wszystko.
Co prawda liczby dwucyfrowej w pve nie osiągnąłem w null, ale u nas raty trzymają full agro na celu niezależnie ile osób robi dany saite, na szkoleniu w akademi jak poleciałem z kadetami na misje też z tego co wiem cały czas agro trzymało jeden cel pomimo tego że dochodziły nowe spawny cel był zmieniany itp ale primary zawsze był jeden nasz statek
Cytuj
Zastanowiłeś się kiedyś dlaczego armor tank nie nadaje się do roamowania? Podpowiem - bo nie odrasta sam z siebie jak shield.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Special:Search?search=armor+repair&go.x=0&go.y=0&go=Go

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #97 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:52:56 »
Rozumiem, że zawsze będziesz wklejał już jednego maila?

A byłeś tam? Wiesz ile w tym momencie było ratów na gridzie? A czy my w ogóle wiemy czy to było na anomalce (bo mogło być na belcie, gdzie jest mniej ratów albo w miejscu zgoła otwartym)?


Co prawda liczby dwucyfrowej w pve nie osiągnąłem w null, ale u nas raty trzymają full agro na celu niezależnie ile osób robi dany saite, na szkoleniu w akademi jak poleciałem z kadetami na misje też z tego co wiem cały czas agro trzymało jeden cel pomimo tego że dochodziły nowe spawny cel był zmieniany itp ale primary zawsze był jeden nasz statek

To było po patchu?

Jak walczyliśmy po patchu gangiem vs. te carriery to każdy z nas miał full aggro przez ok. minutę, po czym raty zmieniały cel.

I lol - z pewnością solo można się naprawić remotką, a fitowanie bufora + repki od zawsze miał sens. Ech, zlituj się...


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #98 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:57:36 »
No właśnie. Full agro przeskakuje, z różną częstotliwością ale cały czas wszystko wali w jeden cel. Karność której podejrzewam pozazdrościć może ratom nie jeden fc wkurzony o to jak flota mu wykonuje rozkaz primary :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #99 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:59:12 »
Rozumiem, że zawsze będziesz wklejał już jednego maila?

A byłeś tam? Wiesz ile w tym momencie było ratów na gridzie? A czy my w ogóle wiemy czy to było na anomalce (bo mogło być na belcie, gdzie jest mniej ratów albo w miejscu zgoła otwartym)?

I lol - z pewnością solo można się naprawić remotką, a fitowanie bufora + repki od zawsze miał sens. Ech, zlituj się...
A wiesz co to jest PRZYKŁAD?
Taka fachura i nie wie  ze Centus i tym podobne na paskach nie występują?
Bufor i repka to fail? Ech...zlituj się... standardowy fit np. pilgrima wedle ciebie jest bez sensu?
Czyli tak opłakiwany przez ciebie niedawo Ancillary booster na extenderze też jest bez sensu?
Ah...zapomniałem że prawdziwy pro tankuje tylko buforem. Tylko dlaczego tak płakałeś na nerfa tego boostera?..... :-X
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #100 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:59:24 »
Po co seobie wyobrażać? Zapytaj tego Goona  :P
http://kb.yulaifederation.net/?a=kill_detail&kll_id=38328

Widziałeś jak to zrobił? Czy przypadkiem nie wyszedł z klouka przy sytuacji jak zostało 1-2 npc bsy, które  mogły mu gówno zrobić?
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #101 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:00:45 »
Widziałeś jak to zrobił? Czy przypadkiem nie wyszedł z klouka przy sytuacji jak zostało 1-2 npc bsy, które  mogły mu gówno zrobić?
Ale czy ważne jak to zrobił? Widać pomyślał, policzył i zrobił, a nie rzucił się na hurrrrraa i niech się dzieje wola nieba.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #102 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:05:38 »
Ale czy ważne jak to zrobił? Widać pomyślał, policzył i zrobił, a nie rzucił się na hurrrrraa i niech się dzieje wola nieba.
No i jak to się ma do solo? :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #103 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:07:11 »
Ale czy ważne jak to zrobił? Widać pomyślał, policzył i zrobił, a nie rzucił się na hurrrrraa i niech się dzieje wola nieba.

Alez oczywiście, że ważne, że jak. Bo jeśli skuteczne złapanie kogoś na anomalce oznaczać ma konieczność trafienia na to, gdy gość ją kończy (co jest zwykłą loterią), to możliwość złapania takiego, z prawdopodobieństwa dajmy na to 1:10 robi sie jakies 1:300.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: NPC AI vs. PvP
« Odpowiedź #104 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:12:20 »
No i jak to się ma do solo? :)
Może tak że był sam?
Alez oczywiście, że ważne, że jak. Bo jeśli skuteczne złapanie kogoś na anomalce oznaczać ma konieczność trafienia na to, gdy gość ją kończy (co jest zwykłą loterią), to możliwość złapania takiego, z prawdopodobieństwa dajmy na to 1:10 robi sie jakies 1:300.
Ogólnie złapanie kogoglowiek na anomalce jest loterią, bo albo trafiasz na kompletnego idiotę który nie czyta intela i nie patrzy na lokal, tudzież na kogoś kto właśnie w tej chwili poszedł się odlać  :P
Wrócę do tego co napisałem wcześniej - pvp z założenie powinno być trudniejsze od pve.
A tak wogóle.... dlaczego każdy temat o "trudnościach" pvp ogranicza się do łapania kerbirów na anomaliach?
Jeszcze nikt nigdzie nie napisał że przez nowe moduły będzie ciężej złapać wrogi gang na bramie tudzież w innym miejscu  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.