Autor Wątek: Nie cierpie nowych Patchy  (Przeczytany 6289 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Banza

  • Gość
Nie cierpie nowych Patchy
« dnia: Grudzień 06, 2012, 22:14:01 »
Na polishu i na centrali nic tylko sie słyszy że nowe patche updaty i takie tam nic nie wnosza nowego do gry. Jedyne co dodało CCP od czasu Wormholi do gry to inkursje reszta to poprawki po tym co już było.
Może macie jakieś pomysły co można DODAC NOWEGO ( nie pytam o pomysły ulepszania czegoś tylko o całkowicie nowy kontent ) którymi byście chcieli sie podzielić . Ktoś na polishu dał pomysł stworzenia wormhola który łączył b y TQ z Chińskim serwerem. Co Wy na to ?

P.S. 22 u mnie troche wypiłem sorry za ewentualne orto :P

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 06, 2012, 22:26:51 »
Wiesz... Pamiętam jeszcze czasy, gdy płakano, że wprowadzany jest cały czas nowy, czasem kompletnie zdupixowaty content, a tym czasem nikt nikt naprawia gry...

Imho dobrze jest jak jest, a jakiś nowy content dorzucą raczej prędzej niż później. Do CCP mam trochę stosunek jak do władzy: Im mniej stara się mnie uszczęśliwić na siłę swoimi wynalazkami, tym lepiej. Raz się wormhole uda, raz monokl nie. :P
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Banza

  • Gość
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 06, 2012, 22:35:28 »
A kopala w dupala nie chcesz ? :P
Chciałem przeczytać jakieś pomysły na coś nowego a nie kolejne biadolenie . Poszedł won .

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 06, 2012, 23:05:07 »
Najpierw sam "biadolisz" w pierwszym poście, a potem masz pretensje, że ktoś inny niby to robi? :P

Chcesz usłyszeć o nowych pomysłach, to o nie zapytaj, a nie... :P
Przedwieczny.

Banza

  • Gość
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 06, 2012, 23:06:31 »
Dwa minusy a w dalszym ciągu zero pomysłow . Nom nom , inteligencja sie poszerza widze . Dawajcie jeszcze dwa.

Banza

  • Gość
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 06, 2012, 23:08:19 »
Najpierw sam "biadolisz" w pierwszym poście, a potem masz pretensje, że ktoś inny niby to robi? :P

Chcesz usłyszeć o nowych pomysłach, to o nie zapytaj, a nie... :P

A co było w pierwszym poście ?  Pytanie chyba no nie .

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 06, 2012, 23:28:16 »
Zawsze mnie dziwiło, że w grze kosmicznej, w której każdy system ma słońce, nie ma jakoś wprowadzonego akcentu związanego z energią słoneczną, bądź wiatrem słonecznym. No chyba że RPGowy wygląd matarskich shipów. Nie mówię, że mam jakiś konkretny pomysł na wykorzystanie tego, ale zawsze to byłby jakiś haczyk.
Cała prawda o moim graniu...


Banza

  • Gość
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 07, 2012, 00:01:06 »
Energia słoneczna, inne technologie etc . OK.
Mój idol z dziedziny fizyki teoretycznej Michio Kaku dziwił sie swego czasu dlaczego ludzie zakladają że obce cywilizacje wyprzedzaja nas o setki lat, wedłóg niego Oni wyprzedzaja nas o miliony jeśli nie miliardy lat . Obecny stan wiedzy z dziedziny fizyki teoretycznej zakłada nie tylko istnienie równoległych wymiarów, matematycy wręcz udowodnili istnienie nieskończenie wielkiej ilości wszechświatów, fizycy wrecz wiedza jak stworzyć wlasny micro wszechswiat. Wiec dlaczego EvE nie mogło by korzystać ze ''swej'' przewagi technologicznej nad naszym RL światem i nie próbować przedostać sie do jednego z miliardów wszechświatów zwanym Chińskim serwerem.

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 07, 2012, 00:06:15 »
Ależ grupa graczy z TQ wbiła się na CEVE i tam morduje aż miło :)

W ten sposób nieco okrężną drogą realizują Twój zamysł :)
Cała prawda o moim graniu...


Banza

  • Gość
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 07, 2012, 00:09:10 »
I o to mi chodzi :) pew pew cała dobe :) ale fajnie by było gdzy by można było popostu przeskoczyć do chinoli zamiast pałować sie z ''exploitami'' :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2012, 00:24:56 wysłana przez Banza »

Tim

  • Aqua
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 63
  • Year supply of fairy cakes
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tim Nitack
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 07, 2012, 00:27:33 »
Ja bym chciał w Evce zobaczyć parę dodatkowych e-warowych modów, które urozmaiciły by rozgrywkę. Coś wykorzystującego bardziej jakieś AoE albo moduły do kontrolowania pola bitwy (np. coś w rodzaju tractor beama tylko że przyciągającego statki) itp.

A co do wyglądu matarskich shipów to mi się wydawało, że przynajmniej na trasherze to to nie są żagle na wiatr słoneczny, tylko wiosła, którymi porusza parudziesięciu silnych brutorów, tylko jeszcze animacja by się do tego przydała :p
"You don't have to shoot a man to take away his life, Mila. You can kill without ever striking your victim or firing a weapon. All you have to do is take away his hope. Take away a man's sense of purpose in life—the rock that his ego rests upon—and that man becomes the living dead." —Otro Gariushi

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 07, 2012, 00:32:16 »
Ekhem, a te ustrojstwa na matarskich złomach to nie jest przypadkiem element chłodzenia reaktorów czy inna cholera tego typu? Żagle toto na pewno nie są, panaele energetyczne... kto umieszcze takie coś na okręcie?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 07, 2012, 00:55:28 »
Panie zakładający. Może waćpan wytrzeźwiej najpierw o potem fantazjuj. Bo jeszcze żółte koszmary będziesz miał potem ...
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 07, 2012, 01:09:29 »
Żagle toto na pewno nie są

Aczkolwiek oficjalnie są właśnie nazywane żaglami (sails).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Banza

  • Gość
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 07, 2012, 10:06:19 »
Panie zakładający. Może waćpan wytrzeźwiej najpierw o potem fantazjuj. Bo jeszcze żółte koszmary będziesz miał potem ...

No co ty, jak fantazjować to tylko po pijaku  :)

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 07, 2012, 18:51:56 »
Koncert życzeń? Ok :)

Niech kolizja z jakimś obiektem uszkadza lub niszczy statek. Dosyć mam latających pierdylion m/s statków obijających się np. o skałki, nie tracących przy tym nawet punktu shielda. Co prawda, trzeba by usunąć warp to 0, byłby problem przy dokowaniu/wydokowaniu i zbliżaniu się do bram skokowych. Myślę, że traffic advisor i timer bumpdamagefree przy wydokowaniu załatwiły by sprawę. A ile dynamiczności zyska przy tym walka 8)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 07, 2012, 20:24:28 »
Koncert życzeń? Ok :)

Niech kolizja z jakimś obiektem uszkadza lub niszczy statek. Dosyć mam latających pierdylion m/s statków obijających się np. o skałki, nie tracących przy tym nawet punktu shielda. Co prawda, trzeba by usunąć warp to 0, byłby problem przy dokowaniu/wydokowaniu i zbliżaniu się do bram skokowych. Myślę, że traffic advisor i timer bumpdamagefree przy wydokowaniu załatwiły by sprawę. A ile dynamiczności zyska przy tym walka 8)

Stary pomysł, kontr-argument -> Jita undock


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Wihajster

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wihajster
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
  • Sojusz: The Alternative 4
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 07, 2012, 20:56:21 »
Niech kolizja z jakimś obiektem uszkadza lub niszczy statek.
Powinno działać w obie strony- czyli jak bs na mwd pierdyknie fregatę, to powinna się rozlecieć? Tyle że wtedy concord będzie miał uzasadniony żal do rzeczonego bs'a (suicide bumperzy?)

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 08, 2012, 11:12:24 »
kontr-argument -> Jita undock

timer bumpdamagefree przy wydokowaniu załatwiły by sprawę

W wolnym tłumaczeniu, w czasie wydokowywania statek jest niewrażliwy na tego typu obrażenia przez x czasu lub x kilometrów. Służby naprawcze stacji czuwają! ;) Podobnie mogłoby być w sytuacjach pod bramą, po wyleceniu z warpa.

Powinno działać w obie strony- czyli jak bs na mwd pierdyknie fregatę, to powinna się rozlecieć? Tyle że wtedy concord będzie miał uzasadniony żal do rzeczonego bs'a (suicide bumperzy?)

Rozlecieć lub porządnie uszkodzić. W takiej sytuacji, z konta osoby, która spowodowała kosmiczny wypadek, powinny być przelane środki na pokrycie kosztów statku w ramach ubezpieczenia. Oczywiście, jak był ubezpieczony ;) Nie wiem czy logi z gry potrafiłyby wykazać, kto zawinił. No i gorzej, jak gracze się umówią, i obydwoje polecą na czołowe 8)

Skaza

  • 666
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 85
  • Punish and Slave !
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grim'Harper
  • Korporacja: WATAHA.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 08, 2012, 11:33:32 »

Zatem nareszcie można byłoby taranować przeciwnika... Ciekaw jestem fitów pod ten proceder.

Natomiast osobiście brakuje mi większego znaczenia planet w świecie EVE. Mnóstwo kuleczek spokojnie krąży wokół gwiazd, a jednak ich rola jest sprowadzona do stosunkowo skromnego PI.

Jam jest Hermes. W gniewie własne skrzydła pożerając, przez nienawiść oswojon zostałem.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 08, 2012, 12:51:40 »
Natomiast osobiście brakuje mi większego znaczenia planet w świecie EVE. Mnóstwo kuleczek spokojnie krąży wokół gwiazd, a jednak ich rola jest sprowadzona do stosunkowo skromnego PI.
Bo to gra o statkach kosmicznych a nie Sim City w kosmosie.

Skaza

  • 666
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 85
  • Punish and Slave !
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grim'Harper
  • Korporacja: WATAHA.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 08, 2012, 13:47:58 »
Cytuj
Bo to gra o statkach kosmicznych a nie Sim City w kosmosie.

Skoro tak stawiasz sprawę... EVE nie jest kolejną częścią Simsów, a jednak funkcjonuje bezużyteczny widok stacji oraz mamy możliwość ubierania naszego pilota. Nie jest to SimCity, a Planetary Interaction oraz POSy i tak funkcjonują. Zawsze sądziłem, że EVE to pewien świat wypełniony graczami, którzy sami decydują o czym jest ta gra.

Jam jest Hermes. W gniewie własne skrzydła pożerając, przez nienawiść oswojon zostałem.