Witam, chciałbym przestrzec was przed usługą Subscription Plan jaką oferuje nam Eve online ponieważ sam dałem się właśnie naciągnąć na 40euro.
Jakiś czas temu zakupiłem subskrypcje na 3 miesiące, pograłem może z tego miesiąc i przestałem grać bo zwyczajnie się znudziłem, od tamtego czasu w ogóle się nie interesowałem Eve aż do ostatniej soboty kiedy to na moim koncie bankowym pojawiło się powiadomienie od PayPal o obciążeniu konta (-160zł). Pierwsza moja reakcja to sprawdzanie stanu konta bankowego czy mi ktoś nie wlazł na konto PayPal i nie ogołaca mnie z kasy. Na szczęście dopiero po jakimś czasie okazało się, że w ustawieniach konta Eve w zakładce Change Subscription Plan miałem ustawione odnawianie subsypcji co 3 miesiące... co ciekawe nie da się z tamtej zakładki wyłączyć usługi ( wtf?!) tylko zmieniać na coś innego... oczywiście pisałem do supportu Eve z prośbą o anulowanie zakupionej subskrypcji, zwrócenia pieniędzy i anulowania planu subskrypcji ale jako, że transakcja została już zakończona bo = nie anulowałem transakcji na czas (sorry, nie siedzę 24/7 przed PC i nie sprawdzam maili co chwile) to nie da się już nic zrobić i nie cofną mi subskrypcji a kasy już nie odzyskam. Mam tylko nadzieję, że ustawienie anulowania kolejnej subskrypcji da jakiś rezultat bo na stronie głównej pisze:
Current Subscription 1 Month EVE subscription - Cancelled
a w dziale subskrypcji mam informacje:
EVE Online Subscription Cancelled
You have cancelled your EVE Online subscription.
Your account will be suspended at the end of the current subscription period, expiring on 24 January 2013.
Your characters will be stored safely and be ready for you to enjoy again should you decide to return.
Tak więc jeśli masz zamiar zrezygnować z Eve to upewnij się najpierw, że nie masz ustawionego planu subskrypcji bo w przeciwnym wypadku naciągną cie na kasę i nawet się nie zorientujesz kiedy to się stanie.