Żeby nie zaczynać nowego wątku:
http://forums.eveonline.com/default.aspx?g=topics&f=270W przypiętych wątkach są propozycje zmian w shipach do Winter Expansion.
Szczerze mówiąc, chyba pierwszy raz czytam i mam jedno wielkie "FFFFUUUUUUU" (z perspektywy solo/małych gangów).
1) T1 cruisery zaczną być coś warte w walce.
Z jednej strony będzie można latać tanio, z drugiej jaki jest sens lecieć faction/T2/T3 shipem, który będzie tylko ciut lepszy a kosztuje 10-20 razy więcej?
Pamiętam jak zaczynałem grę to dziwiłem się po co ludzie w ogóle używają modułów T2 - 15% lepsze od meta 0, a moduł kosztuj 1-2 mil wobec 10k za meta 0. Jaki jest sens latać cruiserem za 150-250 mil, który będzie 15% lepszy od tego za 15 mil?
2) Nerf HML
Fozzie (czyli Raivi) proponuje -25% zasięgu, -20%. Po prostu wbija w ziemię. Zasięg na dreju spadnie z 75 do 55 km, a DPS do 300-330. W dodatku TD mają działać zarówno na zasięg jak i explo-radius, a TC/TE będą współdziałać z HML tak jak z działami.
Czyli z jednej strony "nerf to the ground", z drugiej - przerobienie missili na działa, tylko bez instadmg.
3) T1 logistyki.
Latając solo nie ma szans na walkę z przeciwnikiem, który ma logistyka za plecami. Czasem uda się tego logiego zabić/odgonić, ale jeśli gość z logim jest szybszy, to po prostu umarłeś w butach. Póki logistyk wymaga trochę skilli i kosztuje 200 mil z fitem, szansa spotkania logiego poza walką gangów nie jest duża. T1 logistyk kosztuje mniej niż fit na to, co będzie naprawiał i "obleci" z rasowym cruiserem na IV bez supportowych skilli.
Pamiętam narzekania, że w tej grze jest za dużo ECM i za dużo logistyków. To teraz będzie mieć więcej logistyków?
Krótko mówiąc, o ile Inferno było pełne pierdół i mało co wniosło, o tyle cokolwiek wypuszczą zimą może się okazać gwoździem do trumny.
A jak Wasze wrażenia?