Autor Wątek: Retribution - główny wątek  (Przeczytany 201943 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #350 dnia: Listopad 26, 2012, 11:44:44 »
No tak, zapomniałem że "opłacone konto" != granie.

Jako grający mówię Ci, że ta zmiana oznacza różnicę między "ASB anything" a "Czy naprawdę warto fitować tego Sleipa z ASB, czy może jednak raczej tradycyjnie SB+injector".
Chłopie, masz nerwicę natręctw czy jakąś fobię? Wyobraź sobie że GRAM a do tego nawet używam na codzień tych modułów, x-l i large w zależności od potrzeby, wiem że dla ciebie jest to wręcz niedorzeczne że inni też w to grają a do tego używają tego co i ty, ale musisz się z tym po prostu pogodzić. Wbij se wreszcie do zakutego łba że nie jesteś tu alfą i omegą a u większości twoje mądrości wywołują pusty śmiech. Skoro masz taki problem z dobrym wykorzystywaniem słabszych modułów idź grać tam gdzie kupisz se za real kase superduper wypasiony item i będziesz wreszcie ownował szaraczków grających za free.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #351 dnia: Listopad 26, 2012, 11:47:44 »
Klasyczna napinka na zasadzie "powiedziałem bzdurę, ale w życiu się do tego nie przyznam". Zatem niech Ci będzie....


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #352 dnia: Listopad 26, 2012, 11:52:40 »
Klasyczna napinka na zasadzie "powiedziałem bzdurę, ale w życiu się do tego nie przyznam". Zatem niech Ci będzie....
Bzdura? Wyraziłem tylko swoje zdanie że wedle mnie to niewielki nerf w porównaniu z tym co CCP potrafi zrobić.
No, ale jak mogłem głośno wyrazić inną opinię niż gwiazda Centrali?

Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Goomich

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #353 dnia: Listopad 26, 2012, 12:44:49 »
A jak właściwie działa ten ASB?

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #354 dnia: Listopad 26, 2012, 12:47:32 »
Bzdura? Wyraziłem tylko swoje zdanie że wedle mnie to niewielki nerf w porównaniu z tym co CCP potrafi zrobić.
No, ale jak mogłem głośno wyrazić inną opinię niż gwiazda Centrali?

Ciesz się.
Ja za "wyrażanie tylko własnego zdania" mam -160 do Respektu  :) i leci dalej.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #355 dnia: Listopad 26, 2012, 12:51:05 »
A jak właściwie działa ten ASB?

Ładujesz go cap boosterami (najlepiej navy 400 dla wersji asb x-l - wchodziło 13, stąd te 13x w kalkulacji Sokoła) i jedziesz... zjada jeden cap boosterek załadowany na cykl, jak się skończą zjada cap shipa, albo reload (60 sekund).

Mocno latałem sleipnirem na tych x-l asb, i powiem wam że jak nie porywasz się z motyką na słońce, to to co będzie (z siege linkami) wystarczy, nawet aby walczyć dobrych pare minut.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #356 dnia: Listopad 26, 2012, 13:02:47 »
Warto uzupełnić, że boost ASB nie zależy od wielkości załadowanej bateryjki, dlatego opłaca się pchać jak najmniejsze (w sensie objętości wyrażonej w m3, a nie ilości energii).

Generalnie ASB daje tank na poziomie klasycznego dead-space'owego  shield boostera. Ale tylko do 4 grudnia, bo później - moim zdaniem - nie będzie warto tego używać na shipach, które nie mają dedykowanego bonusa do aktywnego tanka (resy lub wydajność boostera).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #357 dnia: Listopad 26, 2012, 13:10:38 »
Generalnie ASB daje tank na poziomie klasycznego dead-space'owego  shield boostera.

nie prawda, 980 z ASB X-L bez bonusów > 840 z Pith X-Type X-L bez bonusów, różnica w cenie, chyba nie trzeba przywoływać, poza tym X-L ASB fituje się lepiej niż najlepszy deadspace.

Nerf capa na ASB X-L wynika z tego że z rigami Cap Safeguard, lub link do capa (a najlepiej oba) byłeś w stanie napędzić go pojedyńczą 800 z medium cap boostera na cykl czasem na dwa, i tak ludzie robili, gdy musieli, na BSach i innych co miały slot na med/heavy cap booster, po tym nerfie to nie będzie już możliwe.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #358 dnia: Listopad 26, 2012, 13:14:11 »
nie prawda, 980 z ASB X-L bez bonusów > 840 z Pith X-Type X-L bez bonusów, różnica w cenie, chyba nie trzeba przywoływać, poza tym X-L ASB fituje się lepiej niż najlepszy deadspace.

To miałem na myśli - za ułamek ceny masz tank jak z modułem za 1B+


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #359 dnia: Listopad 26, 2012, 13:19:14 »
To miałem na myśli - za ułamek ceny masz tank jak z modułem za 1B+
Tyle tylko że na slepka pakujesz takie 2 :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

papugoz

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 76
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pegasus Duke
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #360 dnia: Listopad 28, 2012, 15:05:13 »
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=73579

Zmiany w dronkowie - dodanie oficerskich spawnów i modułów.
2% większa szansa na drop salvage z wraków dronkowych.
Zabijanie robocików będzie podnosiło security status tak jak innych ratów imperium.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #361 dnia: Listopad 30, 2012, 13:11:09 »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #362 dnia: Listopad 30, 2012, 13:19:32 »
A w skrócie?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #363 dnia: Listopad 30, 2012, 13:24:28 »
A w skrócie?
No to właśnie link do "w skrócie"  :P
A w max skrócie......wszystkie cargo baye/corp baye/inne baye mają być scanowalne.
Blocade runner ma być immunite na cargo scannery - always empty  :P
Frachty będą mogły wyrzucać kontenery in space jak normalne indyki - witamy frachty zbierające minsy na beltach  :D
I poczytaj sobie  :P
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2012, 13:33:57 wysłana przez Pol Kent »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #364 dnia: Listopad 30, 2012, 13:30:15 »
Teraz akurat nie mam czasu :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #365 dnia: Listopad 30, 2012, 13:44:01 »
Cytuj
Given that ships in particular are clearly not the same thing as stations, it should not be surprising that there is a lot of horrible special-casing in the code to make this work. The end result, in this case, is a chunk of code that's broken in lots of different interesting ways; the fixes for which are generally mutually exclusive; many of which are effectively unfixable; and for which any potential changes are a QA nightmare to validate.

Epicki cytat :)

EDIT!

Cytuj
Blockade Runners are being updated to be immune to cargo scanners, and as such will always show up as empty on scans

Genialne :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #366 dnia: Listopad 30, 2012, 13:50:48 »
Ciekawe czy będą też odporne na skanery celników npc...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #367 dnia: Listopad 30, 2012, 13:51:39 »
A Orki były?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #368 dnia: Listopad 30, 2012, 13:53:22 »
Przez jakiś czas były, potem to ninja zmienili, o czym się przekonałem wiesz kiedy :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #369 dnia: Listopad 30, 2012, 13:57:21 »
Blockade Runners are being updated to be immune to cargo scanners, and as such will always show up as empty on scans
Bez sensu. Klołka mają..
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #370 dnia: Listopad 30, 2012, 13:59:41 »
Ale teraz na afku będą mogły latać...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #371 dnia: Listopad 30, 2012, 14:08:00 »
Ciekawe czy będą też odporne na skanery celników npc...
Ehh...nie dość ze Evil Admin to jeszcze lazy  :P
"NPC customs officers are NOT affected by these scanning changes."

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #372 dnia: Listopad 30, 2012, 19:21:41 »
No to mamy już oficjalne patch notes do Retribution
http://community.eveonline.com/updates/patchnotes.asp

Danath Riddick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Danath Riddick
  • Korporacja: Devion Corporation
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #373 dnia: Listopad 30, 2012, 19:52:44 »
http://www.youtube.com/watch?v=XPRSUVaKIwY&feature=player_detailpage

A tutaj kolejny filmik z serii In Development, pokazujący w śmieszny sposób zmianę w Crimewatch.

Phobeus

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #374 dnia: Listopad 30, 2012, 20:16:08 »
No to mamy już oficjalne patch notes do Retribution
http://community.eveonline.com/updates/patchnotes.asp
I mamy w nim nazwy nowych destro :)

Skaza

  • 666
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 85
  • Punish and Slave !
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Grim'Harper
  • Korporacja: WATAHA.
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #375 dnia: Listopad 30, 2012, 20:29:50 »

Skoro oficjalnie pokazano nadchodzące zmiany...

Mogę prosić o wyjaśnienie jak teraz będzie wyglądać pilotowanie Tengu (misje, anomalki) oraz ogólne korzystanie z Missile ? Bowiem zastanawiam się, czy nie pozbyć się Tengu i zmienić kierunek skillowania...


Jam jest Hermes. W gniewie własne skrzydła pożerając, przez nienawiść oswojon zostałem.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #376 dnia: Listopad 30, 2012, 21:35:40 »
Skoro oficjalnie pokazano nadchodzące zmiany...

Mogę prosić o wyjaśnienie jak teraz będzie wyglądać pilotowanie Tengu (misje, anomalki) oraz ogólne korzystanie z Missile ? Bowiem zastanawiam się, czy nie pozbyć się Tengu i zmienić kierunek skillowania...

Vargur albo Machariel to zawsze dobry kierunek ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #377 dnia: Grudzień 01, 2012, 09:17:48 »
Skoro oficjalnie pokazano nadchodzące zmiany...

Mogę prosić o wyjaśnienie jak teraz będzie wyglądać pilotowanie Tengu (misje, anomalki) oraz ogólne korzystanie z Missile ? Bowiem zastanawiam się, czy nie pozbyć się Tengu i zmienić kierunek skillowania...

Będzie sie dalej dało spokojnie robić misje, będziesz strzelał na te 70km-80km. 10% mniejszy dps to kupisz droższy implant i zrobisz z tego prawie niezauważalną różnice, i latwiej będziesz trafial we fryteczki, co możesz też jakoś podkręcić kablem w głowie.
Dalej ten patch nie zmieni tengu do pve wydaje mi się oprocz WH i Inkursji gdzie takie rzeczy sie liczą.
pewpew

Raina Nives

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raina Nives
  • Korporacja: LOST IDEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #378 dnia: Grudzień 01, 2012, 09:31:57 »
Gdzieś w patch notes:
Cytuj
Christmas Gifts:

Really? You expected us to just tell you what you are getting for Christmas in the patch notes? … Carbon. That is what you get.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #379 dnia: Grudzień 01, 2012, 10:43:15 »
Będzie sie dalej dało spokojnie robić misje, będziesz strzelał na te 70km-80km. 10% mniejszy dps to kupisz droższy implant i zrobisz z tego prawie niezauważalną różnice, i latwiej będziesz trafial we fryteczki, co możesz też jakoś podkręcić kablem w głowie.
Dalej ten patch nie zmieni tengu do pve wydaje mi się oprocz WH i Inkursji gdzie takie rzeczy sie liczą.
Ty patrz, a mi wychodzi że nawet na 50km nie dostrzelę bez zadrutowania czaszki na zasięg rakiet, w dodatku z dużo gorszą skutecznością przeciwko celom klasy cruserów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #381 dnia: Grudzień 01, 2012, 12:14:38 »
Ty patrz, a mi wychodzi że nawet na 50km nie dostrzelę bez zadrutowania czaszki na zasięg rakiet, w dodatku z dużo gorszą skutecznością przeciwko celom klasy cruserów
I dobrze Ci wychodzi. Gaunt pisze jakieś farmazony.  :P Mniejszy zasieg, większy explo radius. Robić misję itp nadal się da ale będzie ci nieco trudniej zwłaszcza na małe elite ścierwa.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #382 dnia: Grudzień 01, 2012, 12:16:17 »
Ty patrz, a mi wychodzi że nawet na 50km nie dostrzelę bez zadrutowania czaszki na zasięg rakiet, w dodatku z dużo gorszą skutecznością przeciwko celom klasy cruserów

Gaunt pisze o T1, a Ty o Fury.

Wiadomo, że na PvE używało się praktycznie tylko Fury, z T1 to można było strzelać do frytek.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #383 dnia: Grudzień 01, 2012, 12:28:18 »
Troszkę byłem nie w temacie ale widzę, że heavy assault missile dostały w dupę okrutnie. Zanim dolecisz na close taką krową jak sacri to już Cię nie będzie albo wszystko będzie się trzymało w zasięgu punkta i poza zasięgiem twoich rakiet...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #384 dnia: Grudzień 01, 2012, 12:28:51 »
Gaunt pisze o T1, a Ty o Fury.
Tak ? To jaki Twoim zdaniem jest "po nowemu" zasięg T1 HM ? Bo z tego co pisze Gaunt wynika że taki sam. A to nie prawda. T1 HM bez żadnych drutów i rigów będzie miał przy skillach do szybkości i czasu lotu lvl 5zasięg coś ok. 55km jeśli dobrze pamiętam.