Autor Wątek: Retribution - główny wątek  (Przeczytany 201590 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #315 dnia: Listopad 14, 2012, 12:55:19 »
MJD na BO bedzie ok :)
I w sumie czemu nie na wielkie bitki, ja se będę fitowal i jak cała flota będzie spadać ja będę 100 km dalej bezpieczny :]
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #316 dnia: Listopad 14, 2012, 12:55:35 »
Combat Recony mogą. Ale i tak nie mają grida :D

Skąd ta informacja?
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #317 dnia: Listopad 14, 2012, 13:01:57 »
Skąd ta informacja?

Jeśli pytasz o pierwsze stwierdzenie, tak jest teraz na serwerze testowym.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #318 dnia: Listopad 14, 2012, 13:03:35 »
MJD możesz zatrzymać tylko scramblem. Bańką nie.
Hmm...a nie miało być aby nowego modelu bańki właśnie na MJD ?

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #319 dnia: Listopad 14, 2012, 13:04:26 »
Jeśli pytasz o pierwsze stwierdzenie, tak jest teraz na serwerze testowym.

pytam o to co zacytowałem.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #320 dnia: Listopad 14, 2012, 13:06:52 »
Hmm...a nie miało być aby nowego modelu bańki właśnie na MJD ?

Owszem... ale anchorowalna.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Prowe

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #321 dnia: Listopad 14, 2012, 13:19:57 »
MJD możesz zatrzymać tylko scramblem.

Scramblerem takim zwykłym czy będzie jakiś dedykowany do MJD? Pytam, bo latam BS-em i nie wiem czy się na to napalać czy dać sobie spokój.

Jeżeli zwykłym, mam na myśli np. Warp Scrambler I, to MJD praktycznie nic nie zmienia. Jak przeciwnik złapie cel to po zawodach, a w przypadku gdy na celowniku jest BS, to nie trwa to zbyt długo, prawda? Jeżeli będzie dedykowany scrambler do MJD, to będzie szansa, że wróg nie będzie miał takowego na pokładzie, bo wydaje mnie się, że większość i tak lata mniejszymi okrętami to i gangi są ustawione pod mniejsze jednostki. Wówczas może taki BS ucieknie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #322 dnia: Listopad 14, 2012, 13:27:50 »
Scramblerem takim zwykłym czy będzie jakiś dedykowany do MJD? Pytam, bo latam BS-em i nie wiem czy się na to napalać czy dać sobie spokój.

Jeżeli zwykłym, mam na myśli np. Warp Scrambler I, to MJD praktycznie nic nie zmienia. Jak przeciwnik złapie cel to po zawodach, a w przypadku gdy na celowniku jest BS, to nie trwa to zbyt długo, prawda? Jeżeli będzie dedykowany scrambler do MJD, to będzie szansa, że wróg nie będzie miał takowego na pokładzie, bo wydaje mnie się, że większość i tak lata mniejszymi okrętami to i gangi są ustawione pod mniejsze jednostki. Wówczas może taki BS ucieknie.

Inaczej - aktywowanie MJD daje Ci +1 do warp strength. Potrzebuejsz zwykłego scrama, żeby taki ship zatrzymać.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #323 dnia: Listopad 14, 2012, 13:44:50 »
Inaczej - aktywowanie MJD daje Ci +1 do warp strength. Potrzebuejsz zwykłego scrama, żeby taki ship zatrzymać.
W takim razie niewiele to zmieni, nawet dla kerbira  :P może jedynie to że disrupt już nie wystarczy i trzeba będzie użyć scrama na close.... co i tak w większości przypadków ma miejsce.
Jeszcze jedno, Sokole, pisałeś że na sisi można go montować na combat recony, na force recony też?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #324 dnia: Listopad 14, 2012, 13:46:12 »
W takim razie niewiele to zmieni, nawet dla kerbira  :P może jedynie to że disrupt już nie wystarczy i trzeba będzie użyć scrama na close.... co i tak w większości przypadków ma miejsce.

Chyba w inne gry gramy. Lata się z długimi punktami, scramble to można montować na aktywnym Vagasie czy frytkach.

Jeszcze jedno, Sokole, pisałeś że na sisi można go montować na combat recony, na force recony też?

Gdyby tak było to bym napisał "na recony".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #325 dnia: Listopad 14, 2012, 13:53:18 »
Chyba w inne gry gramy. Lata się z długimi punktami, scramble to można montować na aktywnym Vagasie czy frytkach.

Gdyby tak było to bym napisał "na recony".
Możliwe że inne, u mnie "sie lata" z tym co w danej chwili zda lepiej egzamin.
Trochę dziwne że tylko na combat, ale z drugiej strony MJD na cloakerze byłby już chyba lekkim przegięciem.
Banialuki piszę... przeca w cloaku i tak by nie odpalił modułu  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Goomich

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #326 dnia: Listopad 14, 2012, 14:18:06 »

Egzarcha

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #327 dnia: Listopad 14, 2012, 15:02:25 »
Eeee... MJD? Będzie można śmielej wystawiać kerbirzące "bajty". Klik i można bez strachu posłać bomby we wrogą nano flotkę. ;) (przykład)

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #328 dnia: Listopad 14, 2012, 15:08:35 »
Bez sensu jest fakt tego +1 do warp strength, nie czaje po co to wogóle? W sensie jaki był cel takiej mechaniki?
Niech robi jumpa o te 100km ale jak ktoś ma punkt na sobie to nie może skoczyć tak jak jest ze zwykłym jump drivem.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #329 dnia: Listopad 14, 2012, 15:44:15 »
Eeee... MJD? Będzie można śmielej wystawiać kerbirzące "bajty". Klik i można bez strachu posłać bomby we wrogą nano flotkę. ;) (przykład)

Ale BS-ami chcesz bombardować? Czy Combat Reconami?

Bez sensu jest fakt tego +1 do warp strength, nie czaje po co to wogóle? W sensie jaki był cel takiej mechaniki?
Niech robi jumpa o te 100km ale jak ktoś ma punkt na sobie to nie może skoczyć tak jak jest ze zwykłym jump drivem.

Gdyby było inaczej, to cały moduł byłby na plaster - floty BS-ów walczą zwykle w bańkach, więc po cholerę Ci moduł, który działa tylko poza bańkami?

Analogicznie - wyobraź sobie, że wprowadzamy nową kategorię dział do BS-a - "WpizduPulsy". 2xdmg i 2x range normalnych MegaPulsów. Niestety, nie działają w bańkach.... :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Egzarcha

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #330 dnia: Listopad 14, 2012, 15:51:01 »
Ale BS-ami chcesz bombardować? Czy Combat Reconami?

Podpowiem, pomyśl. To działa  :-*

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #331 dnia: Listopad 14, 2012, 15:53:45 »
Ale BS-ami chcesz bombardować? Czy Combat Reconami?

Gdyby było inaczej, to cały moduł byłby na plaster - floty BS-ów walczą zwykle w bańkach, więc po cholerę Ci moduł, który działa tylko poza bańkami?

Analogicznie - wyobraź sobie, że wprowadzamy nową kategorię dział do BS-a - "WpizduPulsy". 2xdmg i 2x range normalnych MegaPulsów. Niestety, nie działają w bańkach.... :)
Kiedyś ( :) ) w erze sniper BSów flotowych walczenie BSami w bańce to była głupota lub błąd FC. Bez tego +1 do warpa taktyczne zastosowanie takiego modułu pozostałoby (może nieco mniejsze ale jednak).
Poza tym co ma bycie w bańce do +1 warp strength :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #332 dnia: Listopad 14, 2012, 15:56:06 »
Podpowiem, pomyśl. To działa  :-*

Że BS daje warpin bomberom. Nanogangi nie giną od bomb. Praktycznie jedynym sposobem jest zmuszenie nano gangu do aggro na gate, po czym zabańkowanie go i bomb run.

Z drugiej strony - Cynabalem robię w 10 sekund jakieś 35-40 km ze startu zatrzymanego ;)


Kiedyś ( :) ) w erze sniper BSów flotowych walczenie BSami w bańce to była głupota lub błąd FC. Bez tego +1 do warpa taktyczne zastosowanie takiego modułu pozostałoby (może nieco mniejsze ale jednak).

Dzisiaj nie istnieją sniper BS-y. Nawet jesli navpoci sięgają 120 km, a Rokhi 150 km to nadal są to BS-y short range, które walczą w baniach i nie robią taktycznych rewarpów.

Poza tym co ma bycie w bańce do +1 warp strength :P

Jest jeszcze immune to bubbles :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #333 dnia: Listopad 14, 2012, 16:03:39 »
Że BS daje warpin bomberom. Nanogangi nie giną od bomb. Praktycznie jedynym sposobem jest zmuszenie nano gangu do aggro na gate, po czym zabańkowanie go i bomb run.

Z drugiej strony - Cynabalem robię w 10 sekund jakieś 35-40 km ze startu zatrzymanego ;)


Dzisiaj nie istnieją sniper BS-y. Nawet jesli navpoci sięgają 120 km, a Rokhi 150 km to nadal są to BS-y short range, które walczą w baniach i nie robią taktycznych rewarpów.

Jest jeszcze immune to bubbles :D
To że teraz nie istnieją nie znaczy że nie wrócą po jakiś zmianach, gra się zmienia to i taktyki, może właśnie MJD było by taką zmianą która pozwoliła by na sens zastosowania fleet BSów.
A co do immune to bubbles to już totalna głupota!
Moim zdainem immunity od baniek jest błędem w designie gry. Tak samo jest z nullifierem na T3, tak samo będzie z MJD.
W tej chwili covert T3 na nullifierze jest 100% safe statkiem do przelotu - tak chyba nie powinno być co nie? MJD to kolejny moduł który prowadzi do takich bezsensownych mechanik.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #334 dnia: Listopad 14, 2012, 16:10:41 »
CCP marzy się sytuacja z trailera "I was there". Stąd możliwość "wyskoku z baniek" (pamiętaj, że "immune to bubbles" odnosi się tylko do aktywacji modułu - to nie to samo co nullifiery).

Od czasów sniper BS-ów zmieniły się także liczby. Dziś w naprawdę dużych blobach masz tyle shipów, że stankowane jak świnie Abaddony czy Rokhy pękają na alfę od zwykłych close range setupów. Snipery są zbyt kruche na takie zabawy. W dodatku, uproszczono probowanie, więc - przy ogarniętym proberze - możesz mieć dictora na ryju zanim zdążysz tym sniper BS-ami zalignować po wyjściu z warpa.

Z pewnością pamiętasz jak latał Burn Eden. Przestali, bo tak się już nie da. Witamy w Eve 2012.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Egzarcha

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #335 dnia: Listopad 14, 2012, 16:22:47 »
Dobra. Widzę, że trzeba sie ograniczyć do klarownych zdań prostych.

Odnosząc się do wcześniejszych wypowiedzi. Traktowały one MJD, jako moduł tylko dla kerbirów. Mam inna opinię w tej kwesti. Będą one nie raz wykorzystywane w walkach. Jest to tylko kwestia czasu. I dodam jeszcze jedną rzecz. W grze istnieje tez przestrzeń WH. Tam panują inne warunki walki, niż w 0.0 . Resztę dyskusji pozostawiam ekspertom.


Eh...


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #336 dnia: Listopad 14, 2012, 16:25:45 »
W grze istnieje tez przestrzeń WH. Tam panują inne warunki walki, niż w 0.0

Oczywiście. I to właśnie w przeciwieństwie do 0.0, w wormholach bijemy się głównie w homogenicznych flotach BS-ów (przypominam - jedyne shipy mogące fitować MJD) ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #337 dnia: Listopad 14, 2012, 16:30:10 »
To te wasze WH bs'y mają naprawde tęgą elektronikę skoro nie dość ze przeciwnik widzi na over t3 i capsle to nawet generator KB daje sie oszukać :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #338 dnia: Listopad 14, 2012, 17:04:58 »
To te wasze WH bs'y mają naprawde tęgą elektronikę skoro nie dość ze przeciwnik widzi na over t3 i capsle to nawet generator KB daje sie oszukać :P
Używają tajnych modułów na hislotach pod tytułem Mimikra  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Goomich

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #339 dnia: Listopad 14, 2012, 18:02:27 »
Używają tajnych modułów na hislotach pod tytułem Mimikra  ;D

Mikkerikra?

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #340 dnia: Listopad 21, 2012, 18:37:54 »
Nowy Devblog:
"Bounties, kill rights, new modules and war in Retribution"
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=73578

Coś zakręcone z kill rightsami chcą zrobić. Biegły w angielskim proszony o pomoc.

Czyżby zmierzch ASB ?
"Finally, we’re also tweaking a few of the Inferno modules. Notably:
    Ancillary Shield Boosters – we’re reducing the capacity by 30%, increasing the capacitor need by 40% and increased the duration of the X-Large ASB to 5 seconds from 4. We’ve tested several other changes, but feel this is enough at this stage. We want to be cautious in not nerfing them too much, but if further changes are needed we have another batch ready (this would make the ASBs use a small amount of cap even when fueled by a cap booster). But we don’t want to do that unless it is obviously needed."

EmiLLos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #341 dnia: Listopad 26, 2012, 09:48:49 »
No i nerf asb stał się prawda

Wysyłane z mojego SHOGUN za pomocą Tapatalk 2


VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #342 dnia: Listopad 26, 2012, 10:00:32 »
No i nerf asb stał się prawda

Wysyłane z mojego SHOGUN za pomocą Tapatalk 2
Niewielki na cale szczęście, mniejsza pojemność na bateryjki i x-large o sekunde dłuższy cykl.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #343 dnia: Listopad 26, 2012, 10:32:17 »
Niewielki na cale szczęście, mniejsza pojemność na bateryjki i x-large o sekunde dłuższy cykl.

Zastanawiam się czy Ty w ogóle masz opłacone konto?

To jest totalny nerf, zdaje się o 30% (piszę na szybko z pamięci, bez sprawdzania). W dodatku CCP zabrało się do tego od dupy strony, bo zamiast nerfić moduł wystarczyło ustawić parametr "max 1 online per ship" i to byłoby rozwiązanie problemu przegiętych tanków.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

MiltisUmbrae

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MiltisUmbrae
  • Korporacja: Project HAVEN
  • Sojusz: PLEBS.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #344 dnia: Listopad 26, 2012, 11:01:56 »
jakby dali 1 na ship to powinni tez zmniejszyc czas reloada przynajmniej w przypadku mniejszych wersji.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #345 dnia: Listopad 26, 2012, 11:16:20 »
Zastanawiam się czy Ty w ogóle masz opłacone konto?

To jest totalny nerf, zdaje się o 30% (piszę na szybko z pamięci, bez sprawdzania). W dodatku CCP zabrało się do tego od dupy strony, bo zamiast nerfić moduł wystarczyło ustawić parametr "max 1 online per ship" i to byłoby rozwiązanie problemu przegiętych tanków.
Zaskoczę cię, mam opłacone konto.
Z tego co gdzieś wyczytałem (chyba któryś devblog) o 30% ma się zmniejszyć pojemnośc na baterie, pewnie tak żeby frakcyjnych bateryjek weszło 10 a nie 13.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #346 dnia: Listopad 26, 2012, 11:25:42 »
Zaskoczę cię, mam opłacone konto.
Z tego co gdzieś wyczytałem (chyba któryś devblog) o 30% ma się zmniejszyć pojemnośc na baterie, pewnie tak żeby frakcyjnych bateryjek weszło 10 a nie 13.


http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=73578

Cytuj
Ancillary Shield Boosters – we’re reducing the capacity by 30%, increasing the capacitor need by 40% and increased the duration of the X-Large ASB to 5 seconds from 4. We’ve tested several other changes, but feel this is enough at this stage. We want to be cautious in not nerfing them too much, but if further changes are needed we have another batch ready (this would make the ASBs use a small amount of cap even when fueled by a cap booster). But we don’t want to do that unless it is obviously needed.

Dziś: (13x980HP)/4 s = 245 HP/s przez 52 sekundy (razem 12740 HP przed reloadem)
Po nerfie: (9x980HP)/5 s =  196 HP/s przez 45 sekund (razem 8820 HP rzed reloadem)

"Niewielki nerf"?



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #347 dnia: Listopad 26, 2012, 11:28:20 »
No dla X-larga to jest masakra, ale fakt, że był on najbardziej przegięty. Dla pozostałych już nie ma takiego dramatu.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #348 dnia: Listopad 26, 2012, 11:28:38 »
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=73578

Dziś: (13x980HP)/4 s = 245 HP/s przez 52 sekundy (razem 12740 HP przed reloadem)
Po nerfie: (9x980HP)/5 s =  196 HP/s przez 45 sekund (razem 8820 HP rzed reloadem)

"Niewielki nerf"?
Dzięki że mi pokazałeś to co już czytałem  ;D i o czym właśnie mówiłem  ;D
Pewnie że niewielki, znając CCP oczekiwałem ucięcia o połowę boosta.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #349 dnia: Listopad 26, 2012, 11:36:11 »
Pewnie że niewielki, znając CCP oczekiwałem ucięcia o połowę boosta.

No tak, zapomniałem że "opłacone konto" != granie.

Jako grający mówię Ci, że ta zmiana oznacza różnicę między "ASB anything" a "Czy naprawdę warto fitować tego Sleipa z ASB, czy może jednak raczej tradycyjnie SB+injector".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...