Autor Wątek: Retribution - główny wątek  (Przeczytany 201632 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #175 dnia: Październik 17, 2012, 14:27:33 »
Cytuj
"- Drake -> 63k EHP i 693 DPS. Byłoby WOW, gdyby nie 1470 m/s (z overheatem) i zasięg 15 km. Obrazowo mówiąc - dziś gównianie sfitowany drake na HML jest w stanie przepędzić HAC'a/faction cruisera/tier3 (no, poza Ishtarem czy Gilą), bo trafia go boleśnie na każdym dystansie. Jednak HAM Drake zdechnie od czegokolwiek co jest szybsze, nie da się złapać na scrambla/weba i utrzyma zasięg 15-20 km. Jakoś nie widzę FN webów (18 km) na Drejach." - to dotyczy kazdego szipa close range wiec jaki problem?
Zwłaszcza tych brudasów. Proszę bardzo niech wprowadzają zmianę, ale niech przy okazji zdejmą 50% faloff z karabnów brudasów. Przecież to close shipy tylko jakoś dawno nie widziałem takiego co to walczy na dystansie mniejszym niz zasięg nie palonego punkta

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #176 dnia: Październik 17, 2012, 14:36:21 »
Obrazowo mówiąc - dziś gównianie sfitowany drake na HML jest w stanie przepędzić HAC'a/faction cruisera/tier3 (no, poza Ishtarem czy Gilą), bo trafia go boleśnie na każdym dystansie.

Tyle teorii. W praktyce, z uwagi na niemałą przecież popularność tego statku pilot takiej vagi, czy cymbała podchodzi do tego dreja bez większych obaw. Bo ta powszechność użycia powoduje, że zdecydowana większość jego użytkowników nie ma pojęcia, jak sobie z w/w statkami poradzić :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #177 dnia: Październik 17, 2012, 15:52:13 »
A ja po raz kolejny pozwolę sobie przytoczyć sytuację z życia.. Przez 2 godziny próbowałem coś rozszarpać w odbytnicy New Eden którą sobie wybrałem jako miejsce do wdupienia Talosa. O ile na początku było fajnie i przyjemnie (onyx i 2 protki), to po tym jak odpuścili pogoń i na połowie armora zwiewali przez brame, przytargali 2 drejki.. I to by było na tyle, reszta statków kryła się w parasolu dps'u tych drejów.

A teraz zamiast drejków wsadzmy tam lr hurki lub harbingery. Z politowaniem bym się uśmiechnął i je rozszarpał. Nawet gdyby, o zgrozo, załadowały Quake/Gleam.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #178 dnia: Październik 17, 2012, 16:13:42 »
A teraz zamiast drejków wsadzmy tam lr hurki lub harbingery. Z politowaniem bym się uśmiechnął i je rozszarpał. Nawet gdyby, o zgrozo, załadowały Quake/Gleam.

I co się zmieni po nerfie HML?

Dalej 2 dreje rozwalą Twojego Talosa (który nie ma tanka za grosz), natomiast nie ma czym zarabiać kasy :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #179 dnia: Październik 17, 2012, 16:22:30 »
I co się zmieni po nerfie HML?

Dalej 2 dreje rozwalą Twojego Talosa (który nie ma tanka za grosz)

Zmieni się to że jeśli nie pierdzielne się w liczeniu odległości i warpnę na takiego drejka na 0 z załadowaną fed navy anty i przepalonymi działami to go zabiję. W tej chwili warpując robię znak krzyża, a pot ścieka mi z pleców na dupe (uda się, czy się nie uda) :D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #180 dnia: Październik 17, 2012, 17:09:38 »
SokoleOko to dlaczego nie polecisz farmic class3 w protku, lokowce lub legionie tylko lecisz tengulcem? Uber pro no skill raciarka stanie sie zwykla raciarka i OMG bede musial uzywac modow do zasiegu aby trafiac cos dalej... Tak jak na wspomnianej przez Ciebie vadze czy cynabalu, gdzie masz calkiem ladny zasieg jak na close range ale uzywasz modulow do zwiekszenia tego zasiegu... I tam nadal na wiekszym dystansie na falloffie DPS juz spada, tak samo jak dodatkowo spada z t2 LR ammo. Na 'dzialkowych' szipach uzywa sie tracking enhancerow i tracking computerow. W Retributuion bedzie mozna uzywac tego takze dla wszelkiego rodzaju 'misajli'. To straszne,ze trzeba bedzie 'marnowac' sloty na takie modulki zamiast ograniczac sie do ballistikow ewentulanie target paintera. Po prostu koszmar!
   W class 3 BSy nie sa podstawowymi ratami jakie spotykasz. W dodatku one nie webuja i nie neutuja na raz. Jesli sa weby i neuty na raz to sa na kruzach lub frytkach. Class 3 da sie robic dronami, choc nie da sie robic tego tak 'beztrosko' jak w Tengu. Wrecz bedzie to lekko meczace ale jest mozliwe.
   Jesli nie bedzie Ci opdpowiadalo tengu to przylecisz innym szipem, tak jak byly wczesniej tak nadal sa szipy, ktore dadza rade w class 3. A ze nie bedzie tak latwo/szybko/bezpiecznie to juz inna sprawa. Jesli nie bedziesz chcial latac innym szipem i nie bedziesz chcial zmienic fita to przylec z kolega, dacie rade.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #181 dnia: Październik 18, 2012, 06:59:32 »
ten niby nerf tego noob friendly stateczku/ów
to nerf systemu zarabiania iskow
czyli nerf botow, walka z inflacja, cena plexa pojdzie w dol
wiec tym, ktorzy za gre nie placa w rl money wyjdzie na dobre
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #182 dnia: Październik 18, 2012, 08:11:22 »
Col na jakimświecie żyjesz? Zanim pojawiły się tengu boty i chińczycy latali i jakos im jego brak nie przeszkadzał. Po prostu wrócą do carierów / cnr / golemów itp

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #183 dnia: Październik 18, 2012, 11:21:45 »
a jaka była cena plexow przed pojawieniem sie ratobotów?
Wiadomo ze ludzie bedą kombinować z botami w nowej rzeczywistości
Ale nim powrócą do starej wydajności może upłynąć troche czasu...
Pozatym taka krowa jak BS czy tym bardziej lotnisko będzie łatwiejsza do dorwania dla bothunterow..
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #184 dnia: Październik 18, 2012, 11:43:34 »
Wzrost cen plexów jest skorelowany z nowymi źródłami dochodów w grze, a nie z liczbą botów.

Pozatym taka krowa jak BS czy tym bardziej lotnisko będzie łatwiejsza do dorwania dla bothunterow..

To jest kompletna bzdura - na localu pojawiasz się 10 sekund ZANIM załadujesz grid po skoku przez bramę. Bot jest w warpie na POS-a (bo każdy bot w 0.0 ma POS-a) zanim jeszcze skończysz scan systemu.

Zamiast nerfić Heavy Missile wystarczyłoby, żeby więcej ratów miało scramble i wtedy można byłoby polować na boty.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #185 dnia: Październik 18, 2012, 12:00:05 »
...
Zamiast nerfić Heavy Missile wystarczyłoby, żeby więcej ratów miało scramble i wtedy można byłoby polować na boty.

True.  Punkty od ratów załatwiają sprawę znacznie lepiej niż nerf uzbrojenia.

HML nie ma nic wspólnego z botami. CCP wpadło na z dupy pomysł żeby totalnie znerfić jedną z T3 przez nerf missile. Jeszcze zrozumiałbym jakiś nerf zasięgu ale zasięg + dps to żal.

Teraz tengu można będzie sobie w dupę wsadzić. Więc Ci, którzy sami zarabiali iski na grę mają pod górkę. Na bociarzy to nie wpłynie prawie w ogóle.


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #186 dnia: Październik 18, 2012, 12:27:48 »
Jeszcze zrozumiałbym jakiś nerf zasięgu ale zasięg + dps to żal.

O to właśnie chodzi - 10% zasięgu nie było wielką sprawą, ale znerfienie do ziemi Fury to już przegięcie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #187 dnia: Październik 18, 2012, 12:50:46 »
Ciekawe jak fitować się będzie dało HAMy na 100mn tengu. :-\

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #188 dnia: Październik 18, 2012, 13:01:12 »
Ciekawe jak fitować się będzie dało HAMy na 100mn tengu. :-\

Ciekawe jak HAM-ami odgonisz najgroźniejszego wroga 100MN Tengu, czyli Rapiera albo Huginna.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #189 dnia: Październik 18, 2012, 13:29:42 »
Ciekawe jak HAM-ami odgonisz najgroźniejszego wroga 100MN Tengu, czyli Rapiera albo Huginna.
Nie odgonię, chyba że Javelinami (lol), ale i nie latałbym tym solo. Za bardzo przejmowałbym się fregatami, bo to z nimi HAMy problemy mają.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #190 dnia: Październik 18, 2012, 13:38:41 »
68km zasięgu Javelinów bez penalty do speeda (jak mi się wydaje). Starczy na recona sfitowanego na T2 i bez linków. Ale tylko na tyle.

Cały "myk" ze 100MN Tengu polegał na tym, że HML miały ciut większy zasięg niż maksymalny możliwy Huginn/Rapier.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #191 dnia: Październik 18, 2012, 13:49:48 »
68km zasięgu Javelinów bez penalty do speeda (jak mi się wydaje). Starczy na recona sfitowanego na T2 i bez linków. Ale tylko na tyle.

Cały "myk" ze 100MN Tengu polegał na tym, że HML miały ciut większy zasięg niż maksymalny możliwy Huginn/Rapier.
Raczej z Tangu jako takim. 100mn nie zakładam przeciw Reconom :D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #192 dnia: Październik 18, 2012, 14:00:11 »
Czy ja wiem - 100MN może zostać zatrzymane tylko webem. Wszystko co nie ma bonusa do zasięgu weba zostanie rozstrzelane z bliska, a tylko Huginn/Rapier może próbować zatrzymać takie Tengu z daleka. Podobnie z Falconem - bo zjammowany nie stracisz niczego, co trzyma Cię za kark.

Dwa, trzy lata temu recony w roli heavy-tacklerów wykorzystywane były sporadycznie. Dziś są praktycznie obowiązkowe jeśli leci się gangiem. Podobnie było z bonusami - sam widzisz, że bez lokiego praktycznie nie latamy. Oznacza to, że jeśli widzisz na gridzie Huginna/Rapiera/Lachesisa/Arazu to spodziewaj się punktu/weba na 100 km.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #193 dnia: Październik 18, 2012, 14:00:58 »
Za bardzo przejmowałbym się fregatami, bo to z nimi HAMy problemy mają.
A czy aby w ramach nadchodzących zmian w missile'ach HAMy i torpedy nie mają teraz korzystać ze skilla Guided missile...cośtam - tego zmniejszającego explosion radius czy jak to się tam zwało...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #194 dnia: Październik 18, 2012, 14:14:44 »
Tak, Guided Missile Precission. Ale nawet ze skillem na V explo radius (odpowiednik sig radius) to 100 m. Frytka ma 40m.

Gorzej, że rockets, assault missiles i torpedoes nie będą "korzystać" ze skilla Target Navigation Prediction, a explo velocity wynosi 100 m/s (dla HAM). Frytka robi 400 m/s (bez prop modułu), czyli nawet z jednym webem masz 50% redukcji na speedzie i kolejne 50% na sygnaturze. Dobrze będzie jak wejdzie hit za 25% bazowego DPS MINUS resy celu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #195 dnia: Październik 18, 2012, 14:33:36 »
Wzrost cen plexów jest skorelowany z nowymi źródłami dochodów w grze, a nie z liczbą botów.

To jest kompletna bzdura - na localu pojawiasz się 10 sekund ZANIM załadujesz grid po skoku przez bramę. Bot jest w warpie na POS-a (bo każdy bot w 0.0 ma POS-a) zanim jeszcze skończysz scan systemu.

Zamiast nerfić Heavy Missile wystarczyłoby, żeby więcej ratów miało scramble i wtedy można byłoby polować na boty.

Jak myślisz ze bota łapie sie jak retarda na pasku to musisz jeszcze wiele zobaczyć :)
Pozatym gdzie napisałem ze wzrost cen plexow jest bezpośrednia i natychmiastowa reakcja na działanie bota?
Racenie to drukowanie ISK z nikad, rynek jest w grze coraz mniej "sztuczny"
Ile czasu jest w stanie przyjmować ten "ISK z nikad" bez widocznych skutków ?

✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #196 dnia: Październik 18, 2012, 14:45:16 »
Jak myślisz ze bota łapie sie jak retarda na pasku to musisz jeszcze wiele zobaczyć :)

Coś niecoś wiem jak się łapie bota i dlatego zdziwiło mnie to, że bot w cięższym shipie (pomińmy carriery, bo to zupełnie inna liga) będzie łatwiejszy do złapania.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #197 dnia: Październik 18, 2012, 16:40:10 »
 Wszystko się Sokół zgadza, tylko że MWD jest niszczone przez scramblery i duże działa, i to z ich powodu przekładam AB na Tengu nad konwencjonalne propulsion module. W dobie Tier 3 BCR daje niezłą przewagę. A to że Rapiery i Falcony były, są i będą to fakt i tego raczej nic nie zmieni. Osobiście prawie zawsze zakładam, że jeśli przeciwnik jest w gangu to mają Rapiera/Falcona. Z linkami różnie jest, bo są floty co lecą do M-OEE8 'gołe', a trafia się czasem samotny Crow w Curse, co zwebuje z 20km ;)
 Jedyne co pozostaje to spiąć poślady i lecieć, bo lepsze to niż orbitowanie szpilki.

aciddrinker

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #198 dnia: Październik 18, 2012, 18:25:59 »
tbh iski i tak beda 'drukowane', za to raty mogły by mieć wiecej scrambli i punktów :D

Że zacytuje z przeszłości.

[19:21:13] Dalikah > 19:18:11 Notify Coreli Guardian Initiate has started trying to warp scramble "Vespasianus Augustus <U.MAD>'Pegasus'(Tengu)"
[19:21:22] Dalikah > thx serpentis ♥

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #199 dnia: Październik 20, 2012, 16:09:15 »
No i mamy więcej szczegółów http://imgur.com/a/Xryri

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #200 dnia: Październik 20, 2012, 16:25:00 »
HEH nawet chcą wprowadzić salvagujące drony ];/

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #201 dnia: Październik 20, 2012, 16:39:57 »
Cytuj
SokoleOko to dlaczego nie polecisz farmic class3 w protku, lokowce lub legionie tylko lecisz tengulcem? Uber pro no skill raciarka stanie sie zwykla raciarka i OMG bede musial uzywac modow do zasiegu aby trafiac cos dalej...
Pokaż mi moduł moduł wplywający na zasięg lub celność rakiet (nie mówię o TP)
Przeczytałem jeszcze raz post gdzie ten kurwi syn od nerfa rakiet zapowiedział "zmiany" i jakoś widze tylko w poście ujebanie rakiet + informację że moduły od trakingu i trak disrupty bedą w kolejnym patchu...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #202 dnia: Październik 20, 2012, 18:33:12 »
Są przecież rigi.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #203 dnia: Październik 20, 2012, 18:55:08 »
Której części słowa moduł nie zrozumiałeś?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #204 dnia: Październik 20, 2012, 19:37:34 »
Nie jesteśmy w sądzie. Są sposoby na zwiększenie zasięgu kosztem tanka.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #205 dnia: Październik 20, 2012, 19:55:10 »
Tak, dla rakiet tylko poprzez rigi, a panowie jasnie pokrzywdzeni w vagasach i cynabalach są zmuszszani przez ccp żeby wybierać spośród rigów, low slotowych i med slotowych modów. Jasne rakiety są tak przepakowane że zasięgu nie potrzebują...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #206 dnia: Październik 20, 2012, 20:03:49 »
Przecież nie mówię że nie masz racji. Bo jak na przykład zrobić pasywnego NH z rigami do zasięgu HML....


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #207 dnia: Październik 20, 2012, 20:05:38 »
akurat pasywnego nighta byłoby trudno zrobić nawet z modulami z racji troche małej ilości slotów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #208 dnia: Październik 21, 2012, 00:44:30 »
Tak czytam i czytam...

Od kiedy od CCP domagacie się sprawiedliwego balansu? Chyba już od zawsze balans w EVE polega na tym, że raz się jest na górze a raz na dole. Nerf drakow/tengulcow był już od ... roku wiadomy? A jaki, to już każdy mógł się domyśleć. Ja nigdy nie grałem tengulcem i udało mi się zarabiać na plexy nawet na galjente.

Znerfia tak, że na tą chwile nie wiecie co z tym zrobić. I tak ma być.. to mocno wzburzy rynek jak i pomysłowość graczy na nowe fity i rozwiązania.

Najlepiej jakby znerfili tak, żeby tengulec dalej był op ? :> ale tak nigdy nie nerfią. NERF MA BOLEĆ!

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #209 dnia: Październik 21, 2012, 11:46:38 »
To fitujcie najthołka na aktywnym, czy nie mieści się to w głowie? Płacz jak na forum wota normalnie.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit