Autor Wątek: Retribution - główny wątek  (Przeczytany 201228 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #105 dnia: Październik 04, 2012, 20:20:44 »

MrMaaX

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MrMaaX
  • Korporacja: Mind Games.
  • Sojusz: Suddenly Spaceships.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #106 dnia: Październik 04, 2012, 20:31:02 »
Skończy się kampienie z orką :)

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #107 dnia: Październik 04, 2012, 21:02:22 »
Brak rekacji sentry za strzelanie do statków w low-secu  8)

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #108 dnia: Październik 04, 2012, 21:05:11 »
Przynajmniej będzie wiadomo za co ma się aggro, a nie tak jak kiedyś jak grałem...


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #109 dnia: Październik 04, 2012, 21:34:31 »
Brak rekacji sentry za strzelanie do statków w low-secu  8)

Hmm... mógłbyś łaskawie wkleić fragment w którym to jest napisane?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #110 dnia: Październik 04, 2012, 23:03:29 »
Hmm... mógłbyś łaskawie wkleić fragment w którym to jest napisane?

http://cdn1.eveonline.com/www/newssystem/media/63443/1/logo2_actions2flags.png

Drugi wiersz, kolumna low-sec. Daje flage suspect.

http://cdn1.eveonline.com/www/newssystem/media/63443/1/logo2_flags2consequences.png

Flaga suspect w low-secu umożliwia tylko agresję graczy w low-secu, flaga criminal uaktywnia sentry (agresja na poda)

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #111 dnia: Październik 04, 2012, 23:14:21 »
- "Can not eject from current ship" - any sec, byebye skille na subsystemy jesli w ogóle zaagrowałeś.
+ 15minut timer po NPC agro!! W KOŃCU!
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #112 dnia: Październik 04, 2012, 23:57:03 »
http://cdn1.eveonline.com/www/newssystem/media/63443/1/logo2_actions2flags.png

Drugi wiersz, kolumna low-sec. Daje flage suspect.

http://cdn1.eveonline.com/www/newssystem/media/63443/1/logo2_flags2consequences.png

Flaga suspect w low-secu umożliwia tylko agresję graczy w low-secu, flaga criminal uaktywnia sentry (agresja na poda)

Dzięki.

Hmm... niby devblog o czymś innym, ale tak naprawdę to wywala do góry nogami lowsec, prawda?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #113 dnia: Październik 05, 2012, 00:49:49 »
Dzięki.

Hmm... niby devblog o czymś innym, ale tak naprawdę to wywala do góry nogami lowsec, prawda?

+5 do piractwa  >:D
...teraz outlaw'y beda atakowac pod bramami w interceptorach
...po tylu latach kiedy nas mozna bylo łapać małymi statkami, powiedziec mozna tylko jedno:
RETRIBUTION :D
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

DrackUll

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #114 dnia: Październik 05, 2012, 06:43:03 »
YES! YES! YES!

life begins at -10 :D

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #115 dnia: Październik 05, 2012, 08:16:11 »
No to się zacznie.
Duże zmiany w low ale i w 0,0 także bo mając agro od npc-y nie wylogujesz się.
Jedynie pozostanie cloak (może to ograniczy w jakimś stopniu boty?).

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #116 dnia: Październik 05, 2012, 08:18:58 »
Cytuj
+ 15minut timer po NPC agro!! W KOŃCU!

Piękne :)

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #117 dnia: Październik 05, 2012, 08:54:20 »
Jedynie pozostanie cloak (może to ograniczy w jakimś stopniu boty?).

Ludzie gadają, że boty po wskoczeniu neuta na local biegną zaraz na posa lub ssa w cloak. Jeśli tak, to nie zmieni to wiele w tym kierunku ;)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #118 dnia: Październik 05, 2012, 09:00:25 »
- "Can not eject from current ship" - any sec, byebye skille na subsystemy jesli w ogóle zaagrowałeś.
+ 15minut timer po NPC agro!! W KOŃCU!

NPC agro w hiseku,low czy npc agro wogule. Bo jak masz wisiec 15m w null za strzelenie do rata to jest to kompletny debilizm by ccp.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #119 dnia: Październik 05, 2012, 09:15:27 »
polec na najblizsza stacje albo na posa .... koniec ctrl-q jak host do systemu wskakuje
Sneer Quen

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #120 dnia: Październik 05, 2012, 09:44:55 »
Ludzie gadają, że boty po wskoczeniu neuta na local biegną zaraz na posa lub ssa w cloak. Jeśli tak, to nie zmieni to wiele w tym kierunku ;)

Zdecydowanie najpopularniejsze są teraz small posy.

NPC agro w hiseku,low czy npc agro wogule. Bo jak masz wisiec 15m w null za strzelenie do rata to jest to kompletny debilizm by ccp.

Też mam mieszane uczucia. Żeby roamer na tym skorzystał, musi ciągnąć ze sobą alta z combat probe'ami. Z drugiej strony, nie będzie się opłacało bić ratów na gejtach.

...teraz outlaw'y beda atakowac pod bramami w interceptorach

Śmierć cyno-frytkom, nie? :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #121 dnia: Październik 05, 2012, 09:55:48 »
A przyszlo ci do glowy ze w eve graja tez ludzie ktorzy maja np. dzieci(jakies 50% mojego korpa np.), opiekuja sie chora osoba etc. i moga musiec na chwile w ciagu 10-20s odejsc od kompa. Wprowadzajac cos takiego ci ludzie sa ograniczeni do systemow ze stacja, miejsc gdzie korp/sojusz ma dostepnego dla nich posa. Nie wspominajac juz nawet o takich elementarnych sprawach jak bio, dzwonek do drzwi czy telefon.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #122 dnia: Październik 05, 2012, 10:11:18 »
Wychodzi na to, że z low seca zrobili npc 0.0 a zabicie rata w null stało się przestępstwem....  ;D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #123 dnia: Październik 05, 2012, 10:22:48 »
A przyszlo ci do glowy ze w eve graja tez ludzie ktorzy maja np. dzieci(jakies 50% mojego korpa np.), opiekuja sie chora osoba etc. i moga musiec na chwile w ciagu 10-20s odejsc od kompa. Wprowadzajac cos takiego ci ludzie sa ograniczeni do systemow ze stacja, miejsc gdzie korp/sojusz ma dostepnego dla nich posa. Nie wspominajac juz nawet o takich elementarnych sprawach jak bio, dzwonek do drzwi czy telefon.

Z tego co czytam na FHC mamy chyba do czynienia z "wylaniem dziecka z kąpielą". CCP chodziło o to, żeby ukrócić "risk-free" kapitalowe eskalacje w C5/C6 (techniczne też 0.0). Dzisiaj jak masz capsy w triage/siege i otworzy Ci się nowa dziura to po prostu włączasz repki i log off. Ship przez minutę tankować będzie spokojnie, a potem zniknie (aggro od gracza po logoffie nie zapobiegnie temu).

Niestety, na jednego capsa uratowanego w ten sposób przypadają pewnie tysiące ludzi, którzy farmią w normalnym 0.0 i chcieliby skoczyć do kibla :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #124 dnia: Październik 05, 2012, 10:43:15 »
To Wy nigdy nie robiliście sprintu do kibla podczas warpów gdy byliście w gangu? Używacie opróżnionych już butelek po piwie czy jak? :D To teraz rater zastosuje ten sam manewr, lub warpnie na posa. To jakiś problem?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #125 dnia: Październik 05, 2012, 10:45:20 »
jesli da sie skoczyc do kibla podczas roama ... to chyba tym bardziej podczas farmy :)
choc to ze az 15 min to zgadzam sie ze jest przegięciem ...
3-5 minut byloby bardziej na miejscu
i zgadzam sie z sokołem ze o wh i capitale chodzilo
Sneer Quen

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #126 dnia: Październik 05, 2012, 10:59:26 »
Jednak nie będzie tak różowo w low-secu.
Wygląda na to, że sentry reagują na utratę sec-stata. Jednak w tym momencie zaczyna się robić dziwnie. Jako, że gracz A dokonujący agresji na graczu B w low-secu dostaje flagę suspect i traci SS, sentry zaczynają w niego strzelać. Ale jeżeli gracz A zejdzie z grida na którym są sentry, te o nim natychmiastowo zapominają, jako że ma tylko flagę suspect. Czyli mamy następujące scenariusze:
a) Gracz A zostaje na gridzie, sentry go bije, czyli tak teraz
b) Gracz A opuscza na chwilę grida, po tym jak Gracz B odpowiedział agresją, wchodzą tutaj reguły limited engagment, które są opisane w blogu, czyli po powrocie Gracz A będzie mógł strzelać do Gracza B bez reakcji sentry
c) Gracz A rewarpuje poza grida bez agresji od Gracza B, sentry go zostawiają w spokoju.

 ???

za FHC

Edit

Czas wyszkolić alta na arty trashera do gankowania altów zbierających loot z suicide gankow :D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #127 dnia: Październik 05, 2012, 11:07:09 »
Scenariusze sprintu do kibla wszyscy znamy, ale - jak pisał Rabbit - są inne "RL emergiencies", których nie da się załatwić w 30 sekund (bez mycia rąk :P)

Co do lowseca - już widzę stankowanie jak świnie interceptory łapiące punkt w alignie i trzymające frytkę do czasu aż BC-ki kampiące gejta ją zalokują i przejmą.

Na szybko złożyłem w EFT:

[Malediction, New Setup 1]
400mm Reinforced Steel Plates II
Damage Control II
Energized Adaptive Nano Membrane II

Warp Disruptor II
Sensor Booster II
Sensor Booster II, Scan Resolution Script

[empty high slot]
[empty high slot]
[empty high slot]
[empty high slot]

Small Trimark Armor Pump II
Small Trimark Armor Pump II

11,8k EHP, 2269 mm scanres (bez floty).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #128 dnia: Październik 05, 2012, 11:18:25 »
Najbardziej podoba mi się że skończą się gejowskie zabawy z pimp BSem + nieagrującym carrierem pod stacją w low.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #129 dnia: Październik 05, 2012, 11:21:42 »
Scenariusze sprintu do kibla wszyscy znamy, ale - jak pisał Rabbit - są inne "RL emergiencies", których nie da się załatwić w 30 sekund (bez mycia rąk :P)
Takie same RL emergiencies obowiązują pvpera.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #130 dnia: Październik 05, 2012, 11:40:01 »
Takie same RL emergiencies obowiązują pvpera.

Z tym, że w PvE z definicji będziesz miał aggro na ratach.

Hmm... z drugiej strony, właśnie mnie tknęło - przeskoczyć do drugiego systemu i tam logoff.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #131 dnia: Październik 05, 2012, 11:58:27 »
pro farmer nie skacze przez bramy przez powodu ...można na kogos wpasc :)
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2012, 12:26:14 wysłana przez Mona X »
Sneer Quen

Goomich

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #132 dnia: Październik 05, 2012, 12:23:20 »
Śmierć cyno-frytkom, nie? :P

Jak to wpłynie na fryty?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #133 dnia: Październik 05, 2012, 12:52:24 »
Jak to wpłynie na fryty?

Jak dziś potrzebujesz cyna w lowsecu to lowskillowy alt w takiej frytce jest praktycznie nietykalny. Przez 3 lata operowania capsami RAZ JEDEN wdupiłem kestrela na lowsecowym gejcie - wiadomo dlaczego: shipy które tankują sentry nie są w stanie zalokować frytki zanim ta nie odwarpuje.

Teraz będziesz miał lowsecowe campy z insta-lockiem. Czas skillować Falcony na cyno-altach. Nie dość, że latają w cloaku to jeszcze z full shield tankiem są nie do zabicia pod stacją, gdy naprawia je carrier ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #134 dnia: Październik 05, 2012, 14:09:57 »
Nie dość, że latają w cloaku to jeszcze z full shield tankiem są nie do zabicia pod stacją, gdy naprawia je carrier ;)
Polemizowałbym :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #135 dnia: Październik 05, 2012, 14:12:04 »
Wskakuje tytan, robi kuku carierowi, a potem jedzony jest falcon? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #136 dnia: Październik 05, 2012, 14:17:41 »
A, a, a
Torna-da dwa
Zar-dze-wia-łe oby-dwa

:P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #137 dnia: Październik 05, 2012, 14:29:29 »
Polemizowałbym :P

A, a, a
Torna-da dwa
Zar-dze-wia-łe oby-dwa

:P

Utrzymałem BB na ficie meta 0 z charem 900k SP vs. 3 arty-maele ;)

Oczywiście, jak przyleci 50 osób to dupa, ale vs. "normalni" lowsecowi piraci - bez problemu.

Mój Falcon ma 19k shielda z najniższym resem 65%, jest neut-proof, a a carrier ma 306 sensor strenght (bo raz wdupiłem Falcona przez neuty i jamma na carrierze). 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #138 dnia: Październik 05, 2012, 14:50:33 »
Wskakuje tytan, robi kuku carierowi, a potem jedzony jest falcon? :P

Znowu im włączyli DD w low?

Mój Falcon ma 19k shielda z najniższym resem 65%, jest neut-proof, a a carrier ma 306 sensor strenght (bo raz wdupiłem Falcona przez neuty i jamma na carrierze).

Moje noobshipy miewały po 80 shielda ze średnią resów poniżej 30. Też jest neutproof, a carrier zwykle był zadokowany, bo byłem w połowie drogi do Jita, albo rozpakowywałem sprzęt w H-W, gdy pies z kulawą nogą się tym zainteresuje.  8)
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2012, 15:09:58 wysłana przez Mona X »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #139 dnia: Październik 05, 2012, 15:45:41 »
Tylko teraz nie dolecisz tym n00bshipem do midpointa w lowsecu :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...