1. O nas:
Bane Heavy Industries to polska korporacja w skład której wchodzą ludzie w różnym wieku oraz różnym stażem gry. Aktualnie korporacja zajmuje się wieloma aspektami gry(produkcja, wh, 0.0,etc), dzięki czemu większość pilotów z doświadczeniem oraz tych mniej doświadczonych znajdzie tu swoje miejsce. Nie kontrolujemy kto ile gra, gdyż wychodzimy z założenia ze Eve jest dla nas a nie na odwrót.
2. Polityka korporacji:
Korporacja znajduje się w aliansie High Rollers który posiada własne systemy w regionie Malpais. Zakres działania HR to nie tylko PVP ale także wiele aspektów związanych z przemysłem jak:
-floty górnicze
-produkcja okrętów i modułów
-badania
HR to alians międzynarodowy z przeważającym językiem angielskim. Dzięki korporacjom z różnych krajów oraz różnych stref czasowych zawsze znajdzie się aktywna flota z którą można polatać. W aliansie nie ma obowiązku nabijania limitu zestrzeleń czy innych obowiązków które by w znaczny sposób ingerowały w naszą grę.
3.Struktura i funkcjonowanie Korporacji:
- CEO oraz dyrekcja zarządzają bieżącym funkcjonowaniem korporacji
- Ważniejsze decyzje w BHI podejmowane są w sposób demokratyczny przy czynnym udziale wszystkich członków korporacji
4. Podstawowe zasady:
- gramy dla przyjemności. Eve jest dla nas środkiem do dobrej zabawy a nie jej celem. Nikogo nie zmuszamy do gry. Grasz kiedy masz czas i zajmujesz się czym chcesz. Co za tym idzie CTA obowiązuje tylko gdy jesteś online;
- szanujemy i traktujemy jednakowo każdego członka BHI;
- innych graczy traktujemy w sposób w jaki chcielibyśmy aby oni traktowali nas
- jeżeli zamierzasz obrażać członków Korporacji lub innych graczy podwórkową łaciną, pisać obraźliwe pm'y po przegranym pvp etc to nie ma dla Ciebie u nas miejsca;
5. Komunikacja w Korporacji:
Podstawowa komunikacja w BHI odbywa się na TeamSpeaku. Korzystanie z komunikatora głosowego na OPach i zebraniach ma charakter obowiązkowy - co najmniej na odsłuchu.
Forum i maile są źródłem wiedzy o bieżących sprawach Korporacji. Korpowicze mają obowiązek systematycznie się z nim zapoznawać.
6. PVP/PVE:
PVP i PVE są elementem gry nie ingerujemy w nie dopóki nie odbija się to na reputacji Korporacji. Oznacza to, że na przykład strzelanie do plusów lub naszych sojuszników jest zabronione.
7. Przyjęcie do Korporacji:
- Z zasady rekrutujemy jedynie osoby pełnoletnie.
- Nie przyjmujemy kont trialowych lub z mniejszym stażem gry niż miesiąc.
- po przyjęciu do korporacji oczekujemy wytrenowania Anchoring III i Cynosral Field Theory IV
8. Co oferujemy:
- dostęp do systemów w 0.0 i wszystkiego co one oferują (systemy do kopania lub racenia)
- dostęp do stacji w w/w systemach
- pvp w doświadczonymi FC (mamy sojuszowy program refundacji statków straconych w OPach)
- dostęp do posa w high sec( inwencje, obróbka BP)
- szkolenia dla mniej doświadczonych pilotów
- możliwość stawiania własnych POSów i PI w naszych systemach
- produkcję wszystkiego aż po największe okręty EVE
- transport za pomocą jump frachta do naszego 0.0
- brak podatku
- posiadamy własne WH z POSem
- serwer TS
9. Idealny rekrut – czego oczekujemy:
- zainstalowany i skonfigurowany Team Speak 3 + sprawny mikrofon;
- uczestnictwa w życiu korporacji
Historii korporacji nie piszą tylko dowódcy, jednak bez nich nie było by nic poza kopaniem i robieniem misji."
Amarr Anonim
Encyklopedia Amarr Empire:
Początki korporacji BHI należy się doszukiwać w 2008r. kiedy to część byłych dyrektorów wspólnie zaczęło latać w korporacji IRA. Poznali się tam m.in. Art, Max, 12sty, Tarzan, Domin, Math Zibi. Część z nich do świata EVE weszła dzięki opublikowaniu w gazecie CD-Action artykułu na temat EVE. "Korporacja IRA dała wiele przede wszystkim Iras (CEO IRA), nauczył nas bardzo wiele"- Max Bane. Z czasem jednak Iras przestał grać a dowódcą został Max Bane. Pojawiły się wtedy pierwsze problemy z aliansem. Okazało się, że na tereny aliansu mają napaść Goonsi. Z chłodnej kalkulacji korporacja postanowiła się wycofać. Zaczęliśmy jednak kontaktować się z Goonsami. Nie wynikało to jednak z zapędów kolaboracyjnych, doszły wtedy do nas słuchy o tym, że alianse sprzedawał najlepsze tereny, a te najgorsze zostawiał dla poszczególnych korporacji aliansu. Rozpoczęła się ewakuacja POSa. W między czasie wrócił Iras. Skasował wszystkie standingi i przez to korporacja się rozpadła. Część ludzi z IRA poszła do Jovian Labs inni z Maxem na czele założyli Bane Industries Limited. Początki BIL nie były łatwe czasami było w korporacji tylko 5 osób. Częściowo BIL był międzynarodówką ponieważ latali w szeregach korporacji nie tylko piloci z Polski ale i innych krajów Europy zachodniej. BIL potrzebowało POSa w high secu na własne labolatoria. Dlatego Max wyszedł z Korporacji, założył Bane Heavy Industries postawił POSa i przyjął ludzi z BIL.
BHI przystąpiło do aliansu Spectrum. Alians zajmował się łupieniem POSów w HI. Często przez ten proceder były wypowiadane aliansowi wojny a sam alians nie kwapił się do takich wojen. Walczyły najczęściej te same osoby w bardzo ograniczonej liczbie. BHI postanowiło więc zmienić sojusz na Yarrr and CO. Razem z Yarrr-em część z nas zamieszkiwała tereny 0 i low w Eterium Reach, Great Wildlands i Syndicate. W międzyczasie rekrutacją zajął się 12sty. Korporacja zajmowała się wszystkim. Był to pewien rodzaj swobody którą wszyscy cenili. Organizowano najczęściej wspólne wyprawy do WH. Tym zajmował się 12sty który według wielu opowieści na klaśniecie dłoni otwiera WH. Odbywały się również wspólne wyprawy PVP korpowe jak i z Yarrr. Nie zabrakło także wspólnych opów górniczych. Z powodu braku czasu Max oddał dowództwo w ręce Arta. Rekrutacją zajął się Waxis a rolę księgowej przejął 12-sty. BHI nie zmieniło jednak swojego charakteru czyli swoistej wolności osobistej. Jedną z ważniejszych akcji korpowych w tym czasie było zdobycie własnego WH. Flota złożona wyłącznie z korpowych pilotów zdobyła i postawiła POSa w WH. POS ten umożliwił naszym korpowiczom budowania okrętów i modółów t3. Niestety Yarrr and CO z różnych powodów upadł. Opuściliśmy Yarrr jako przed ostatnia korporacja. Po krótkim czasie zdecydowaliśmy się wynająć własne 0 co były dużą zmianą i czymś zupełnie nowym dla większości z nas. Postanowiliśmy wynająć system od RED ALLIANCE co wiązało się ze wstąpieniem do ally RED citizens. RED ALLIANCE było częścią sojuszu "Drone Russian Federation". Dzięki własnemu systemowi poszerzyliśmy możliwości rozwoju dla naszych korpowiczów o wszytko co oferują systemy 0.
Część z naszych korpowiczów nie zdecydowała się na przeprowadzkę do 0 i postanowiła pozostać w high. Znaczna większość korpowiczów jednak przeniosła się do 0. Max stworzył nową korporację "The Black Gryphon Company" a dowództwo nad BHI przejął Waxis. Podział na 2 korporacje nie zmienił jednak tego że razem współpracujemy i dzielimy jeden komunikator. Korporacja Gryfów działa na tych samych zasadach co BHI tylko że w high więc podział jest tylko na osoby będące w 0 i high. Podczas naszego pobytu w 0 zaczęliśmy budowę kapitoli. Wax mianował Ediego na dyrektora oraz rozdzielił mniejsze obowiązki innym korpowiczom. Zdecydowaliśmy się także na zmianę systemu na system ze stacją. Niestety po 4-5 miesiącach RA straciło swoje tereny. Przez jakiś czas szukaliśmy nowego ally jednak już nie jako rentierzy a jako równoprawni członkowie.
Trafiliśmy do ally "bringers of death". Było to ally najbardziej zbliżone swoimi zasadami do naszej korporacji. Czas w którym przystąpiliśmy jednak nie okazał się za dobry. Sąsiedzi naszego ally (Imperial Legion) bez ostrzeżenia zaatakowali. Po zaledwie 1-dnym ataku i propagandzie że solar fleet dołączy do ataku na nas z ally zaczęły uciekać kolejne korporacje. W ciągu czterech dni alians stracił połowę ludzi. Podczas tych dni przygotowaliśmy się do wylotu do nowego domu, jednak w dzień po naszym przylocie musieliśmy uciekać. BOD wycofał się do high aby się przegrupować i polecieć na tereny naszego sojuszu. Planu tego już się nie udało wykonać. BOD się rozpadł. Nasz pobyt w BOD był krótki zaledwie miesiąc. Przez pewien czas szukaliśmy nowego ally w obrębie sojuszu w którym byliśmy. Zeszło się to w czasie z początkiem lata i premierą Diablo 3.
Postanowiliśmy wstąpić do High Rollers. HR to ally które w swoich szeregach ma korporacje industrialne jak i pvp. Alians stara się rozwijąć w obu tych kierunkach. Tereny posiadane przez ally znajdują się w tak zwanym dronkowie. W niedawnym dodatku dronkowo przeszło spore zmiany i teraz możemy je sami przetestować. HR nie kładzie nacisku na wyrobienie normy w pvp czy ciągłego bycia w grze co jest bardzo ważne dla nas. Nikt z nas nie chce aby eve stało się naszą drugą pracą. Dowództwo BOD oraz część ludzi przeszło do Soldiers Of New Eve. Na początku naszego pobytu w HR mieliśmy plusa do siebie. Teraz walczymy przeciwko sobie ...
"Historia nigdy się nie kończy"
Po więcej informacji zapraszamy do rozmowy z Waxis. Zapraszamy również na kanał B-H-I Public gdzie osoby z poza korporacji mogą porozmawiać z naszymi korpowiczami (jest to również kanał dla znajomych korporacji).