2) Zgadzam się, jeśli statek porusza się z taką samą prędkością to im dalej odemnie orbituje tym zatacza większy krąg, a więc promień jaki muszą moje działka za nim się obracać jest mniejszy.
1) Załóżmy że mój optimal range jest większy od jego więc musze sie oddalać kiedy on będzie chciał mnie dogonić.
Jeśli będe stał w miejscu a on będzie wokół mnie orbitować to moje działka będą musiały zanim nadążać się obracać, kiedy jego stojąc niemal w miejscu będą mieć 100% celność falloff.
[Orbitować można w jedną strone].
Tak więc jeśli obydwoje będziemy wokół siebie orbitować (powiedzmy z tą samą prędkoscią), to efekt będzie taki sam jakbyśmy stali w miejscu.
Ale to nie są wszystkie moje opcje, moge dać "keep range", a wtegy chcąc się oddalać od niego na większy dystans, będe zakręcał asymetrycznie do jego trajektori. (on będzie chciał mnie okrążyć kiedy ja będe uciekać cały czas "dupą" statku w jego strone.
Moge też kliknąć 2x w pustą przestrzeń i lecieć po prostu po lini prostej, wtedy on chcąc dogonić mnie orbitując, będzie to robić zataczając łuk.
Każda z tych opcji jak sądze mam pewne (+) i (-) co do uzyskania na celności falloff i utrzymaniu optimal range.