Autor Wątek: Nowy Dev Blog - changes to war mechanics  (Przeczytany 2645 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy Dev Blog - changes to war mechanics
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 29, 2012, 21:35:33 »
A teraz prosimy o tłumaczenie z inszego na nasze ];)

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowy Dev Blog - changes to war mechanics
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 29, 2012, 21:41:39 »
A teraz prosimy o tłumaczenie z inszego na nasze ];)

Użyj mocy Google tłumacza Luke, tfu..Herezja  ;D

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy Dev Blog - changes to war mechanics
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 29, 2012, 21:43:58 »
I co 4 jak nie 3 wyraz źle zostanie przetłumaczone Vader ups Kent.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowy Dev Blog - changes to war mechanics
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 29, 2012, 23:00:57 »
Poczekamy, może jakaś dobra dusza się ulituje i zrobi skrót w ojczystym języku :)

Tim

  • Aqua
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 63
  • Year supply of fairy cakes
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tim Nitack
Odp: Nowy Dev Blog - changes to war mechanics
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 29, 2012, 23:01:11 »
Na początku w devie piszo o tym, że wardecowanie jest spoko, ale może być lepsze. Starali się odnaleźć na nowo jego sedno i cel istnienia, co doprowadziło ich do pewnych wniosków, z których zrodziły się następujące pomysły:

Cytuj
- 'Scieśnić' system wojen, tak aby były jasno kiedy wojna się zaczyna, przebiega i kończy;
- Bardziej uwidocznić postęp jaki następuje w wojnie (np. kto ma przewagę), tak samo postęp strategiczny, jak i status wojny.
- Sprawić aby wojna była opłacalna dla korporacji najemniczych.

Więc jakie będą zmiany, które zobaczycie w Inferno? Wymienię parę z nich, które powinny dać wam wgląd w to
czego możecie się spodziewać, ale jak zwykle, Inferno jest prawie dwa miesiące przed nami, więc wiele może się zmienić.

- Zmienimy formułe kosztów poniesionych w przypadku wypowiedzenia wojny, tak aby koszt nie wzrastał już więcej
przez ilość wojen w jakie już jest zaangażowana atakowana korporacja. Zamiast tego, koszt będzie modyfikowany
przez liczbę graczy znajdujących się w danej korporacji.
- Wojny będą szły za korporacją, gdy będzie dołączać/opuszczać sojusz. Jeżeli zostałeś zaatakowany w wojnie, którą
ty zadeklarowałeś nie możesz dołączyć do sojuszu dopóki wojna nie zostanie zakończona.
- CEO/Drektor może zadeklarować wojnę, nie ma głosowania.
- Wojny nie będą automatycznie odwoływane. Poddawanie zostało usprawnione (nie będzie trzeba spotykać się na tej
samej stacji) i może wymagać formalnej opłaty w ISKach. Obie korporacje nie będą mogły wypowiedzieć sobie wojny przez pewien okres czasu, po jej zakończeniu.
- Wojny będą miały cykl tygodniowy, w którym agresor będzie mógł zdecydować się na wydłużenie czasu wojny (płacąć ISKami) za kolejny tydzień lub koniec wojny. Tak długo jak agresor będzie płacił za kolejne tygodnie wojny, tak długo będzie ona trwać.
- Wojny będą obserwowane, każda strata będzie pokazana w War Reporcie, możliwym do obejżenia przez wszystkich biorących udział w wojnie. Ta lista będzie jasno pokazywać wszystkie straty obu stron biorących w niej udział. Aby to działało poprawnie, my (z pomocą ekipy Game of Drones) dodaliśmy wszystko do marketu i dodaliśmy ceny tym rzeczom, które jej nie miały (np. Tytany), gdzie cena bazuje na materiałach potrzebnych do budowy. Poniżej jest przedstawione okno war reportu. Praca nad tym jest w toku.



- Zajęliśmy się również killmailami. Ponownie - praca w toku.



- Wszystkie korporacje będą miały historie wojen, będą tam zapisane wojny, w których brały udział i jaką
pozycję w tej wojnie zajmowały (poniesione straty w ISKach). Będzie to można zobaczyć również w profilach
postaci (np. historia wojen danej postaci).
- Korporacja broniąca się może wezwać swojusznika do pomocy. Sojusznik następnie dołącza do wojny po stronie
broniącego. Aby to ułatwić dodamy 'biura najemników/mercenary marketplace' do UI kontraktów, gdzie korporację
będą mogły znaleźć się nawzajem (zaatakowane korporacje będą mogły ogłosić, że szukają sojusznika, korporacje
najemnicze będą mogły zareklamować swoje usługi i dostępność). Dołączanie jako sojusznik jest formalnym kontraktem,
który może być opłacany ISKami. Gdy już sprzymierzyłeś się z kimś, będziesz brał udział w tej wojnie do jej końca.
"You don't have to shoot a man to take away his life, Mila. You can kill without ever striking your victim or firing a weapon. All you have to do is take away his hope. Take away a man's sense of purpose in life—the rock that his ego rests upon—and that man becomes the living dead." —Otro Gariushi

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Nowy Dev Blog - changes to war mechanics
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 30, 2012, 00:04:51 »
Niewiele to zmieni :P
Cała prawda o moim graniu...