Proszę na wstępie o wybaczenie, jeśli do złego działu to wstawiłem, ale problem jest IMO poważny,
ponieważ wiele osób (pewnie wielu z was tego używa, ja na pewno) korzysta z ESET Internet Security, a przy pobieraniu EVE z włączonym Esetem dane ulegają uszkodzeniu kiedy zostają pobrane.
(Poniższy poradnik jest napisany w taki sposób, aby każdy mógł wykonać podane czynności).
Więc tak:
- Otwórz ESET-a;
- [Naciśnij F5 aby aktywować tryb zaawansowany;
- Z listy wybierz "Zapora Osobista", potem "Filtrowanie protokołów"(tylko Smart Security) lub "Antywirus i Antyspyware", potem "Filtrowanie protokołów".
- Odznacz "Zezwól aplikacji na filtrowanie protokołów"
- Pobierz narzędzie naprawcze: http://cdn1.eveonline.com/client_repair/345/repair.exe
- Wrzuć "repair.exe" do katalogu głównego gry i go włącz;
- Poczekaj do końca naprawy klienta
- Graj
To powinno pomóc rozwiązać problem, mimo że poradnik może mieć błędy (potem mam zamiar [jak będę miał możliwość] je poprawić).
Źródło:
http://eve-radio.com/news-compendium/eve-online/1563-eve-launcher-and-users-with-eset-securityPS: O warna się nie proszę, regulamin(-y) czytałem.
PPS: Poproszę o przyklejenie tematu jeśli to możliwe.