Eve Online > Wsparcie techniczne
Problem sieciowy z odpaleniem EVE
Ranshe:
Ściągnięcie patcha ręcznie, a potem pominięcie launchera jesli jest już spatchowany powinno oczywiście zadziałać, ale nie zmieni to faktu, że jeśli w grze ci się nie wyświetlają newsy itp, to coś jest wybitnie spieprzone i wypadało by to naprawić, a nie doraźnie taśmą jak za przeproszeniem, minmatar jakiś. ;)
--- Cytat: Blaster w Marzec 15, 2012, 12:11:41 ---Nie znam się tak na Win aby wiedzieć co może powodować taką blokadę. Firewalla (NOD) całkiem odinstalowałem a Windowsowego wyłączam i nic (chyba że gdzieś coś trzyma mimo wyłączenia).
--- Koniec cytatu ---
Pierwsze miejsce do sprawdzenia:
Panel sterowania\Wszystkie elementy Panelu sterowania\Zapora systemu Windows
Po lewej jest 'zezwalaj programowi lub funkcji na dostęp...'. Kliknij to i sprawdź, czy nie ma tam wyłączonego CCP Exefile.
Edit: jeśli jest włączone, to sa też zaawansowane ustawienia, które pokazują to samo tylko z dokładniej - 'zaawansowane' Monitorowanie/Zapora.
Drugie miejsce do sprawdzenia to chyba będą ustawienia dnsów, ale to muszę sam przetestować czy to może być to, a teraz nie bardzo mam czas, później napiszę. :)
Blaster:
--- Cytat: Ranshe w Marzec 15, 2012, 12:34:32 ---
Po lewej jest 'zezwalaj programowi lub funkcji na dostęp...'. Kliknij to i sprawdź, czy nie ma tam wyłączonego CCP Exefile.
--- Koniec cytatu ---
Zarówno w kolumnie prywatne jak i publiczne jest zaznaczony ptaszek więc raczej nie to.
Połaziłem po ustawieniach sieciowych i zauważyłem pewną różnicę:
blueconnect ma ustawione TCP/IP4 a karta wifi zarówno TCP/IP4 jak i TCP/IP6.
W domu odznaczę 6 i zobaczę co się będzie działo.
Zapomiałem napisać że wczoraj zuważyłem następujący myk - odpaliłem launchera na blueconnecie a później wyłączyłem (bc) i włączyłem siec wifi i wszystko chulało bez problemów.
Ranshe:
To jak będziesz miał okazję (i będziesz podłączony do wifi) to wklej też output polecenia ipconfig /all z linii komend :)
Trefnis: