Nie wiem jak teraz jest z tym hardem armorowym, ale jeszcze tydzień temu na SiSi jak go oglądałem to działał dokładnie tak samo jak Invul dla shielda tylko na armorze. Mniejsze rezy niż dedykowany hard pod konkretny typ dmg, ale za to dodaje każdemu resistowi. To o dopasowywaniu resów do dmg przychodzącego to takie pla pla bla bla tylko raczej.
To działanie odbijające nosa i neuta jest na capacitor battery tylko. Nic nie zostało zmienione w cap boosterach. A poważnie kto lata z capacitor battery dzisiaj?
A co do shield boostera to też kupa nie moduł. Co prawda niby ciągle go tweakują, więc może w końcu będzie się do czegoś nadawał, ale z prostej matematyki na SiSi wynikało, że załadowane do niego cap boosterki pozwalają na pracę przez kilkanaście sekund, a potem przez minutę się przeładowuje. A boost wcale nie jest specjalnie większy od tego dawanego przez standardowy shield booster. Jedyny "bonus" to możliwość odpalenia go na te kilkanaście sekund (4 cykle z tego co pamiętam) nawet z pustym capacitorem.
No i target breaker. Szczerze to nie widzę zastosowania dla tego modułu. Zabiera medslota, ma "szansę" powodzenia (jak znam życie dość małą), a do tego tobie też locka zrywa. Nie ma możliwości targetowania efektu modułu, więc ma on czysto defensywne zastosowania - moduł spierdalamento. Nie sądzę, aby taki moduł kosztem tanka czy ewara ktoś faktycznie rozważy na swoim statku. A co do zastosowania go na hi-secowych transportach - one giną na salwę, to kiedy miałyby go w ogóle zastosować.