Autor Wątek: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.  (Przeczytany 95619 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ranshe

  • Gość
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #210 dnia: Kwiecień 13, 2012, 19:53:14 »
Srsly, owerwiu można rozszerzyć, dodać, lub odjąć jakieś kolumny. CO JEST Z TOBĄ NIE TAK? (zapytał dramatycznym głosem Mona).

Ale ja nie chcę musieć rozszerzać, zmieniać kolumn, bo i tak mam ich wystarczająco dużo tam, czy wyłączać teł, które są jednak przydatne, żeby móc się tam czegoś dopatrzeć.


sc0rp

  • Gość
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #211 dnia: Kwiecień 14, 2012, 02:25:40 »
Hmmm tak się zastanawiam czy osobny pasek z EWArem jest potrzebny bo jeśli w chwili obecnej nie zwracasz uwagi na ikonkę która się pojawia w ostatniej kolumnie na overwiew to pasek nic Ci nie pomoże...

A teraz wyobraz sobie ze masz 50 (dla blobow 200-500) wrogow na OV i szukaj czy masz scrambla na dupie czy nie

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #212 dnia: Kwiecień 14, 2012, 07:02:43 »
A teraz wyobraz sobie ze masz 50 (dla blobow 200-500) wrogow na OV i szukaj czy masz scrambla na dupie czy nie

a jakie ma to znaczenie przy takiej ilosci przeciwnikow?
flota 200-500 bedzie miala wiecej niz jeden takler,
chyba narzekasz troszke "teoretycznie"
jesli teraz zbyt duzo czasu zajmuje komus odnalezienie tej ikonki to potem sie okaze ze za dlugo sie szuka na over tego napastnika
 a w efekcie daje sie przeciwnikowi czas na odstrzal, moze powinno byc sortowanie w/g zagrozen  :P
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Jonas

  • Gość
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #213 dnia: Kwiecień 14, 2012, 11:34:45 »
jesli teraz zbyt duzo czasu zajmuje komus odnalezienie tej ikonki to potem sie okaze ze za dlugo sie szuka na over tego napastnika
 a w efekcie daje sie przeciwnikowi czas na odstrzal, moze powinno byc sortowanie w/g zagrozen  :P
Ale z tego paska bedzie mozna lockowac cele, wiec nie bedzie trzeba ich wlasnie szukac po overview tylko lockujesz i salwa. Pamietajcie tez, ze nie kazdy gra w rozdzialce 1080p i rozsuniecie ov sprawia, ze na ekranie nie widzi juz niczego innego, a chyba nie o to chodzi.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #214 dnia: Kwiecień 14, 2012, 13:05:33 »
Hmmm tak się zastanawiam czy osobny pasek z EWArem jest potrzebny bo jeśli w chwili obecnej nie zwracasz uwagi na ikonkę która się pojawia w ostatniej kolumnie na overwiew to pasek nic Ci nie pomoże...

No proszę Cię... jest kosmiczna różnica między ikonką wysoką na 10 pixeli na samym skraju ekranu, a po byku ikonką tuż przed nosem. Mam zdrowy wzrok i 22" monitor, ale NIE WIDZĘ tych pizdowatych ikonek w overview.

EDIT: Jeździsz samochodem? Jak wyglądają drogowskazy na miejscowości przy drogach wojewódzkich a jak na autostradach? "Przecież jak nie zwracasz uwagi na zielone tabliczki kierunkowe to żaden kierunkowskaz bramowy na autostradzie Ci nie pomoże"

PvP jest jak jazda samochodem 150 km/h po autostradzie.

a jakie ma to znaczenie przy takiej ilosci przeciwnikow?
flota 200-500 bedzie miala wiecej niz jeden takler,

Zwykle ma koło 10, ale nie wszyscy na raz trzymają primary, bo to po prostu bzdura. Poza tym, jak trzeba wyrywać to czasami trzyma Cię jeden ship i wtedy można mu na przykład zapodać RSD i lock znika.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 14, 2012, 13:33:36 wysłana przez SokoleOko »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #215 dnia: Kwiecień 23, 2012, 23:56:12 »
http://www.youtube.com/watch?v=XNc8VAmtO5E

Nowy video devblog. Pierwsza połowa to zapowiedz zmian wprowadzonych w Escalation (24 kwietnia). Druga połowa to prezentacja nowego systemu rakiet, imho wygląda to rewelacyjnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #216 dnia: Kwiecień 24, 2012, 08:20:24 »
http://www.youtube.com/watch?v=XNc8VAmtO5E

Druga połowa to prezentacja nowego systemu rakiet, imho wygląda to rewelacyjnie.

Krótki ten fragmencik gdzie można zobaczyć te nowe rakietki. Fakt, to co pokazali wygląda dobrze ale...łyżka dziegciu teraz...skąd te wielkie smugi dymu/spalin w próżni ?  :P
BTW To pojedyncze "coś" odpalane z jakiegoś launchera to Bomba czy Torpeda ?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #217 dnia: Kwiecień 24, 2012, 08:38:17 »
Cytuj
Krótki ten fragmencik gdzie można zobaczyć te nowe rakietki. Fakt, to co pokazali wygląda dobrze ale...łyżka dziegciu teraz...skąd te wielkie smugi dymu/spalin w próżni ?
http://www.youtube.com/watch?v=zXNWgeQmiOE&feature=g-all-u&context=G2006f96FAAAAAAAAAAA tu masz więcej jeśli jeszcze nie widziałeś
Cytuj
BTW To pojedyncze "coś" odpalane z jakiegoś launchera to Bomba czy Torpeda ?
IMO zdecydowanie bomba

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #218 dnia: Kwiecień 24, 2012, 09:17:49 »
Swoją drogą ciekawe jakie spadki FPSów zafundują nam te nowe efekty wybuchów missili. Oczywiście w przypadku kiedy będzie się mieć włączone te efekty. A przy okazji czy teraz (dziś) mają być tez nowe matarskie/gallente shipy z grafą V3 ? Czy nadal nie?

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: [-RAV-] RAVE Technologies Inc. - dyskusja
« Odpowiedź #219 dnia: Kwiecień 24, 2012, 10:12:23 »
Ja sie boje tych rakiet bo wczesniej CCP Usunelo wlasnie modele rocketow ze wzgledu na generowanie laga np. Init firewall wiec chyba Musieli opracowac jakis nowy system
pewpew

Jonas

  • Gość
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #220 dnia: Kwiecień 24, 2012, 10:26:58 »
Przecież w filmie jest dokładnie powiedziane, że całkowicie przerobili system rakiet, tak, że nie zmienia się jego wpływ na serwery, a jedynie na klienta. Czyli jak będziesz miał z dupy sprzęt to będzie spadek wydajności, ale część efektów pewnie będzie się dało wyłączyć. A w kwestii usuwania modeli rakiet, to skąd Ci się to wzięło? Modele jak były tak są, usunięte zostało to, że każda wystrzelona rakieta była przez serwer traktowana jak indywidualny item w uniwersum, więc na te parę sekund lotu każda rakieta dostawała swoje ID w bazie i tak dalej, co ostro obciążało serwer przy spamie rakietowym. Ale fakt faktem na filmiku wygląda to zajebiście.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: [-RAV-] RAVE Technologies Inc. - dyskusja
« Odpowiedź #221 dnia: Kwiecień 24, 2012, 13:31:39 »
Taki fakt ze wczesniej dalo sie "look at" na kazda rakiete a teraz nie ma zreszta pisali o tym w devblogu ze juz raz to zmieniali
pewpew

Jonas

  • Gość
Odp: [-RAV-] RAVE Technologies Inc. - dyskusja
« Odpowiedź #222 dnia: Kwiecień 24, 2012, 13:58:01 »
Taki fakt ze wczesniej dalo sie "look at" na kazda rakiete a teraz nie ma zreszta pisali o tym w devblogu ze juz raz to zmieniali
Ale brak "look at" wynika z tego o czym pisałem. Nie da się popatrzeć na coś co istnieje tylko jako efekt (obrażenia zadane wrogowi) a nie jako obiekt w przestrzeni. A rakiety po pamiętnych zmianach nie są już obiektami i tyle. I w tej kwestii nic się nie zmieni po zmianach w Inferno. Po prostu efekt jaki wygeneruje twój klient będzie inny.

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #223 dnia: Kwiecień 26, 2012, 02:01:29 »

Ranshe

  • Gość
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #224 dnia: Kwiecień 26, 2012, 21:46:18 »
Cytuj
There will be no skill change for Inferno. Your destroyer and battlecruiser skills are safe for now

Wrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

No cóż, ale przynajmniej mogę teraz latać commandami, no i bc 5 jeden z fajniejszych 5. ;)

Same zmiany:

- tormentor: bonusy właściwie do wszystkiego, na oko retribution w wersji t1 :D
- punisher: więcej armora, mniej capa, bonus do damage, sporo szybszy - wydaje się na plus
- incursus: +10 pg i +25 cpu bez skilli, +2 low sloty i bonus do repek. :D Ale za to mniej capacitora.
- rifter: najmniejsza zmiana, po prostu więcej tanka i minimalnie mniej capa.

- merlin: zmiana w pierwszym poście bez sensu, ale dev mimo że jest francuzem to coś tam potem pisał, że będzie to zmieniać jeszcze.


Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #225 dnia: Maj 14, 2012, 16:52:45 »
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=42269

Cytuj
Capacitor Battery edits - All capacitor batteries now also provide a defense against Energy Vampires (Nos) and Energy Neutralizer (Neut) effects. A portion of the effect is reflected back on the aggressor.
lolwut?

Cytuj
MagSheath Target Breaker I - Mid slot. A module that has a chance of breaking the lock of ships targeting you, the chance increases the more ships target you at one time. Also breaks your locks. Reduces scan resolution significantly as a downside. Only one can be fitted at a time and the can not be fitted to capital ships. 
Ciekawe jak to dokladnie bedzie dzialalo i jakie sa szanse na tego lock breaka. Wydaje sie obowiazkowy item dla wszystkich hi-sec haulerow (albo w ogole haulerow).

Cytuj
Extrinsic Damage Amplifier I & II - Low slot. A damage amplifier module for drones.
Mam nadzieje, ze nie bedzie dzialal na fightery...


VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #226 dnia: Maj 14, 2012, 18:28:22 »
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=42269
 lolwut?
Chyba chodzi o to że używane bateryjki oprócz doładowywania capa będą czymś w rodzaju hardenerów na nosy i neuty... W dodatku "agresor" sam może dostać "rykoszetem" z własnych modułków... nie wiem czy to taki świetny pomysł... :-X
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #227 dnia: Maj 14, 2012, 18:36:30 »
ja uważam, że te trzy modułki wprowadzą nowy styl walki  :)
Target breaker akurat dziwne @_@
ale anty-nos i moduły do dmg dron to miód
pewpew

Danath Riddick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Danath Riddick
  • Korporacja: Devion Corporation
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #228 dnia: Maj 14, 2012, 18:51:20 »
Latanie wszystkimi tankującymi statkami solo będzie o wiele lepsze, dzięki temu ze cap boostery będą odbijać cześć efektów z nosa i neutów. Super.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #229 dnia: Maj 14, 2012, 19:12:11 »
Ciekawe jak to bedzie dzialac jesli taki curse/pilgrim kogos zassie,
ten ktos bedzie mial cap bostera i pilgrim curse tez bedzie miec cap bostera :) efekty sie zniweluja ?

Lokbrejker faktycznie moze sie okazac dobry do przebijania przez kampy

ciekawe tez czy Ishtary [ lub inne dronejros ] pojda w gore, jakby nie bylo dostaja dopale do dps'a teraz  ???

ciekawi mnie tez ten nowy armorowy modulek, ktory bedzie kumulowal resy i mikrodżampdrajf dla Beesow.... >:D
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #230 dnia: Maj 14, 2012, 19:17:34 »
Ten hardener był już dyskutowany. Ma działać tak że kosztem pozostałych resów będzie utwardzał ten przeciwny do dmg z którego najbardziej się zbiera. Czyli np jak drake spamuje kinetyką to dłuższej chwili res na kinetykę skoczy, za to powrót do stanu wyjściowego chwilę resomo ma zajmować, wiec jak pilot dreja jest złośliwe bydle i przeładuje np na termale albo em to ktoś może się nieprzyjemnie zdziwić... :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #231 dnia: Maj 14, 2012, 19:23:36 »
Chyba chodzi o to że używane bateryjki oprócz doładowywania capa będą czymś w rodzaju hardenerów na nosy i neuty... W dodatku "agresor" sam może dostać "rykoszetem" z własnych modułków... nie wiem czy to taki świetny pomysł... :-X
Dla pilotów Cursów/Pilgrimów/Dominixów na neutach z pewnościa nie taki świetny. Dla reszty czemu nie. :P

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #232 dnia: Maj 14, 2012, 19:31:54 »
Ma działać tak że kosztem pozostałych resów będzie utwardzał ten przeciwny do dmg z którego najbardziej się zbiera. Czyli np jak drake spamuje kinetyką to dłuższej chwili res na kinetykę skoczy, za to powrót do stanu wyjściowego chwilę resomo ma zajmować, wiec jak pilot dreja jest złośliwe bydle i przeładuje np na termale albo em to ktoś może się nieprzyjemnie zdziwić... :P

Nie do konca tak, hardener kontroluje swoje wlasne resy (hardenera) pomijajc resy statku ktore pozostaja stale, z kazdym kolejnym cyklem modka resy hardenera zmieniaja sie o kilka procent, z czego zmiany sa na tyle male ze caly proces przejscia afair zajmuje 15 cykli. Wylaczenie modka powoduje reset 'pamieci' resow. Spory boost tanka dla flotowych setupow, raczej rzadziej wykorzystywany w malych gangach.

SnowMiracle

  • Naczelny Zrzęda
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SnowMiracle
  • Korporacja: Unseen Chimera
  • Sojusz: Exiled Ones
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #233 dnia: Maj 15, 2012, 15:54:29 »
Latanie wszystkimi tankującymi statkami solo będzie o wiele lepsze, dzięki temu ze cap boostery będą odbijać cześć efektów z nosa i neutów. Super.
Orłem w angielskim nie jestem, ale czy to nie chodzi aby przypadkiem tylko o capacitor battery? Chyba tylko battery będzie działać w taki sposób, booster juz nie.
Cytat: Waxis
Jeśli chodzi o dłógość posta to  pewnie że dało się dłóżej.

"Niepuszczone bąki unoszą się do głowy, stąd biorą się posrane pomysły"

SnowMiracle

Kara Mon

  • Gość
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #234 dnia: Maj 15, 2012, 20:04:19 »
Jak byk Capacitor Battery , o cap boosterach jest przy "uber" shield boosterze ktory ma dawac konkretny boost i sam bezposrednio palic boostery .

Dziobak

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dziobak
  • Korporacja: Stado
  • Sojusz: Ptaki
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #235 dnia: Maj 15, 2012, 23:07:36 »
btw. zna może ktoś datę, wprowadzenia zmiany skilsuw na deski i beceki?

Mamut

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 68
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mamut Arbosa
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #236 dnia: Maj 16, 2012, 09:00:44 »
Napewno nie wprowadzą tego z premierą Inferno - może poźniej w jakims patchu .

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #237 dnia: Maj 16, 2012, 11:00:30 »
btw. zna może ktoś datę, wprowadzenia zmiany skilsuw na deski i beceki?

Najpierw będzie rebalans BC-ków i nowe deski. Biorąc pod uwagę, że jeszcze wcześniej chcą przerobić wszystkie frytki T1, a robi to 1,5 deva, najwcześniejszą datą jest koniec tego roku. Jak dobrze pójdzie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jonas

  • Gość
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #238 dnia: Maj 16, 2012, 11:01:51 »
Nie wiem jak teraz jest z tym hardem armorowym, ale jeszcze tydzień temu na SiSi jak go oglądałem to działał dokładnie tak samo jak Invul dla shielda tylko na armorze. Mniejsze rezy niż dedykowany hard pod konkretny typ dmg, ale za to dodaje każdemu resistowi. To o dopasowywaniu resów do dmg przychodzącego to takie pla pla bla bla tylko raczej.
To działanie odbijające nosa i neuta jest na capacitor battery tylko. Nic nie zostało zmienione w cap boosterach. A poważnie kto lata z capacitor battery dzisiaj?
A co do shield boostera to też kupa nie moduł. Co prawda niby ciągle go tweakują, więc może w końcu będzie się do czegoś nadawał, ale z prostej matematyki na SiSi wynikało, że załadowane do niego cap boosterki pozwalają na pracę przez kilkanaście sekund, a potem przez minutę się przeładowuje. A boost wcale nie jest specjalnie większy od tego dawanego przez standardowy shield booster. Jedyny "bonus" to możliwość odpalenia go na te kilkanaście sekund (4 cykle z tego co pamiętam) nawet z pustym capacitorem.
No i target breaker. Szczerze to nie widzę zastosowania dla tego modułu. Zabiera medslota, ma "szansę" powodzenia (jak znam życie dość małą), a do tego tobie też locka zrywa. Nie ma możliwości targetowania efektu modułu, więc ma on czysto defensywne zastosowania - moduł spierdalamento. Nie sądzę, aby taki moduł kosztem tanka czy ewara ktoś faktycznie rozważy na swoim statku. A co do zastosowania go na hi-secowych transportach - one giną na salwę, to kiedy miałyby go w ogóle zastosować.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #239 dnia: Maj 16, 2012, 11:07:36 »
Cytuj
A poważnie kto lata z capacitor battery dzisiaj?
Widziałem kilka setupów na amarskie statki (głównie legion i inne medy) z tym modułem zamiast cap recharga. Tyle że chyba co do jednego były to fity pve

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #240 dnia: Maj 16, 2012, 11:11:21 »
No na pve to może i tak, ale w pve wiele nosów i neutów nie spotkasz (raty się nie liczą).

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #241 dnia: Maj 16, 2012, 11:18:48 »
A poważnie kto lata z capacitor battery dzisiaj?

Żeby daleko nie szukać - my :P
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #242 dnia: Maj 16, 2012, 11:21:13 »
Cytuj
raty się nie liczą
A takie szczególne wredne raty które solo spawnują się na anomalkach / misjach / beltach i nawet robią lockal spike? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #243 dnia: Maj 16, 2012, 11:25:28 »
Żeby daleko nie szukać - my :P
Poka fita, albo gtfo.  ;D

A takie szczególne wredne raty które solo spawnują się na anomalkach / misjach / beltach i nawet robią lockal spike? :P
A sądzisz, że w przypadku tych specyficznych fakt odbijania nosa/neuta w jakimś tam drobnym stopniu zrobi jakąkolwiek różnicę?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« Odpowiedź #244 dnia: Maj 16, 2012, 11:27:21 »
Jeśli to będzie skuteczne odbijanie to jak najbardziej. Raciary czesto są montowane pod cap stabel, a taka cap stabel raciara potrafi puki ma prąd tankować nawet małe gangi pvp i raty jednocześnie...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.