Eve-Centrala
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
. Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Eve-Centrala
»
Eve Online
»
Wsparcie techniczne
»
Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem (Przeczytany 2929 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Immortal85_pl
Gość
Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
«
dnia:
Grudzień 26, 2011, 20:05:48 »
Witam wszystkich
Na początku, jak mama nauczyła witam się jako nowy i nieogarnięty gracz. W eve próbuje swych sił od 15dni. Dzisiaj przy próbie opusczenia stacji dostałem komunikat:
"Your character has repeatedly failed loading on the serwer." Oznaczone jest to jako Fatal i nie wiem dalej co z tym zrobić. Od teraz po włączeniu klienta i próbie wejścia do gry wybraną postacią wyskakuje mi ten właśnie komunikat. Następnie czarny ekran i nic więcej. Mogę zatrzymać statek, który po zalogowaniu jest w warp`ie ale nic nie widze.
Zna ktoś może rozwiązanie tego problemu? Ticket do supportu wystosowany i czekam na odp. Nie chciałbym rezygnować, ponieważ gra zapowiada się interesująco.
Pozdrawiam
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2011, 20:18:19 wysłana przez Immortal85_pl
»
Zapisane
Doom
Wielki Inkwizytor
Administrator
Użyszkodnik
Wiadomości: 7 329
Imię postaci: Mandoleran
Korporacja: ULF
Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
«
Odpowiedź #1 dnia:
Grudzień 26, 2011, 20:55:07 »
Skoro próbujesz od 15 dni to wychodziłoby że o jakiś dzień dłużej niż standardowy trial. Tyle że chyba nieco inaczej wyglądała informacja że konto jest w zawiasach do czasu ołacenia...
Jakiego triala miałeś, oraz czy płaciłeś już za grę a jeśli tak to na jaki okres?
Zapisane
W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.
Immortal85_pl
Gość
Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
«
Odpowiedź #2 dnia:
Grudzień 27, 2011, 00:16:15 »
Konto trial z oficjalnej strony eve. Płatność dokonana, zatwierdzona ostatniego dnia próbnego.
Zapisane
Goomich
Gość
Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
«
Odpowiedź #3 dnia:
Grudzień 27, 2011, 01:05:40 »
Wejdź na stronę Eve, z boku masz Eve Support, rozwinie ci się menu, wybierz Create new petition, zaloguj się, wybierz technical support, niżej crashes/lokups i opisz im co ci się dzieje, na dole dołacz obrazek z błędem.
Zapisane
Immortal85_pl
Gość
Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
«
Odpowiedź #4 dnia:
Grudzień 27, 2011, 03:09:13 »
Ticket do supportu złożony, dzięki za pomoc. Dam znać co i jak.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Eve-Centrala
»
Eve Online
»
Wsparcie techniczne
»
Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem