(Postać raczej na pewno będzie wybrana kompletnie nie zważywszy na początkowe bonusy - wybiorę wygląd który mi najbardziej odpowiada)
Dobre podejscie ale nietrafione w tym wypadku, poza pyskiem avatara chary praktycznie sie nie róznią
Czy ktoś mógłby mi przedstawić listę wad i zalet wyboru konkretnego typu statków?
Z regułyMatar szybkie, zwrotne, dobór dps w porownaniu z amarr wrecz uniwersalny, za to wzglednie miękie
Amarr twarde cegłowki, które dłózej sie zabija, potrafią mieć niezłe kopyto, ale ograniczne do dwóch z czterech rodzajów dmg w grze (dodatkowo dzikusy maja na te obrażenia resy najwyżej)
Co wybrać? Czy muszę wybierać? Czy niema jakiejś alternatywy łączącej jedno z drugim?
Na poczatek musisz wybrać potem poprostu doszkolisz czego brakuje i bedziesz latał raz tym raz tym, inna opcja to stosowane czasem matarskie dzialka na niektórych amarskich shipach, ale to juz nieco dłuższe tłumaczenie na jakich i dlaczego
Jeżeli chodzi o preferencje co do typu statku to we flocie podoba mi się pozycja szybkiego, zwrotnego i ciężkiego do złapania 'wkurzacza'
Dzikusy
Nie chciałbym także zbyt długo kerbirzyć, jak więc najlepiej szukać corpa który 'sponsorowałby' mi fregatki do rozpierduchy?
Bardzo na początek to Unseen Academy, a stamtąd masz kilka pvp mozliwosci, ale raczej żadna z nich nie uwzględnia fundowania statków poza określonymi sytuacjami