Autor Wątek: Nowy dodatek - Zima 2011  (Przeczytany 159420 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #455 dnia: Listopad 22, 2011, 21:05:07 »
Mam mieszane uczucie... bomberami w dużych grupach trzeba było umieć latać.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ranshe

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #456 dnia: Listopad 22, 2011, 21:06:25 »
No ja w sumie też mam trochę mieszane, ale potem sobie przypominam ile czasu i pieprzenia się było z ustawianiem samego bombowania i mi przechodzi. ;)

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #457 dnia: Listopad 22, 2011, 21:21:40 »
W piątek bombki na 4 is a go.

Poza tym - oczywisty nerf nowych beceków. :P

HammerSnake

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #458 dnia: Listopad 22, 2011, 21:37:56 »
Ułatwiają życie noobom jak mogą i spłycają grę. Dla mnie idealną opcją byłoby wyświetlanie bracketów z membersami w cloacku tudzież na jakimś mini radarze. Z drugiej strony w 0.0 to by się nie sprawdziło bo ruskie i pandemic legion itd zaraz by napisali program do przechwytywania tych danych.
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2011, 22:05:26 wysłana przez Mona X »

Ranshe

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #459 dnia: Listopad 22, 2011, 23:28:41 »
Lol jasne, bo rozstawienie ludzi na spocie w cloaku jest taaaaaaakie trudne, głębokie i tylko hardkorowcy to potrafią. Hammer weź skończ.

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #460 dnia: Listopad 22, 2011, 23:53:48 »
z takim podejsciem powodzenia z rozstawieniem 20 bomberow w czasie kilkudziesieciu sekund,
i jest to mozliwe, angelus to robil i dobrze wychodzilo,
a teraz bedzie all warp na 0 na x i bomba


co nastepne ? bomby przez cyno ??

HammerSnake

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #461 dnia: Listopad 22, 2011, 23:55:19 »
Cytuj
Lol jasne, bo rozstawienie ludzi na spocie w cloaku jest taaaaaaakie trudne, głębokie i tylko hardkorowcy to potrafią. Hammer weź skończ.
http://www.youtube.com/watch?v=8rITzK_0VgY

Aha, może jeszcze mam się schować pod łóżkiem posypać głowę popiołem i założyć na łeb worek po kartoflach, bo wyraziłem inną opinie niż pan xyz, któremu zwojnice mówią zupełnie co innego?

Jeden da facebookową okejke po przeczytaniu newsa od ccp, drugi powiesi nad łóżkiem plakat "ccp i love you", a kto inny napisze "ułatwiają życie nooba i spłycają gre".

Jak tak cię moja odpowiedź boli to twój problem. W dyskusje nie mam zamiaru się wdawać. Chyba że jesteś ceo ccp i masz wpływ na grę?

Oh wait jesteś zwykłym graczem, który może spoglądać na to co nieuchronnie nastąpi i nie masz na nic wpływu. 8)
« Ostatnia zmiana: Listopad 23, 2011, 00:08:37 wysłana przez HammerSnake »

Ranshe

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #462 dnia: Listopad 23, 2011, 01:36:39 »
Trefnis - no i bardzo fajnie, więcej squadów bomberów będzie latać i bloby będą bardziej dostawać po dupie. Jak dla mnie same plusy... ;)

Poza tym z tego co się doczytałem na FHC, to czy to nie jest poprawka jakiegoś mega zaległego buga? Przynajmniej znalazłem jakąś wypowiedź deva sprzed ponad dwóch lat z okazji bodajże zmian w stealth bomberach ( http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1037660&page=45#1335 ), która by na to wskazywała.

Hammer - tak samo jak ty nie masz wpływu. Oh wait, masz wpływ jeszcze mniejszy, bo ja przynajmniej gram, a ty tylko marudzisz na forum na każdą zmianę. To dopiero ciekawe, nie grać, a marudzić.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #463 dnia: Listopad 23, 2011, 08:40:00 »
z takim podejsciem powodzenia z rozstawieniem 20 bomberow w czasie kilkudziesieciu sekund,
i jest to mozliwe, angelus to robil i dobrze wychodzilo,
a teraz bedzie all warp na 0 na x i bomba

QFT


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #464 dnia: Listopad 23, 2011, 22:41:13 »
Ciekawe jak to bedzie wyglaalo w praktyce bo wszystkie strony sie do tej zmiany zaadaptuje ciekawe czy pelna flota bomberow jest w stanie zbombowac bloba matek tak aby po cooldownie dobic je, czy zdarza sie wyrepowac ;)

xiii

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #465 dnia: Listopad 23, 2011, 22:59:10 »
Wystarczy, że jeden z tych bomberów którymi wszak teraz mają nawet największe melepety latać, krzywo puści bombę...

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #466 dnia: Listopad 23, 2011, 23:17:25 »

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #467 dnia: Listopad 24, 2011, 10:08:03 »
@up
Wiesz, ze I tak w squadzie moze byc po max 8-9 bomberow wiec to musialoby byc
Mega synchroniczne :P
pewpew

sc0rp

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #468 dnia: Listopad 24, 2011, 10:23:35 »
Wystarczy, że jeden z tych bomberów którymi wszak teraz mają nawet największe melepety latać, krzywo puści bombę...

i co z tego ze pusci krzywo bombe -  bomber + wyrzutnia bomb + 2 bomby + upgrade clone < 35mil wiec co to za strata 6 bomberow = mael/baddon. No zobaczymy jak beda wygladaly bitki jedno jest pewne flota goonow bedzie siala postrach nie dlatego ze jest uberskill tylko dlatego ze nie bedzie problemow aby zebrac 200 czy nawet 500 bomberow a jak chodzby 20% trafi we wroga flote to chyba tylko commandy i capsy przezyja a cala reszta odwiedzi klonownie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #469 dnia: Listopad 24, 2011, 10:29:24 »
Uwzgledniasz wzajemne niszczenie się bomb?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #470 dnia: Listopad 24, 2011, 10:30:09 »
SC warpuje swój squad na coverta ustawionego 10-15km od wroga, robi dekloak, a wszyscy muszą tylko spamować bomby oraz warpout. 10 sekund później ląduje następny taki squad, 10 sekund później następny...

sc0rp

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #471 dnia: Listopad 24, 2011, 10:43:39 »
Uwzgledniasz wzajemne niszczenie się bomb?

jasne iirc jesli bomby beda jednego typu to bomba ma 48000 ehp robisz tak jak mona napisal i nie ma bata aby bomby niszczyly sie wzajemnie.

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #472 dnia: Listopad 24, 2011, 11:01:17 »
tez mi sie wydaje ze bombery beda krolowac ;]   tym samym flota nowych tier t3 znacznie straci na wartosci ;]

jedyny ratunnek przed takimi bomberami to okrutny lag ;]i szansa ze zagesto ulozone salwy bomb beda sie niszczyc wzajemnie

ale z drugiej strony time dillation ;]

ja tam juz skiluje bombery pozostalych ras ;]

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #473 dnia: Listopad 24, 2011, 11:02:09 »
Nie jest tak różowo - NCDOT otaczało swoje floty bańkami, support dobrze radził sobie z bomberami. Siedząc w Legionie ściągałem 1-2 bombery z każdej fali solo, rekord to nawet 3 z jednej fali (instalock i jeden strzał).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Tony Solando

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #474 dnia: Listopad 24, 2011, 11:12:18 »
Tak jeszcze wracając do tego nieszczęsnego warpowania i spamowania przycisku jump, jak tylko znajdziemy się w odległości 2,5km od bramki.
Już teraz jest sposób, żeby tego uniknąć.

Załóżmy że, startujemy z bazy A i lecimy na bramkę B, przez którą chcemy automatycznie przeskoczyć.
Wystarczy w czasie warpa kliknąć prawym przyciskiem myszy na bramkę, wybrać "set as next waypoint" (czy coś takiego)
następnie kliknąć przycisk autopilota i zrobione. Statek doleci nie na 15km od bramki a na odległość skokową i automatycznie skoczy do następnego systemu.

(Uwaga: jak mamy całą trasę w autopilocie, to trzeba go wyłączać po każdym skoku i nie pozwolić do zainicjowania warpa przez autopilot, bo skoczymy na 15km.
Autopilota można włączyć po ręcznym wydaniu komendy warpa na bramkę i usłyszeniu komunikatu "warp drive active". Nie trzeba czekać, aż statek wejdzie w warp.)

Pewnie 99% z was zna tą metodę. Napisałem to dla tego 1%.


...a co do właściwego tematu, to nie lubię ułatwień w tej grze. EvE jest trudna i powinna taka zostać. Dodawanie przycisku z autoskokiem powoduje, że gracz
ma już do wykonania jedną czynność mniej, a po co zwalniać go z myślenia?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #475 dnia: Listopad 24, 2011, 11:13:02 »
Podobne niepokoje widziałem już kiedy obcieli nieco wymagania na bombery i launchery bombek, przez chwilę był bum na bombery, a potem jednak wrócono do standardowego sprzętu, a bomberami częściej teraz latają ludki for fun / chcący wbić się w zadymę na trzeciego niż zorganizowne ofensywne czy obronne formacje. Drake mimo wszystko wychodzi chyba taniej a nie ejst tak papierowy :p

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #476 dnia: Listopad 24, 2011, 11:33:05 »
Chyba, że zrobisz jak ja wczoraj. :D

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #477 dnia: Listopad 24, 2011, 11:54:06 »
[admin]Punkciki za słownictwo dla pana z pozdrowieniami od trójki adminów
Doom[/admin]
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2011, 16:38:26 wysłana przez Doom »
pewpew

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #478 dnia: Listopad 24, 2011, 12:10:33 »
Co chcesz zniszczyć 500 bomberami? Czasoprzestrzeń?
Nasze Hellcaty będą mieć około 300k hp w Crucible. To cztery, max pięć fal po 8 bomberów.

sc0rp

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #479 dnia: Listopad 24, 2011, 12:26:38 »
Dark chyba wiesz, ze jak jebnie sie 200 bombami to one sie wzajemnie rozpierdola?
Tak jak napisal mona fale w odstepie 10sec - za malo aby sie wyreporac, wystarczajaco aby bomby sie wzajemnie nie niszczyly.
Cytuj
Bomba ma wytrzymalosc okolo 8 innych bomb, wiec bombowanie 500 bomberami to bezsens bo to trwaloby z godzine o.o
spokojnie bombery nie jako jedyne zrodlo dps ale jako 50% floty a nie jak teraz jeden max dwa wingi

Ranshe

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #480 dnia: Listopad 24, 2011, 12:41:13 »
...a co do właściwego tematu, to nie lubię ułatwień w tej grze. EvE jest trudna i powinna taka zostać. Dodawanie przycisku z autoskokiem powoduje, że gracz
ma już do wykonania jedną czynność mniej, a po co zwalniać go z myślenia?

A teraz proszę wytłumacz, co jest takiego strasznie trudnego i wymagającego myślenia w kliknięciu set as next waypoint a potem odpaleniu autopilota, względnie w ręcznym spamowaniu jump? Więcej bezsensownych czynności do osiągnięcia tego samego efektu nie sprawia, że dana rzecz staje się bardziej hardkorowa.

Bo co to tak naprawdę zmienia? Ułatwi ludziom palenie do przodu po bramach? No przecież to bardzo intrygujący i hardkorowy element EvE, nie?

Jeśli trudność gry wynika nie z samej mechaniki gry czy przeciwności stawianych przez grę lub innych graczy, a z trudności w posługiwaniu się upierdliwym interfejsem, to developer za ten fakt odpowiedzialny zdecydowanie minął się z powołaniem i może powinien poszukać sobie innej roboty. Machania łopatą na przykład.

Dlatego też ja jestem za wszelkimi usprawnieniami UI.

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #481 dnia: Listopad 24, 2011, 12:53:05 »
tez mi sie wydaje ze bombery beda krolowac ;]   tym samym flota nowych tier t3 znacznie straci na wartosci ;]

jedyny ratunnek przed takimi bomberami to okrutny lag ;]i szansa ze zagesto ulozone salwy bomb beda sie niszczyc wzajemnie

ale z drugiej strony time dillation ;]

ja tam juz skiluje bombery pozostalych ras ;]

wystarczy, ze jeden friendly bomber odpali we wlasnego bloba bombe zanim hosty wypuszcza swoje - wrogie bomby zostana zniszczone przez jedna bombe innego typu
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

sc0rp

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #482 dnia: Listopad 24, 2011, 16:27:22 »
wystarczy, ze jeden friendly bomber odpali we wlasnego bloba bombe zanim hosty wypuszcza swoje - wrogie bomby zostana zniszczone przez jedna bombe innego typu

sprytna kontra - grats venzon :) Zobaczymy jak to bedzie w praniu

Jonas

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #483 dnia: Listopad 24, 2011, 18:25:40 »
wystarczy, ze jeden friendly bomber odpali we wlasnego bloba bombe zanim hosty wypuszcza swoje - wrogie bomby zostana zniszczone przez jedna bombe innego typu
Musiałby jeszcze stać w perma alignie ciągle 30km od swojej floty (?!?) i wiedzieć, że wrogie bombery już doleciały i zaraz strzelą i jeszcze wystrzelić te 2-3 sekundy przed wrogiem. Tak faktycznie, świetna kontra.  ;D
Ale pomijając te dziwaczne dywagacje i tak nie podoba mi się motyw z niedecloakowaniem się cloakerów. To takie idiotyczne trochę, bo będzie sytuacja, że będę się od czegoś bumpował nie widząc tego, a to mój kolega próbujący lecieć w cloaku w przeciwną stronę. lol Chyba, że cloakerzy będą przelatywać przez siebie, co byłoby jeszcze głupsze.

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #484 dnia: Listopad 24, 2011, 18:47:30 »
Musiałby jeszcze stać w perma alignie ciągle 30km od swojej floty (?!?) i wiedzieć, że wrogie bombery już doleciały i zaraz strzelą i jeszcze wystrzelić te 2-3 sekundy przed wrogiem. Tak faktycznie, świetna kontra.  ;D
Ale pomijając te dziwaczne dywagacje i tak nie podoba mi się motyw z niedecloakowaniem się cloakerów. To takie idiotyczne trochę, bo będzie sytuacja, że będę się od czegoś bumpował nie widząc tego, a to mój kolega próbujący lecieć w cloaku w przeciwną stronę. lol Chyba, że cloakerzy będą przelatywać przez siebie, co byłoby jeszcze głupsze.

nawet jesli nie uda sie rozwalic pierwszej serii bomb to wiadomo, kiedy i gdzie bedzie kolejna fala bomberow - zwykle to wlasnie drugie i trzecie fale bomberow sa zabojcze
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #485 dnia: Listopad 24, 2011, 19:25:28 »
hmm jesli beda sie bumpowac w cloaku to slabo widze cala flote warpujaca w jeden punkt by puscic bombki w jednym kierunku  ;/

Tony Solando

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #486 dnia: Listopad 25, 2011, 11:32:54 »
A teraz proszę wytłumacz, co jest takiego strasznie trudnego i wymagającego myślenia w kliknięciu set as next waypoint a potem odpaleniu autopilota, względnie w ręcznym spamowaniu jump? Więcej bezsensownych czynności do osiągnięcia tego samego efektu nie sprawia, że dana rzecz staje się bardziej hardkorowa.

Bo co to tak naprawdę zmienia? Ułatwi ludziom palenie do przodu po bramach? No przecież to bardzo intrygujący i hardkorowy element EvE, nie?

Jeśli trudność gry wynika nie z samej mechaniki gry czy przeciwności stawianych przez grę lub innych graczy, a z trudności w posługiwaniu się upierdliwym interfejsem, to developer za ten fakt odpowiedzialny zdecydowanie minął się z powołaniem i może powinien poszukać sobie innej roboty. Machania łopatą na przykład.

Dlatego też ja jestem za wszelkimi usprawnieniami UI.

Przekonałeś mnie. Niech sobie już będzie ten guzik. (Nie mniej jednak nigdzie nie twierdziłem, że jest to trudne.)

Phobeus

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #487 dnia: Listopad 25, 2011, 18:49:48 »
(prawdopodobnie) pełna lista nowości i zmian w Crucible: http://www.eveonline.com/en/crucible/features/

Ja Wam mówie, klient eksploduje :P

Pabllo

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pabllo
  • Korporacja: Black Souls Industries
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #488 dnia: Listopad 25, 2011, 19:37:39 »
Przy tej ilości bugów co są teraz dojdzie milion innych nie ma co się podneicać za bardzo  :P

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #489 dnia: Listopad 25, 2011, 21:35:12 »
Nowy Dev Blog traktujący o engine trails wersja dla hardcorowców, zwłaszcza akcenty matematyczne  ;D
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=3217