Autor Wątek: Nowy dodatek - Zima 2011  (Przeczytany 159404 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #280 dnia: Listopad 08, 2011, 15:19:57 »

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #281 dnia: Listopad 08, 2011, 15:32:54 »
o ja piernicze....


bo jeszcze wroce do eve.... (tzn jesli nie exploduje po tym dodatku)

Danath Riddick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Danath Riddick
  • Korporacja: Devion Corporation
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #282 dnia: Listopad 08, 2011, 23:25:36 »
Jeszcze jeden mały wynalazek który mnie się bardzo spodobał. Teraz po przeskoku przez bramę, chcąc warp'nąć na następnego gejta to mamy odrazy przycisk jump aktywny. Po wciśnięciu statek warpuje na geta i przeskakuje na kontakt. Natomiast kiedy jesteśmy wiecej niż 2500m a mniej niż 150 km od gata też klikamy jump statek podpłynie do geta na impulsowych i też przeskoczy na kontakt Przyda się tym którzy grają na kilu kontach na jednym monitorze a dobijanie do geta tez będzie ułatwione.

Na sisi jest też nowy model Ravena. Modelowo zmienili tylko tył czyli silniki. Pewnie będzie miał nowe textury bo na razie na sisi jest tylko goły model.
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2011, 23:44:59 wysłana przez Danath Riddick »

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #283 dnia: Listopad 08, 2011, 23:35:57 »

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #284 dnia: Listopad 09, 2011, 02:19:57 »
Może jest późna pora ale z wyjaśnij Riddick-a nic nie zrozumiałem a filmik Mony też nic godnego uwagi nie pokazywał

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #285 dnia: Listopad 09, 2011, 03:25:49 »
Na sisi, kiedy działka pudłują, to animacje strzałów przelatują obok statku, a nie w jego środek.

Dlatego wlaśnie filmik nazywa się "Turret Miss Animation on SiSi"

Danath Riddick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Danath Riddick
  • Korporacja: Devion Corporation
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #286 dnia: Listopad 09, 2011, 07:21:12 »
Ok może inaczej. Wersja dla topornych. Przeskakujesz przez Bramę. I do następnej bramy masz powiedzmy ok 2AU i na tego geta możesz zrobić align, możesz warpnąć i możesz wcisnąć przycisk jump  co spowoduje że statek warpnie na geta i przeskoczy na kontakt bez ponownego wciskania wciskania przycisku jump. Obecnie na Tranguility przycisk jump jest tylko aktywny jeżeli jesteśmy mniej niż 2500 m od gate na SISI jest on aktywny w dowolnej odległości od gata.  Po prostu masz jedno kliknięcie z głowy.

Nie wiem jak to inaczej, prościej wytłumaczyć jeżeli Herezja nadal nie kapujesz to zainstaluj SISI i zobacz.
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2011, 07:30:24 wysłana przez Danath Riddick »

shadd

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #287 dnia: Listopad 09, 2011, 07:45:45 »
Ale wtedy statek warpuje na 0 czy na 20 i dopiero podbija? Bo jeżeli na 0 to rewelacyjne ułatwienie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #288 dnia: Listopad 09, 2011, 07:59:31 »
Cytuj
Ok może inaczej. Wersja dla topornych. Przeskakujesz przez Bramę. I do następnej bramy masz powiedzmy ok 2AU i na tego geta możesz zrobić align, możesz warpnąć i możesz wcisnąć przycisk jump  co spowoduje że statek warpnie na geta i przeskoczy na kontakt bez ponownego wciskania wciskania przycisku jump. Obecnie na Tranguility przycisk jump jest tylko aktywny jeżeli jesteśmy mniej niż 2500 m od gate na SISI jest on aktywny w dowolnej odległości od gata.  Po prostu masz jedno kliknięcie z głowy.
Coś jak przycisk "dock" na panelu overviu kiedy podświetlisz stację
Cytuj
Ale wtedy statek warpuje na 0 czy na 20 i dopiero podbija? Bo jeżeli na 0 to rewelacyjne ułatwienie.
Podejrzewam że jest to analogiczne do wzmiankowanego wyżej przycisku, czyli warpujesz na 0 ale masz rozrzut do cirka 2km

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #289 dnia: Listopad 09, 2011, 08:42:48 »
Ale wtedy statek warpuje na 0 czy na 20 i dopiero podbija? Bo jeżeli na 0 to rewelacyjne ułatwienie.

Warpuje na "0" i przeskakuje.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Ranshe

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #290 dnia: Listopad 09, 2011, 08:59:40 »
http://youtu.be/kX4wvakhETA

Oszit, w końcu. Zawsze mnie to masakrycznie irytowało :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #291 dnia: Listopad 09, 2011, 09:18:56 »
Podejrzewam że jest to analogiczne do wzmiankowanego wyżej przycisku, czyli warpujesz na 0 ale masz rozrzut do cirka 2km

Rozrzut to masz zawsze - latając w cloaku notorycznie lądujesz pomiędzy 2 a 2,5 km od bramy, a w cloaku skoczyć nie możesz. Ba... raz na 100 razy lecąc podem lądujesz o 50m poza jump range gata i musisz podpedałować bliżej.

EDIT: dobry link -> http://throughnewbeyes.wordpress.com/2011/11/09/winter-expansion-crucible-feature-list/
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2011, 09:41:27 wysłana przez SokoleOko »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #292 dnia: Listopad 09, 2011, 09:31:11 »
Ubezpieczenie statków też doczekało się zmian, brak wypłaty gdy Concord jest na KM.

Co do posta Riddicka, można na autopilocie ustawić stację docelową, i autopilot sam zadokuje.

W sumie buff dla suicide gankerów :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #293 dnia: Listopad 09, 2011, 09:49:23 »
Cytuj
Ubezpieczenie statków też doczekało się zmian, brak wypłaty gdy Concord jest na KM.
Aż polecę do Stein sprawdzić czy dotyczy to też concordu z misji pirackich :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

xiii

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #294 dnia: Listopad 09, 2011, 09:51:02 »
W sumie buff dla suicide gankerów :)
Buff? Chyba nerf.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #295 dnia: Listopad 09, 2011, 10:03:13 »
Buff. Zostaną tylko rasowi suiside gankerzy którzy polują na naprawdę tłuste cele, lub robia black opsa przeciwko politycznym wrogom bez bawienia się w wardek
Banda wana be dresów przestanie im konkurencję robić
Pozatym na pewno znajdą się debile którzy uznają tą informacje za koniec ganków i przestaną się pilnować latając mało tłustymi celami :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #296 dnia: Listopad 09, 2011, 10:06:42 »
Buff. Zostaną tylko rasowi suiside gankerzy którzy polują na naprawdę tłuste cele, lub robia black opsa przeciwko politycznym wrogom bez bawienia się w wardek
Banda wana be dresów przestanie im konkurencję robić
Pozatym na pewno znajdą się debile którzy uznają tą informacje za koniec ganków i przestaną się pilnować latając mało tłustymi celami :P

^this

Edit: Plus haulery na autopilocie będą lądować 15 km od Jita 4-4 czy Dodi m20, po co więc stać na bramach. Do tego Tornado i buff desek.

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #297 dnia: Listopad 09, 2011, 10:39:39 »
po zmianach w ubezpieczeniu bedzie mozna wozic bezpiecznie wiekszej wartosci ladunki we frachcie :P

ale razem z tym i przy booscie dla desek zaczna sie pytania ile trzeba desek na sucide gank frachta?:P moze ktos policzy ?:P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #298 dnia: Listopad 09, 2011, 10:43:27 »
możemy sprawdzić na sisi :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #299 dnia: Listopad 09, 2011, 10:43:54 »
Aż polecę do Stein sprawdzić czy dotyczy to też concordu z misji pirackich :P

Oczywiście, że nie - to jest inny Concord.

Buff. Zostaną tylko rasowi suiside gankerzy którzy polują na naprawdę tłuste cele, lub robia black opsa przeciwko politycznym wrogom bez bawienia się w wardek

Eee... przeczytaj co napisaleś.

Jaki buff, skoro będzie ich mniej? Jaki k... BlackOps w suicide gankingu?

ale razem z tym i przy booscie dla desek zaczna sie pytania ile trzeba desek na sucide gank frachta?:P moze ktos policzy ?:P
[

Potrzebujesz 12+ BS-ów, żeby zabić frachta. Nawet jeśli Thrasher ma 1,5k Alphy (to się nie zmieni, bo modyfikują RoF a nie dmg), to potrzebujesz mniej więcej 8 desek za jednego BS-a. Czyli mając 100 możesz już próbować.

Prędzej wykorzystywany będzie Tornado, który ma Alphę jak Maelstrom, a cenę (w założeniu) poniżej Typhoona.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #300 dnia: Listopad 09, 2011, 10:54:06 »
Potrzebujesz 12+ BS-ów, żeby zabić frachta. Nawet jeśli Thrasher ma 1,5k Alphy (to się nie zmieni, bo modyfikują RoF a nie dmg), to potrzebujesz mniej więcej 8 desek za jednego BS-a. Czyli mając 100 możesz już próbować.

Nie do końca jest tak prosto. Jak dobrze wiesz CONCORD nie pojawia się "pstryk" i już. Prawie napewno po zdjęciu kary na ROF w takim 0.5 deska zdoła oddać 2-3 a moze i 4 salwy na overheacie  zanim pojawi się CONCORD i wszystkich uciszy.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #301 dnia: Listopad 09, 2011, 10:59:01 »
Cytuj
Eee... przeczytaj co napisaleś.

Jaki buff, skoro będzie ich mniej
Zniknie konkurencja dla tych poważnych -> ludzie poczują się bezpieczniej -> Ci poważni mają szansę na częstsze cele warte odstrzału
Cytuj
Jaki k... BlackOps w suicide gankingu?
Np alty nie powiązane oficjalnie z C0ven nakurwiające do frachtów -A- z tagiem lfn w kaputen czy jak sie ten chocke point zwie (przykład z sufitu wzięty, nawet gdybym miał pewność ze to prawda to bym sie nie przyznał bo by mnie moi informatorzy... :P ). Czy tobie BO kojarzy się tylko z uzyciem specjalnego t2 bs'a? Stein Emire niedawno przeprowadziło udanego BO prawie nie strzelając a wracjac z lupem w postaci super capsów i zawartością ich hangarów :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #302 dnia: Listopad 09, 2011, 10:59:56 »
Cytuj
Nie do końca jest tak prosto. Jak dobrze wiesz CONCORD nie pojawia się "pstryk" i już. Prawie napewno po zdjęciu kary na ROF w takim 0.5 deska zdoła oddać 2-3 a moze i 4 salwy na overheacie  zanim pojawi się CONCORD i wszystkich uciszy.
W 0,5 to torpedowy raven odpali ze 3-4 razy

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #303 dnia: Listopad 09, 2011, 11:07:16 »
Oczywiście, że nie - to jest inny Concord.

Eee... przeczytaj co napisaleś.

Jaki buff, skoro będzie ich mniej? Jaki k... BlackOps w suicide gankingu?
[

Potrzebujesz 12+ BS-ów, żeby zabić frachta. Nawet jeśli Thrasher ma 1,5k Alphy (to się nie zmieni, bo modyfikują RoF a nie dmg), to potrzebujesz mniej więcej 8 desek za jednego BS-a. Czyli mając 100 możesz już próbować.

Prędzej wykorzystywany będzie Tornado, który ma Alphę jak Maelstrom, a cenę (w założeniu) poniżej Typhoona.

ech wlasnie  zapomnialem o scentry na bramach i myslalemze mozna by ze 2 salwy wycisnac z deski w 0,5;/

a co do cen t3 znane sa szczegoly ?  zawsze mi sie wydawalo ze t3 beda produkowane z surowcow z wh czy tu juz wiadomo ze tak nie bedzie?

no i jeszcze mamy spin licznik w stacji lol - teraz jeszcze wiecej ludzi bedzie siedziec na stacjach  bijac coraz to nowe spin rekordy ;]

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #304 dnia: Listopad 09, 2011, 11:11:46 »
a co do cen t3 znane sa szczegoly ?  zawsze mi sie wydawalo ze t3 beda produkowane z surowcow z wh czy tu juz wiadomo ze tak nie bedzie?

dood... Nowe beceki są tier 3.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #305 dnia: Listopad 09, 2011, 11:15:31 »
A kosztowo wychodzą z grubsza pomiędzy tier 2 bc i tier 1 bs, blizej ceny tych drugich

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #306 dnia: Listopad 09, 2011, 11:18:01 »
A kosztowo wychodzą z grubsza pomiędzy tier 2 bc i tier 1 bs, blizej ceny tych drugich

Ninja Edit: Nie doczytalem. Z tego co widzialem na razie, to np. Oracle bedzie nieco drozszy od Armageddona. Czy to novelty factor, czy minsy (serio pytam, swoja przygode z produkcja zakonczylem na wyklepaniu tormentora w tutorialu)?

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #307 dnia: Listopad 09, 2011, 11:19:12 »
Z tej stronki co ktoś tu, a nie będe lecniem, Sokół podał, to najbardziej podoba mi się:

 ???
::)
 :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #308 dnia: Listopad 09, 2011, 11:22:33 »
Cytuj
Ale to na razie z uwagi na novelty factor, czy tak na stale, z uwagi na cene w minsach (pytam serio, bo swoja przygode z produkcja zakonczylem na wyklepaniu Tormentora w tutorialu)?
Patrzyliśmy na minsy z bpo na sisi w stosunku do cen jita na TQ, obrobienie zawsze da jakieś oszczędności ale mimo wszystko przy obecnych cenach jest to 35-45kk zalerzy od shipa, bpo, skili i cen minsów. Blizej 35kk to podejrzewam factorie z dronkowa z ich dampingowymi cenami minsów, bliżej drugiej wartosci dowolne inne stocznie, w szczegulności ludzi nie produkujacych masowo a od przypadku do przypadku którzy to akurat wybiorą na utylizację looto z dronek na misjach

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #309 dnia: Listopad 09, 2011, 11:23:45 »
Z tej stronki co ktoś tu, a nie będe lecniem, Sokół podał, to najbardziej podoba mi się:


Mona, a nie

Cytuj
I'M SPININ'!

Cytuj
A counter for ship spinning
Wait what?

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #310 dnia: Listopad 09, 2011, 11:30:01 »
http://throughnewbeyes.wordpress.com/2011/11/09/winter-expansion-crucible-feature-list/

"I have some images of the new “V3″ hulls here. If you would like to see a particular hull, leave a comment saying so. It is currently unknown if the Amarr and Minmatar hulls will recieve a similar treatment in the first build of Crucible."

Yyy, wyjaśnił by mi ktoś, co to jest to V3 hull? Chodzi o statki frakcyjne, czy jak?
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #311 dnia: Listopad 09, 2011, 11:36:23 »
Yyy, wyjaśnił by mi ktoś, co to jest to V3 hull? Chodzi o statki frakcyjne, czy jak?

Visual 3.0, czyli najnowsza wersja tekstur. TL;DR -> V3 są ładniejsze od V2. W grze V3 obiecnie to Scorpion (i wariacje) oraz Maller (i jego wariacje).

Mona - ikonki były jedną z najbardziej spieprzonych rzeczy w grze. Niech sobie będą nowe, trudno, przyzwyczaję się, ale k.. mać NIECH JE BĘDZIE WIDAĆ!!. Dzisiaj, jak tło jest ciemne, to nie widzę w co strzelam (mikro ikonka koło celu).

Co do cen nowych BC-ków, nie ma znaczenia czy Tornado będzie kosztowało 30 czy 50 milionów. Ważna jest oszczędność kasy na rigach - 3 Large CDFE kosztują koło 45 mil, a 3 Medium CDFE pewnie poniżej 10 mil. Dlatego gotowy do użycia BC tier 3 (T1, nie T3) będzie o wiele tańszy od BS-a.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #312 dnia: Listopad 09, 2011, 11:42:24 »
Mona, a nie

Nie.
W całym tym moim 'oddajcie ship spinnig', chodziło tak naprawdę o 'oddajcie starą funkcjonalność'. Gdybym mógł korzystać z głównego okna tak jak dawniej (klikanie tam dawało by menu statku), do tego mógłbym łatwo zobaczyć aktywny statek (np. wszędzie byłyby monitory, albo nowe hologramy pokazujące go), to bym miał w nosie spinowanie.

Za to możliwość zobaczenia co ja tam mam właściwie założone...

Że się podeprę starym postem z oficjlanego: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=58084#post58084

Yyy, wyjaśnił by mi ktoś, co to jest to V3 hull? Chodzi o statki frakcyjne, czy jak?

Tekstury w wersji 3.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #313 dnia: Listopad 09, 2011, 11:46:47 »
Visual 3.0, czyli najnowsza wersja tekstur. TL;DR -> V3 są ładniejsze od V2. W grze V3 obiecnie to Scorpion (i wariacje) oraz Maller (i jego wariacje).

Oraz dziwne wariacje np. Ishkura czy Enyo, które są chyba v2.5 bo modele nie zmienione ale tekstury jednak inne (ładniejsze)  niż obecnie na TQ.
Chyba tez Caracal i Bustard się na to v2.5 załapały.
Najwyraźniej chłopaki z CCP nie mają pomysłu jak z sensem przerobić np. zardzewiałego Vagaska  ;D

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #314 dnia: Listopad 09, 2011, 11:55:03 »
Najwyraźniej chłopaki z CCP nie mają pomysłu jak z sensem przerobić np. zardzewiałego Vagaska  ;D

Vaga vagą, ale do totalnej przebudowy to się nadają hule wszystkich caldari cruzów, za wyjatkiem caracala. Same tekstury nie pomogą. I tak wstyd wsiąść w takiego paskudę :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P