Autor Wątek: Nowy dodatek - Zima 2011  (Przeczytany 159395 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #245 dnia: Listopad 04, 2011, 17:22:45 »
Widze że nie tylko ja mam skojarzenia z Homeworldem? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #246 dnia: Listopad 04, 2011, 17:37:01 »
Widze że nie tylko ja mam skojarzenia z Homeworldem? :P

A to można grać w EvE nie mając skojarzeń z Homeworldem? :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #247 dnia: Listopad 04, 2011, 17:48:23 »
Wygląda Naga bc jest pierwszym moim skojarzeniem tego typu :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #248 dnia: Listopad 04, 2011, 23:59:32 »
Btw:
Tu, tu, tu i tu CCP t0rfifrans podaje więcej informacji o Nebulae i projekcie V3
Thnx
Cytuj
meaning that the artists would be tied up painting nebulas and not fixing lag.... It's always a balancing act.
Oficjalne przyznanie, że zaganiają "artystów" do roboty przy fixowaniu l(b)agów (!? znaczy się co zapierdzielają na rowerkach i dynamem dodają powerka clusterkowi ?!)(myślałem, że od tego mają chomiki  ;) :P)
Cytuj
We want the nebula to cast faint light onto the objects
Ociepierdle nie mam tyle kasy na sprzęt który to pociągnie  ??? >:(
Cytuj
we won't be able to cover all of these unique systems before releasing the Winter Expansion, but we made sure to have the tech there to allow us to do that, as it feels pretty important to a lot of us.
Znaczy się jak zwykle SoonTM (tak jak mechanika do polityki, tak jak giełda...)

Bez przesady. 64 regiony to 64 unikalne tła. Jeśli zmiana byłaby co konstelacje to musieliby stworzyć  ich 400? 500? A te 64 tła zajmują po 3mb każde więc byśmy mieli 1,5gb zajęte tylko na to. I tak bedzie o klase lepiej niż było, a przed nami wiecej zmian dzieki V3
Aż tak źle nie jest:
Cytuj
The total size for 67 cubemaps is 201 megabytes (Each cubemap is 3 megabytes). The new cubemaps are the same size as the old ones.
per sztuka to jakieś 3MB, a dzięki uprzejmości Mony wiemy, że
786
potrzeba teksturek dla każdej konstelacji co daje jedyne ~2,3GB  ;) :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

nonenalim

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #249 dnia: Listopad 05, 2011, 02:06:08 »
http://www.youtube.com/watch?v=dInM9k3tTSw

kilka ciekawych informacji w tym:
- krotszy czas rozstawiania posow
- pos bedzie dzialal na jednym paliwie (pewnie producenci beda je tworzyc z istniejacych)
- korpowe bmki

Ranshe

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #250 dnia: Listopad 05, 2011, 12:10:13 »
http://www.youtube.com/watch?v=4Kayt4c-Ij0

Wszystkie bc do pooglądania, screeny minerałów jak ktoś lubi też, reszta to nebule i muszę przyznać, że wyglądają naprawdę ekstra.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #251 dnia: Listopad 06, 2011, 10:10:24 »
Hmm... wczoraj wreszcie po raz pierwszy od paru miechów udało mi się zajrzeć na sisi.
Pierwsze wrażenie jest takie że t2 antenki mogą trochę zamieszać. Już na t2 webie czuć było wczoraj różnicę między t1 linkiem i t2

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

HammerSnake

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #252 dnia: Listopad 07, 2011, 12:46:39 »
Jest już znana data wprowadzenia tego dodatku?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #253 dnia: Listopad 07, 2011, 13:37:30 »
Ponoć przed Świętami.

Ale wzorem Incursions, może się to odbyć w etapach.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #254 dnia: Listopad 07, 2011, 16:33:06 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=3029

Nie trzeba haseł do JB, zmiany w timerach anchorowania i onlinowania, paliwo w blokach (jeden na godzinę dla małej wieży)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #255 dnia: Listopad 07, 2011, 16:54:01 »
No wreszcie kuźwa koniec siedzenia z kalkulartorem jak chce sie dotankować wieze, wrzucam bloczków pod korek z podrecznego magazynu i spokój :P
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2011, 17:04:01 wysłana przez Mona X »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #256 dnia: Listopad 07, 2011, 17:08:32 »
Mam jedną, wiec wiekszym powodem do zadowolenia jest:

Cytuj
Every other structure not already mentioned in this list now takes 5 seconds to anchor/unanchor and 3 seconds to online/offline

Jak zapomnę zatankować, to teraz zonlinowanie labek zajmnie mi pół minuty, a nie godzinę!  ;D

nonenalim

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #257 dnia: Listopad 07, 2011, 17:48:29 »
Nareszcie zlitowali sie na ludzmi bawiacymi sie posami :] Koniec z całodniowym siedzeniem i zwijaniem posow. Do tego brak hasel do jb i ujednolicone paliwo - imba.

ps. np heavy water wyparowal z jita :D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #258 dnia: Listopad 07, 2011, 17:50:55 »
Cytuj
400x relevant racial Isotope
Mi ten zapis sugeruje że wciąż paliwo będzie się różniło co najmniej jednym składnikiem rasowym, czyli bedzie dokładnie o jeden rasowy komponent mniej (o te śmieci z LP store do posów w high)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #259 dnia: Listopad 07, 2011, 18:21:40 »
To teraz policzcie sobie, small pos bedzie potrzebował jedną kostke, która zawiera materiały na zasilenie dużego posa obecnie. Ilość paliwa na utrzymanie posa x4.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #260 dnia: Listopad 07, 2011, 18:58:09 »
Wisi mi to i powiewa nie używam małych posów, a nigdzie nie powiedzieli że wieksze beda palić wiecej :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #261 dnia: Listopad 07, 2011, 19:23:08 »
Wisi mi to i powiewa nie używam małych posów, a nigdzie nie powiedzieli że wieksze beda palić wiecej :P

Hmmm...a to - "Towers will use 1 block/hour for small, 2 blocks/hour for medium and 4 blocks/hour for large. The CPU and Power load will no longer have any impact on your fuel needs - all towers now need the same amount of fuel, regardless of configuration."

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #262 dnia: Listopad 07, 2011, 19:24:51 »
Cytuj
Starbases will stop needing multiple fuel types, and instead will simply use fuel blocks, each of which contains 100% of the Recommended Hourly Allowance for a small control tower. (NOTE: none of this affects charters, which will still need to be added as normal!)

Cytuj
Towers will use 1 block/hour for small, 2 blocks/hour for medium and 4 blocks/hour for large. The CPU and Power load will no longer have any impact on your fuel needs - all towers now need the same amount of fuel, regardless of configuration.

A tak przy okazji, pojawiły się plotki, że dodatek bedzie nazywał się Crucible.

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #263 dnia: Listopad 07, 2011, 19:28:19 »
To teraz policzcie sobie, small pos bedzie potrzebował jedną kostke, która zawiera materiały na zasilenie dużego posa obecnie. Ilość paliwa na utrzymanie posa x4.

"Each batch of four will need the following components:"  co znaczy ze z

8x Coolant
4x Enriched Uranium
400x relevant racial Isotope
4x Mechanical Parts
20x Oxygen
1x Robotics
150x Heavy Water
150x Liquid Ozone

otrzymamy 4 kostki :P  a to znaczy ze male posy beda tansze niz obecnie- zakladajac ze ceny PI nie ulegna zmianie ( a na pewno ulegną;])

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #264 dnia: Listopad 07, 2011, 19:31:38 »
Hmmm...a to - "Towers will use 1 block/hour for small, 2 blocks/hour for medium and 4 blocks/hour for large. The CPU and Power load will no longer have any impact on your fuel needs - all towers now need the same amount of fuel, regardless of configuration."
UPS :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #265 dnia: Listopad 07, 2011, 19:32:48 »
Orli ma racje, nie doczytałem. Wychodzi 1:1.  :D
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

HammerSnake

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #266 dnia: Listopad 07, 2011, 19:45:28 »
Czyli ludzie w wh oprócz zbierania towarów z planetek będą musieli mieć kogoś z skillami w industry kto będzie im ten plankton przerabiał godzinami na paliwo do posa?  8)

Zmiany w posach ok, ale dlaczego nie mogą być ludzkie tylko jak zwykle kosmetyczne. Ot choćby taka błahostka sma z możliwością tworzenia zakładek z uprawnieniami dla określonego pilota.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #267 dnia: Listopad 07, 2011, 19:47:25 »
Cytuj
Ot choćby taka błahostka sma z możliwością tworzenia zakładek z uprawnieniami dla określonego pilota.
Zmiany czasu anchoringu / onlinowania to zmiany w wartości w tabelce, to o czym piszesz podejrzewam wymagałoby w zasadzie przepisania większej części kodu dotyczącego zarządzania korporacją

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

HammerSnake

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #268 dnia: Listopad 07, 2011, 19:50:20 »
ee w korpowym hangarze już można coś takiego zrobić, więc chodzi o przeniesienie tego do sma.

Ofc znając ccp byśmy mieli przy okazji  bunt maszyn v 2.0.

shadd

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #269 dnia: Listopad 07, 2011, 19:57:12 »
Mi by wystarczyło żeby właścicielem posa mogła być postać a nie tylko corp. A gdyby dodali jeszcze możliwość zdalnego zarządzania albo chociażby sprawdzenia zdalnie silosów... ::)

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #270 dnia: Listopad 08, 2011, 08:00:07 »
Jak juz mowa o tym co mozna by zmienic w POSach to przydaloby sie wykasowanie koniecznosci wyboru fabryki z listy przy puszczaniu produkcji z bp ktory jest w niej umieszczony
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Jonas

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #271 dnia: Listopad 08, 2011, 09:14:07 »
Dyskusja o tym co "możnaby" zmienić w POSach nie ma specjalnego sensu, bo na forum eveo napisano o tym tysiące stron, a CCP co i raz przyznaje się, że rozmyślają nad tym jak się do tematu zabrać, ale wiadomym jest, że konieczne jest tu przepisanie całego systemu od zera, a to wiąże się z poważnymi nakładami sił i środków, a poza tym generuje BARDZO poważny problem z implementacją tego w taki sposób, aby 99% community posiadającego POSy nie skasowała kont z nerwów. Więc na teraz cieszą chociaż takie zmiany, może kosmetyczne, ale dość istotnie wpływające na codzienne użytkowanie POSów, co potwierdzi chyba każdy, kto kiedykolwiek musiał rozłożyć i złożyć szpilkę wraz z całą jej infrastrukturą.
Zmiany w ilości paliwa pociągną za sobą z pewnością spadek cen izotopów (mniejsze zużycie rasowego paliwa w dużej szpili) wzrost cen LO i HW (ujednolicenie zużycia bez względu na zużycie CPU/PG co często będzie prowadziło do zwiększenia jego zużycia). Co do cen PI nie sądzę, aby miało się wiele zmienić, bo i niewielkie są zmiany zużycia poszczególnych paliw z PI (oxygen i robotics w niewielkim zakresie).
Najzabawniejsze jest jednak wytłumaczenie deva, dlaczego te zmiany, choć tak proste i "kosmetyczne" są wprowadzane tak późno. Nie mógł wpaść na pomysł jak przejść z jednego systemu na drugi, aż ktoś mu podpowiedział, że możnaby do fuel baya POSa wrzucić stare i nowe paliwo i tak przeczekać moment zmiany systemu. Lol.

Ranshe

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #272 dnia: Listopad 08, 2011, 11:31:33 »
Jonas no lol, ale takie facepalm momenty się wszystkim developeroprogramistom zdarzają, a potem człowiek faktycznie myśli "jak ja do cholery mogłem być taki ślepy". Ja go rozumiem bo sam miałem tak parę razy i dopiero jak pokazałem komu innemu to /facepalm i "nikt o tym nie musi wiedzieć" :)

A zmiany w POSach są bardzo ok - ktokolwiek kto rozkładał i utrzymywał szpilki nie będzie miał nic przeciwko. Osobiście bym im wysłał maila gratulacyjnego, gdyby jeszcze UI od szpilek zmienili trochę.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #273 dnia: Listopad 08, 2011, 11:38:55 »
Troche? Troche dobre to ono jest teraz, ja bym je zmienił BARDZO, podobnie jak (a raczej a zwlaszcza) UI infrastruktury montowanej na posie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #274 dnia: Listopad 08, 2011, 12:46:32 »

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #275 dnia: Listopad 08, 2011, 13:56:07 »
A jak to przetłumaczyć?
Ja z angielskiego noga. Spróbowałem po jakimś translatorze i wyrzuciło mi:
1) "tygiel" - jak na ilość różnie różnistych zmian nawet pasuje,
2) "próba" - to chyba jeszcze bardziej w sam raz :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P



Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #277 dnia: Listopad 08, 2011, 14:39:47 »
Drobnym drukiem na dole było.... ;)

A co do tłumaczenia to chyba chodzi o jakieś takie metalurgiczne ustrojstwo, w którym wytapia się różne świństwa i zostaje czysty, szlachenty metal. Coz, faktycznie udana nazwa.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #278 dnia: Listopad 08, 2011, 14:50:30 »
Drobnym drukiem na dole było.... ;)

A co do tłumaczenia to chyba chodzi o jakieś takie metalurgiczne ustrojstwo, w którym wytapia się różne świństwa i zostaje czysty, szlachenty metal. Coz, faktycznie udana nazwa.

Tak na polski crucible to po prostu tygiel...
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #279 dnia: Listopad 08, 2011, 15:13:49 »
Tak na polski crucible to po prostu tygiel...

Heh..z tym tyglem to chyba "puszczenie oka" do graczy w sensie tygla który rozpalił się w EVE po CQ, protestów, emu quitów itd, itp...  :D