Engine który stoi za pacynkami nie udał im się za bardzo, więc, żeby dać coś na zimę postanowili wrócić do tego co jest sensem tej gry, czyli statków kosmicznych.
Myślę, że jesteś troszkę za bardzo krytyczny.
Pomyśl, przez ostatnie kilkanaście miesięcy "Zespół Incarny" pracował w pocie czoła, by dać Ci produkt unikalny w skali światowej, wytyczający nowe ścieżki projektowania i realizacji gier typu MMO. A ponieważ CCP jest firmą charytatywną, to oczywiście nie mogli zwlekać z momentem upublicznienia tego niesamowitego dodatku. Oczekując na słowa uznania postanowili przy okazji zarobić (NEX), lecz niestety okazało się, że Community NIE jest jeszcze gotowe sięgnąć do swoich portfeli by pokazać swą wdzięczność. Podejrzewam, że jest to jednak efekt sytuacji makroekonomicznej globalnej gospodarki.
Zwróć uwagę, że "Zespół Incarny" mógł uznać, że produkt nie jest gotowy do komercyjnego wykorzystania. Mógł, a przecież tego nie zrobił. Mógł również uznać, że należy go w większym stopniu zoptymalizować celem lepszego wykorzystania sprzętu znajdującego się w posiadaniu graczy. Przecież u 99% graczy rdzenie leżą odłogiem i to zarówno CPU jak i GPU w quadowych kartach w układzie SLI/CF. Zwróć uwagę, że "Zespół Incarny" mógł posłuchać CSM i feedbacku graczy, a nawet swego CEO i stwierdzić, że produkt wymaga dalszych prac (czytaj dotacji)... niestety wówczas CCP nie byłoby w stanie dostarczyć graczom dodatku letniego, a to z pewnością oznaczałoby, że gracze odejdą.
Można mieć tylko nadzieję, że te problemy ich jeszcze długo nie opuszczą
I to właściwy komentarz.