Parę szybkich informacji dla tych, którzy chcą ujrzeć jakieś sensowne liczby ISKowe z planet:
Paliwo do POSów, liczby:
1. Jedna linia produkcyjna na cykl 23h wydobycia zapewnia dzienne zapotrzebowanie na paliwo do POSa np - prace non-stop przy wydobyciu minimum 1500 surowca na cykl:
a) 1 extractor - 1 processor (Oxygen)
b) drabinka 2 extractory, 2 basic processory, 1 adv. processor np. Coolant, Enriched uranium, mechanical parts
c) drabinka 4 extractory, 4 basic processory, 3 adv processory np. robotics
I paliwo generalnie mozna robic na jednej planecie. Może nie kazdy rodzaj, ale nei trzeba wozic miedzy planetami, zeby zrobic jakies paliwo
2. z 3 planet można produkować około 10-20 sztuk komponentu T4 dziennie, ktorych cena waha sie w okolicach 500k-3kk obecnie w zależnosci od komponentu. Ja obecnie produkuje komponent wart 1.0-1.5kk.
3. Czas, jaki poświęciłem do tej pory to:
a) 5h na rozbudowanie 4 planet
b) 8 minut dziennie na uruchamianie extractorów, ktore jak juz raz ustawilem, nie musze zmieniac i skanowac ponownie. Nie wiem, komu przyszedl do glowy pomysl, ze trzeba non stop skanowac i przestawiac... Chyba, ze jak sie zrobic tlok na planecie, to moze to inaczej wygladac.. Poki co od 4 dni nie przestawialem ani jednego budynku
c) 10 minut dziennie na import/export z Customs Office na/z planety i przewiezienie urobku
Podsumowanie.
1. Skillowanie - 12 dni
2. Jednorazowo zainwestowany czas - 5h na 4 planety, advanced CC
3. Dziennie zuzycie czasu: ~20minut
4. Zainwestowana kasa - 30kk
5. planowany zarobek z samej produkcji T4: 200-400kk/m-c (wiem, ze duzy rozstrzal, ale trudno teraz mi oszacowac, poniewaz moja produkcja nie jest super zoptymalizowana i oparłem to o obecne ceny JITA)
6. prócz tego produkuje 3 rodzaje paliwa z wolnej mocy produkcyjnej (1 dzienny POS: 1 coolant, 1 enriched uranium i 2 oxygen).
Łatwo policzyć ROI...
Dodam, że planety mam w NULL i wszystkie w jednym systemie.
Jeśli macie jakieś pytania - zadawajcie!