Widać, że jesteś mało przekonany...
EVE w tym względzie (atrybuty) jest bardzo podobna do RL - pewne rzeczy będą Ci łatwiej (szybciej) szły, a inne gorzej.
Za przykład niech służy postać jaką obecnie masz stworzoną (nie rezygnuj z niej od razu, w końcu konto może trzymać 3 różne charaktery, więc zrobisz sobie drugi). Tworzyłeś ją z myślą o górnictwie, dałeś wysokie int i mem.
Dzięki temu możesz szybciej szkolić się w elektronice, inżynierii, przemyśle, mechanice i nauce. W sumie daje to około 100 umiejętności w których będziesz miał przewagę czasu treningu. Z drugiej strony będziesz wolniej szkolić się w tych które są związane ze statkami i uzbrojeniem (wyjątek stanowią dronki).
Różnice przy obecnie podanych informacjach wydają się spore, ale nie podałeś nam info jak wygląda sprawa ze skillami startowymi - może masz już jakieś zrobione (np. analytical mind), a każdy lvl to +1 do przypisanego mu atrybutu.
Heh... no i uprzedzili mnie...
Zatem masz dobrze zbilansowany charakter przemysłowy.
Sprawdź sobie jak to
wygląda w zestawieniu i oceń sam co warto, a czego nie...
Jeżeli Twoja postać ma nie więcej jak kilka dni (trial konto), a w dodatku int i mem nie są podwyższane przez skille w grupie learnings to na Twoim miejscu zmieniłbym ustawienia na rzecz per i will. Jeśli zechcesz zmienić postać to podnieś odpowiednio per i will zdejmując po 3-5 pkt z int i mem (tak by mieć bez skilli max 9).
Idealna "wszechstronna" postać to taka która wszystko może rozwijać w podobnym tempie, bo wówczas najmniej traci czasu na szkolenie tego czym się będzie zajmować po kilkunastu miesiącach.
O specjalizacji w EVE decyduje nie to jakie masz startowe atrybuty postaci, czy rasa, a ilość i poziom umiejętności w ściśle określonych grupach. Górnik w EVE potrzebuje poza umiejętnościami z grupy industry również kilka w grupie science no i oczywiście mieć czym latać.
Wojownik co zrozumiałe głównie będzie potrzebować umiejętności bojowych, ale nie samym gunnery przecież char w EVE żyje... zatem będzie potrzebował skilli równiez i w engineering (np. pod PG), electronics (np. pod CPU i tarcze), mechanics (np. hp dla pancerza i struktury)...