Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Lt Rook

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26
841
Na temat rejonów dronowych już tyle flejmów było na CAOD że może tu nie zaczynajmy następnego.
Fakt jest faktem, wszyscy mówią: nikt dronkowa niechce, bo to beznadziejne regiony, i mówią to Ci którzy tam byli jedynie na _NIELICZNYCH_ roamach i nic więcej, a tam można zarobić lepiej niż gdziekolwiek. Jeśli wie się jak, i mówię to bo tam majątek bez większego wysiłku zbiłem.

Nie tak dawno Atlas kombinował jak ugryść dronkowo, wcześniej Lotka Volterra a teraz część NC się porwało na niedzwiedzia, szacun, oby nie (a może oby tak) to się nie skończyło zabójczą kontrą... Dwóch pierwszych już niema a block dronkowy istnieje.
Jak to kiedyś jeden goon z GIA napisał, "a ruskie siedzą sobie w dronkowie, okopują się i robią za ruskich".



842
Tło historyczne? Raczej takiego niema, NC chyba się bardzo nudzi skoro zadziera z dronkowem :D
Czy to zemsta za Geminate, obawiam się że zemsta może się klęską zakończyć.

LS http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=7869877
UD http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=7873321

W tych bitkach widać Legion+pety+RA, więc RA już zaangażowane.
I dali rade mimo mniejszych liczb, do tej wojny w razie czego dołączy jeszcze Solar Fleet/Solar Wing.

Pytanie czy NC jest gotowe na taki "taniec z niedzwiedziem" ?  ;)

843
Off Topic / Odp: Internet w Asus A636N przez bluetooth z Samsung Monte
« dnia: Październik 21, 2010, 18:34:10 »
W programach powinna być opcja "Internet sharing" ("Udostępnianie internetu") i w środku parametry czyli USB albo Bluetooth i jakie połączenie lokalne powinno zostać użyte.

844
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 19:12:11 »
A to przepraszam, jeśli mówimy o szczególnym przypadku...
Z drugiej strony, gdy zdetonujesz atomówkę w próżni i promieniowanie gamma dotrze do atmosfery ziemi, lub atmosfery statku, to będę się upierdał że EMP powstanie.

845
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 19:08:08 »
Nie zrozumiałeś o co mi chodzi.
Bomba atomowa nie jest jedynym źródłem promieniowania gamma, a przyspieszanie, hamowanie oraz ruch po okręgu (w polu magnetycznym) cząstek obdarzonych ładunkiem" są sposobami na powstanie EMP a nie na jego rozprzestrzenianie.
Co się całkowicie nie kłóci z tym co piszesz, z tą różnicą że EMP to jednak "silne strumienie i pola elektromagnetyczne" a te z definicji nie wymagają ośrodka.
Za http://www.atominfo.org/atom7.html#7.5

Jeśli znajdziesz sposób na wygenerowanie EMP w próżni to on się rozprzestrzeni w próżni.

846
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 18:34:54 »
EMP: http://pl.wikipedia.org/wiki/Impuls_elektromagnetyczny

z fizycznego punktu widzenia to bardzo krótka i bardzo intensywna fala elektromagnetyczna, to samo co masz w każdej elektronice komunikacyjnej tyle że o ogromnej sile i bardzo krótkim czasie.
i gdyby EMP nie mogl sie rozprzestrzeniać w próżni jak niby komunikowały by się satelity? :P
Promieniowanie gamma to zupełnie inny zakres pasma. To tak jakby porównać mikrofalówkę z radiem AM i jedno i drugie może działać z tymi samymi mocami ale pierwsze ugotuje Ci jajka, a drugie nie.

847
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 17:07:10 »
Czyli reasumując, puki nie wymrą wszyscy pseudoekolodzy i politycy dinozaury nie doczekamy 0,001c...

848
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 15:47:32 »
Doświadczyłem tego organoleptycznie, zapewne nie tylko ja, natomiast jeszcze żadna rakieta z projektu NERVA nie poleciała ;)

849
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 15:24:18 »
Sceptykom osiągania prędkości relatywistycznych proponuję poszukać informacji o silnikach NERVA, ORION i Projekt DAEDALUS:

/TROLL MODE ON
Równie dobrze możesz zjeść śliwki i popić mlekiem.
/TROLL MODE OFF

W teorii wszystko ślicznie wygląda....

850
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 15:04:32 »
0,001c też jest nieosiągalne, zauważ że obecna technologia jest na tyle prymitywna że im dłużej silnik ma działać tym więcej paliwa potrzebuje, wyjątkiem są silniki jonowe, ale i tu rozpędzanie do takiej prędkości próbnika napędzanego jonówką zajeło by setki tysięcy lat, zakładając bezawaryjną pracę.

najszybszy obecnie obiekt skonstruowany przez człowieka to Voyager 1 i jego prędkość to około 61 495 km/h czyli 0,000056939(814)c

851
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 14:55:36 »
Teraz poprawnie, i to chyba zmienia całkowicie postać rzeczy, hm?  ;)

Podąrzając za poprawkami, nie jesteśmy nawet w stanie zbliżyć się do prędkości 0,1c czy nawet 0,01c mówiąc o obiektach cięższych od protonów.

852
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 14:42:41 »
0,01 * (3*10^8) m/s = 3000000m/s (3 miliony metrów na sekundę)

a żeby Wam dać ogólne pojęcie o energii "kulki" o masie jednego grama rozpędzonej do 0,01c:

E = mc^2 = 0,001 kg * (3*10^8)^2 m/s = 90000000000000J = 9*10^13 J = 90TJ (90 TERA DŻULI !!!!!!)

A teraz małe porównanie ze słynnym LHC, który narazie osiągnoł moc 7TeV:

(1 J ≈ 6,241 509 47(53) * 10^18 eV)

9*10^13 * 6,241 509 47(53) * 10^18 = 5,61358527(81) * 10^32 eV = 5,61358527(81) * 10^20 TeV

jak gdzieś zjadłem jakieś zero to przepraszam, można oczopląsu dostać :P

Inaczej, 0.01c oznacza nie mniej ni więcej okolice 3k m/s. Czy dużo ?

c = 300000000m/s, wiec mylisz się w swoim rozumowaniu o 3 zera...

853
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 20, 2010, 13:21:55 »
Druga sprawa jest taka ze w momencie kiedy dysponowal bys zrodlem zasilania i technologia pozwalajaca na budowe pare bardziej ciekwaych z teoretycznie dostepnych zabawek moglbys zbudowac bron kinetyczna strzelajaca pociskami o predkoscia zblirzonych do relatywistycznych co automatycznie czynilo by wiekszosc z nich nie efektywnymi.

AFAIK, zgodnie z teorią względności taka broń zawsze bedzie tylko teoretyczna.

854
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 14, 2010, 14:20:10 »
damn, ubiegli mnie.

855
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 13, 2010, 17:11:45 »
Nie bardzo sie orientuje w botach kopiacych, ale rozumiem ze problem polega na tym iz maja ogromna ilosc materialu dostepnego w banalny sposob.

A co gdyby zlikwidowac belty w obecnej postacji, lub pozbyc sie z nich 99 procent skalek, a zamiast tego nasrac w kazdym systemie gravimetricow, ale tez zmienionych, malutkich, takich dla ktorych nie oplacalo by sie odpalac bota.

856
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 13, 2010, 16:06:48 »
@Qreg

ale Albiemu chodzi o statek na anomalce, a nie w systemie i nie o cyno które jest widoczne z każdego zakątka,
do tego potrzeba logiki która przeskanuje system probami, i sprawdzi istniejące anomalie na ich zawartość.

857
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 13, 2010, 15:55:41 »
Co do botów pvp - w pełni wystarczyłby taki, który siedzi w cloaku, skanuje za anomalkami i jak znajdzie rattera na sanctumie / heavenie to wysyła SMSa. W pełni realne.

4,99+VAT/sztuke  ;D
i jak będą chętni za 2 dni uruchamiam taki serwis ;D

-
A tak bardziej poważnie, taki bot to by tylko odstraszał lokalnych, dobrze by było gdyby raportował fakt o ratterze na jakimś kanale (pestka), i stawiał covert cyno na żądanie (pestka).  ;)
Ratterzy drżyjcie...

858
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 13, 2010, 15:41:09 »
 :o SokoleOko zapewne miał na myśli regularną bitkę a nie dorwanie raciarza na pasku/anomalii.

NINJA EDIT:
Wracając do tematu,
imho na chwile obecną i stan mojej wiedzy:
- flota kontrolowana przez bota vs inny gang nierealne,
- flota kontrolowana przez bota vs samotny ship na bramie, pasku/anomalii, poniekąd realne,

EDIT2:
Ja bym się skłaniał w stronę, CZŁOWIEK jako dowodzący flotą a reszta to boty, zgodnie z zamysłem w moim małym projekcie.

859
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 13, 2010, 15:05:42 »
Strach sie bać, zaraz na łeb rzucą się nam wszyscy FC siedzący na centrali, za te herezje które próbujemy ubrać w piękny kod programu ;)

Ad 1. wywoływanie primary to nie tylko wyznaczenie celu ale też ich kolejność.
Ad 2. tutaj sprawa łatwiejsza i można by ją częściowo połączyć z punktem 4.
Ad 3. brak pomysłu. (narazie)

Problem polega na tym że taki uber-bot do uber-flot, musiał by umieć opanować cały grid, alby przynajmniej jego część, prędkości, transwersale, kierunek manewrów: wroga i własnych.
Jest ogromna ilość rzeczy które my, ludzie, robimy intuicyjnie, i bardzo ciężko będzie zaimplementować taką logikę w dynamicznych bitwach, gdzie trzeba, trzymać odległość, kierunek, pilnować innych rzeczy.
Co innego gdyby taka flota kontrolowana przez bota miała by strzelać do celów jak do kaczek...

860
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 13, 2010, 14:32:40 »
Teraz to już Dark Flonoe wszedł w tak cieżki temat że musimy do stworzenia skaynetu poczekać  ;)

Teoretycznie da się napisać aplikację liczącą prawdopodobieństwo wygrania potyczki (jako kolejnego kroku w większej bitwie), jako wejście podając parametry takie jak składy flot i fity (te znane i te przypuszczalne).
Ale to jest już "hardcore ETF Warrior", bo oprócz logiki jest jeszcze taktyka a ta siedzi w głowie FC.

861
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 13, 2010, 14:13:36 »
OKRO! Łeb Ci samej dupie urwe :P:P:P

To miał być tajny projekt, zwłaszcza że mam już _prawie_ działającą prostą wersję.

EDIT na swoją obronę:
Wszelkie tego typu zabawy mają na celu sprawdzenie granicy wykonywalności i komplikacji tego typu sieci rozproszonych a nie zamierzone działanie w formie PVP.
W prostych słowach, to badania naukowe  :D

862
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 13, 2010, 13:49:06 »
Tylko jak zmusić bociarzy do zakładania korpów i wrzucania tam wszystkich swoich charów z botami?  ::)

863
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 13, 2010, 13:06:01 »
Server nie, ale klient tak. I to byl jeden z pomyslow Blizza na walke z botami, zrzucic to na klienta (pare lat temu bylo trzeba zaakceptowac zgode na instalacje szpiega przy patchowaniu gry), kolejnym bylo skanowanie pamieci w poszukiwaniu botow - odpowiedz ludzi piszacych boty -> boty maja kod polimorficzny. Reasumujac botow nie da sie wyeliminowac - to gorzej jak walka z wiatrakami

W EVE to nie przejdzie, będą się ludzie buntować.
A obejście tego problemu skanera pamięci/szpiega, jest banalne, o ile EVE nie współpracuje z RDP (sprawdzone), to wszelkiego rodzaju VNC & klony rozwiązują problem, nawet nie trzeba pchać się w polimofriczny kod.

Trzech  ;)

Czterech.

864
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 13, 2010, 12:40:48 »
Łatwiej jest nauczyć bota klikać na własnych ustawieniach, bo to po prostu zmałpuje twoje ruchy.

Nie prawda,
o niebo prościej jest przeprowadzić analizę obrazu (rozpoznawanie tekstu, ikonek) w momencie gdy masz np. czarne nieprzeźroczyste tło na overview i reszcie okienek i poukładane wg jakiegoś schematu, niż gdy okienka są przeźroczyste i tło za nimi zmienia się dynamicznie, i są porozrzucane, po pierwsze łatwiej taki obraz analizować, po drugie bot nie traci czasu na szukanie odpowiednich okienek.
Nawet jeśli zmałpuje, to niczego nie zmienia. Równie dobrze można by zaprogramować robota, żeby działał na dotykowym ekranie, czyli już całkiem eliminujemy element oprogramowania na komputerze na którym działa klient eve.
Zrozumcie że fakt iż bot klika z dokładnością np. do 1ms czy z precyzją 1px dla programu i serwera niema znaczenia.
Serwer EVE nie dostaje info o tym gdzie i co kliknołeś, tylko jaka funkcja kryła się pod tym co kliknołeś.

865
Dyskusje ogólne / Odp: Boty
« dnia: Październik 13, 2010, 12:19:36 »
Ekran każdego botera korzystającego z tego wynalazku jest identyczny. Ten sam schemat kolorów, to samo overview, te same zakładki w nim, nie pamiętam tylko czy boookmarki miały takie same nazwy. Na pewno ten sam układ okien, i w dodatku bardzo charakterystyczny,

Na tej podstawie niczego nie wychwycisz. EVE jako program NIE WYSYŁA do centrali info o kolorkach, ułożeniu okien, klikaniu myszką, itd, więc niema podstaw do tego aby nawet probować szukać bota.
Każdy bot działa w ten sposób że analizuje to co jest na ekranie , z poziomu API systemowego sterownika obrazu lub SYSTEMU jako takiego a nie programu, i tu są używane algorytmy OCR.
A klikanie po ekranie to najprostsza rzecz w tym wszystkim.
Wam się wydaje że bot jako taki włazi gdzieś w program i w nim grzebie, gdyby tak było to faktycznie, EVE jako program kliencki a nawet logserver, mają zabezpieczenia które w prosty sposób uniemożliwiają manipulowanie programem od środka.

Te boty które symulują zachowanie żywego człowieka, czyli analizują obraz i ruszają wzkaźnikiem myszki po ekranie są bardzo trudno wykrywalne, a w momencie gdy taki bot nie jest 100% schematyczny, nie da się ich wykryć w ogóle.

866
Dyskusje ogólne / Odp: Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« dnia: Październik 12, 2010, 03:40:58 »
Tu sie nie zgodze, pokaż mi sposób na monitorowanie 40k+ charów ?
Zaraz pewno napiszesz że działają schematycznie i że to da się wychwycić, otóż tego się nie da wychwycić, nie obserwując działań bezpośrednio.
Jeszcze się taki nie urodził co by potrafił napisać program i na podstawie jego werdyktu powiedzieć czy dane kliknięcie z randomowym opóźnieniem i z randomowym rozrzutem w ramach określonego przycisku/obiektu było wykonane przez człowieka czy bota, zwłaszcza że można zaprogramować masę przypadkowych wykonywanych bzdur między tymi konkretnymi.

867
Dyskusje ogólne / Odp: Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« dnia: Październik 12, 2010, 03:32:39 »
Ja bym raczej stawiał że warna dostają.
Ale jeśli to działa to popieram.

868
Centrala - uwagi i propozycje / Rejestracja
« dnia: Październik 12, 2010, 03:29:43 »
Może to zły dział (EDIT), ale jak na centrali czytam niektórych niepodpisanych w żaden sposób, nawet w neutralnych wątkach, to mi żal że każdy trol może zarejestrować dowolną ilość kont email a później na centrali i bawić się dowoli.
Może czas na hash kody wysyłane na evemail + e-mail w celu potwierdzenia rejestracji i obowiązkowe info o nicku postaci?

869
Dyskusje ogólne / Odp: Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« dnia: Październik 12, 2010, 03:22:38 »
I co dostałeś w odpowiedzi?

Zapewne coś w stylu: dziękujemy za informację, zajmiemy się zbadaniem sprawy.

Gdzie tu dowód na
nie jeden bot dostal juz przezemnie bana

870
Z PL to troche jest tak że , ich taktyki, te "uber pr0", rozjezdzanie kolejnych regionów przez wymyślne i skuteczne bloby, masa kasy jaką wchłoneli, ich poczucie elytarności, sprawia że tak naprawde może być im brak teraz cierpliwości, inni (padając jak muchy) rozpuścili ich jak dziadowski bicz, nie stawiając oporu, albo minimalny. Zaciśnięcie pośladów może być na nich jedynym wyjściem, raz za razem powtarzając ten sam nudny schemat, walczyć do momentu wykończenia noda, albo przeciwnika.
Jak Doom zauważył, możecie się insta reshipować (o ile są zapasy) a to może cierpliwość PL naginać i skończy się albo 23/7 SC blobem albo nie.

BTW
Gdyby było tak ślicznie jak opisują to by tego nie opisywali.

871
Dyskusje ogólne / Odp: Po co sciagac ludzi do low / 0.0?
« dnia: Październik 11, 2010, 00:45:00 »
Bez obaw, wszyscy mają okazje wylać żale i pomysły, niech wylewają, to że nikt tego z CCP ani nie przeczyta, ani nie wdroży to ta dobra strona tego topica...  ;D

873
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Październik 06, 2010, 02:07:47 »
a gdzie sie wkleja totalną żenade związaną z eve, typu -> http://img819.imageshack.us/f/pewpewfail.png/

874
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Październik 04, 2010, 13:16:10 »
Zdaje się, że ten izotop w podobnym (jak nie wyższym) stężeniu występuje w wodzie morskiej.

Pomyliłeś z Deuterem, http://pl.wikipedia.org/wiki/Deuter

875
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Październik 01, 2010, 11:28:59 »
A tak naprawde to na chwile obecną możemy sobie polatać conajwyżej pikselami po ekranie monitora :P
Niestety niemamy żadnego bardzo wydajnego, stosunkowo małego i sprawdzonego źródła energii, dużej energii..
Wszelkie istniejące reaktory fuzji potrafią ją zainicjować ale narazie nie potrafią jej podtrzymać i na chwile obecną więcej energi zajadą niż wydzielają :P

Energia energia energia... bez tego ani rusz...

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26