Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Havk

Strony: 1 [2]
36
Inne gry / Odp: Civilization V
« dnia: Maj 21, 2012, 20:06:18 »
Na szczęście z wiekiem mam coraz mniejsze parcie na gry ;).

37
Inne gry / Odp: Civilization V
« dnia: Maj 21, 2012, 17:53:31 »
Grałem w Civ 1,2. Reszta jakoś mi umknęła. Niedawno kupiłem Civ 4 w serii klasyki. Niestety gry nie da się uruchomić, bo przeszkadzają jej jakieś programy, które mam zainstalowane na kompie (min. wirtualny napęd). Nie mam zamiaru kasować połowy dysku, także nigdy więcej gier od panów z firaxis. Niech sobie wsadzą tą 5.

38
Inne gry / Odp: Diablo 3
« dnia: Maj 21, 2012, 17:47:31 »
(...) Szkoda że żadnego dema nie zapodali  ;(
Jak nie. W wersji pudełkowej są zdaje się dwa zaproszenia. Zapytaj może ci ktoś podrzuci. Na takim kluczu można grać (single player only) do 13 lvl, wystarczająco żeby przetestować.

39
Off Topic / Odp: Dość ciekawe ujęcia bitwy
« dnia: Kwiecień 25, 2012, 15:24:25 »
Bitwa żenująca jeśli brać ją na poważnie ;). W Rosji mają chyba jakąś tradycję, że w bitwie zawsze muszą znaleźć się dzielne niewiasty w chustach na głowie walczące z wrogiem. Polacy na dobrą sprawę nie są aż tak źle pokazani. Po pierwszym tragicznym szturmie wpadają jednak na pomysł że można użyć artylerii, czyli jednak mądry polak po szkodzie :D. Ponadto walą do obrońców z muszkietów z jakichś 200-300m aż furczy, w jednej ze scen pada koleś sekundę po tym jak tylko wychylił się za mur. Zasięg skuteczny gładkolufowego muszkietu to jakieś 60 m a kula leci jak chce, sam Wasilij Zajcew byłby pod wrażeniem skila naszych snajperów ;).

40
Ogłoszenia / Odp: Centrala się zmienia
« dnia: Kwiecień 01, 2012, 16:26:13 »
Taka mała paralela: grałem niedawno w Darkfalla. Full open pvp po pierwszej godzinie od startu, gdzie się nie ruszysz tam możesz dostał strzałą w plecy i pałą po łbie. No i? "Dzień dobry, do widzenia, w czym możemy pomóc, tam rosną kwiatki, podleczyć, potrzebujesz czegoś - no na pewno potrzebujesz". Dostałem zapas zbroi i broni na miesiąc z okładem (zużywają się). Nawet pies na mnie nie zaszczekał. Tak zgasła ostatnia nadzieja, że człowiek, to jednak wredne bydle, dzicz i brutal, które bez bata samo się zagryzie  >:D
Odnosisz takie wrażenie bo DFO jest obecnie praktycznie martwe. Każdy nowy gracz jest na wagę złota więc nikt nowych nie gnębi. Za dawnych czasów byłbyś gankowany nawet na newbie spotach ;).
Swoją drogą, centrala to forum grzecznych ludzi (przynajmniej w opinii czasowego czytacza, znaczy mojej) więc chyba rewolucji nie będzie.
Ps. Licznik wiadomości zeruje się czy zaczyna działać po napisaniu kilku postów?

41
Inne gry / Odp: darkfall
« dnia: Lipiec 10, 2011, 16:43:10 »
nakopac troche skalek i zebrac troche drewienek - bleee, mam nadzieje ze da sie grac bez tego
(...)
wlasciwie gdyby nie bylo tak pusto powiedzialbym ze gra sie zajebiscie, z drugiej strony zaczynajac spotkalem 4 innych nowych i mlodziutkich krasnoludow wiec ktos jednak w to nadal zaczyna grac... w sumie moge polecic sprawdzenie bo jest chyba 2 tygodniowy trial.

noob ochrona dziala godzine :) wiec jest raczej symboliczna
Rozwiązanie odnośnie craftingu jest jedno... gildia mająca miasto/hamet. Z kopalnie/grove matsy uzyskuje się znacznie szybciej niż ze skałek/drzew rozrzuconych po świecie. Ogólnie crafting dla nowej postaci to masakra. Sensowne rzeczy robi się np. od 50 weaponsmith mastery (bronie r60) ofk pisze to z punktu widzenia 2 letniej postaci ;). Imo zamiast na początku bawić się w crafting lepiej zkorzystać ze wsparcia gildi.
Nie pamietam ale chyba na mmorpg.pl na forum ludzie mowili ze z servera EU przeniosla sie wiekszosc na servery US, i tam populacja jest troche wieksza :D
Serwery rozdzielono ponad rok (?) temu. Większość graczy z EU została na serwerze EU. Niestety odległość od serwera daje się mocno we znaki. Kiepsko gra się mając ping 80-100 a co dopiero mówić o graniu na US z polski.
Moze wlasnie dlatego ze nie jest banalnie prosta :p jakby wyszla 10 lat temu t pewnie grala b y masa ludzi, teraz liczy sie prostota rozgrywki i duzo pve  :D
Może tak wygląda ale nie jest banalnie prosta :). To tak samo jak napisać, że pvp w eve to tylko F1-F4. Ofk w DFO element zręcznościowy odgrywa największą rolę i wymaga naprawdę niezłej wprawy.
  Ta gra niestety nie ma kasy i to jedyny powód dla, którego nie jest numerem jeden fantasy MMO. Z tego co czytałem cały czas oczekują na zmianę inwestora i jak większość tego typu gier proponują przejście na f2p w celu zwiększenia populacji graczy. Niestety dobry pomysł, to nie wszystko. Potrzeba w ch... gotówki.  :(
Przede wszystkim ta gra ma najgorszego wydawcę jakiego można sobie wyobrazić. Rzeczy banalne w implementacji jak usuwanie bugów znanych od bety, przyśpieszenie gainów skili/statów postaci, jakiekolwiek zmiany  zajmują im lata. Gdy DFO wchodziło na rynek chętnych było tylu, że przez dłuższy czas nie można było gry kupić. Populacja przez pierwsze kilka miesięcy była na naprawdę dobrym poziomie. 3/4 graczy odeszło przez grind, bo bez wielodniowego makra i exploitów nie szło "zrobić" postaci. AV nie zrobiło i nie robi nic, żeby zatrzymać graczy. Do tego zlewają community, obiecują przez lata cuda na kiju po czym nagle piszą, że od jakiegoś czasu pracują nad nowym DFO...
Gra naprawdę ma potencjał i wyróżnia się na tle wydawanego dziś crapu, ale z obecnym wydawcą niestety nie wróżę jej przyszłości. A szkoda.

42
Inne gry / Odp: darkfall
« dnia: Lipiec 09, 2011, 18:56:26 »
Witam
Spróbuję co nieco napisać. W zasadzie najważniejszą rzeczą w dfo jest klan, gra solo praktycznie mija się z celem. Gra jest ukierunkowana na pvp i podobnie jak w eve jest full loot, z tym, że nie ma żadnych save zones. Tzn. na początku masz pewien rodzaj nwb. ochrony. Działa ona czasowo lub do chwili gdy sam zrezygnujesz lub wyjdziesz poza obszar startowy. W każdym noob mieście masz noob dungeon gdzie możesz nieco podciągnąć skile. To tyle na zupełny początek, dalej musiałbyś sprecyzować jakich informacji potrzebujesz ;). Sukces w tej grze to przede wszystkim "skill" do fpsów. Najlepszą drogą jest hybryda mag/wojak, ale wymaga to "dobrej postaci". Żeby skutecznie korzystać z magii trzeba praktycznie korzystać ze wszystkich dostępnych szkół = każda na 100% oraz poszczególne czary na min 75%. Zrobienie tego wszystkiego zajmuje w... sporo czasu. Na początek najlepiej używać meele i łuku.

Teraz, żeby za mocno nie zachęcać (w dfo gram jakieś 2 lata). Gra, w zasadzie grało się fajnie, pvp w tej grze jest naprawdę ciekawe i wymaga umiejętności + ogrania (a nie tylko ciskania F1-F8 hehe). Jednak... Obecna populacja jest stosunkowo mała, nowych graczy jest niewielu dominują weterani. Od dłuższego czasu gracze czekali na zapowiadany expansion. Ostatnio AV (wydawca) napisał, że takiego nie będzie (przynajmniej od roku mówili co innego). Będzie za to DFO 2.0 i relaunch gry. W efekcie tak na prawdę nie wiadomo co będzie z grą, bo do tej pory ani razu nie zdarzyło się, by AV dotrzymało jakiegoś podanego terminu. Na forum toczą się dyskusje będzie wipe serwera czy nie, i czy w takiej sytuacji jest sens w ogóle się logować.
Na twoim miejscu spróbowałbym triala i na tym zakończył przygodę z darkfallem, przynajmniej do czasu relauchu, który nie wiadomo kiedy nadejdzie.

@ManganMan - efekty typu krew są tylko po stronie klienta, można je wyłączyć. Każda rasa posiada swoje mounty (róznią się tylko grafiką) jest jeszcze battlehorn i bluetail (szybszy niż standardowe mounty). Nie wiem co miałeś na myśli pisząc o stealch attack. Jest możliwość chowania się za przeszkodami terenowymi i skradania się podobnie jak w fpsach. Jednym z fajnieszych feature jest system dzięków, pozwalający np. na odnalezienie robiącej coś postaci, wykorzystując tylko dzwięku, tj. kierując się natężeniem i kierunkiem z którego pochodzi.


Strony: 1 [2]