Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Larving

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6
141
Co się czepiasz, cały jeden gracz BSI był i mu się udało na parę killi załapać, widać korp kwitnie  :P

142
Incarna / Odp: Incarna, patchnoty.
« dnia: Sierpień 29, 2011, 20:16:33 »
A co ty się nerfu matek w tym patchu spodziewałeś? Jak się za to w ogóle w tym roku zabiorą to będę happy, ale wątpię, żeby się wyrobili. Ogólnie patch to jakieś duperele + nowe forum i zlikwidowanie session change timer przy przesiadaniu się między statkami na stacji, co akurat bardzo mi pasuje.

143
Dyskusje ogólne / Odp: Pro mysz do eve!
« dnia: Sierpień 01, 2011, 23:46:18 »
Też mam takiego szczurka i bardzo mi pasuje. Jak komuś szkoda tyle kasy na mysz wydawać to są jeszcze słabsze wersje R.A.T 5 i R.A.T 3.

144
Przyznam, że nie do końca rozumiem o co chodzi w całym tym rage. CCP od dawna dawało graczom z nadmiarem gotówki możliwość kupowania wypasionego stuffu. Wystarczy kupić plexy od CCP, sprzedać je za iski i za to kupić wypasione shipy z frakcyjnym/oficerskim fitem, które dają przewagę nad innymi graczami. Podobny mechanizm występuje w przypadku Noble shop. Nawet, jeśli CCP wprowadzi za Aurum wypasione statki/moduły, to tak jak dzisiaj, zwykły gracz też będzie je mógł kupić za same iski, nie wydając ani centa z real money. Gdyby CCP pozwalało kupować Aurum tylko za dolary a nie za plexy, a kupione w Noble Shop statki/itemy były by od razu przywiązane tylko do kupującej je postaci, to wtedy można by mówić o jakimś przegięciu. Prawda jest taka, że są w grze ludzie którzy srają dolarami na lewo i prawo, kupując tytany itp za realną kasę, ale z takimi ludźmi żyjemy od zawsze i jakoś nam znacząco przyjemności z gry nie psują.
Można by się rozwodzić nad tym, że nowe itemki z Noble Shop nie będą pozwalały zarobić zwykłym ludziom, bo będą produkowane sztucznie, bez udziału graczy, minerałów itd, ale tak na prawdę ten problem mamy już dzisiaj, gdyż boty, z którymi CCP nic nie robi "produkują" wielkie ilości minerałów, frakcyjnych modułów czy w końcu loyal pointów.

Przyznam, że ja też jestem zawiedziony Incarną, a nawet zły na CCP za to co wyczynia, ale z innych powodów. Przede wszystkim CCP na ponad rok wrzuciła wszystkich wolnych dewów do pracy nad chodzeniem na stacji (wszyscy chyba pamiętamy rage graczy gdy CCP stwierdziło, że nie będzie się zajmowało sprawami laga ani innymi błędami dopóki nie skończy Incarny i dopiero pod presją graczy zdecydowali się zmienić swoje podejście). Po całym tym czasie i parokrotnym przekładaniu ekspansji dostaliśmy jakąś nędzną namiastkę. Chodzenie po stacji nie istnieje, została nam tylko cela która jest nam nie potrzeba. Nawet w sklepie jest 8 itemów czyli śmiech. Do tego przy paru odpalonych klientach wentylator na grafice tak zaczyna szaleć, że mam ochotę na wszelki wypadek przywiązać komputer, żeby nie odleciał. Wszystko to razem wskazuje, że Incarna była wprowadzona na siłę, aby tylko wreszcie coś pokazać graczom i poszczycić się na forach jacy to jesteśmy zajebiści. Dodatkowo zdaje się potwierdzać to, że CCP większość mocy przerobowej i kasy z EVE ładuje w WoD i Dusta ignorując potrzeby graczy. Przecież sami devowie w czasie AT 8 przyznawali, że np Battlecruiser T1 są zbyt słabe, że blastery potrzebują rebalance, są statki którymi nikt nie lata itp. Takie małe zmiany są łatwe do wprowadzenia (patrzmy na inne tytuły które regularnie wprowadzają patche z rebalance) i bardzo dobrze przyjmowane przez graczy - widać, że coś się dzieje w grze, że twórcom zależy. Zamiast tEgo mamy od CCP inny przekaz - PRZESTAŃCIE MARUDZIĆ I PŁAĆCIE. MAMY INNE PROJEKTY INNE POMYSŁY, A WAMI SIĘ ZAJMIEMY JAK WKURZYCIE SIĘ NA NAS TAK BARDZO, ŻE ZACZNIECIE ODCHODZIĆ Z GRY.

145
Mógłby ktoś zalinkować fragment z biuletynu w którym jest mowa o dokupowaniu slotów do statków, bo jakoś mi to umknęło przy czytaniu, a sporo osób o tym pisze.

146
Incarna / Odp: Incarna, patchnoty.
« dnia: Czerwiec 22, 2011, 01:16:31 »
Jak sie wylacza ten captain quaters?

147
Dyskusje ogólne / Odp: IX the Aliance Turnament - link
« dnia: Czerwiec 20, 2011, 00:10:21 »
Jak pięknie nie komentowali finału i jak szybko skończyli relację. Wiedzieli, że ten finał to fail ale woleli podwinąć ogon pod siebie licząc, że za rok ludzie nie będą pamiętali, niż w jakikolwiek sposób potępić to co się stało. Na forum eve już doskonale widać co ludzie myślą o tym fail finale i przez to o całym turnieju.

148
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Maj 11, 2011, 08:54:47 »
Dark Flonoe co to za argument, że po nerfie kerbirki sie nie będą chciały zebrać i bić jak i teraz się nie biją. Sami pisaliście, że jak ktoś wam zaczyna śmierdzieć na localu to sobie JB skaczecie gdzie indziej kerbirzyć, to teraz będziecie mieli ciężej dopchać się do odpowiedniego JB. Wreszcie się może zaczną statki na gate pojawiać bo na razie to większość ruchu przez JB przechodzi i jak się nie ma bloba lub floty bomberów to nic się zrobić nie da.

149
NoobGarten / Odp: Dlaczego npc 0.0 jest npc?
« dnia: Kwiecień 21, 2011, 08:52:25 »
Gra dopiero od paru miesięcy, więc jest jeszcze nadzieja, że mu się w końcu znudzi kerbirzenie i spróbuje troszkę powalczyć, bo to co na razie prezentuje swoją postawą to granie w MMO jakby to był single play.

P.S Zgudi, macie idealna sytuacje w swoim korpie żeby zmienić się z ofiary w łowcę - system z jednym wlotem, więc stawiając scouta skok dalej macie doskonałe rozeznanie taktyczne, macie posa więc szybko możecie przesiąść się w statki pvp/baitowe, a 5-10 osób w grze to więcej niż wystarczająca liczba, żeby rozwalić bardzo wielu hostów.

150
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 15, 2011, 19:20:23 »
To ewidentnie do najgłupszych powinno iść ;)

151
Patche i dodatki / Odp: Zmiany w anomaliach
« dnia: Marzec 29, 2011, 17:14:48 »
Osobistych doświadczeń nie mam bo nie latałem supercapsem, ale słyszałem, że można napisać petycję do ccp w sprawie ubezpieczenia matki/tytana.

152
Patche i dodatki / Odp: Zmiany w anomaliach
« dnia: Marzec 29, 2011, 16:51:16 »
Mi w jump bridge przeszkadza głównie to, że w dobrze rozwiniętych regionach strasznie zmniejszają ruch na gate, przez co małe flotki mają bardzo duże problemy coś upolować. Upierdliwe jest też to, że bardzo łątwo dzieki nim zablobować wrogi gang. Z chęcią bym zobaczył zmiane jump bridge, aby były stawiane jako samodzielna struktura na moonie a nie dodatek do posa. Przez to ciągle ułatwiały by szybki transport ale nie gwarantowały nietykalności tak jak teraz. Natomiast jeśli chodzi o jump frachty uważam, że nie powinno się z nimi nic robić. Mogą ich używać zarówno "mali" jak i power bloki i bardzo ułatwiają życie w 0.0.

153
Patche i dodatki / Odp: Zmiany w anomaliach
« dnia: Marzec 29, 2011, 12:22:24 »
Jak widać dla Dark Flonoe dobry pvper to taki co co miesiąc kilkanaście gtc kupuje, żeby tylko nie zarabiać w grze.

154
Patche i dodatki / Odp: Zmiany w anomaliach
« dnia: Marzec 29, 2011, 09:36:20 »
Tym bardziej to dla nich cios. Provi nie generuje za bardzo pasywnych przychodów więc muszą ludzie aktywnie na pvp zarabiać. Jak im polikwidują najlepsze anomalki to zostaną bardzo przeciętne paski.

155
Patche i dodatki / Odp: Zmiany w anomaliach
« dnia: Marzec 28, 2011, 21:17:23 »
Raczej będzie ciężej. Ponieważ w takim systemie będzie mogło spokojnie kilka/kilkanaście osób robić anomalki to o wiele łatwiej im będzie zapewnić scouta na dolocie, do tego zawsze będą mogli system bańkami zamknąć, tak jak to już teraz się często robi. Pewnie też więcej matek będzie klepało anomalki bo łatwiej im się będzie zabezpieczyć przed dropami - przy paru osobach taniej wychodzi utrzymanie cyno jammera.

Ogólnie mam wrażenie, że część terenów 0.0 jeszcze bardziej opustoszeje.

156
Patche i dodatki / Odp: Zmiany w anomaliach
« dnia: Marzec 28, 2011, 20:53:12 »
Oczywiście według ccp to zwiększy ilość konfliktów w grze i ułatwi małym ally zdobywanie przestrzeni. Chyba ciągle do nich nie dociera, że to powerbloki kontrolują 0.0 i szybko zadbają żeby systemy z niskim ss były obsadzone/wynajęte. Pewne będzie z miesiąc może 2 zamieszania a potem wszystko się uspokoi.

P.S To sie NC. z evokami muszą cieszyć ze zdobycia providence.

157
Dyskusje ogólne / Odp: O co walczyc w EVE?
« dnia: Marzec 24, 2011, 12:59:39 »
Iski się same nie robią więc i ludzie w cartelu muszą zarabiać.

158
I zaraz byśmy się zaczęli między sobą nawalać.

159
Od początku nowego systemu sova były rozmaite bugi, których jak widać ccp ciągle nie potrafi naprawić. Zamiast tego skupiają się na jakiś z dupy patchach.

160
Dyskusje ogólne / Odp: O co walczyc w EVE?
« dnia: Marzec 22, 2011, 16:29:04 »
Swoją drogą bardzo często dajemy przeciwnikom czas na zorganizowanie się. Jak widzimy, że chcą coś robić to piszemy, że wrócimy za np 15 min a czasami nawet wrogi fc nas o to prosi i czekamy. Tak więc nawet ludzie kerbirzący mogą się zebrać i z nami powalczyć, mając przewagę, bo są na swoim terenie i znają nasz skład floty. Mam jednak wrażenie, że niektórym najbardziej w eve przeszkadza, że to nie single play i że muszą na innych graczy wpadać.

Dodatkowo co to za tekst, że kerbir nie ma kasy bo inwestuje? Potem padają w high raciarki za 40b itp. Zbieranie iskow dla samego ich posiadania to totalne niewykorzystywanie potencjału eve, już wolał bym w patrycjana pograć jakby mnie taki styl grania kręcił.

161
Dyskusje ogólne / Odp: O co walczyc w EVE?
« dnia: Marzec 22, 2011, 16:19:35 »
Cytuj
Super, to teraz sie odwdziecz i potroluj o tym jakie to skilled pvp w twoim wydaniu (flota vs pojedynczy carebeary - masz watpliwosci spojrz na pinkside.pl) tak do konca tygodnia, bo mi sie calkiem fajnie troluje twoje bzdury a zapowiada mi sie bardzo nudny tydzien w robocie.

Leci się na roamie i wszystkie kerbiry się chowają po posach/stacjach to chyba oczywiste, że się łapie co zostanie. Pojawicie się flotą to będzie fajna bitka i żadna raciarka nie ucierpi  ;D

162
Dyskusje ogólne / Odp: O co walczyc w EVE?
« dnia: Marzec 22, 2011, 14:20:47 »
Widzę, że negujesz pvp i nie da się ciebie do niego przekonać. To teraz przekonaj nas co jest sensownego w kerbirzeniu bo rozumiem, że musi być dużo bardziej sensowne od pvp.

163
Dyskusje ogólne / Odp: O co walczyc w EVE?
« dnia: Marzec 22, 2011, 13:13:11 »
To dokładnie kwestia tego kto jaką grę lubi. Pytać po co się walczy pvp w eve to jak pytać po co się strzela w call of duty. Niektórzy po prostu lubią walkę z innymi graczami, inni wolą gry w stylu simsów. Mnie jedynie może trochę dziwić to, że ludzi bawi pve w eve bo w porównaniu z innymi grami jest po prostu nędzne. Oczywiście widać innym to pasuje więc nie mi decydować co jest złe co nie, mogę jedynie swoje zdanie wyrazić.
Co do samego pvp wymiernych korzyści w grze niestety nie daje za bardzo. Mi daje głównie zastrzyk adrenaliny. Problem też leży w tym, że ccp nie za bardzo radzi sobie z 0.0. Zera miały być niebezpiecznym terenem o który trzeba walczyć o możliwość życia tam. Niestety teraz to blob-city, gdzie małych przeciwników najprościej przeczekać an posach/stacjach (patrz zakaz w Raiden. walki z roamującymi gangami w detorid), a jak dochodzi już do walki o sova to lag zabija całą przyjemność z gry.

164
Dyskusje ogólne / Odp: O co walczyc w EVE?
« dnia: Marzec 22, 2011, 12:55:24 »
Raczej nikt nie krytykuje młodych graczy którzy skupiają się na kontencie pve. Większość z nas zaczynała w ten sam sposób. Za to zaskakująco dużo osób grających w EVE od paru lat ciągle świata poza pve nie widzą i to do nich często się odnosi krytycyzm.

165
Dyskusje ogólne / Odp: O co walczyc w EVE?
« dnia: Marzec 22, 2011, 12:40:30 »
Ja bym się bardziej spytał po co grać w eve bez pvp. Aż tak ciekawe są te anomalki, że można na nich setki godzin spędzać, czy może dreszczyk podniecenia z rosnącego walleta tak wielu ludzi kieruje ku skupieniu się na pve.

Edit
Ostatnio to nie gracze pvp zaczęli narzekać, że się kerbiry chowają po posach, tylko kerbiry, że bez zapowiedzi przylatujemy.

166
Po prostu od teraz nowe patche nie będą musiały być kompatybilne z Shader Model 2.0. Oczywiście jest szansa, że gra będzie jeszcze przez jakiś czas działąła na kartach obsługujących tylko Shader Model 2.0 ale równie dobrze od następnego patcha może już nie działać.

167
Nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek ktoś się u nas śmiał z tego, że carrier dał się zabić zamiast selfdestructować. Dość często są commenty, że przynajmniej walczył. Jajek często nie puszczamy, bo to element pvp więc trzeba sobie zasłużyć na ocalenie. Ostatnio pamiętam, że ściągnęliśmy banki i napisaliśmy że może odlecieć podem kolesiowi który nas z 15 min w triage tankował i bardzo dobrze capem zarządzał. Co do failowania przez ludzi, BUFU nawet totalnych noobków przyjmowało i dawało im szansę na naukę, choć co innego jest nie mieć skilla i się uczyć a co inengo grać długo w grę, znać zasady a mimo to ciągle failować.

Swoją drogą mam wrażenie, że temat zaczyna się przemieniać we flejma i atak na Carte. za to, że mamy czelność zabijać carriery.

P.S. 1 sensor booster to konieczność imo na carrierze bo inaczej nie zdążysz się z tackla zerwać.

168
Normalnym ludziom wystarczy świadomość że carrier zdechł, tak więc nawet jak nie ma killa z niego to jest radość z udanej akcji.

169
Dyskusje ogólne / Odp: Serwer testowy "Duality"
« dnia: Marzec 15, 2011, 19:10:23 »
Możliwe ze teraz Singularity poświęcą do testowania klasycznych zmian związanych z gameplay, czyli nowych patchów i ich stabilności, ballance statków itp a na Duality będą mogli się skupić na bardziej agresywnych zmianach w kodzie gry - też z większą szansą na crashe ale i dobre rozwiązania. Możliwe, że ograniczało ich to, że Singularity działało prawie cały czas i gdy go wyłączali od razu pojawiały się topiki na forum eve co jest nie tak. Teraz będą mieli serwer w którym będą mogli dłubać do woli i udostępniać go dla ludzi tylko kiedy chcą. Jedno jest pewne CCP jest bardzo ostrożne jeśli chodzi o wydawanie pieniędzy i bardzo poważnie przemyśleli ten pomysł zanim zdecydowali się w niego zainwestować kasę. Zostaje tylko mieć nadzieje, że rzeczywiście podniesie to jakość gry.

170
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Marzec 14, 2011, 19:14:57 »
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=9135643
Bardzo ciekawy wybór haulera, zresztą w ogóle cały fit mistrzowski.

171
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Marzec 14, 2011, 14:50:27 »
Tylko dziwne to sentry gun na killu. Musiał smartę odpalić na gate lub na stacji a to juz totalnie kretyństwo. Jeszcze odpalenie gdzieś na safe spocie bym zrozumiał.

172
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Marzec 14, 2011, 12:08:07 »
Niezły gostek.

173
Dyskusje ogólne / Odp: Imię i nazwisko postaci
« dnia: Marzec 14, 2011, 11:23:57 »
Nie ma to jak się świeżo pojawić na forum i od razu szukać zwady z ludźmi. Normalnie wejście smoka.

174
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Marzec 08, 2011, 20:43:43 »
Można się domyślać, że cep go złapał, hurek wyneutował a raty pomogły zabić. Głupota vargura, że nie spierdzielił na czas.

175
Dyskusje ogólne / Odp: Okradzenie konta
« dnia: Luty 28, 2011, 10:24:22 »
Taa i ci komputer zarekwirują na parę lat jako dowód rzeczowy.

Co do antywirusów to wnerwiają mnie komentarze w stylu - te to śmieci bo przepuszczają wirusy jak głupie. Mam na jednym kompie nortona, na dwóch avasta, serwisuje komputery połowie rodziny, a wcześniej testowałem między innymi kasperskiego i jakoś nigdy nie złapałem wirusów. Albo ludzie ściągają te programy w jakiś zrąbanych pirackich wersjach, albo totalnie pierdzielą konfigurację, bo na prawdę trzeba się postarać żeby sobie zainfekować wirusem komputer.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6