Tloluvin ja od dawna uważam, że powinno się wprowadzić mechanikę zmuszającą sov holderów do reagowania na hostowe gangi. O pomyśle takim słyszałem w studiu AT i miałem nadzieję, że skoro o takim problemie wspominają, to mają zamiar coś z tym zrobić.
Co do samego lokalu imo powinno się coś z nim zrobić.
Parę msc temu latając solo Vagą spotkałem w systemie samotnego Golema z noobkorpa, którego starałem się przez kilkanaście min dorwać, włącznie z logoff trap itp. Po tej akcji zaczęliśmy ze sobą gadać na moje pytanie czy nie boi się tak sam siedzieć na zadupiu golemem bez intela, odpowiedział mi, że przyleciał tu z higheca bo tam zaczęło spadać za dużo wypimpowanych statków misyjnych i się o swojego zaczął obawiać, a w 0.0 czuje się w pełni bezpiecznie. Chyba nie tak powinno wyglądać podobno niebezpieczne 0.0.
Co do zmian locala, to na pewno przeciwny jestem jego całkowitemu zniknięciu. Można by dać spory delay mode (aby local służył do komunikacji) a tak jak Zsuriam wspominał dużo funkcjonalności przerzucić na sensory statku, tak, żeby skaner pokazywał dużo więcej danych (można by nawet wprowadzić dedykowany statek scautujący z bonusem do skanera pokładowego, albo bonusy do tego dać reconom/covopsom. Swoją drogą zawsze mnie dziwiły w eve field command shipy w eve. W końcu to ma być command ship czy statek bojowy. Właśnie z tych field command shipów można by wtedy zrobić odpowiednik
dzisiejszych samolotów rozpoznania pola walki).
Alternatywnie, można by (nawet testowo) wprowadzić alternatywnie:
- 10 sek opóźnienie pojawienia się na localu po wskoczeniu do systemu
- pojawienie się osób na localu dopiero gdy się ruszą po przeskoku (lub gdy im się samoistnie cloak po skoku skończy)
Obie te zmiany, powinny być proste do wprowadzenia dla CCp a powinny dodać troszkę więcej adrenaliny do latania.