Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Larving

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
106
Dyskusje ogólne / Odp: Po co w eve grafika?
« dnia: Grudzień 27, 2012, 21:24:56 »
Przypomina mi się dyskusja sprzed paru lat i nie wiem nawet czy nie z Zsuriamem, w czasie której stwierdziliśmy, że do bitek blobowych to by się przydał tryb tekstowy z ewentualnie podstawowym UI graficznym do klikania kierunku lotu, żeby tak nie lagowało, bo i tak się z overview i broadcastów walczyło.

107
Wsparcie techniczne / Odp: Router do neostrady zamiast Liveboxa.
« dnia: Grudzień 11, 2012, 15:04:05 »
Jak jesteś zielony to najlepszym wyjściem imo jest wypad do przyzwoitego sklepu komputerowego i prośba o pomoc z wyborem. Standard N jest ogólnie lepszy (szybszy, większy zasięg) więc w niego bym zainwestował, tylko upewnij się czy na pewno konkretny router ma kompatybilność wsteczną, jeśli masz jakiś sprzęt z kartą sieciową na standardzie G. Warto też pomyśleć o routerze, który będzie miał ustawienia pod graczy - wtedy można w nim ustawić, żeby gry zawsze miały pierwszeństwo.

108
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 11, 2012, 14:38:50 »
Ale wiesz Sokole, w pilgrimie się ma covert ops cloak i ma się safe pvp. Swoją drogą śmieszy mnie jak Puszek wyzywa ludzi od propefałperów którzy bezbronne raciarki tylko potrafią bić a sam regularnie gankuje bomberem czy innym statkiem indyki na JB czy cynoshipy.

109
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 09, 2012, 13:55:48 »
Oczywiście, ktoś kto lubi roamować, będzie roamował, ale po pierwsze to ludzie w większości lubią walczyć a nie roamować (no może z wyjątkiem Rybci bo on jakoś podejrzanie nas potrafił po 50 skoków przepchnąc tak sobie ;)) a jakiekolwiek ograniczenie możliwości PVP powoduje, że ludziom się chce mniej wydokowywać. Po drugie jak już mówisz, że sie ludzie przystosują to jasne, tylko na tej samej zasadzie możemy napisać - zróbmy statki na anomalkach nieskanowalne, popostawiajmy jako update systemów moduł spawnujący na atakujących fale policji npc/konkordu, a ci co chcą roamować to i tak będą roamować ;)

Edit
Zsu, to było by nawet logiczne z tymi ratami gdyby chociaż brały pod uwagę twój stand do frakcji, bo to teraz wygląda tak (przekładając na graczy), że się lejesz z kimś, wlatuje blue a ty się na tego blue przestawiasz bo ma mniejszy tank od hosta. Poza tym twoje zdanie co do pvp się nie liczy bo ty porąbańcu wlecisz w 1000 osobową flotę goonow frytką i im cały light tackle wybijesz zanim się zorientuja  >:D

110
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 09, 2012, 13:40:17 »
Zupełnie nie rozumiem zmiany z tym agro ratów i tylko się zastanawiam czy to celowe zagranie ze strony CCP, czy jednak jeden z tych "it's not a bug it's a feature", które tak często się CCP zdarzają.
Co do konsekwencji, zmiana ta ma dwie strony. Zdecydowanie nie szkoda mi ludzi, którzy zabijanie noobków na anomalkach traktują jako jedyną formę pvp(bo nie oszukujmy się, co najmniej 80% osób które się dadzą w 0.0 złapać na anomalce przy intelu i lokalu to nooby/ludzie mocno początkujący) . Natomiast zmiana ta może mieć spory negatywny wpływ na małe, 2-3 osobowe gangi, gdyż łapanie hostowego statku na anomalce i trzymanie go na punkcie było jedną z niewielu akcji które mogły zmusić resztę hostów na localu do przesiadki w statek pvp i przylecenia na pomoc. Tym bardziej dziwi taka zmiana, gdy CCP samo przyznaje, że w 0.0 panuje stagnacja i potrzebne są zmiany, w związku z czym powinni dążyć do tworzenia sytuacji w których małe grupy graczy mogą ze sobą walczyć, zwłaszcza, że już od paru miesięcy jak nie dłużej, coraz bardziej wieje pustką w 0.0.
Oczywiście zmiana ta nie zabije PVP w 0.0 ale w sytuacji gdy już teraz trzeba często latać kilka godzin małym gangiem, żeby trafić bitkę, jakiekolwiek utrudnienie w small PVP jest szkodliwe i może powodować tylko tyle, że jeszcze mniej graczy będzie miało ochotę wydokować i polecieć na roam.

111
Retribution / Odp: Zmiany w dokowaniu?
« dnia: Grudzień 08, 2012, 11:47:21 »
Już w czerwcu pisali o tym gracze na forum EVE https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=125808 więc nie jest to tylko twój problem.

112
Faction Night / Odp: Gallente Faction Night
« dnia: Wrzesień 28, 2012, 22:23:06 »
Co to za retard się wypowiada pod nickiem "BatonPrincePolo"? Podał postać "Huj Zin" (no comment) ale jak łatwo się domyśleć takiej postacii w Eve brak. Jak już się jedzie po innych graczach, to warto chociaż mieć jaja i pod prawdziwym nickiem występować. Żeby nie trolować za bardzo ja mogę latać wszystkim więc zgłaszam się oneirosem, ew złożę jakiś dps jeśli będziesz wolał Hidden.

113
Dyskusje ogólne / Odp: To ile się tak naprawdę w FW zarabia....?
« dnia: Wrzesień 24, 2012, 18:01:58 »
Większość ogarniętych osób właśnie teraz nie będzie wyprzedawała itemków tylko je wykupywała z LP shopu. Jak wejdzie nerf zarobku FW to bardzo szybko spadnie liczba wyciąganych itemków i wtedy zarobią bardzo ładną kasę na tym, co wyciągnęli przed nerfem.

114
Retribution / Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« dnia: Wrzesień 18, 2012, 21:20:08 »
Przyznam, że całkowicie zaskoczyły mnie propozycje zmian w Heavy Missiles. Przy okazji drake blobów (których doktryna umiera pomału śmiercią naturalną) CCP zdawało się przychylać do opinii graczy na eve forum, że jako takie missile shipy nie są wcale przepakowane a problemem jest jedynie drake, którego zmienią. Teraz się okazuje, że przed zmianą drejka znerfią jeszcze Heavy Missile, a jak dorzucą potem nerf dreja to w ogóle ciekawie będzie, nie wspominając o tym, że już teraz mało missile boatów lata na HM, a po zmianie jeszcze ich pewnie ubędzie.

115
Off Topic / Odp: VISA czy MasterCard?
« dnia: Wrzesień 05, 2012, 16:23:13 »
Mastercard nie chce się zgodzić na obniżenie prowizji za płatności kartą w Polsce, dla tego po złości im wziął bym kartę Visa.

116
Flamewar / Odp: Pogadajmy o złodziejstwie i lojalności (lol)
« dnia: Sierpień 21, 2012, 21:34:49 »
Zenon Bombalina 84 kille wg Battleclinic, 153 wg evekills, więc potrzebny skill do bycia ekspertem jak widać jest, a poważniej to widać, że chyba ostatnio nudno na Centali było więc niektóre osoby muszą na jakieś ofiary swoje żale przelać. Szkoda trochę, bo ostatnimi czasy na prawdę poziom rozmów na Centrali zaczął wyraźnie rosnąć. Pozdro chłopaki i nie spinajcie się tak bo to tylko gra, więc powinno być "for fun" dla wszystkich.

117
Wsparcie techniczne / Odp: zdechła karta graficzna
« dnia: Czerwiec 21, 2012, 10:09:32 »
Polecał bym też wrzucenie w googla czegos w stylu "model laptopa" + graphic card change i poszukanie w wynikach. Bardzo prawdopodobne, że trafisz na parę artykułów dotyczących tego, co do twojego laptopa można bezpiecznie wpakować.

118
To samo mogę napisać o Tobie... dyskusja traci sens bo przecież Ty zawsze i tak masz racje :P

LOL powiedział "żyje w swoim świecie" Ryba

119
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament X
« dnia: Czerwiec 05, 2012, 09:14:53 »
CCP wyszło by z twarzą a zarazem ukarało Hydrę i Outbreak, gdyby po tych wspólnych treningach powiedziało, że mogą wystawić tylko jeden, wspólny skład.

120
Faction Night / Odp: Caldari Faction Night - zapowiedź
« dnia: Czerwiec 03, 2012, 13:17:40 »
Czas rzeczywiście mało sprzyjający. Nie dość, że Euro jest więc codziennie meczyki to jeszcze długi weekend więc sporo ludzi wyjedzie sobie. Szefostwo eventu powinno chyba pomyśleć nad odłożeniem go na czas po Euro, choć z drugiej strony jak będzie mniej osób to może bardziej kameralnie będzie i więcej okazji do bitek się trafi.

121
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament X
« dnia: Czerwiec 03, 2012, 11:07:15 »
Jeśli dobrze zrozumiałem artykuł, to ta metoda nie opiera się na agent locator, jak kiedyś, tylko na wymuszeniu błędu w bazie danych i pozyskaniu jakby z raportu o błędzie info.

122
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament X
« dnia: Czerwiec 03, 2012, 10:35:38 »
Czytaliście artykuł Jester Treka na Eve News?? Podkreśla on, że to co opisuje może być po prostu trolem, ale w skrócie są gracze, którzy twierdzą, że za pomocą injecta do EVE są w stanie dostać od serwera gry info w jakim statku i w jakim systemie jest dany gracz. Wiedząc więc, jacy gracze grają w danym teamie w czasie turnieju, będą wstanie "zobaczyć" skład floty która czeka na mecz turniejowy i na szybko dostosować taktykę, czy nawet pozmieniać fity pod tą flotę.

123
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament X
« dnia: Maj 25, 2012, 00:12:46 »
Ciekawe, że CCP "podejrzewa", że OUTBREAK i HYDRA mogły by współpracować w turnieju, więc oba teamy banuje, natomiast, gdy odkrywa alt corp Pandemików, to tylko ten corp odsuwa, PL zostawiając w spokoju. Dodając do tego info, że Outbreak i HYdra wysyłały do Gm pytanie czy ich współpraca jest ok, wygląda na to, że CCP po prostu postanowiło się zemścić za finał ostatniego AT, który głównie ich ośmieszył.

124
Uwielbiam akcje w stylu - nie trać statku pvp bo jesteśmy na trialu.

126
Inferno / Odp: Patch Noty
« dnia: Kwiecień 25, 2012, 13:52:01 »
Tak czy inaczej, w timerach kryminalnych nic nie zmienili na razie.

127
Inferno / Odp: Patch Noty
« dnia: Kwiecień 24, 2012, 13:27:22 »
- Zmiana w timerach kryminalnych

Możesz rozwinąć o co chodzi? W patch notes jakoś mi to umknęło.

128
Dyskusje ogólne / Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 12:39:14 »
ale do tego planuja ubic meta 0 z lootu, a jak sami pisali to bylo 70-80% minsow w grze

To znów mają zamiar zmniejszyć loot z ratów?

129
Dyskusje ogólne / Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 12:23:28 »
Jak już kiedyś wspominałem, najchętniej bym zobaczył capital koparkę przeznaczoną do 0.0, mającą capital mining lasery działające gdy koparka wejdzie w odpowiednik dredowego siege.

130
Wsparcie techniczne / Odp: Problem z wydokowywaniem.
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 12:18:03 »
Na takie okazje właśnie pisze się petycje z kategorii "Stuck". Prawie zawsze reagują w ciągu paru minut (przynajmniej na moje tak szybko reagowali).

131
Off Topic / Odp: Propozycja eventu " W obronie Jita"
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 11:41:18 »
Wpłynąć może, choć wątpię, że w dużym stopniu. Towary nie wyparują. Dostawcy widząc, że jita jest niebezpieczna zaczną towar dostarczać do Amarr czy innego systemu i podobnie kupcy, widząc ryzyko będą kupować gdzie indziej. Do tego dużo osób wiedząc, że mogą się pojawić problemy w jita, zrobi większe zakupy przed 28 kwietnia i w ogóle przez jakiś czas nie będzie odwiedzać jita. Problem może się za to pojawić, jeśli wszyscy wybierzemy ten sam alternatywny hub, zamiast jita, bo wtedy jego nod może nie wytrzymać obciążenia. Co nie zmienia faktu, że ciągle nie za bardzo wierzę w powodzenie blokady jity.

132
Dyskusje ogólne / Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 11:27:19 »
Z tego co zrozumiałem z rozmaitych wypowiedzi CCP wynika, że mają zamiar w jakiś sposób zboostować profesję górnika, zwłaszcza w 0.0. Pewnie poczekają ze zmianami, aż wyklaruje się sytuacja, jak będzie wyglądał rynek minsów po usunięciu alloyów. Co do samego kopania to na razie nie za bardzo wyobrażam sobie pojedyncze koparki w 0.0. Raczej ciągle dużo bardziej będzie się opłacało robić anomalki/plexy itp. Pewnie pojawi się w 0.0 więcej osób kopiących na parę kont lub w grupie osób, ale też trzeba pamiętać, że takie grupy są dość szybko wykrywane przez roamujące gangi i potem mogą liczyć na regularne wizyty hostów, czy zaparkowane na stałe alty z covert cyno. Botami bym się raczej nie przejmował, bo koparki się dość długo zbierają i będzie się łatwo do nich dobrać.
Temat ogólnie jest warto obserwacji. Sam jestem ciekawy czy uda się CCP zrobić z górnika dochodową profesję, dostępną dla szerszego grona graczy, czy jednak pozostanie dochodowa jedynie dla botów/gryp industrialnych w dużych ally z zabaniowanymi deadendowymi systemami.

133
Off Topic / Odp: Propozycja eventu " W obronie Jita"
« dnia: Kwiecień 11, 2012, 11:09:50 »
Jak dla mnie, to nie ma co Goonom przeszkadzać. Przy ilości ruchu w jita, nie są w stanie zniszczyć znaczącej, mającej wpływ na grę ilości frachtów (w końcu na frachta potrzeba te 20-30 osób). Skończy się więc pewnie na tym, że zabiją kilka/kilkanaście frachtów/jump frachtów a potem skupią się na biciu mniejszych statków (t3/frakcyjne). Pewnie będzie to max parę godzin, a padną głównie kerbiry z highsec do których nie dotrze intel o planowanej akcji. Oczywiście możliwe, że akcja przeciągnie się na parę dni, ale wtedy ludzie powypowiadają goonom wojny i będą mieli fun. Jeśli gooni się szybko nie poddadzą, to może wreszcie handel ładniej się rozłoży na pozostałe regiony i ludzie zaczną latać do Amarr czy Rens tak samo często jak do Jita, co było by akurat bardzo pożądane. Swoją drogą, jak do jita wleci kilkuset goonów to system przestanie wpuszczać nowych pilotów, a już na dolotach do jita będzie rozpowiadany intel, że coś się dzieje. Podsumowując, może się mylę, ale wydaje mi się ze akcja goonów nie będzie tak spektakularna jak wynika z zapowiedzi, a jeszcze może przynieść pozytywne rezultaty dla ekonomii eve.

134
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Luty 26, 2012, 15:21:22 »
Niech się szefostwo Unseen Academy zlituje i zaoferuje Covenowi jakieś szkolenia z podstaw EVE.

135
Tloluvin dokładniej nie jestem w stanie przybliżyć niż napisałem w jednym ze swoich postów. Dyskusja odbywała się w studiu AT w czasie ostatniego turnieju pomiędzy meczami. W skrócie dyskutowali na temat zastoju w walkach mniejszych gangów i było pytanie prowadzącego co zmienić. Jeden gość podał pomysł możliwości stawiania przez małe atakujące gangi strukturek wpływających czasowo na system w którym są postawione, aby obrońcy, jeśli się nie zbiorą mieli kary w systemie przez jakieś czas. Pomysł w studiu się spodobał i zaczęli wymyślać co takie modułki mogły by robić, a podsumowaniem było stwierdzenie, że temat jest warty poważniejszego przeanalizowania.


Dormio, prosta sprawa, w dużych systemach nie widzisz na skanerze kto jest w przestrzeni. Jak nie będzie lokala ani żadnego narzędzia go zastępującego scout będzie tracił kilka min na warpowanie i sprawdzanie skanerem pokładowym czy w ogóle coś jest w systemie. Parokrotnie wydłuży to więc czas potrzebny na scoutowanie i na znalezienie bitki, przez co jeszcze więcej osób zniechęci do latania PVP, a i tak już większości dzisiaj się nie chce latać parę h szukając bitki.

136
Wyjaśnijcie mi proszę, co w świetle ostatnich zmian w superach (SCkach w szczególności i ich dronebayu), taki Nyx może zrobić flocie BCków, poza zajmowaniem miejsca na gridzie?

Ano to może zrobić, że taki super sam nie jest tylko jest dodatkiem do floty. Np agrujesz 30 osobową drake fleet 40 osobowy hostowy BC gang licząc na to, że lepszym zgraniem, focus fire, oraz lepszą kompozycją floty wygrasz starcie. W tym momencie przeciwnik nielogicznie wbija w ciebie i zamiast skupiając się na klasycznej walce łapie punkty na twoich drejach po czy puszcza cyno i wskakuje jeden czy więcej superów, które wypuszczają fightery i  masakrują spunktowane dreje, przy okazji waląc ECM burst i w kluczowym momencie na chwile zakłucając twój dps i repowanie. To wystarczy, żeby walka w której miałeś spore szanse przerodziła się w rzeź. Oczywiście z matką mógł jeszcze wskoczyć triage carrier ale przeważnie nie będzie to nawet potrzebne. Nie muszę chyba tłumaczyć jak by to wyglądało gdyby zamiast matki wskoczył tracking tytek.

137
VonBeerpuszken czyli dajesz przykład używania superów przy walce o SOVA/z dużym ally. Tak, masz rację, że jak takie PL, NC. RAideny czy inne cholerstwa przylecą, to srają superami na prawo i lewo przy okazji narzekając na rozmaitych forach, że nikt się z nimi bić nie chce.

138
Będąc w Curse nie dostawaliśmy dropów superów, w Venal też nie dostajemy. Albo mamy farta albo okolice Syndicate są tak spaczone.  Co do POCO to nie jest to taki typ struktury o którym pisałem. To jest kolejny element przekazywania w ręce graczy ekonomii eve. Custom office jest za pancerny, żeby go się opłacało zbijać przelatującym gangiem, przez reinforce timer, mało kiedy się go da dokończyć a ammo na jego zbicie pewnie by więcej kosztowało niż cały moduł jest wart.

139
VonBeerpuszken jak dla mnie to mocno przesadzasz z superami. O ile rzeczywiście są realnym problemem gry powodującym, że powerblocki są totalnie nie zagrożone, o tyle w codziennym życiu bywalców 0.0 aż tak bardzo nie przeszkadzają. Na roamach BUFU drop superów zdarza się raz na kilkanaście jak nie kilkadziesiąt wypadów i może się mylę i ktoś mnie poprawi ale wydaje mi się, że inni polscy gracze też za często poza bitwami o sova nie spotykają superów.
Masz całkowitą rację, że nie zmusi się do bitwy kogoś kto się bić nie chce, ale można wprowadzić rozwiązania karzące ludzi za nie przyjęcie bitki. W czasie AT wspominano np o modułach które po rozstawianiu blokowały by do czasu zniszczenia dostęp do anomalek, czy zmniejszały by status rozwoju systemu (im dłużej by stały nie zniszczone tym więcej by zabrały). Można tak samo wprowadzić moduły czasowo wstrzymujące wydobycie urobku z moonów, zakłócające działanie upgradów stacji, wstrzymujące czasowo działanie custom office, czy nawet, skoro tyle tu o tym pisaliśmy, wprowadzające delay na localu lub w inny sposób go zakłócające. Oczywiście powinny być to moduły nie za duże, nie za drogie i nie za ciężkie do zniszczenia. Ot takie przeszkadzajki z którymi musiały by się liczyć osoby przeczekujące hostowy gang na stacji i dające satysfakcję roamującym gangom, że cokolwiek mogły zrobić.

140
Tloluvin ja od dawna uważam, że powinno się wprowadzić mechanikę zmuszającą sov holderów do reagowania na hostowe gangi. O pomyśle takim słyszałem w studiu AT i miałem nadzieję, że skoro o takim problemie wspominają, to mają zamiar coś z tym zrobić.

Co do samego lokalu imo powinno się coś z nim zrobić.
Parę msc temu latając solo Vagą spotkałem w systemie samotnego Golema z noobkorpa, którego starałem się przez kilkanaście min dorwać, włącznie z logoff trap itp. Po tej akcji zaczęliśmy ze sobą gadać na moje pytanie czy nie boi się tak sam siedzieć na zadupiu golemem bez intela, odpowiedział mi, że przyleciał tu z higheca bo tam zaczęło spadać za dużo wypimpowanych statków misyjnych i się o swojego zaczął obawiać, a w 0.0 czuje się w pełni bezpiecznie. Chyba nie tak powinno wyglądać podobno niebezpieczne 0.0.

Co do zmian locala, to na pewno przeciwny jestem jego całkowitemu zniknięciu. Można by dać spory delay mode (aby local służył do komunikacji) a tak jak Zsuriam wspominał dużo funkcjonalności przerzucić na sensory statku, tak, żeby skaner pokazywał dużo więcej danych (można by nawet wprowadzić dedykowany statek scautujący z bonusem do skanera pokładowego, albo bonusy do tego dać reconom/covopsom. Swoją drogą zawsze mnie dziwiły w eve field command shipy w eve. W końcu to ma być command ship czy statek bojowy. Właśnie z tych field command shipów można by wtedy zrobić odpowiednik dzisiejszych samolotów rozpoznania pola walki).
Alternatywnie, można by (nawet testowo) wprowadzić alternatywnie:
- 10 sek opóźnienie pojawienia się na localu po wskoczeniu do systemu
- pojawienie się osób na localu dopiero gdy się ruszą po przeskoku (lub gdy im się samoistnie cloak po skoku skończy)
Obie te zmiany, powinny być proste do wprowadzenia dla CCp a powinny dodać troszkę więcej adrenaliny do latania.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6