Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Okropniak

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
106
wcześniej żyli z "hodowania" moonów, teraz z hodowli rentierów ;p

107
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Styczeń 08, 2014, 17:20:26 »
Tylko, że bez zmian w sovie, które przełożą się na bloby, to pierwszy player-built-gate będzie zbudowany przez Goonów, a Ty będziesz sobie nadal mógl eksplorować raty na beltach w Syndicate :P

Jak zaczynałem grać to Eve było pewne małych konfliktów. Dziś jest jedna uber wojna i cisza do okoła. To trzeba naprawić, bo to może naprawdę położyć grę.
No wiem wiem - ale ja im nie bronie pod warunkiem że będzie dosyć systemów do zabawy, niech będę nawet 999 byleby miało to jakiś sens. Jeśli ograniczy to możliwość blobowania to bijąc po kawałku można wpierdziel każdemu spuścić... sam chyba zresztą wiesz jak to działa. Jak wystawią na Ciebie takie same siły i wygrasz - jest fajnie, jak wystawią silniejsze i wygrasz - jest duma i z siebie i z floty, ale jak cisną na Ciebie siły 3x, 4x większe i jeszcze piszą gf po wszystkim... trochę tak i straszno i smutno...
W samych wh teraz też nie jest lepiej - czasem można się pobić ale trafiają się floty po 40 i więcej t3 z supportem i się dziwią że nie mają z kim walczyć... - a niestety gra w takim jak jest układzie sama do tego skłania.

108
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Styczeń 08, 2014, 15:30:41 »
Czytałeś tekst Soundwave'a w CSM Summit Minutes? "It doesn't have to be many of those new systems". 10 lat temu mówili "There will be 3-4 titans in whole Eve" :D

A prawda jest taka, że powinni naprawdę rzucić wszystko i zabrać się za sov w 0.0. Tak, żeby skończyć z AFK Empires, co obiecywali już w 2009 roku i nigdy tego nie zrealizowali.

No, chyba, że jest jakiś inny fragment gameplaya - o którym nie wiem - tak spieprzony, że trzeba to naprawiać teraz zaraz, bo inaczej ludzie zaczną się wieszać na kablach o myszy.

No nie do końca się zgodzę - ale to czysto z subiektywnego punktu widzenia. Patrząc obiektywnie naprawa sov poprawiłaby sytuację (nie mówię o finansach a o grywalności jako takiej) dla masy ludzi... Na razie są to walki coraz większych flot z coraz większym zapleczem i groźbą zdropienia coraz większej ilości superów - wystarczy spojrzeć na przepychanki na innych wątkach.
Oczywiście są szumne deklaracje że "jak tylko się to skończy to RESET" ale... jakoś nie wierzę by miało się to stać w skończonym czasie...
Ale to obiektywnie - subiektywnie to lubię odkrywać coś nowego i mieć eksploracje zgoła odmienną od tego co w eve exploracją nazywają... farma nie exploracja ot co... nowe tereny może okażą się fajne - może będzie można zmajstrować bitki a nie bloby... rzucić 60 na 10 hostów każdy potrafi nie?...

109
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Styczeń 08, 2014, 15:05:44 »
Szczerze to nie wiem jak to ma działać, nie wiem po co wymyślają takie coś zamiast zająć się realnymi problemami. To jak maskowanie smrodu przez dezodorant podczas gdy na środku dywanu leży świeża kupa.

dokładnie tak jak mówisz... modułki srułki... zmiany nazwy indyków... BS soe który nic nie zmienia...
ciągle czekam na jakieś zajawki odnośnie player-gatów do nowych systemów ale na tym ruskim blogu który 2mieś wcześniej opisywał bieżące/najnowsze modułki cisza... :(

110
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Styczeń 08, 2014, 10:12:03 »
o ile dobrze zrozumiałem nie będzie można tegoż skoku przerwać - chciałbym zobaczyć jak flota inicjuje skok z tego ustrojstwa i parę sec przed parę SB "przytrzymuje" scramblem kilka osób i je szybko ubija - na oczach tych co już są 100km dalej :)

albo jak flota inicjuje skok i jakieś arazu przytrzymuje 5 z nich :)

no nic - zobaczy się...
natomiast drugi modułek - odpadnie solo-fikanie z hostami na lokalu bo nie będzie jak sprawdzić czy są na stacji czy stoją na offgrid czekając na kampie... to taki przytyk CCP żeby każdy latał "solo" ale z altem?

111
Inne gry / Odp: Star Conflict
« dnia: Styczeń 05, 2014, 23:08:18 »
trochę się pozmieniało - poprawili balans - to bumpuje, niech sobie reszta posprawdza :)

112
niemniej jednak wszyscy teraz mogą zobaczyć że wolisz naśmiewać się z czegoś czego nawet nie jesteś pewny niż założyć choć na chwilę że ktoś komu nie zależy na waszych przepychankach mógł powiedzieć prawdę?
owszem - na forum każdy może napisać co mu się żywnie podoba, nie wiem tylko jaki miałbym mieć w tym cel :)
ale - jak już napisałem - nie będę się kłócić - nie mam w tym żadnego celu, a póki co nie kibicuję też żadnej ze stron.

113
osobiście miałem okazję posłuchać kilku z takich szpieg-raportów (przypadkiem ale zawsze), nie był to bynajmniej intel czy raporty od rentierów. Ale skoro Ty wiesz lepiej niż ktoś kto "nausznie" tego doświadczył to tym lepiej dla Twoich wrogów.
Jak to na jednym szkoleniu z asertywności tłumaczyli, jak odpowiadać komuś kto się zacietrzewia w "najmojszej" racji: wolno ci tak uważać.

:)

114
CIA C0venu  XD
Z założenia każda flota ma ze 2-3 szpiegów na pokładzie . Żadne to osiągnięcie, jak by tak to całe CIA jakieś tytany ukradło albo jakiś corp hangar opierdoliło  to było by coś.

niezupełnie - jeśliby podpieprzyli byłoby to bardziej medialne i byłoby o czym gadać, a tak robią cichą robotę i spada przez to o wiele więcej (licząc w isk choćby) ale to przecież już nie jest tak "miodne" jak podpieprzenie tytka...

115
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Grudzień 29, 2013, 15:14:48 »
Moim zdaniem powinni, ograniczenie się do ps3 bez uwzględnienie chociaż next gena to był strzał w stopę na wysokości jajek ze śrótówki, rzeczywistość zweryfikowała ze wśród fanów eve nie ma aż takich napaleńcół aby kupować konsolę pod jeden tytuł, a na tle konkurencji z tego co słyszałem od premiery dust zasysa (chociaż dalej niezrozumiałe jest dla mnie bycie zboczeńcem który gra w fpp na padzie ogólnie)

ostatnio nawet jak z kumplem gadałem wyszło że jakby ten cały DUST na PC był to nawet czekając na resztę ludzi we flocie, albo jak się akurat nic nie dzieje można by się przełączyć i w dust pograć - ale kupno konsoli i strzelanie z pada???
porażka...

116
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Grudzień 18, 2013, 15:01:26 »
Popytajcie kolegów z aljansu którzy tam byli...

A myślisz że pisałbym cokolwiek gdybym ich wcześniej nie spytał?
Sami przyznali że nie było co zrobić z tymi ishtarami - nawet jakby się wbili w nich bezpośrednio ( o co ciężko przy ciągłym ruchu tychże) mogliby złapać tylko jakiegoś zaspanego nieogara dostając przy tym dmg od całej reszty radośnie odchodzącej na podany przez FC zasięg, brak możliwości złapania, brak możliwości dogonienia, brak możliwości przytrzymania - a do tego jeszcze ryzyko że w trakcie ew próby złapania druga część tym razem również w armor spadnie i dokończy dzieła.

Było to na tyle bolesne że Volta została wyproszona z WH! Śmieszne w sumie bo i tak obrońców było 2x tyle... przeciwnik nie ma armor? foch i nie walczymy dopóki nie wyprosicie tych wstrętnych shieldowców!!! sigh...

117
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Grudzień 18, 2013, 12:54:27 »
To wręcz ujmujące, ale przecież to nie my zapędziliśmy drugą stronę do POS-a. Byliśmy tylko taką szczyptą chilli w tym całym kotle :)

Na marginesie, Ishtary są beztankowe albo raczej "range-tanked".

Ze streema inaczej wynikało ;p (zresztą oglądaliśmy to z różnych stream i co za tym idzie różnych perspektyw).

118
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Grudzień 18, 2013, 12:16:06 »
Dobra inwazja chłopaki.

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=20973484&nolimit

lol

Nie uwierzysz ale duża część chłopaków z zbj właśnie wam kibicowała oglądając stream, nie chodzi bynajmniej o jakieś wewnętrzne niesnaski tylko o podejście dużej części ludzi że "jak WH to tylko i wyłącznie ARMOR"...
o ile z walką pod dziurą nie mogę się nie zgodzić to w przestrzeni... no cóż, kto chciał mógł zobaczyć jak 100+ luda jest zapędzona pod POS przez shieldowe "badziewie" jak to określają.

Niestety pokutuje nastawienie na tylko i wyłącznie jeden styl latania, potem do tego dochodzą imple bo przecież na slave ma się tegoż armor tyle a tyle więcej czyli lepiej, a potem nikt już w nic szybkiego i bez dużego bufora nie wsiada bo przecież niebezpiecznie.... i niebezpiecznie do tego...
Może by trochę się zmieniło gdyby choćby wewnątrz systemowe JumpClone porobili w WH ale szczerze mówiąc... nie sądzę... Duży pasywny bufor wiele wybacza i gdy nagle za dużo się jednocześnie dzieje to potem ludzie swoich jammują, albo strzelają zamiast repić.. (to akurat nie tyczy się wh tylko - pamiętam koronny argument przeciw rr-bs'om: bo ludzie nie ogarną - i jak czasem widziałem co się dzieje to mnie to nie dziwiło).

Żeby nie było że tacy jednostronni jesteśmy - w drugą stronę też to działa bo mamy ludziaków którzy "tylko shield - po ch... latać czymś innym... jak armor to ja nie lece".

119
Ja właśnie dlatego też żałuję wejścia do C0ven. Jako osobny korp mieliśmy tylko 1 plusa poza UA i jedyne co przeszkadzało to brak liczb do walki z dużą częścią hostów. A teraz? Same plusy wokoło  ::)

BTW C0ven ma + z Goonami? Bo gdzieś mi mignęło takie info.

szczerze mówiąc to sobie podglądaliśmy czasem wasze bitki,tricki, i loosy też żeby błędów nie powtarzać - mam nadzieję że nie tylko cta/bloby będziecie latać :/

120
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Grudzień 16, 2013, 15:30:39 »
No to w WH bedzie z tym problem bo masz i brak localu :P

To chyba ich ten magiczny sposob na zmiane 'systemu localu'

z tego co patrzyłem w wh dają scouta na wloty i jeszcze "patrzałkę" wewnątrz sprawdzającą czy się nowa syg nie pojawia - tak więc zakładając że ustrojstwo będzie działać na grid, farmiący tam znikną z local (co daje im naprawdę duży bonus) dalej mając ochronę przed probami (intel od scoutów).
W wh nigdy nie farmi się w pojedynkę (nie liczę odosobnionych przypadków) tak więc ustrojstwo typowo dla farmerów.
Ale, nie narzekam - sam też zarabiam w ten czy inny sposób i skoro wejdzie to będzie wykorzystane, a jakiś counter zawsze się znajdzie.
Ciekaw jestem kiedy wymyślą to samo (mobile w sensie) do kasowania cloak z grida? :) bo coś czuję że w tym kierunku to idzie....

121
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Grudzień 16, 2013, 10:34:05 »
Chyba miales na mysli totalny nerf directionala i potezna wygrana prob? :D
Ty wylaczysz directional i nikt cie nie zobaczy, ale i ty nie zobaczysz prob :D

Bardziej myślałem o tym że proby mało cię interesują jak widzisz że local skacze - ciężej będzie wybierać anom na którą lecieć na cel - ale to tylko odnośnie samego polowania na "egzekucje" bo do niczego innego tych raciarskich-kili przyrównać nie mogę.
Tak więc to że prob nie zobaczy mało zmienia bo widzi lokal i odwarpowuje mając zwiększone szanse na ucieczke bo z direct nie można na szybko ogarnąć gdzie kto siedzi.

123
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Grudzień 15, 2013, 21:19:30 »
http://themittani.com/news/chaos-rubicon-new-mobile-structures

To bedzie straszne, tyle mozliwosci do zepsucia gry xD
wprost cudownie - będzie można kerbirzyć w spokoju bo przecież local'a nie wyłączą a directional i owszem...

124
Off Topic / Odp: Re: Odp: Nasze żenujące akcje
« dnia: Grudzień 10, 2013, 17:00:31 »
To dokument napisany w OpenOffice otworzony potem w Wordzie? Dodaj warunek że CV ma być w pdf ;) Swoja drogą kto wysyła CV w formacie innym niż pdf oO

Poza tym takie rzeczy składa się w latexie i nie ma ch... w wsi żeby źle wyglądało :P

Najlepiej jeszcze śmieszną czcionką żeby dać się zauważyć ;-)

Kurde - tak piszecie piszecie i naszło mnie że w sumie już zapomniałem jak się CV pisze. W bieżącej pracy wysłałem jakieś stare nieco przerobione plus odnośnik do certyfikatów i to było wszystko co ich interesowało (fakt - firma w Anglii tak więc mentalność inna).

W przed-bieżącej pracy do aplikacji namawiał mnie były/były szef i jak się potem dowiedziałem HR miał odgórny przykaz że mogą przeprowadzić dowolną rekrutację w dowolny sposób i wybrać dowolnego kandydata pod warunkiem że będzie to XXX.

Ale pamiętam też czasy gdy 1.5roku szukałem CZEGOKOLWIEK i naprawdę... już człowiekowi zaczynała szajba odbijać :/

125
Nie trzeba grzebać - to są pojedyncze kliknięcia. I nie mogę się oprzeć, gdy ktoś pisze ewidentne farmazony licząc, że "ciemny lud to kupi"

Jeśli pijesz do tego co napisałem to we wcześniejszych czasach do których się odnosiłem było nie było - chimera latała non stop z pijakami i zawsze byli obecni we flotach i nie widziałem by odpuszczali inaczej niż na komendę FC - stąd "zakapiory".
W swojej odpowiedzi powoływałeś się na czasy późniejsze lub nawet zbliżone ale nie tożsame z obecnymi - zauważ że tak jak napisałem Chimera oddzieliła się (tak jak niegdyś) od części pve i ludzie którzy latają pvp (znowu - zakapiory) przenieśli się z pijakami do nowego wh.

Tego akurat mogłeś nie wiedzieć bo była to świeża decyzja w Chimerze.
Gwoli ścisłości - dla mnie zakapior to ktoś kto leci czy to we flocie czy to solo ale na pvp a nie na farmienie kolejnych krzyżyków, który jak widzi że mu ktoś bańkę na wh stawia zaraz leci skanować i szukać/prowokować bitkę (niezależnie czy to null czy wh).
Jeśli pierwsze pytanie po zalogowaniu brzmi "bijecie coś, mamy jakiś dym" a jak nie ma sam leci szukać - to nawet jak nasze definicje "pvp" się różnią nie sądzę byś narzekał na takiego gracza. (odrzucam tu tych którzy lecą i głupio wtapiają raz za razem - ale ci którym zdarzy się wtopa raz na jakiś czas cóż... nie traci ten kto nie lata nie?)

ps. przeprowadzka ciągle trwa tak więc nie wszyscy i nie zawsze są obecni we flotach - kto żył i przenosił się w wh wie czemu :(

126
Przedpokój / Odp: Powitanie
« dnia: Grudzień 05, 2013, 11:20:50 »
aaah ty Zygi, przeciez wiesz ze w UA nie wolno szkolic tzn rekrutowac: ]

U nas mamy masę takich "wracających" - wczoraj prawie płakałem ze śmiechu jak jeden próbował testować czy bańka ściągająca jest dobrze ustawiona... cepem :)

127
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Grudzień 03, 2013, 22:03:23 »
Szczerze mówiąc, znudziło mi się czekać. Rozgrzebali sova przy Dominion - CZTERY LATA temu i zostawili. OK, po drodze zrobiono dużo, ale tbh, pieprzyć te wszystkie "radial menu" i inne farmazony, naprawcie sova TERAZ.

oj tam czepiasz się szczegółów a przecież zrobili tyle rzeczy WIELKICH.... - nazwy transportów choćby, bez tego ani rusz!
Do tego radial menu które można dowolnie scustomizować co od razu zrobiłem przestawiając pod nigdy nie używany klawisz...
Do tego naprawa Gallente po zaledwie paru latach!
Aaaa - i byłbym zapomniał o kolejnych ban-festach gdzie zmieniają metodykę gry i masę botów leci do piachu na całe parę tyg po czym na szczęście pozwalają im wrócić bo nie byłoby przecież do czego strzelać.....

A tak na serio to się kurna zgadzam w całej rozciągłości - jedyne znaczące zmiany tyczyły się rebalansu (kufa - ile 3 lata im to zajęło???? srsly?) oraz Apokrypha gdzie weszły WH... reszta to jakieś popierdułki, nowe statki też wiosny nie czynią, exploracja która po niedługim czasie przeradza się w farmę i rzyga niemal jak przy hi-sec misjach...
:(
żeby nie ekipa z którą latam rzuciłbym tą grę po raz kolejny i zalogował (znowu) za dwa lata żeby sprawdzić czy w końcu nie było jakiegoś przełomu....

128
usypiałem córkę to tylko na nasłuchu byłem - dropneła chłopakom na bańkę jak już się zbierali - po paru sek bicia koleś... wyskoczył z niej - nie było niestety nikogo ze skilami (nie ten profil korpa jakby :)) a dłuższe kombinowanie gdy w okolicy latają 2 inne duże flotki mogło się skończyć nieładnie.
Żałuję że nie nagrywałem ts wtedy

-> rhea zdropiła
--> ale gdzie
-> na bańkę.. a gdzie mogła
--> ale jaka rhea
-> .... kurwa - kwadratowa... jak to jaka!
--> łapać bijemy
.
.
-> pilot wyskoczył
--> jak to wyskoczył?
.
.
po prostu komedia, ale miły bonusik po ucieczce chimery (bania zdropiła ułamek sek za późno :(, life)
może lepiej żeby ktoś bardziej elokwentny a będący na flocie wtedy to opisał, ja tylko tą część słyszałem a i to z "zagłuszaniem" w tle

129
Chmm - doczepiłeś się po prostu wyjątków - a ja mówiłem o czasach gdy Chimera miała słaby priar, potem zaczęliśmy latać razem i fakt, masę osób od nich odeszło ale ci co zostali byli obecni non stop na opach... może źle się wyraziłem.

Potem były wzloty i upadki - a ja miałem przerwę od eve stąd nie wiem co tam wtedy się działo.

No nic - kajam się, mogłem lepiej opisać.
Ale zauważ że teraz jest dokładnie tak jak niegdyś. Chimera znowu zmieniła profil - ci co lubią pvp przenieśli się do nas, ci co preferują inny styl gry przenieśli się z chimery gdzie indziej, ale też - ci co zostali coraz częściej zjawiają się we flotach (niestety - kwestia logistyki i przenosin jest upierdliwa).

Ale i pijakom daleko od zakapiorow jak do tego tak podejść - ot latamy, nie odpuszczamy - i wtapiamy jak jest fackup... zycie.
(tia - nawet Orke ostatnio bo się uczymy życia w wh)

130
Wygląda to na walkę dwóch dzieci w piaskownicy o to czyj zamek jest najładniejszy... Może nam powiesz czemu ten twój wcześniejszy korp nie przetrwał próby czasu skoro klepaliście tyle kili ???

ciii - bo go urazisz - a tak fajnie się piekli :)
Zabijaki odchodzą całkiem od gry ( stad te piękne statsy sokolego) albo wracają w całości (wystarczy spojrzeć kto był w zbj/chimerze na początku ich latania razem i teraz).
Ale po co - jak można wyciągnąć historię która akurat podpasuje i się fapować na forum.
A potem się jeden z drugim dziwią że każdy odradza wchodzenie na polish czy nawet latanie z UA polecając ich zachodnie odpowiedniki.
Ale spox sokole - miej sobie swoja racje - ja ci nie bronię przecież.

131
tak jak to już parę lat temu było Zabijaki i Chimera latają razem... wtedy też było marudzenie że po co nam Chmiera, że tam same kerbiry, że kb słaby, że paru ludzi tylko (to opinie z zewnątrz były) - a wyszło (o ile komuś chce się grzebać w historii może sprawdzić) że to jedni z lepszych zakapiorów - nie odpuszczali wtedy i jak ich znam nie odpuszczą i teraz.

Ci co nie lubią pvp przeszli gdzie indziej, ci co lubią przenieśli się i latają z zbj, a czasem my z nimi - zależy kto zainicjuje wieczornego opa.
Przenosiny jeszcze trwają ale wyniki już można sprawdzac na kb.

132
to z Baltroczyka - noce kabaretowe..
jest tutaj ale za cholere nie wiem od ktorej min:
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/7898_piotr_baltroczyk_kroniki_piotra_baltroczyka_z_warmii_-_odcinek_3.php

133
ladna organizacja - szkoda ze eve nie pokazuje twarzy pilotow w rl gdy dostaja taki gang na grzywke :)

cos jak w tym kabarecie gdzie opisywano kolesia sikajacego na elektrycznego pastucha -> "Mina zdziwionego Wacusia na lata utkwila mi w pamieci" :)

134
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Listopad 15, 2013, 12:19:24 »
Dobry scout przez duże S wpada na local i po 5 sekundach raportuje co gdzie i jak. U nas w BUFU scouty latają z zamkniętym Localem bo inaczej ta gra była by za łatwa....

Gdzieś kiedyś chodził taki opis szefów co łatwo można przenieść na FC

zwykły FC potrafi prowadzić flotę gdy ma raporty od scoutów, wie co ma we flocie, wie co mają hosty itp.
dobry FC potrafi poprowadzić flotę jak wie co ma we flocie nawet jak mu scoutów ubiją
bardzo dobry FC potrafi prowadzić flotę w ciągle zmieniających się warunkach, będąc bombionym, atakowanym do strony hostów i wh
IDEALNY FC potrafi prowadzić flotę mając mniejsze siły i w warunkach całkowitej niewiedzy

:)

135
Off Topic / Odp: Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Listopad 06, 2013, 14:14:40 »
może i pijaki się kiedyś na tych bitkach pojawią - tak dla odskoczenia od codziennych bitek :)
muszę tylko ceo przekonać że bić tak ale nie wszystkich :)

Znaczy - normalnie nie wyróżniamy - każdy jest potencjalnym targetem, ale przy większych bitkach jak już mamy lecieć w 20 sb to chciałbym móc się opowiedzieć po jednej ze stron a nie tłuc jak leci. Nazajutrz znowu możemy się tłuc przecież :)

136
Off Topic / Odp: Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Listopad 06, 2013, 12:40:34 »
zwhorowal sie w sumei na 11 dreadow blue ;]

O lol - przyznam że sprawdziłem tylko ten jeden link do kb - do łba mi nie przyszło że ktokolwiek i jakkolwiek mógł bić do swoich inaczej niż przypadkiem...
nie mam pytań...

może myślał że leci lotniskiem i próbował leczyć :D
bardzo mocno leczyć....

137
Off Topic / Odp: Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Listopad 06, 2013, 12:11:28 »
niby tak.. ale 11 razy pod rzad.. ?:D

??? - ale że jak, strzelał raz, potem po paru min drugi raz stargetował nie tego?
Czy 11 salw? :)


138
Off Topic / Odp: Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Listopad 06, 2013, 11:26:40 »
Na pal bandytę!  >:(


Jakby friendly fire w lagu/TiDi był czymś wyjątkowym.

true... zanim zobaczysz że strzelasz ( o ile w ogóle widzisz ) to w cholerę czasu zejdzie
jeden przypadkowy klik na ekranie i nawet nie wiesz ze zaliczyło go za double-click i targetuje się nie to co powinno

no ale fakt - żeby nie on toby kila nie było... taaaki dmg tam wsadził :)

139
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Październik 30, 2013, 11:35:44 »
patrząc po czasach w jakich spadali raczej 10 do 15minutowe łapanie - czyli bitka :)

140
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Październik 30, 2013, 11:30:55 »
ładna bitka :)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16