Eve-Centrala

Eve Online => Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje => Wątek zaczęty przez: Mikker w Listopad 02, 2010, 16:02:35

Tytuł: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Mikker w Listopad 02, 2010, 16:02:35
http://evemaps.dotlan.net/map/Delve

LoL

Powiem ze dawno sie tak nie usmialem :D
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Listopad 02, 2010, 16:07:13
WTF?! IT zapomnialo rachunki zaplacic?

Ninja edit: A nie poprostu molle chcial zaoszczedzic na rachunkach i nie wszedzie mial sova - hehe
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: lastverb w Listopad 02, 2010, 16:17:11
Czy tylko ja tu nic szczegolnego nie widze? Poza postawieniem tcu w systemach nie zajetych przez nikogo?
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Mikker w Listopad 02, 2010, 16:37:19
Moze troszke luzu wiecej co?To tylko gra.

Wiem ze te TCU szybko spadna.Ale jesli nie patrzec przez pryzmat iskow i nie patrzec na to "powaznie" to wystarczy sobie wyobrazic pierwsza reakcje ludzi z IT i juz masz chwile z szerokim bananem na twarzy.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 02, 2010, 16:40:19
Jakieś wyjaśnienie dla ludzi pozbawionych umiejętności mistrzowskiego czytania dotlana poproszę :)
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: kaleba w Listopad 02, 2010, 16:43:01
Manewr smieszny ot co :)
Za pewne polowa bobitow pierwsze co powie to "WTF" :)

Aczkolwiek wraz z zapowiedziana kampanią Goonsow może być ciekawie o ile plotki o tym że ruskie nie wynajely PL zeby ci bili goonow nie okaza sie prawdziwe.

Albi: Test zajal 15 systemów w delve gdzie nikt nie trzymał sova nie zajal zadnej stacji)
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Listopad 02, 2010, 16:43:21
Jakieś wyjaśnienie dla ludzi pozbawionych umiejętności mistrzowskiego czytania dotlana poproszę :)

Testy onlinowaly TCU w delve w systemach bez sova, plota glosi ze poprostu zespawnowal sie WH do delve i testy przelecieli sobie postawili tcu for fun :>
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 02, 2010, 16:45:11
Wczoraj w nocy latałem z jakimś teściakiem we flocie i mówili że lecą na południe. Myślałem że to planowana akcja i żadna niespodzianka.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Listopad 02, 2010, 16:46:42
Jakieś wyjaśnienie dla ludzi pozbawionych umiejętności mistrzowskiego czytania dotlana poproszę :)

W niezajetych formalnie systemach w Delve, gdzie nie bylo iHubow IT z oszczednosci, swoje iHuby postawil TEST alians. Normalnie taki iHub strasznie dlugo sie onlinuje, i jest czas go przyleciec i rozstrzelac, ale ta skoordynowana akcja przeprowadzona zostala tuz przed samym przedluzonym downtimem, wiec - wykorzystujac to, ze serwery leza od paru godzin, iHuby zostaly onlinowane bez oporu  ;D
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 02, 2010, 17:00:02
Czyli (jesli dobrze rozumiem mechanikę sova) IT czeka conajmniej około tygodniowe sprzątanie własnego-niczyjego terenu (oczywiście przy spełnionym warunku że testom nie bedzie sie chiało latać i pompować wychodzących z rf hubów)?
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 02, 2010, 17:03:19
Z tego co rozumiem będzie się chciało bo polecieli tam ponieważ w Deklein im się teraz nudzi.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Rabbitofdoom w Listopad 02, 2010, 17:03:35
Zakladajac ze ccp nie sfreezowalo timerow co o ile wiem sie nie zdarza to raczej tak.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Listopad 02, 2010, 17:06:19
Czyli (jesli dobrze rozumiem mechanikę sova) IT czeka conajmniej około tygodniowe sprzątanie własnego-niczyjego terenu (oczywiście przy spełnionym warunku że testom nie bedzie sie chiało latać i pompować wychodzących z rf hubów)?
No cos w tym stylu, bo jak sie taki iHub zonlinuje to juz duzo trudniej go ubic, wchodzi w jakies tam fazy reinforcow, ale o to ile dni trwaloby oranie tego wszystkiego trzeba by sie zapytac kogos, kto sie zna na mechanice SOVow, a ja nikogo takiego nie znam - watpie, czy ktos w ogole ogarnia zasady tym rzadzace , lacznie z CCP
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 02, 2010, 17:33:22
Ale po co mieliby to psuć? Testy żadnej stacji nie mają, więc te sovy trochę z dupy, a rachunki trzeba płacić.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Anna Nietrzeba w Listopad 02, 2010, 18:26:21
http://evemaps.dotlan.net/map/Delve

LoL

Powiem ze dawno sie tak nie usmialem :D

To żadna nowość Mikker. Jeszcze pod koniec  krucjaty BOba testy dokonały inwazji na IT rifterrami i cruzami t1 claimując  kilka systemów w Querius albo Delve. Nie chce mi się już sprawdzać które to były systemy, ciekawscy niech poszukają tych systemów na dotlanie. Ihuby oczywiście po paru dniach pospadały ale ubaw był :). A że biedy na północy to raczej nie ma to stać ich na wyrzucenie dla funu paru isków na ihuby.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: CoeathalVega w Listopad 02, 2010, 18:33:11
TCU offlinowane by ccp


lololol inwazja.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: kaleba w Listopad 02, 2010, 18:49:59
TCU offlinowane by ccp


lololol inwazja.

lmao :)
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Listopad 02, 2010, 19:35:47
TCU offlinowane by ccp


lololol inwazja.

lol juz kiedys molle mial po swojej stronie GMa (gm podarowal mollowi tone T2 bpo) jak widac wrocilo stare - mam nadzieje ze TESTy beda to eskalowac i wyrzuca z roboty tego psa co je zniszczyl.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Melisanda Armida w Listopad 02, 2010, 19:41:46
ccp samo siebie osmiesza takim zachowaniem, ciekawe komu pod biurko wszedl molle.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 02, 2010, 19:44:26
lol juz kiedys molle mial po swojej stronie GMa (gm podarowal mollowi tone T2 bpo) jak widac wrocilo stare - mam nadzieje ze TESTy beda to eskalowac i wyrzuca z roboty tego psa co je zniszczyl.
A potem molle miał przeciw sobie gm'ów (delve II) i cały dev team (monopol na technet dla NC)
Licytujemy dalej? :P
ccp samo siebie osmiesza takim zachowaniem, ciekawe komu pod biurko wszedl molle.
Ale z tym sie zgodzę
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Ronin w Listopad 02, 2010, 20:01:24
ehh jak to swietnie jak ludzie nie majacy pojecia o historii eve wypowiadaja sie w tak... ccp zrobilo jedyna sluszna rzecz... tcu byly onlinowane prawie ze exploitem gdyz nie dalo sie nic z nimi zdzialac podczas normalnego dt mija max godzina a teraz 30min po zmianach i nie wpylwa to na mechanike gry, onlinowanie ich podczas 10h dt czy ile on tam trwal jest oszustwem gdyz w tej chwili obronca nie jest w stanie nic przeciwdzialac temu. A co do juz slawnego gma w bobie i t2 bpo to nie chce mi sie wypowiadac gdyz szkoda slow na slabego flama...
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: CoeathalVega w Listopad 02, 2010, 20:07:11
oh, juz nie moge sie doczekac konkretnych historii (t20?)  ::) ::) ::) ::) ::)

zdziwila mnie decyzja GMow szczerze mowiac, w zasadzie to taktyka normalna - a tym razem GM byl po naszej stronie, bo tak naprawde zawsze sa "po czyjejs stronie" i nikt nigdy zadowolonym nie bedzie, przyglupy beda historie o przekretach i przyslugach kombinowac cokolwiek by sie nie dzialo...
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Melisanda Armida w Listopad 02, 2010, 20:14:07
ehh jak to swietnie jak ludzie nie majacy pojecia o historii eve wypowiadaja sie w tak... ccp zrobilo jedyna sluszna rzecz... tcu byly onlinowane prawie ze exploitem gdyz nie dalo sie nic z nimi zdzialac podczas normalnego dt mija max godzina a teraz 30min po zmianach i nie wpylwa to na mechanike gry, onlinowanie ich podczas 10h dt czy ile on tam trwal jest oszustwem gdyz w tej chwili obronca nie jest w stanie nic przeciwdzialac temu. A co do juz slawnego gma w bobie i t2 bpo to nie chce mi sie wypowiadac gdyz szkoda slow na slabego flama...
Prosze nie badz smieszny to byly tcu a nie sbu teren byl niczyj, a co powiesz o innych tcu ktore nie zostaly zniszczone?
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 02, 2010, 20:39:27
mam nadzieje ze TESTy beda to eskalowac i wyrzuca z roboty tego psa co je zniszczyl.
Mam wrażenie że TESTy jakkolwiek wywodzą się z Goonów, nie są bandą trolli bagiennych tylko normalnymi graczami i raczej nie będą robić cyrku. Mieli dobry pomysł, nie został on zatwierdzony przez devów, trudno.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Listopad 02, 2010, 20:42:57
Mnie dziwi decyzja GM-ów tylko, ze względu, iż zmiany sova w Delve odkąd pamiętam exploitem stały (no, c'mon), bez względu kto sov zyskiwał, a kto tracił, w związku z tym po cholerę teraz interweniowali?
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 02, 2010, 21:01:06
ehh jak to swietnie jak ludzie nie majacy pojecia o historii eve wypowiadaja sie w tak... ccp zrobilo jedyna sluszna rzecz... tcu byly onlinowane prawie ze exploitem gdyz nie dalo sie nic z nimi zdzialac podczas normalnego dt mija max godzina a teraz 30min po zmianach i nie wpylwa to na mechanike gry, onlinowanie ich podczas 10h dt czy ile on tam trwal jest oszustwem gdyz w tej chwili obronca nie jest w stanie nic przeciwdzialac temu. A co do juz slawnego gma w bobie i t2 bpo to nie chce mi sie wypowiadac gdyz szkoda slow na slabego flama...
A wiesz czemu jej nie znamy?
Bo takie wredne dziadki ja Ty co to co chwila dają tego typu komentarze nie chcą sie dzielć historią z młodszymi stażem graczami :P
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 02, 2010, 21:37:31
tl'dr
Goonsi odkryli, że jeden z GMów, czy devsów gra sobie w BOBie, narobili smrodu na forum, że daje im wewnętrzne informacje na temat mechaniki, przyszłych zmian oraz fajne rzeczy. Koleś pod tytułem t20 przyznał się do tego (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=424), wywalili go, było trochę DCII (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=423), potem zrobili CSM, dzieki któremu mogli się przez dwa lata reklamować, jacy to nie są zajebiści i postepowi, a potem było :18 miesięcy:.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Listopad 02, 2010, 21:47:22
(bla bla) tcu byly onlinowane prawie ze exploitem (bla bla)

A teraz sprobujmy trzymac sie faktow http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Sovereignty_guide - w tym guide (made by ccp) nie ma informacji ze nie wolno onlinowac TCU na niczyim terenie na x min przed normalnym/rozszerzonym dt.

@Stela Armida lol dobre :D
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Melisanda Armida w Listopad 02, 2010, 21:51:44
nie denerwuj "czlowieka majacego pojecie o historii eve"
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Listopad 02, 2010, 22:09:52
tl'dr
Goonsi odkryli, że jeden z GMów, czy devsów gra sobie w BOBie, narobili smrodu na forum, że daje im wewnętrzne informacje na temat mechaniki, przyszłych zmian oraz fajne rzeczy. Koleś pod tytułem t20 przyznał się do tego (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=424), wywalili go, było trochę DCII (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=423), potem zrobili CSM, dzieki któremu mogli się przez dwa lata reklamować, jacy to nie są zajebiści i postepowi, a potem było :18 miesięcy:.
przy czym przy okazji DCII przyszło do permabanowania gościa, który wykrył i upublicznił całą aferę.
Fun fact 1: ten gość to Kugutsumen
Fun fact 2: w realu ten gość jest jednym z bardziej znanych na świecie ludzi zajmujących się tematyką bezpieczeństwa w IT
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: amra w Listopad 02, 2010, 22:25:57
przy czym przy okazji DCII przyszło do permabanowania gościa, który wykrył i upublicznił całą aferę.
Fun fact 1: ten gość to Kugutsumen
Fun fact 2: w realu ten gość jest jednym z bardziej znanych na świecie ludzi zajmujących się tematyką bezpieczeństwa w IT

Z tego co pamietam, to ban nie byl za upublicznienie wiezy na temet tego developera, a za zlamanie EULA. Plotki, ale to juz plotki glosily ze gosc uzywal hackerskich trikow aby potwierdzic swe przypuszczenia, CCP oficjalnie tego nie potwierdzilo.
Co nie zmienia faktu, ze na temat goonsi wygenerowali legende o bilionach isk i setkach bpo t2., ktore do dzis sa powtarzane.

Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Listopad 02, 2010, 23:14:57
przy czym przy okazji DCII przyszło do permabanowania gościa, który wykrył i upublicznił całą aferę.
Fun fact 1: ten gość to Kugutsumen
Fun fact 2: w realu ten gość jest jednym z bardziej znanych na świecie ludzi zajmujących się tematyką bezpieczeństwa w IT

To co napisal mona to wiedzialem ale o tych fun factach to juz nie ;)
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: CoeathalVega w Listopad 02, 2010, 23:44:06
Fun fact 3 : ten sam gosc wlamal sie na forum rkk/bob i upublicznial RL dane czlonkow, Diana, Gunstar zero, db preacher,  etc, ktorym sie pozniej urywaly telefony..
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Listopad 02, 2010, 23:47:28
Z tego co pamietam, to ban nie byl za upublicznienie wiezy na temet tego developera, a za zlamanie EULA. Plotki, ale to juz plotki glosily ze gosc uzywal hackerskich trikow aby potwierdzic swe przypuszczenia, CCP oficjalnie tego nie potwierdzilo.
Co nie zmienia faktu, ze na temat goonsi wygenerowali legende o bilionach isk i setkach bpo t2., ktore do dzis sa powtarzane.
właśnie nie wiadomo za co do końca był ten ban. IIRC jedyne wykroczenie, jakie kugu było udowodnione (a raczej do jakiego sam się przyznał) to wykorzystanie banalnej i doskonale znanej dziury w kodzie phpBB (jak się wpisało odpowiednią komendę w pole szukajki to można było podejrzeć całą bazę danych użytkowników włącznie z hasłami, sql injection) do poczytania forum BoBa i ichnich PMek między dyrkami. Nie wiem, czy takie rzeczy (stricte out-of-game) są w ogóle regulowane przez EULA...
Legendy o setkach BPO to chyba wygenerowali sami bobici, żeby argumenty reszty graczy zbić przez reductio ad absurdum :P

ale to chyba temat na innego offtopa :)

@vega O upublicznianiu danych nie wiedziałem, jednak chyba nadal nie podpada ono pod EULA...
drugi edit dla jasności: upublicznianie danych osobistych to IMO skrajne skurwysyństwo.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 03, 2010, 01:19:47
Test przechodzi do kontrofensywy :D  ??? :o ;D

(http://i.imgur.com/IUOpf.png)
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: silvia w Listopad 03, 2010, 08:37:30
lol juz kiedys molle mial po swojej stronie GMa (gm podarowal mollowi tone T2 bpo) jak widac wrocilo stare - mam nadzieje ze TESTy beda to eskalowac i wyrzuca z roboty tego psa co je zniszczyl.

Mam nadzieje, ze najpierw poleci ten pajac co oddal wam tytany jak zescie je masowo stracili.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: CATfrcomCheshire w Listopad 03, 2010, 09:17:48
ehh jak to swietnie jak ludzie nie majacy pojecia o historii eve wypowiadaja sie w tak... ccp zrobilo jedyna sluszna rzecz... tcu byly onlinowane prawie ze exploitem gdyz nie dalo sie nic z nimi zdzialac podczas normalnego dt mija max godzina a teraz 30min po zmianach i nie wpylwa to na mechanike gry, onlinowanie ich podczas 10h dt czy ile on tam trwal jest oszustwem gdyz w tej chwili obronca nie jest w stanie nic przeciwdzialac temu.

acha, czyli jak Bobby Atlas wyslal aliansowego maila, zeby matki z systemu oblezonego zaraz na poczatku wojny (nie pamietam nazwy) przez Dronkowo + PL wyciagac w taki sposob, zeby logowac je tuz przed DT i wtedy wyskakiwac - nawet jak zostana zlapane w banie i zagrowane, to zanim znikna minie 15 minut, kiedy serwery leza, wiec zgodnie z twoimi slowami jest to exploit, bo wykorzystujemy 30 minutowy downtime zeby zniknac z 15minutowym agro z systemu z 1000+ hostow, i nie dajemy im szansy dolozyc DPSu - to teraz CCP powinno wam zabrac wszystkie matki, ktore w ten sposob uratowaliscie  ;D
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Listopad 03, 2010, 09:33:09
Mam nadzieje, ze najpierw poleci ten pajac co oddal wam tytany jak zescie je masowo stracili.

lol? "wam" znaczy komu?
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Listopad 03, 2010, 09:34:10
Szeroko rozumiane NC jak mniemam (precyzując chodzi chyba o tytany morsusów i razorów strącone przez dronkowo w okolicy wakacji.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: CoeathalVega w Listopad 03, 2010, 09:46:42
t2 BPO byly dokladnie dwa : sabre i jakas light missile (nie pamietam ktora).
Historie sa wyolbrzymiane jak komu pasuje w danym momencie...
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 03, 2010, 09:49:54
t2 BPO byly dokladnie dwa : sabre i jakas light missile (nie pamietam ktora).

Ja tam widzę sześć.
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=424
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Listopad 03, 2010, 10:01:19
Szeroko rozumiane NC jak mniemam (precyzując chodzi chyba o tytany morsusów i razorów strącone przez dronkowo w okolicy wakacji.

no coz jesli masz racje to w/g. mistika dojdzie do tego ze CBC/TNT/DC odpowiada za gradobicie, trzesienie ziemi i kuklusz lol

t2 BPO byly dokladnie dwa oficjalnie szesc : sabre i jakas light missile (nie pamietam ktora) inne.
Historie sa wyolbrzymiane marginalizowane jak komu IT pasuje w danym momencie...

fixed. reszta twojego postu jest zgodna z rzeczywistoscia
source: http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=424
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: CoeathalVega w Listopad 03, 2010, 10:08:16
zwracam honor (?), nie szukalem informacji gdzie nalezy  :( szesc!=setki... anyway inwazja zakonczona, gg!
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Alto Saotomeo w Listopad 03, 2010, 10:16:16
acha, czyli jak Bobby Atlas wyslal aliansowego maila, zeby matki z systemu oblezonego zaraz na poczatku wojny (nie pamietam nazwy) przez Dronkowo + PL wyciagac w taki sposob, zeby logowac je tuz przed DT i wtedy wyskakiwac - nawet jak zostana zlapane w banie i zagrowane, to zanim znikna minie 15 minut, kiedy serwery leza, wiec zgodnie z twoimi slowami jest to exploit, bo wykorzystujemy 30 minutowy downtime zeby zniknac z 15minutowym agro z systemu z 1000+ hostow, i nie dajemy im szansy dolozyc DPSu - to teraz CCP powinno wam zabrac wszystkie matki, ktore w ten sposob uratowaliscie  ;D

Nie dotyczy, sorki. Ratowanie statku korzystajac z timera zwyklego DT (1h<) jest dopuszczalne przez CCP z tego powodu ze wystepuje od dzien w dzien, trwa godzine a czasami mniej i 1/3 populacji eve do czegos go wykorzystuje.

Wykorzystanie przedluzonego DT (ktory trwa wiecej niz 8h) do postawienia tcu jest juz "nie fair" poniewaz biorac pod uwage czasy normalnego a przedluzonego dt to jezeli Test postawiloby sobie tcu podczas normalnego to IT po dt loguje sie i robi z nimi porzadek. Ma przynajmniej taka mozliwosc zanim TCU zrobia sie online.

IMO decyzja GM byla prawidlowa.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Listopad 03, 2010, 10:35:44
A teraz sprobujmy trzymac sie faktow http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Sovereignty_guide - w tym guide (made by ccp) nie ma informacji ze nie wolno onlinowac TCU na niczyim terenie na x min przed normalnym/rozszerzonym dt.

@Stela Armida lol dobre :D
Hahahaha ale sie spinasz a do tego pokazujesz moralność kalego pełną gębą.
TCU po to ma taki długi timer onlinowania żeby dać szanse przeciwnikom na zareagowanie. Użycie przedłużonego DT do zabrania przeciwnikowi tej możliwości to stosowanie mechaniki w sposób niewłaściwy.
Jeśli znajdziesz możliwość w istniejącej mechanice gry która spowoduje że masz darmowe ISKi albo nie widać Cie na lokalu to korzystasz z exploita i dostaniesz po łbie od CCP. Tak jak słynny bug z produkcją reaktorów posowych bez produktów wejściowych. Nie było napisane w 'oficialnym guide posowym CCP' (LOL) że nie można tak robić a i tak banhammer spadł na pare osób / corpów / sojuszy.
W tym wypadku nie ma żadnych wątpliwości że TEST chciał wykorzystać przedłużone DT do zmiany zaprojektowanej mechaniki rozgrywki na swoją korzyść (dla beki bo te TCU i tak by spadły dość szybko) a Ty łapiesz pewnie większą spinke niż oni.

Na marginesie szkoda że CCP nie zareagowało tak szybko (koniec końców nie zareagowało wogóle) jak RA przejeło stacje atlasa w wyniku buga / exploita.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: James w Listopad 03, 2010, 11:02:03
TCU po to ma taki długi timer onlinowania żeby dać szanse przeciwnikom na zareagowanie. Użycie przedłużonego DT do zabrania przeciwnikowi tej możliwości to stosowanie mechaniki w sposób niewłaściwy.
To samo można powiedzieć o wylogowywaniu się przed DT, po to jest 15min aggro timer aby dać możliwość reakcji

W tym wypadku nie ma żadnych wątpliwości że TEST chciał wykorzystać przedłużone DT do zmiany zaprojektowanej mechaniki rozgrywki na swoją korzyść (dla beki bo te TCU i tak by spadły dość szybko) a Ty łapiesz pewnie większą spinke niż oni.
TESTy w sprytny sposób wykorzystali istniejącą mechanikę i obeszli ograniczenie IMO zgodnie z zasadami, o przedłożonym DT wiedzieli wszyscy i IT samo sobie winne że nie brało sova w tych kilku systemach

Na marginesie szkoda że CCP nie zareagowało tak szybko (koniec końców nie zareagowało wogóle) jak RA przejeło stacje atlasa w wyniku buga / exploita.
I tu jest pies pogrzebany, CCP reagując wybiórczo naraża się na zarzuty o stronniczość. Gdyby były jasno określone reguły nie byłoby problemu
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 03, 2010, 11:52:12
Niewiele rzeczy na wojnie można rozstrzygnąć tak, żeby jedna lub druga strona nie poczuła się niesprawiedliwością. Nie mają jak tego unikać bo gracze płaczą·
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Listopad 03, 2010, 13:12:52
CCP dało dupy, bo timery SOV itemów powinny się zatrzymywać podczas DT.
Ale pomijając ten szczegół, CCP zachowało się konsekwentnie i SBU ROL (czy tam -A-) dropnięte tuż przed DT w Feyth zostały zniszczone a ostrzelana stacja naprawiona przez CCP.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: akira akawa w Listopad 04, 2010, 10:37:55
Mam wrażenie że TESTy jakkolwiek wywodzą się z Goonów, nie są bandą trolli bagiennych tylko normalnymi graczami i raczej nie będą robić cyrku. Mieli dobry pomysł, nie został on zatwierdzony przez devów, trudno.
Ahahaa cóż za przenikliwość.
Takiego  szamba i shitstormu jakie te Testy na COAD rozpętały to chyba nawet goonsów przebiło - zresztą to jedna i tam sama swołocz^^ 

(od razu zaznaczam , że jest to opinia o graczach w grze i jak się w tej grze zachowują - żadnych RL odniesień )
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: KiFuso w Listopad 04, 2010, 11:26:07
CCP dobrze zrobiło, jak ktoś chce wykorzystać mechanikę gry do stworzenia przewagi nad wrogiem to powinno być to cofnięte. W każdej grze tak jest i na pewno w EVE także jest gdzieś o tym mowa. EVE należy do CCP, wszystkie konta należą do CCP i oni dyktują warunki.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Listopad 04, 2010, 11:32:06
CCP dobrze zrobiło, jak ktoś chce wykorzystać mechanikę gry do stworzenia przewagi nad wrogiem to powinno być to cofnięte. W każdej grze tak jest i na pewno w EVE także jest gdzieś o tym mowa. EVE należy do CCP, wszystkie konta należą do CCP i oni dyktują warunki.
[naprawdę nie troll]
tu żeś Pan walnął. Przecież cała gra polega na wykorzystywaniu jej mechaniki do stworzenia przewagi nad wrogiem.
cynabale i machy tworzą przewagę, bo mechanika gry sprawia, że są szybkie
sniperzy tworzą przewagę, bo strzelają z daleka
producenci z dobrymi skillami tworzą przewagę, bo produkują szybciej, więcej i taniej

itd...
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Anna Nietrzeba w Listopad 04, 2010, 12:15:39
Ahahaa cóż za przenikliwość.
Takiego  szamba i shitstormu jakie te Testy na COAD rozpętały to chyba nawet goonsów przebiło - zresztą to jedna i tam sama swołocz^^ 

(od razu zaznaczam , że jest to opinia o graczach w grze i jak się w tej grze zachowują - żadnych RL odniesień )

Testy to nie są gooni w sensie dosłownym tzn. to nie są  w większości gracze którzy byli w goonswarm. Testy(dredity) składają się głownie z bardzo młodych postaci stąd ich zamiłowanie do rifterów i cruzow t1 i o tyle można ich do goonsów przyrównywać, że przypominają goonswarm 3-4 lata temu kiedy to oni również latali hordami frytek. Są tez pewne podobieństwa mentalne - uwielbiają siać chaos gdziekolwiek się pojawią(w eve czy tez na forach), bardzo luźno podchodzą do gry, aczkolwiek to pasuje nie tylko do goonów  ale też do wielu innych aliansów np. do bricków(chaos w systemach w których siedzą) czy byłego Ushrakhan(chaos i spamowanie na forach).
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Listopad 04, 2010, 12:29:56
Jednak Testy są bardziej kulturalne i cywilizowane niż Goony. Goony nawet po latach istnienia, choć mają stare, bogate postaci, wielką flotę kapsli ttd, pozostają przede wszystkim trollami w kosmosie a w ich flotach częściej mówi się o zabawkach erotycznych dla gejów niż "warp" i "jump". W Testach jest więcej graczy spoza środowiska Somethin Awful i ogólnie są normalniejsi.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Anna Nietrzeba w Listopad 04, 2010, 12:43:24
Jednak Testy są bardziej kulturalne i cywilizowane niż Goony. Goony nawet po latach istnienia, choć mają stare, bogate postaci, wielką flotę kapsli ttd, pozostają przede wszystkim trollami w kosmosie a w ich flotach częściej mówi się o zabawkach erotycznych dla gejów niż "warp" i "jump". W Testach jest więcej graczy spoza środowiska Somethin Awful i ogólnie są normalniejsi.

No to fakt na TSie widać różnice. Pamiętam jak z goonami broniliśmy jakiś system przed evokami, jak wygraliśmy i zaczeliśmy sprzątać SBU  to zaczęło się takie zoo, że wstyd nam było dłużej zostać i się dyskretnie zwinęliśmy.
Przypomniała mi się wtedy historia jak to Ushra chamsko sabotowało naszego tsa w Provi , Goonsi zrobili to samo tylko ze z własnym audio  ;D . Trzeba przyznać ze z testami generalnie nie ma problemów(przynajmniej sojusznicy) i zarówno na lokalu jak i na audio zachowują się bardzo kulturalnie.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Listopad 04, 2010, 13:27:54
eee tam ja juz przywyklem do bekania, buczenia pierdzenia na TSie i do smacku na localu, moze dlatego ze w parze z tymi ekscesami idzie kompetencja FC i dyscyplina pojedynczych pilotow - mi sie z goonami lata bardzo przyjemnie. A testy coz pewnie jakby molle tak sova przejol na niczyim terenie to Gmy by odpisali "this is sandbox GTFO".
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: KiFuso w Listopad 04, 2010, 18:42:28
[naprawdę nie troll]
tu żeś Pan walnął. Przecież cała gra polega na wykorzystywaniu jej mechaniki do stworzenia przewagi nad wrogiem.
cynabale i machy tworzą przewagę, bo mechanika gry sprawia, że są szybkie
sniperzy tworzą przewagę, bo strzelają z daleka
producenci z dobrymi skillami tworzą przewagę, bo produkują szybciej, więcej i taniej

itd...

To co napisałeś wyżej to wszystko co przewidziało CCP w tworzeniu przewagi w grze, ale DT nie jest stworzone po to aby robić jakąś przewagę między obozem A i B. DT to aspekt tylko i wyłącznie techniczny gry a nie gejmplejowy.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Listopad 04, 2010, 22:18:45
T ale DT nie jest stworzone po to aby robić jakąś przewagę między obozem A i B. DT to aspekt tylko i wyłącznie techniczny gry a nie gejmplejowy.

A czy wylogowanie się jest stworzone po to, żeby ratować supercapsy? Nie? Więc czemu do tego CCP się nie dorwie?
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: amra w Listopad 04, 2010, 23:02:43
Jak nie masz DPS aby zabic supercapsa w czasie 15min timera to kill ci sie nie nalezy :D
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: lastverb w Listopad 04, 2010, 23:33:37
Jak nie masz DPS aby zabic supercapsa w czasie 15min timera to kill ci sie nie nalezy :D

Tu nie o to chodzi. Chodzi o to, ze jak masz pizdylion supercapsli na gridzie to chcesz zabic je wszystkie.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: KiFuso w Listopad 05, 2010, 19:01:42
A czy wylogowanie się jest stworzone po to, żeby ratować supercapsy? Nie? Więc czemu do tego CCP się nie dorwie?

Nie wpadajmy w jakąś paranoje, wylogowanie to wylogowanie.. twoja postać znika i the end i tak czas jaki zostaje statek po wylogowaniu podczas gdy mamy agresje jest niespotykanym mechanizmem w grach mmo co jednoznacznie wskazuje na to, że CCP nie popiera w 100% uciekania z pola walki poprzez log out.
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: kaleba w Listopad 05, 2010, 20:35:52
Nie wpadajmy w jakąś paranoje, wylogowanie to wylogowanie.. twoja postać znika i the end i tak czas jaki zostaje statek po wylogowaniu podczas gdy mamy agresje jest niespotykanym mechanizmem w grach mmo co jednoznacznie wskazuje na to, że CCP nie popiera w 100% uciekania z pola walki poprzez log out.

to powinni zrobic ze dopuki ma ktos punkt na tobie jestes w bance nie znikasz i tyle
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Listopad 05, 2010, 21:15:05
Nie wpadajmy w jakąś paranoje, wylogowanie to wylogowanie.. twoja postać znika i the end i tak czas jaki zostaje statek po wylogowaniu podczas gdy mamy agresje jest niespotykanym mechanizmem w grach mmo co jednoznacznie wskazuje na to, że CCP nie popiera w 100% uciekania z pola walki poprzez log out.

 Piszesz wyraźnie:

Cytuj
DT nie jest stworzone po to aby robić jakąś przewagę między obozem A i B

  Wylogowanie działa dokładnie tak samo. Daje supercapsom w no-win-situation szansę na wyjście cało/z minimalnymi stratami, a więc bardzo znaczną przewagę "obozowi A nad obozem B". W sumie wylogowanie jest jeszcze bardziej z dupy. O ile można zrozumieć, że TCU onlinuje się przez downtime, bo wirtualny kosmos "żyje", to nie ma żadnego logicznego wytłumaczenia- dlaczego ship dematerializuje się po kwadransie.

 
Tytuł: Odp: Test Trick.
Wiadomość wysłana przez: silvia w Listopad 06, 2010, 01:34:09
Fun fact 2: w realu ten gość jest jednym z bardziej znanych na świecie ludzi zajmujących się tematyką bezpieczeństwa w IT

Wez podlinkuj posta molla w ktorym podal tozsamosc kungu. Az mnie tym zaintrygowales :)